BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn de investeerders op vakantie?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 10:30 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het raar dat ze iemand gekozen hebben die helemaal geen affiniteit met de club heeft.
En vooral erg stom idd....
vak VV
 vak VV - donderdag 01 juli 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 10:30 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het raar dat ze iemand gekozen hebben die helemaal geen affiniteit met de club heeft.
Echt 'HOE' weet je dat nou? Feyenoord stelde Gudde een aantal jaren terug aan als belangrijke pion om de nieuwe Kuip te realiseren. Gudde is jarenlang werkzaam geweest als topambtenaar en kent de omringende gemeentes en mensen die er werken door en door.
Vraag je om feiten wat Gudde nou werkelijk fout doet, 'verhaal bekerfinale'... Das ook ware lulkoek! Heb Gudde niet anders op tv, internet en radio horen/zien zeggen dat we in eerste instantie voor een finale gingen met 20.000 Feyenoorders en 20.000 neuzen in 1 stadion, gewoon de Kuip. Later toen het 2 wedstrijden dreigde te worden smeekte Gudde bij de KNVB de finale dan zonder neuzen-supporters te spelen, ook gewoon in de Kuip.
Dat is dus allemaal wel erg Feyenoord-minded, het zou zo maar door de gemiddelde supporter bedacht kunnen worden hotjumper!
Nog zo iets is dat Gudde de verkoop van de Guzman naar M.City zou hebben tegen gehouden... Ook onzin. Denk jullie nou werkelijk dat er een mannetje met een koffer met daarin 14 miljoen voor het Maasgebouw stond? Met louche zaakwaarnemers hoef je bij nuchtere Rotterdammers niet aan te komen en zo is het. Profiteren doe je ergens anders, oppleuren met die gasten. Vervolg is wel dat de Guzman niet verkocht werd inderdaad. Maar op dát moment, en helaas blijkt iedereen dat te zijn vergeten, was de Guzman nog een talent van heb ik jou daar. De nieuwe Lampard ofzo, in de categorie werd hij geschaard door de kenners. Ja hij scheurt zijn kruisband en speelt de rest van het seizoen niet, dat is inherent aan voetbal.

Populair geschreeuw van Gudde moet opzouten daar doe ik niet aan mee. Als je anti-Gudde bent en je wilt mij daar ook van overtuigen, moet je minstens met een met feiten onderbouwde conclusie komen!
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:50 schreef vak VV het volgende:

[..]

Echt 'HOE' weet je dat nou? Feyenoord stelde Gudde een aantal jaren terug aan als belangrijke pion om de nieuwe Kuip te realiseren. Gudde is jarenlang werkzaam geweest als topambtenaar en kent de omringende gemeentes en mensen die er werken door en door.
Vraag je om feiten wat Gudde nou werkelijk fout doet, 'verhaal bekerfinale'... Das ook ware lulkoek! Heb Gudde niet anders op tv, internet en radio horen/zien zeggen dat we in eerste instantie voor een finale gingen met 20.000 Feyenoorders en 20.000 neuzen in 1 stadion, gewoon de Kuip. Later toen het 2 wedstrijden dreigde te worden smeekte Gudde bij de KNVB de finale dan zonder neuzen-supporters te spelen, ook gewoon in de Kuip.
Dat is dus allemaal wel erg Feyenoord-minded, het zou zo maar door de gemiddelde supporter bedacht kunnen worden hotjumper!
Nog zo iets is dat Gudde de verkoop van de Guzman naar M.City zou hebben tegen gehouden... Ook onzin. Denk jullie nou werkelijk dat er een mannetje met een koffer met daarin 14 miljoen voor het Maasgebouw stond? Met louche zaakwaarnemers hoef je bij nuchtere Rotterdammers niet aan te komen en zo is het. Profiteren doe je ergens anders, oppleuren met die gasten. Vervolg is wel dat de Guzman niet verkocht werd inderdaad. Maar op dát moment, en helaas blijkt iedereen dat te zijn vergeten, was de Guzman nog een talent van heb ik jou daar. De nieuwe Lampard ofzo, in de categorie werd hij geschaard door de kenners. Ja hij scheurt zijn kruisband en speelt de rest van het seizoen niet, dat is inherent aan voetbal.

Populair geschreeuw van Gudde moet opzouten daar doe ik niet aan mee. Als je anti-Gudde bent en je wilt mij daar ook van overtuigen, moet je minstens met een met feiten onderbouwde conclusie komen!
Ticketverkoop eerste training?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 juli 2010 - 12:16   quote  deeplink  
jij maakt mijn dag, vak VV!!

1. Hij had het bij de bekerfinale ook op een kortgeding kunnen laten aankomen!
Dat hadden we zeker gewonnen als je naar de KNJB-reglementen kijken. Nee want
hij was bang voor ruzie met de KNJB.

2. Er was wel degelijk belangstelling voor de Guzman die toen al aangaf dat hij
niet ging verlengen!! Ook al ging het om 1 derde van het bedrag. Nu loopt hij
gratis weg. Wat nu schuldsanering!!

3. Heel het bestuur Bosz was klote. Gudde is daar een overblijfsel van. Toen werd
hij net als Bosz uitgekotst. Nu is hij ineens veranderd en doet hij goed werk???
Toen hadden we hem nodig omdat iemand tijdelijk even de kar moest trekken.
Daarna had hij ook gewoon de hand in eigen boezem moeten steken.

4. We worden als supporters behandeld als criminelen. dit word met de dag erger
sinds vriend Gudde op zijn plek zit. Pak de klootzakken nu zelf eens hard aan.
Laat hem elke fanatieke supporter nu eens niet als hooligan behandelen.
Overigens zijn de minder fanatieke supporters hier ook de dupe van. (stadhuis!)

5. Tradities worden door hem de grond ingeboord. Tifo al een tijd op zijn gat
gelegen. Recent de eerste training met 5 duizend KAARTEN, terwijl er normaal
veel meer 10 duizend komen. (+- 15000 of meer) Zoek dan een oplossing. Legioenzaal bijna dicht omdat niemand meer vrijwilliger wil zijn met dit beleid.

DIT VIND IK AL MEER DAN GENOEG!!!!!!
DIE MAN IS EEN SOCIOPAAT!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:50 schreef vak VV het volgende:

[..]

Echt 'HOE' weet je dat nou? Feyenoord stelde Gudde een aantal jaren terug aan als belangrijke pion om de nieuwe Kuip te realiseren. Gudde is jarenlang werkzaam geweest als topambtenaar en kent de omringende gemeentes en mensen die er werken door en door.
Vraag je om feiten wat Gudde nou werkelijk fout doet, 'verhaal bekerfinale'... Das ook ware lulkoek! Heb Gudde niet anders op tv, internet en radio horen/zien zeggen dat we in eerste instantie voor een finale gingen met 20.000 Feyenoorders en 20.000 neuzen in 1 stadion, gewoon de Kuip. Later toen het 2 wedstrijden dreigde te worden smeekte Gudde bij de KNVB de finale dan zonder neuzen-supporters te spelen, ook gewoon in de Kuip.
Dat is dus allemaal wel erg Feyenoord-minded, het zou zo maar door de gemiddelde supporter bedacht kunnen worden hotjumper!
Nog zo iets is dat Gudde de verkoop van de Guzman naar M.City zou hebben tegen gehouden... Ook onzin. Denk jullie nou werkelijk dat er een mannetje met een koffer met daarin 14 miljoen voor het Maasgebouw stond? Met louche zaakwaarnemers hoef je bij nuchtere Rotterdammers niet aan te komen en zo is het. Profiteren doe je ergens anders, oppleuren met die gasten. Vervolg is wel dat de Guzman niet verkocht werd inderdaad. Maar op dát moment, en helaas blijkt iedereen dat te zijn vergeten, was de Guzman nog een talent van heb ik jou daar. De nieuwe Lampard ofzo, in de categorie werd hij geschaard door de kenners. Ja hij scheurt zijn kruisband en speelt de rest van het seizoen niet, dat is inherent aan voetbal.

Populair geschreeuw van Gudde moet opzouten daar doe ik niet aan mee. Als je anti-Gudde bent en je wilt mij daar ook van overtuigen, moet je minstens met een met feiten onderbouwde conclusie komen!
Uhm vanwaar de boosheid dan van de Guzman,hij en zijn zaakwaarnemer verwijte toch laksheid rondom die evt transfer ?????
Hij was zelfs zo gefrustreerd dat hij een rode kaart pakte van 5 wedstrijden weet je nog?

Verders wie steld nou een algemeen Directeur aan met de gedachte van een nieuw stadion.
Daar kan Gudde niks aan doen maar het moet vooral om het voetbal gaan want Feyenoord
is geen aannemers bedrijf...

Verders vind ik de man tot nu toe erg half zacht,wat niet Rotterdams te noemen is..??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 juli 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 12:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
jij maakt mijn dag, vak VV!!

1. Hij had het bij de bekerfinale ook op een kortgeding kunnen laten aankomen!
Dat hadden we zeker gewonnen als je naar de KNJB-reglementen kijken. Nee want
hij was bang voor ruzie met de KNJB.

2. Er was wel degelijk belangstelling voor de Guzman die toen al aangaf dat hij
niet ging verlengen!! Ook al ging het om 1 derde van het bedrag. Nu loopt hij
gratis weg. Wat nu schuldsanering!!

3. Heel het bestuur Bosz was klote. Gudde is daar een overblijfsel van. Toen werd
hij net als Bosz uitgekotst. Nu is hij ineens veranderd en doet hij goed werk???
Toen hadden we hem nodig omdat iemand tijdelijk even de kar moest trekken.
Daarna had hij ook gewoon de hand in eigen boezem moeten steken.

4. We worden als supporters behandeld als criminelen. dit word met de dag erger
sinds vriend Gudde op zijn plek zit. Pak de klootzakken nu zelf eens hard aan.
Laat hem elke fanatieke supporter nu eens niet als hooligan behandelen.
Overigens zijn de minder fanatieke supporters hier ook de dupe van. (stadhuis!)

5. Tradities worden door hem de grond ingeboord. Tifo al een tijd op zijn gat
gelegen. Recent de eerste training met 5 duizend KAARTEN, terwijl er normaal
veel meer 10 duizend komen. (+- 15000 of meer) legioenzaal bijna dicht omdat
niemand meer vrijwilliger wil zijn met dit beleid.

DIT VIND IK AL MEER DAN GENOEG!!!!!!
DIE MAN IS EEN SOCIOPAAT!!
Nog iemand commentaar???
sevillana
 sevillana - donderdag 01 juli 2010 - 12:25   quote  deeplink  
nee
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 01 juli 2010 - 12:29   quote  deeplink  
dus ik heb gelijk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 12:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nog iemand commentaar???
Nou ja we durfen eigenlijk niet meer hahahaha
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 juli 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 12:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Nog iemand commentaar???
nee tis namelijk zinloos.
bram
 bram - donderdag 01 juli 2010 - 13:13   quote  deeplink  
hoe makkelijk is het om gudde de schuld te geven,denk nou eens na,dit probleem speelt al jaren en nu moet gudde het ontgelden,belachelijk
Milo
 Milo - donderdag 01 juli 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 12:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:
dus ik heb gelijk?
Waarom, wil je je gelijk?

We weten toch, dat gudde een eikel is!
Milo
 Milo - donderdag 01 juli 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:13 schreef bram het volgende:
hoe makkelijk is het om gudde de schuld te geven,denk nou eens na,dit probleem speelt al jaren en nu moet gudde het ontgelden,belachelijk
hey bram wie zag niks in jou fonds? oa gudde of niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:13 schreef bram het volgende:
hoe makkelijk is het om gudde de schuld te geven,denk nou eens na,dit probleem speelt al jaren en nu moet gudde het ontgelden,belachelijk
In een restaurant ga je toch ook niet saneren door de tafels en stoelen te verkopen?
bram
 bram - donderdag 01 juli 2010 - 13:26   quote  deeplink  
nou dat weet ik niet,als het meubilair niet goed is en je kunt een leuke prijs krijgen,bovendien saneren in een restaurant lukt niet,als het zo ver komt heeft de bank of brouwerij allang hun ding gedaan.
bram
 bram - donderdag 01 juli 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:15 schreef Milo het volgende:

[..]

hey bram wie zag niks in jou fonds? oa gudde of niet?
klopt,wil nog niet zeggen dat men toch wel goed bezig is om ons door die clown niet verder in de shit te helpen
vak VV
 vak VV - donderdag 01 juli 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 12:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
jij maakt mijn dag, vak VV!!

1. Hij had het bij de bekerfinale ook op een kortgeding kunnen laten aankomen!
Dat hadden we zeker gewonnen als je naar de KNJB-reglementen kijken. Nee want
hij was bang voor ruzie met de KNJB.

2. Er was wel degelijk belangstelling voor de Guzman die toen al aangaf dat hij
niet ging verlengen!! Ook al ging het om 1 derde van het bedrag. Nu loopt hij
gratis weg. Wat nu schuldsanering!!

3. Heel het bestuur Bosz was klote. Gudde is daar een overblijfsel van. Toen werd
hij net als Bosz uitgekotst. Nu is hij ineens veranderd en doet hij goed werk???
Toen hadden we hem nodig omdat iemand tijdelijk even de kar moest trekken.
Daarna had hij ook gewoon de hand in eigen boezem moeten steken.

4. We worden als supporters behandeld als criminelen. dit word met de dag erger
sinds vriend Gudde op zijn plek zit. Pak de klootzakken nu zelf eens hard aan.
Laat hem elke fanatieke supporter nu eens niet als hooligan behandelen.
Overigens zijn de minder fanatieke supporters hier ook de dupe van. (stadhuis!)

5. Tradities worden door hem de grond ingeboord. Tifo al een tijd op zijn gat
gelegen. Recent de eerste training met 5 duizend KAARTEN, terwijl er normaal
veel meer 10 duizend komen. (+- 15000 of meer) Zoek dan een oplossing. Legioenzaal bijna dicht omdat niemand meer vrijwilliger wil zijn met dit beleid.

DIT VIND IK AL MEER DAN GENOEG!!!!!!
DIE MAN IS EEN SOCIOPAAT!!
1. Zoals je weet staat Feyenoord 40 miljoen in de min. De KNVB is een corrupte klere bende en kijkt over de schouder mee naar alles wat Feyenoord doet. Ruzie maken met de KNVB is daarom niet verstandig. Oke ben het met je eens dat Gudde in deze niet de ultieme oplossing eruit heeft gekregen, maar als je kijkt naar hoe de burgermeester zich heeft gedragen kon dat ook niet anders.

2. Wat kan Gudde er aan doen dat de Guzman zijn contract niet wilt verlengen? Zoals ik al zei: de Guzman was een extreem talent destijds die Feyenoord sportief goed kon gebruiken, jammer dat zijn carriere nu de soep in loopt na 2 blessurejaren en een keuze voor geld met als gevolg voetballen in de marge. Nee ik kan Gudde hier niet op een blunder betrappen.

3. Clubs met een goed beleid hebben al heel wat jaren dezelfde personen op bepaalde posities zitten. Dat heet continuiteit. Groningen, Heerenveen, PSV, AZ en Twente zijn daar mooie voorbeelden van. Gudde is een beleidsbepaler, het woord zegt het al: Gudde bepaalt het beleid. Bij de eerste de beste maatregel die genomen MOET worden en in het verkeerde keelgat schiet, kan hij gelijk wegwezen als het aan het merendeel van het Legioen ligt. Gudde gaf Bosz een financieel kader om in te werken, en de onervaren Bosz (aangesteld door GKL!) haalde daarmee alleen maar te oude spelers en combineerde daarbij een verkeerde trainer. De schuld ligt hiermee dus bij GKL want die stelde Bosz aan. Hoe kan Gudde nou weten dat het zo verkeerd zo lopen?

4. Ik wil je even wijzen op de aanstelling van vriend Aboutaleb. Die beste Ahmed was nog maar net begonnen en riep zonder een recente goede reden de uitwedstrijdregeling tussen Feyenoord en 020 in het leven. Na de rellen van op Hoek v Holland is Aboutaleb ook genoodzaakt de hooligans aan te pakken.
Hamas Hamas joden aan het gas is helaas voor veel Feyenoorders een grappige leus, maar als je eens verdiept wat er allemaal in de Tweede Wereldoorlog afspeelde is dat enorm respectloos naar de echte Joden toe. Dat kán gewoon niet waar zijn !

5. Veiligheid is belangrijk in een stadion of trainingsveld. Varkenoord mag max 5000 mensen op hun terrein hebben. Dat is gewoon een regel die niet verzonnen is door Gudde... Wat moest Gudde dan doen? Het oude trainingsveld voor het Maasgebouw weer uit de grond laten rijzen?
Milo
 Milo - donderdag 01 juli 2010 - 13:40   quote  deeplink  
wat een emotie deze week op het forum! ik trek het niet meer!
bram
 bram - donderdag 01 juli 2010 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:40 schreef Milo het volgende:
wat een emotie deze week op het forum! ik trek het niet meer!
maak je maar druk over junior is veel belangrijker,doe je vrouwtje de groeten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:26 schreef bram het volgende:
nou dat weet ik niet,als het meubilair niet goed is en je kunt een leuke prijs krijgen,bovendien saneren in een restaurant lukt niet,als het zo ver komt heeft de bank of brouwerij allang hun ding gedaan.
Het Kooistra effect????
Tja ik hoop dat jij en ook de club er van verschoont blijven...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:35 schreef vak VV het volgende:

[..]

1. Zoals je weet staat Feyenoord 40 miljoen in de min. De KNVB is een corrupte klere bende en kijkt over de schouder mee naar alles wat Feyenoord doet. Ruzie maken met de KNVB is daarom niet verstandig. Oke ben het met je eens dat Gudde in deze niet de ultieme oplossing eruit heeft gekregen, maar als je kijkt naar hoe de burgermeester zich heeft gedragen kon dat ook niet anders.

2. Wat kan Gudde er aan doen dat de Guzman zijn contract niet wilt verlengen? Zoals ik al zei: de Guzman was een extreem talent destijds die Feyenoord sportief goed kon gebruiken, jammer dat zijn carriere nu de soep in loopt na 2 blessurejaren en een keuze voor geld met als gevolg voetballen in de marge. Nee ik kan Gudde hier niet op een blunder betrappen.

3. Clubs met een goed beleid hebben al heel wat jaren dezelfde personen op bepaalde posities zitten. Dat heet continuiteit. Groningen, Heerenveen, PSV, AZ en Twente zijn daar mooie voorbeelden van. Gudde is een beleidsbepaler, het woord zegt het al: Gudde bepaalt het beleid. Bij de eerste de beste maatregel die genomen MOET worden en in het verkeerde keelgat schiet, kan hij gelijk wegwezen als het aan het merendeel van het Legioen ligt. Gudde gaf Bosz een financieel kader om in te werken, en de onervaren Bosz (aangesteld door GKL!) haalde daarmee alleen maar te oude spelers en combineerde daarbij een verkeerde trainer. De schuld ligt hiermee dus bij GKL want die stelde Bosz aan. Hoe kan Gudde nou weten dat het zo verkeerd zo lopen?

4. Ik wil je even wijzen op de aanstelling van vriend Aboutaleb. Die beste Ahmed was nog maar net begonnen en riep zonder een recente goede reden de uitwedstrijdregeling tussen Feyenoord en 020 in het leven. Na de rellen van op Hoek v Holland is Aboutaleb ook genoodzaakt de hooligans aan te pakken.
Hamas Hamas joden aan het gas is helaas voor veel Feyenoorders een grappige leus, maar als je eens verdiept wat er allemaal in de Tweede Wereldoorlog afspeelde is dat enorm respectloos naar de echte Joden toe. Dat kán gewoon niet waar zijn !

5. Veiligheid is belangrijk in een stadion of trainingsveld. Varkenoord mag max 5000 mensen op hun terrein hebben. Dat is gewoon een regel die niet verzonnen is door Gudde... Wat moest Gudde dan doen? Het oude trainingsveld voor het Maasgebouw weer uit de grond laten rijzen?
Allememagies daar heeft Bassie eventjes niks van terug...

Dit ga ik maar ff in de binnenkant van mijn oogies bekijken...
smiley_clown.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door Leon FR1908 --
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 14:05   quote  deeplink  
Per 1 september stopt Dick de Heus als commercieel directeur van Feyenoord. Hij is dan in totaal tien jaar in dienst geweest van de club, waar hij eerst vier jaar werkzaam was op de afdeling merchandise en de laatste jaren actief bleef als commercieel directeur.

De Heus ontkent dat zijn vertrek te maken heeft met de moeilijke financiële postitie van Feyenoord, dat een schuld heeft van zón 36 miljoen euro en onder curatele staat van de KNVB.

De Heus: 'Commercieel gezien liggen er nu juist ongelooflijk veel kansen en ik denk ook dat de club op dat gebied enorm kan groeien. Ik stop omdat ik na tien jaar toe ben aan een andere uitdaging. Ik ga voor mezelf beginnen. Ik ben nu veertig, op mijn 55ste of zes wil ik geen spijt krijgen van het feit dat ik nooit iets anders ben gaan doen. Mijn besluit is genomen in goed overleg met de clubleiding. Tot 1 september handel ik de lopende zaken af en daarna ga ik weg'.

Bron: VI
bram
 bram - donderdag 01 juli 2010 - 14:08   quote  deeplink  
en dat is nou de man die ons plan afwees
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Hufter, maar wel het schip verlaten...
Milo
 Milo - donderdag 01 juli 2010 - 14:13   quote  deeplink  
klootzak!
paarse hoofddoek.
 paarse hoofddoek. - donderdag 01 juli 2010 - 14:43   quote  deeplink  
De grootste lul van Rotterdam is Bertus Tieleman//held
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 00:17 schreef vak VV het volgende:

[..]

Kan je dit onderbouwen met feiten??? Ik lees alleen maar zulke reacties van Gudde dit Gudde dat, maar wat doet die vent nou werkelijk fout? Laat hem rustig zijn werk doen... Gudde ruimt de puinhoop op die jarenlang door de bewindvoerders gemaakt is!
Gudde is de slaaf van de deal tussen gemeente Rdam en de Vastgoedjongens in de RvC in de vorm van een nieuw stadion
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 09:28 schreef hotjumper het volgende:
wat een pessimisme weer, zoals al in een ander topic aangegeven leveren we minder in dan we denken, veel van de spelers die tot nu toe weggaan hadden weinig toegevoegde waarde meer. Vind het ook een beetje een belediging van de eigen jeugd om maar steeds te roepen dat Feyenoord geen toekomst heeft.
beetje naïef. de Jeugd wordt gelijk weer aan de kant gezet zodra het weer goed gaat met Feyenoord. dan komen de exotische aankopen weer.

Er is geen structurele jeugd/feyenoord1-overgang aangebracht. Deze jeugdsuccessen zijn gebaseerd op toeval en hebben nog geen ogen geopend.
de flh
 de flh - donderdag 01 juli 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 10:30 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind het raar dat ze iemand gekozen hebben die helemaal geen affiniteit met de club heeft.
ik ook. In het functieprofiel stond ook,

gevraag: Affiniteit met Gemeente Rdam en de Bouwwereld.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 11:50 schreef vak VV het volgende:

[..]
dat lange verhaal...
Ik heb het regelmatig voor Gude opgenomen. In de zaak wanderson heb ik zijn handelen juist geprezen.
Ik geef alleen aan dat ik het vreemd vind dat ze iemand kiezen als gezicht van de club, die niet uit de eigen gelederen komt. Ik had het bijvoorbeeld logischer gevonden als ze iemand uit de bussiness club hadden gekozen of iemand die zijn sporen al voor de club had verdient.
Het is net zo raar als dit muts die ze hoofd van de klantenservice hadden gemaakt terwijl bleek dat ze een verkapte neuzenhoer was.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 12:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:
dus ik heb gelijk?
nee waarheid ligt in het midden denk ik. Ik geloof echt wel dat gudde z'n best doet op zijn manier, ik voel dr alleen niks bij. Dat was bij Jorien wel anders.
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee waarheid ligt in het midden denk ik. Ik geloof echt wel dat gudde z'n best doet op zijn manier, ik voel dr alleen niks bij. Dat was bij Jorien wel anders.
ja maar die was voor vele niet meer te pruimen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:51 schreef craven het volgende:

[..]

ja maar die was voor vele niet meer te pruimen...
bij mij ook niet maar ben er mooi van trug gekomen..
Gewoon zachte worsten in dat maasgebouw...
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

bij mij ook niet maar ben er mooi van trug gekomen..
Gewoon zachte worsten in dat maasgebouw...
jaja achteraf he....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:35 schreef vak VV het volgende:

[..]

1. Zoals je weet staat Feyenoord 40 miljoen in de min. De KNVB is een corrupte klere bende en kijkt over de schouder mee naar alles wat Feyenoord doet. Ruzie maken met de KNVB is daarom niet verstandig. Oke ben het met je eens dat Gudde in deze niet de ultieme oplossing eruit heeft gekregen, maar als je kijkt naar hoe de burgermeester zich heeft gedragen kon dat ook niet anders.
Ik had wel willen zien wat er was gebeurt als Feyenoord zijn poot had stijf gehouden, net als de FIFA denkt de KNVB dat ze alles kunnen bepalen, het wordt tijd dat men daar eens tegen in het geweer komt.

quote:

2. Wat kan Gudde er aan doen dat de Guzman zijn contract niet wilt verlengen? Zoals ik al zei: de Guzman was een extreem talent destijds die Feyenoord sportief goed kon gebruiken, jammer dat zijn carriere nu de soep in loopt na 2 blessurejaren en een keuze voor geld met als gevolg voetballen in de marge. Nee ik kan Gudde hier niet op een blunder betrappen.
ben ik wel met je eens maar het manchester verhaal blijft toch in mn hoofd spelen. verder kunnen we wat de Guzman betreft alleen maar hopen dat ie alles afscheurt.

quote:

3. Clubs met een goed beleid hebben al heel wat jaren dezelfde personen op bepaalde posities zitten. Dat heet continuiteit. Groningen, Heerenveen, PSV, AZ en Twente zijn daar mooie voorbeelden van. Gudde is een beleidsbepaler, het woord zegt het al: Gudde bepaalt het beleid. Bij de eerste de beste maatregel die genomen MOET worden en in het verkeerde keelgat schiet, kan hij gelijk wegwezen als het aan het merendeel van het Legioen ligt. Gudde gaf Bosz een financieel kader om in te werken, en de onervaren Bosz (aangesteld door GKL!) haalde daarmee alleen maar te oude spelers en combineerde daarbij een verkeerde trainer. De schuld ligt hiermee dus bij GKL want die stelde Bosz aan. Hoe kan Gudde nou weten dat het zo verkeerd zo lopen?
Bij de clubs die je noemt gaat het wel om echte clubmensen die jaren het beleid bepalen. Van dat soort mensen wordt impopulaire maatregelen ook eerder geaccepteerd. Wat betreft de spelers die bosz haalde had denk ik de controle mbt de salarissen wat beter gekund, op papier waren het natuurlijk wereld aankopen.

quote:

4. Ik wil je even wijzen op de aanstelling van vriend Aboutaleb. Die beste Ahmed was nog maar net begonnen en riep zonder een recente goede reden de uitwedstrijdregeling tussen Feyenoord en 020 in het leven. Na de rellen van op Hoek v Holland is Aboutaleb ook genoodzaakt de hooligans aan te pakken.
Hamas Hamas joden aan het gas is helaas voor veel Feyenoorders een grappige leus, maar als je eens verdiept wat er allemaal in de Tweede Wereldoorlog afspeelde is dat enorm respectloos naar de echte Joden toe. Dat kán gewoon niet waar zijn !
De uitwedstrijden regeling bestond al sinds 2005, hij werd alleen door abou gelicht om een stomme reden. Als ze bij de hoek dezelfde beveiligingsmaatregelen hadden getroffen als in de Kuip was daar niks gebeurt. Dus wie heeft daar nu de fouten gemaakt? Waarom moet Feyenoord wat tegen het hamassen doen als de neuzen zelf niks ondernemen tegen de drang van hun aanhang om zich als joden te profileren. Er worden in het stadion wel meer dingen geroepen die niet zo kies zijn maar kom op zeg je kan er ook teveel waarde aan hechten.

quote:

5. Veiligheid is belangrijk in een stadion of trainingsveld. Varkenoord mag max 5000 mensen op hun terrein hebben. Dat is gewoon een regel die niet verzonnen is door Gudde... Wat moest Gudde dan doen? Het oude trainingsveld voor het Maasgebouw weer uit de grond laten rijzen?
Het massale bezoek aan de 1e training was onderhand uitgegroeit tot een echte traditie dus je kan er in ieder geval vraagtekens bij stellen dat ze daar niet bij stil gestaan hebben.
Dat ze het bijvoorbeeld niet in de kuip doen deden ivn groot onderhoud aan het veld blijkt ook een leugen want twee dagen later trainde men er lustug op los in de kuip.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 juli 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 20:51 schreef craven het volgende:

[..]

ja maar die was voor vele niet meer te pruimen...
ik heb het niet over zijn functioneren op het laatst maar wel over de uitstraling die hij had als voorzitter.
craven
 craven - donderdag 01 juli 2010 - 21:26   quote  deeplink  
ben ik met je eens, er kwam echt iemand binnen en er was veel respect voor zijn autoriteit......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 21:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik had wel willen zien wat er was gebeurt als Feyenoord zijn poot had stijf gehouden, net als de FIFA denkt de KNVB dat ze alles kunnen bepalen, het wordt tijd dat men daar eens tegen in het geweer komt.

[..]

ben ik wel met je eens maar het manchester verhaal blijft toch in mn hoofd spelen. verder kunnen we wat de Guzman betreft alleen maar hopen dat ie alles afscheurt.

[..]

Bij de clubs die je noemt gaat het wel om echte clubmensen die jaren het beleid bepalen. Van dat soort mensen wordt impopulaire maatregelen ook eerder geaccepteerd. Wat betreft de spelers die bosz haalde had denk ik de controle mbt de salarissen wat beter gekund, op papier waren het natuurlijk wereld aankopen.

[..]

De uitwedstrijden regeling bestond al sinds 2005, hij werd alleen door abou gelicht om een stomme reden. Als ze bij de hoek dezelfde beveiligingsmaatregelen hadden getroffen als in de Kuip was daar niks gebeurt. Dus wie heeft daar nu de fouten gemaakt? Waarom moet Feyenoord wat tegen het hamassen doen als de neuzen zelf niks ondernemen tegen de drang van hun aanhang om zich als joden te profileren. Er worden in het stadion wel meer dingen geroepen die niet zo kies zijn maar kom op zeg je kan er ook teveel waarde aan hechten.

[..]

Het massale bezoek aan de 1e training was onderhand uitgegroeit tot een echte traditie dus je kan er in ieder geval vraagtekens bij stellen dat ze daar niet bij stil gestaan hebben.
Dat ze het bijvoorbeeld niet in de kuip doen deden ivn groot onderhoud aan het veld blijkt ook een leugen want twee dagen later trainde men er lustug op los in de kuip.
Ik ben het hier allemaal mee eens....
iedere letter....
Milo
 Milo - vrijdag 02 juli 2010 - 09:47   quote  deeplink  
GVD.......Hotjumper///Held!!!!!!!

Die flikker van een Bosz is toch trainer van Heracles geworden?

En dan de terug keer in de kuip! ik zit nu al te smullen............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 03 juli 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 13:35 schreef vak VV het volgende:

[..]

1. Zoals je weet staat Feyenoord 40 miljoen in de min. De KNVB is een corrupte klere bende en kijkt over de schouder mee naar alles wat Feyenoord doet. Ruzie maken met de KNVB is daarom niet verstandig. Oke ben het met je eens dat Gudde in deze niet de ultieme oplossing eruit heeft gekregen, maar als je kijkt naar hoe de burgermeester zich heeft gedragen kon dat ook niet anders.

2. Wat kan Gudde er aan doen dat de Guzman zijn contract niet wilt verlengen? Zoals ik al zei: de Guzman was een extreem talent destijds die Feyenoord sportief goed kon gebruiken, jammer dat zijn carriere nu de soep in loopt na 2 blessurejaren en een keuze voor geld met als gevolg voetballen in de marge. Nee ik kan Gudde hier niet op een blunder betrappen.

3. Clubs met een goed beleid hebben al heel wat jaren dezelfde personen op bepaalde posities zitten. Dat heet continuiteit. Groningen, Heerenveen, PSV, AZ en Twente zijn daar mooie voorbeelden van. Gudde is een beleidsbepaler, het woord zegt het al: Gudde bepaalt het beleid. Bij de eerste de beste maatregel die genomen MOET worden en in het verkeerde keelgat schiet, kan hij gelijk wegwezen als het aan het merendeel van het Legioen ligt. Gudde gaf Bosz een financieel kader om in te werken, en de onervaren Bosz (aangesteld door GKL!) haalde daarmee alleen maar te oude spelers en combineerde daarbij een verkeerde trainer. De schuld ligt hiermee dus bij GKL want die stelde Bosz aan. Hoe kan Gudde nou weten dat het zo verkeerd zo lopen?

4. Ik wil je even wijzen op de aanstelling van vriend Aboutaleb. Die beste Ahmed was nog maar net begonnen en riep zonder een recente goede reden de uitwedstrijdregeling tussen Feyenoord en 020 in het leven. Na de rellen van op Hoek v Holland is Aboutaleb ook genoodzaakt de hooligans aan te pakken.
Hamas Hamas joden aan het gas is helaas voor veel Feyenoorders een grappige leus, maar als je eens verdiept wat er allemaal in de Tweede Wereldoorlog afspeelde is dat enorm respectloos naar de echte Joden toe. Dat kán gewoon niet waar zijn !

5. Veiligheid is belangrijk in een stadion of trainingsveld. Varkenoord mag max 5000 mensen op hun terrein hebben. Dat is gewoon een regel die niet verzonnen is door Gudde... Wat moest Gudde dan doen? Het oude trainingsveld voor het Maasgebouw weer uit de grond laten rijzen?
Je bent door hotjumper al op je nummer gezet op een manier waar ik het helemaal mee eens ben. Ik heb toch nog twee aanvullingen.

punt 4. Wat die joden in Palestina aanrichten vind ik schandalig. Niet dat ik een goed woord over heb voor wat in woII gebeurt is. Dat is ook van de gekke, maar heb wel een aanvulling. Ik persoonlijk heb niets tegen het joodse geloof maar ik heb wel 3 vraagtekens.

?1 : Waarom staat er in heel veel regilieuze testamenten dat de Joden altijd vervolgd zullen worden en waarom is dat tot op de dag van vandaag? ik heb geen verklaring maar vind het wel frapant.

?2 : Waarom mogen die neuzen zich wel als joden uiten en mogen wij daar geen tegenGAS tegen geven. Is niet naar het geloof gericht maar naar de 020-fan! Ze moeten uitingen van geloof anders maar gewoon verbieden in het Nederlandse voetbal!!

?3 : Ik heb het nu niet over Aboutaleb!! Iedereen weet hoe ik over die lul denk.
Gudde is overigens wel de perfecte aanvulling op die man. Vult mekaar perfect aan.
Twee debielen in 1 dwangbuis!

punt 5. Kom eens onder je steen vandaan!! In de Kuip???? Interreseerd me niet hoe ze het regelen maar ze mogen weleens respect naar de eigen supporter tonen. Inplaats dat we in het geheel afgezeken worden. Het grootste gedeelte van de Feyenoordsupporters is GEEN CRIMINEEL!!! zo worden we wel behandeld.
vak VV
 vak VV - zaterdag 03 juli 2010 - 15:22   quote  deeplink  
@ Feyenoord till i die

Wil best een discussie met je voeren, maar als je feiten verdraaid zodat jou verhalen gaan kloppen heeft het zoals Styllz al zei helemaal geen zin.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 juli 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juli 2010 - 15:22 schreef vak VV het volgende:
@ Feyenoord till i die

Wil best een discussie met je voeren, maar als je feiten verdraaid zodat jou verhalen gaan kloppen heeft het zoals Styllz al zei helemaal geen zin.
je zou natuurlijk kunnen aantonen dat hij er naast zit. is ook een onderdeel van discussieren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 03 juli 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Jumper heeft mijn antwoord al gegeven!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 03 juli 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Wat een gezeik zeg!! Consentreer je op OSM!! whahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 04 juli 2010 - 08:41   quote  deeplink  
Het is stil op OSM!!
legrande
 legrande - zondag 04 juli 2010 - 09:08   quote  deeplink  
Ik begrijp het niet. zoveel feyenoordsupporters.

vele 10duizenden miljonairs in nederland. wanneer je toch feyenoordsupporter bent en je bezit honderden miljoenen waarom dan geen 30,40 of 50 miljoen in je club steken net zoals abrahamovic bij chelsey. ok hij heeft wel heel veel geld maar hier zijn toch ook rijke feyenoordsupporters. Het lijkt wel dat ze hun naam laten horen dat ze wel willen maar dan weer niet. Hierbij een oproep aan feyenoordmiljonairs of misschien wel miljardairs doe waar de club voor staat geen worden maar daden. doe het voor de club en voor zijn geweldige aanhang. Jullie kunnen je geld wel blijven potten maar hiermee geef je jezelf en vele honderdduizenden feyenoordsupporters in dez zware tijd zoveel plezier. dus niet lullen en doe het. ik zou ook wel willen en met mijn geld is een seizoenskaart al een hele investering.
Ik hop dat er daadwerkelijk 1 opstaat die zegt ok. Die dank ik hiermee uit de gronde van mijn hart. anders wordt het een heel zwaar seizoen.
Milo
 Milo - zondag 04 juli 2010 - 09:09   quote  deeplink  
We kouwen dit topic weer lekker uit!
vak VV
 vak VV - zondag 04 juli 2010 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juli 2010 - 15:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

je zou natuurlijk kunnen aantonen dat hij er naast zit. is ook een onderdeel van discussieren
Nee sorry, ik heb geen zin me te verweren tegen stemmingsmakerij
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 juli 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 09:21 schreef vak VV het volgende:

[..]

Nee sorry, ik heb geen zin me te verweren tegen stemmingsmakerij
dan accepteer je het dus gewoon maar...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 12:31   quote  deeplink  
De weg van de minste weerstand zeg maar...

Tevens heeft FTID een punt met betrekking tot waarom zij zich Joden noemen...
Moet je niet doen als je een kaaskop ben...
Israelische vlaggen meenemen als je uit Vinkenveen komt enzo enzo...

Zij noemen zich super Joden en wij noemen hun dan kut Joden....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn de investeerders op vakantie?????









0.0069468