BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn de investeerders op vakantie?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 29 juni 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Vorig jaar rond deze tijd was het een komen en gaan van mogelijke investeerders die wat geld in Feyenoord zouden willen steken. Onze Pim Blokland was zelfs mee op trainingskamp. Dit jaar lijkt het nog wel noodzakelijker om geld te investeren in de spelersgroep maar nu is het akelig stil rondom de investeerders.....ik hoop van harte stilte voor de storm want er moeten echt spelers bijkomen.
freakie
 freakie - dinsdag 29 juni 2010 - 15:50   quote  deeplink  
Tsja die denken ook ik kan beter geld investeren in vrouwenvoetbal..
Tim89
 Tim89 - dinsdag 29 juni 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Omdat Feyenoord geen verplichtingen meer mag aangaan?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 juni 2010 - 21:19   quote  deeplink  
omdat investeerders hun geld terug willen zien. dat gaat alleen door te participeren in de aankoop van spelers. Wat Feyenoord nodig heeft is dat de schulden gesaneerd worden, als je daar geld insteekt zie je er niks van terug op de eeuwige dankbaarheid van het legioen na dan.
Red
 Red - dinsdag 29 juni 2010 - 22:49   quote  deeplink  
De grote media-hype rondom de mogelijke investeerders was een reden waarom diverse investeerders terug trokken. Het kan maar beter stil zijn, dan kennen we hopen dat ze op de achtergrond druk bezig zijn.
sevillana
 sevillana - dinsdag 29 juni 2010 - 23:23   quote  deeplink  
gaan we weer
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 29 juni 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Ja sorry ik ben op vakantie. ik dacht he laat ik eens een midweekje Ameland doen, toch geld zat.
vak VV
 vak VV - woensdag 30 juni 2010 - 00:07   quote  deeplink  
Je bent ook beter af zonder investeerders. Als al je aankopen door iemand als Pim Blokland worden gehaald, is de winst van een eventuele verkoop ook voor Pim Blokland. Zo kom je als club tergend langzaam uit de schulden.
Laten we het met de jeugd doen, die hebben de laatste jaren toch ook al aangetoond beter te zijn dan de aankopen? Buitenkansjes als Auassar en Schaken die het team een beetje ervaring, vechtersmentaliteit en fysieke kracht geven moet je altijd pakken.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 juni 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 00:07 schreef vak VV het volgende:
Je bent ook beter af zonder investeerders. Als al je aankopen door iemand als Pim Blokland worden gehaald, is de winst van een eventuele verkoop ook voor Pim Blokland. Zo kom je als club tergend langzaam uit de schulden.
Laten we het met de jeugd doen, die hebben de laatste jaren toch ook al aangetoond beter te zijn dan de aankopen? Buitenkansjes als Auassar en Schaken die het team een beetje ervaring, vechtersmentaliteit en fysieke kracht geven moet je altijd pakken.
hé ik ben het hiermee eens
craven
 craven - woensdag 30 juni 2010 - 00:35   quote  deeplink  
idd
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juni 2010 - 06:52   quote  deeplink  
na het WK komt al het gelul over gewoon voetbal pas weer op gang.
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 30 juni 2010 - 08:48   quote  deeplink  
wij als supporters kunnen beter investeren
allemaal een gift van minimaal 10 euro doen
zijn volgens vi 1.7 milj feyenoord fans

anders gaat onze club binnen nu en 5 jaar niks meer presteren en gaan de goeie spelers weg en worden we een middenmoot
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 juni 2010 - 09:28   quote  deeplink  
wat een pessimisme weer, zoals al in een ander topic aangegeven leveren we minder in dan we denken, veel van de spelers die tot nu toe weggaan hadden weinig toegevoegde waarde meer. Vind het ook een beetje een belediging van de eigen jeugd om maar steeds te roepen dat Feyenoord geen toekomst heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 00:07 schreef vak VV het volgende:
Je bent ook beter af zonder investeerders. Als al je aankopen door iemand als Pim Blokland worden gehaald, is de winst van een eventuele verkoop ook voor Pim Blokland. Zo kom je als club tergend langzaam uit de schulden.
Laten we het met de jeugd doen, die hebben de laatste jaren toch ook al aangetoond beter te zijn dan de aankopen? Buitenkansjes als Auassar en Schaken die het team een beetje ervaring, vechtersmentaliteit en fysieke kracht geven moet je altijd pakken.
Ook ik ben het hier mee eens..

Ik vind het trouwens wel erg vreemd dat we nog over investeerders praten!!
Iedereen moet toch weten dat de KNVB het niet meer zal accepteren dat
Feyenoord nog maar 1 euro leent bij wie dan ook...?????
Ik had eigenlijk verwacht dat iedereen dat wel wist na het stuk lopenden deal Wanderson....

Ik heb alleen geen vertrouwen in die Gudde/Jacobs....
Ik geloof zelf dat er wel wat mogelijkheden zijn....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 00:07 schreef vak VV het volgende:
Je bent ook beter af zonder investeerders. Als al je aankopen door iemand als Pim Blokland worden gehaald, is de winst van een eventuele verkoop ook voor Pim Blokland. Zo kom je als club tergend langzaam uit de schulden.
Laten we het met de jeugd doen, die hebben de laatste jaren toch ook al aangetoond beter te zijn dan de aankopen? Buitenkansjes als Auassar en Schaken die het team een beetje ervaring, vechtersmentaliteit en fysieke kracht geven moet je altijd pakken.
100% eens!!!
vak VV
 vak VV - woensdag 30 juni 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Las vorige week in VI dat voor aanstaand seizoen een schuld van 1 miljoen is verwacht. Dat is ruim berekend. De KNVB heeft een soort puntensysteem daarvoor, die mede bepaald of je een categorie hoger of lager gaat. Mocht de schuld hoger uitvallen dan 1 miljoen, dan krijgt Feyenoord daar strafpunten voor en blijkt er bijvoorbeeld helemaal geen schuld te zijn dan ontvang je pluspunten.
In dat opzicht vind ik het erg goed van Gudde en Jacobs om de begroting voorzichtig op te stellen. Als je uitgaat dat je met behulp van investeerders spelers kan halen waar je sowieso Europees voetbal gaat halen, maar het lukt je niet die investeerders te vinden en je hebt net je begroting op Europees voetbal aangepast heb je al meteen een tekort van een paar miljoen. Daar is nu eindelijk een stokje voor gestoken godzijdank...
Las overigens laatst ook een keertje dat Feyenoord de begroting elk jaar zo opstelde, dat ze verwachte 6 miljoen aan transferinkomsten binnen te slepen. Je transferbalans zeg maar moet 6 miljoen plus zijn... Dat sloop je jezelf financieel genadeloos omdat hij zelden voor komt!

Laten we dus hopen, dat er in de toekomst geen enkele investeerder meer komt. Tenzij die kerel wilt investeren en zijn geld ook nooit meer terug hoeft uiteraard, maar die zijn er denk ik niet zoveel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 11:05   quote  deeplink  
Als het alleen zijn geinvesteerde geld is mag het van mij nog steeds hoor!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 10:54 schreef vak VV het volgende:
Las vorige week in VI dat voor aanstaand seizoen een schuld van 1 miljoen is verwacht. Dat is ruim berekend. De KNVB heeft een soort puntensysteem daarvoor, die mede bepaald of je een categorie hoger of lager gaat. Mocht de schuld hoger uitvallen dan 1 miljoen, dan krijgt Feyenoord daar strafpunten voor en blijkt er bijvoorbeeld helemaal geen schuld te zijn dan ontvang je pluspunten.
In dat opzicht vind ik het erg goed van Gudde en Jacobs om de begroting voorzichtig op te stellen. Als je uitgaat dat je met behulp van investeerders spelers kan halen waar je sowieso Europees voetbal gaat halen, maar het lukt je niet die investeerders te vinden en je hebt net je begroting op Europees voetbal aangepast heb je al meteen een tekort van een paar miljoen. Daar is nu eindelijk een stokje voor gestoken godzijdank...
Las overigens laatst ook een keertje dat Feyenoord de begroting elk jaar zo opstelde, dat ze verwachte 6 miljoen aan transferinkomsten binnen te slepen. Je transferbalans zeg maar moet 6 miljoen plus zijn... Dat sloop je jezelf financieel genadeloos omdat hij zelden voor komt!

Laten we dus hopen, dat er in de toekomst geen enkele investeerder meer komt. Tenzij die kerel wilt investeren en zijn geld ook nooit meer terug hoeft uiteraard, maar die zijn er denk ik niet zoveel.
Nou nou wat gebeurt hier opeens allemaal??
Goed stuk en ben het weer met jou eens!!!

Hier ga je toch geen gewoonte van maken he???

oja hahahahaha
vak VV
 vak VV - woensdag 30 juni 2010 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 11:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou nou wat gebeurt hier opeens allemaal??
Goed stuk en ben het weer met jou eens!!!

Hier ga je toch geen gewoonte van maken he???

oja hahahahaha
Oke dan Leon hahah
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 juni 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 13:22 schreef vak VV het volgende:

[..]

Oke dan Leon hahah
dus omdat ie het met je eens is is Leon opeens geen lul meer!
vak VV
 vak VV - woensdag 30 juni 2010 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 13:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dus omdat ie het met je eens is is Leon opeens geen lul meer!
Heb Leon nooit een lul genoemd Hotjumper;-) Vind Leon alleen nu zo en dan een clown ;-)
Quiroz
 Quiroz - woensdag 30 juni 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 14:25 schreef vak VV het volgende:

[..]

Heb Leon nooit een lul genoemd Hotjumper;-) Vind Leon alleen nu zo en dan een clown ;-)
Bram mij ook, maar ik blijf t een wereldgosert vinden hahaha:)
sevillana
 sevillana - woensdag 30 juni 2010 - 15:37   quote  deeplink  
misschien iets voor een nieuw topic?
de grootste Lul (of Clown?) van het forum.
('t voetbal is toch nog niet bezig)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door sevillana --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Ik hoop toch dat ik dan toch minimaal in de top 5 staat!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 30 juni 2010 - 16:13   quote  deeplink  
bij grootste lul zal je zeker een plekje krijgen ja:)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 16:37   quote  deeplink  
Mooi. still going strong!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 16:13 schreef Quiroz het volgende:
bij grootste lul zal je zeker een plekje krijgen ja:)
Dus het zal om mij en ftid gaan!!!
Word nog spannend dan.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 16:45   quote  deeplink  
I'm bigger, bolder and better!! Lul is mijn roepnaam! Vraag maar aan mijn vrouw!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 14:25 schreef vak VV het volgende:

[..]

Heb Leon nooit een lul genoemd Hotjumper;-) Vind Leon alleen nu zo en dan een clown ;-)
heel lang geleden!!

0-1222855196-Bassie_baby.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Het zal er toch maar bij je vrouw uitkomen!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 16:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Het zal er toch maar bij je vrouw uitkomen!!
hahahahahahahhahahahahaha
Nou ik heb het 2x mogen bekijken maar fraai wordt het nooit of wel??
Tuurlijk een kind word je mooiste bezit maar om het tijdens de geboorte zo
mooi te vinden heb ik nooit kunnen begrijpen.Ja het moment hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Idem. Ik denk alleen als er echt een bassie uit zo komen dat je me gelijk aan de beademing kon leggen. Defribilator heb je dan nog eerst nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 16:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Idem. Ik denk alleen als er echt een bassie uit zo komen dat je me gelijk aan de beademing kon leggen. Defribilator heb je dan nog eerst nodig.
Maar het is toch je kind hahahahahahahhahhahaahahhahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 30 juni 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Schopte het gelijk terug!! iets wat er zo uitziet kan nooitm ijn kind zijn. heb eerder een paarse dan een rode neus! Die witte randen om de ogen kloppen wel! Whahahahahahahha!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 17:20   quote  deeplink  
hahahahahahhahahaha
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - woensdag 30 juni 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Alleen al die uitgedroogde aardappelkop van Gudde weerhoudt investeerders er van om met hem om tafel te gaan zitten. Heeft niets, kent niets, kan niets, maar heeft de capsones of hij de god van Zuid is. Zo lang deze hufter in het Maasgebouw de scepter zwaait blijft Feyenoord onstuitbaar richting afgrond gaan. Wat Leo Beenhakker zegt is 100% waar: Feyenoord is momentzeel een saneringsclubje waar voetbal pas op plaats 101 of daaromtrent komt
MMM
 MMM - woensdag 30 juni 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 - 15:35 schreef Madhopfc het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was het een komen en gaan van mogelijke investeerders die wat geld in Feyenoord zouden willen steken. Onze Pim Blokland was zelfs mee op trainingskamp. Dit jaar lijkt het nog wel noodzakelijker om geld te investeren in de spelersgroep maar nu is het akelig stil rondom de investeerders.....ik hoop van harte stilte voor de storm want er moeten echt spelers bijkomen.
Niemand wil meer geld steken in Feyenoord totdat de schulden verdwenen zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 juni 2010 - 19:37   quote  deeplink  
Logisch!!!
vak VV
 vak VV - donderdag 01 juli 2010 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 19:22 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Alleen al die uitgedroogde aardappelkop van Gudde weerhoudt investeerders er van om met hem om tafel te gaan zitten. Heeft niets, kent niets, kan niets, maar heeft de capsones of hij de god van Zuid is. Zo lang deze hufter in het Maasgebouw de scepter zwaait blijft Feyenoord onstuitbaar richting afgrond gaan. Wat Leo Beenhakker zegt is 100% waar: Feyenoord is momentzeel een saneringsclubje waar voetbal pas op plaats 101 of daaromtrent komt
Kan je dit onderbouwen met feiten??? Ik lees alleen maar zulke reacties van Gudde dit Gudde dat, maar wat doet die vent nou werkelijk fout? Laat hem rustig zijn werk doen... Gudde ruimt de puinhoop op die jarenlang door de bewindvoerders gemaakt is!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 juli 2010 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 00:17 schreef vak VV het volgende:

[..]

Kan je dit onderbouwen met feiten??? Ik lees alleen maar zulke reacties van Gudde dit Gudde dat, maar wat doet die vent nou werkelijk fout? Laat hem rustig zijn werk doen... Gudde ruimt de puinhoop op die jarenlang door de bewindvoerders gemaakt is!
kijk, ik ben t zowaar met je eens
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 07:39   quote  deeplink  
Wat ie verkeerd doet? denk even aan de bekerfinale!

verder gaat het verhaal van geboren in Rotterdam nergens over, echt grote investeerders heeft Feyenoord nooit getrokken. In de recente geschiedenis werd altijd geroepen dat de investeeerders wel zouden komen als vd Herik weg zou zijn Daarna zij alleen maar vage figuren bezig geweest zichzelf te profileren...En dan heb ik nog geenééns over de mythologische "Havenbaronnen" die Feyenoord dan wel even uit de bagger zouden trekken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 juli 2010 - 07:42   quote  deeplink  
Was Gudde dan echt laakbaar vwb de bekerfinale?
Had ie moeten roepen dan spelen we m niet?
Want dat was de keuze volgens mij.
bram
 bram - donderdag 01 juli 2010 - 07:42   quote  deeplink  
het is nu tijd om jorien terug te halen,
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 juli 2010 - 07:42   quote  deeplink  
nee man, die moet je nooit meer terughalen.
Stalin aan de Maas gaat ook niet werken in deze tijd.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 07:42 schreef Stylzz het volgende:
Was Gudde dan echt laakbaar vwb de bekerfinale?
Had ie moeten roepen dan spelen we m niet?
Want dat was de keuze volgens mij.
wat mij betreft wel,

volgens mij was zo dat het "2 wedstrijden scenario" alleen door ging als alle partijen unaniem voor waren. Hij had het dus tegen kunnen houden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 07:42 schreef Stylzz het volgende:
nee man, die moet je nooit meer terughalen.
Stalin aan de Maas gaat ook niet werken in deze tijd.
eens, zijn tijd is geweest. Maar iemand met hart voor de club zou wel leuk zijn.
Is Benno Leeser niks?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 juli 2010 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 07:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat mij betreft wel,

volgens mij was zo dat het "2 wedstrijden scenario" alleen door ging als alle partijen unaniem voor waren. Hij had het dus tegen kunnen houden.
Met de gedachte dat de KNVB ons stevig bij de ballen heeft en als we iets te veel van de lijn afwijken ze gewoon de grip iets strakker zetten, zodat we weer weten dat t pijn doet.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 08:09   quote  deeplink  
ja maar ik ben dan ook erg rechtlijnig daarin, nooit toegeven aan de kliek van van praag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Met de gedachte dat de KNVB ons stevig bij de ballen heeft en als we iets te veel van de lijn afwijken ze gewoon de grip iets strakker zetten, zodat we weer weten dat t pijn doet.
Ja dit gevoel overheerst ook bij mij....

Opportunisme viert bij mij de boven toon in de kwestie Gudde.
Dus ik kan nooit zeker zijn van mijn zaak,maar ik krijg sterk
het gevoel dat Gudde de verkeerde man op de verkeerde plaats is.
Niemand is te oud om te leren maar zijn aanstelling is eigenlijk
al de verkeerde geweest en ik had liever gehad dat hij ervaring
op had gedaan bij Sparta ofzo...
Ik geloof nu eenmaal niet in die man,hij mist de uitstraling
van een visionair en alles wat naar buiten komt klinkt wel
erg amateuristisch en dat reken ik hem aan...
Ik moet eerlijk zeggen dat bij Feyenoord alles behalve transperant is.
Dat is belooft onder zijn leiding en is niet gebeurd dus
dan is het ook zijn eigen schuld mocht ik per ongeluk een verkeerd
beeld hebben van hem.......
Mijn gevoel zegt dat Gudde knudde is...

GUDDE///KNUDDE...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 10:30   quote  deeplink  
Ik vind het raar dat ze iemand gekozen hebben die helemaal geen affiniteit met de club heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn de investeerders op vakantie?????









0.0083909