|
|
Milo
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! er is een nieuwe Feyenoorder geboren!!!! op 26 juni om 19.00 uur! Een jongen Kris!
Zodra hij kan en mag krijgt hij een seizoenskaart! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
gefeliciteerd,moeder en kind alles goed? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Alles gaat goed! vandaag opzoek naar het kleinste Feyenoord shirt |
|
|
|
|
bram
|
|
|
bij wehkamp hebben ze die |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
zie je ook nog goed nieuws gefeliciteerd welkom kris op deze aardbol ma en pa zullen trost op je zijn en feyenoord is je club |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat Co zegt, . . . . . . van harte gefeliciteerd en welkom dus |
|
|
|
|
craven
|
|
|
he Milo gefeliciteerd!!!!!!!!!!! gozer, heel veel geluk!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Milo en vrouw gefeliciteerd... Weer een nieuw kameraadje op aarde |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van harte gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 - 11:26 schreef Milo het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! er is een nieuwe Feyenoorder geboren!!!! op 26 juni om 19.00 uur! Een jongen Kris! Zodra hij kan en mag krijgt hij een seizoenskaart! Hij kan nu al een seizoenskaart krijgen toch, of heeft ie al een sv..... aardje naar zijn vaartje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gefeliciteerd man!!! Inderdaad eens goed nieuws op het forum. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Milo, van harte gefeliciteerd!!! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
KRIS//NIEUWE FEYENOORD HELD |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
de naam klopt niet maar is wel een vet ding ;) De nieuwe feyenoorder is geboren KRIS!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2010 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stefan was ook een mooie naam geweest |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahaaa!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jongens bedankt voor de vele leuke reactie's!
En ja, jumper! ik heb het met mijn vrouw besproken, zodra hij kan, mag hij met mij mee! Alleen moest ik mijn vrouw beloven het dan rustig aan te doen :)
Vak x en s zijn uit den boze, ook vakkie v! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ga je gezellig op Z zitten joh!!! Of dubbel JJ of EE |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee het zou PP moeten zijn met zo`n klein kind... Beschut tegen weer en wind met uitzicht op het legioen en veld.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 17:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee het zou PP moeten zijn met zo`n klein kind... Beschut tegen weer en wind met uitzicht op het legioen en veld.. of KK, beetje duur alleen:) |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
vakkie p leon naar jaren w wordt het nu vakkie p met kleine mike |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook een leuk vak Co.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 17:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee het zou PP moeten zijn met zo`n klein kind... Beschut tegen weer en wind met uitzicht op het legioen en veld.. Gezellig bij mij op NN |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is ook een tja Juppie vak he haha ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 17:01 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee het zou PP moeten zijn met zo`n klein kind... Beschut tegen weer en wind met uitzicht op het legioen en veld.. gvd leon het is geen jood! hij moet wel ballen krijgen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar eerst moet kleine Kris van de borstvoeding af Milo ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 11:18 schreef Milo het volgende:Jongens bedankt voor de vele leuke reactie's! En ja, jumper! ik heb het met mijn vrouw besproken, zodra hij kan, mag hij met mij mee! Alleen moest ik mijn vrouw beloven het dan rustig aan te doen :) Vak x en s zijn uit den boze, ook vakkie v! Gezinsvak zal toch wel mogen van moeder de vrouw? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Dat klopt! maar ik maak er echt een een kerel van! samen op de tribune van de kuip! aan het idee krijg ik al kippevel! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 09:20 schreef Milo het volgende:[..] Dat klopt! maar ik maak er echt een een kerel van! samen op de tribune van de kuip! aan het idee krijg ik al kippevel! Vak S met Milo en Kris, dat zou nog wel lache kunnen worden jah |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ja dan kan hij mij over 17 jaar aan de handnemen! ik moet nog 1 seizoen uitzingen maar dat gaat me lukken! dan heb ik er 2,5 jaar achter de rug!
overigens heb ik toch een paar wedstrijden bezocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
He Milo,nog van harte man!! Heb je al wallen onder je ogen. Sry voor mijn late reactie maar ik volg het forum niet elke dag,anders word ik leip! Veel geluk en gezondheid! :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dank je hoogvliet010, de wallen staan idd onder mijn ogen! maar als ik naar hem kijk maakt het alles goed. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Haha mooi he!!! 2017 NUMMER 9 KRIS////HELD |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je bedoeld 2027 daar teken ik direct voor! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Feyenoord richt zich op de jeugd toch... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: De 7 jarige Kris van Milo maakt droomdebuut tegen ajax.
Met 3 goals droeg de 7 jarige debutant bij aan de 8-0 overwinning van Feyenoord op haar aartsrivaal. Een mooiere openingswedstrijd had het nieuwe Eric Gudde stadion zich niet kunnen dromen. 90.000 seizoenskaarthouders zagen de jongeling zich onsterfelijk maken. "ik vond het leuk" aldus Kris,"Jammer dat pappa weer een sv heeft, nu kon alleen mama komen kijken".
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2010 door hotjumper -- |
|
|
|