|
|
Quiroz
|
|
|
OKÉ HOOGVLIET
23 Miljoen, lager ga ik niet |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hij staat voor 25 op de transferlijst, maar als je bied krijg je m |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nee!! Er is geen hond die 21 mln betaald,dus wees blij MAFKEES!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ik wacht nog ff, miss betaalt iemand 25 of iemand koopt owen en park en dan kan ik Messi of Ronaldo halen:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Je doet moeilijk over 4 mln????? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
als ik na 9 uur nog geen transfer heb krijg je m voor 21 hoogvliet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: valt me mee dat je geen babovic///held zegt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Volledige naam Stefan Baboviæ Geboortedatum 7 januari 1987 Geboorteplaats Berane, Montenegro (voormalig Joegoslavië) Lengte 178 cm
Clubinformatie
Spelend bij: geen club Rugnummer: geen Positie: Middenvelder ___________________________________________________________________________________________ zegt genoeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die jongen heeft vast wel een paar aanbiedingen gehad, daar zal hij de sterren van de hemel spelen en vertrekt daarna naar een Europese topclub waarmee hij alle De Baab haters en Mario Been zelf de mond zal snoeren. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 19:17 schreef MMM het volgende:Die jongen heeft vast wel een paar aanbiedingen gehad, daar zal hij de sterren van de hemel spelen en vertrekt daarna naar een Europese topclub waarmee hij alle De Baab haters en Mario Been zelf de mond zal snoeren. GEEN WOORDEN MAAR DADEN
dat is bij babovic niet het geval |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft hij vaak de kans voor gehad ja.. Niet dus... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ajax uit: tja... Groningen thuis: één goal waardoor ie nu nog populair is Heerenveen uit: Kut NAC thuis: Helemaal dramatisch |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
020 uit: genaaid Grunn thuis: Fantastisch gespeeld, niet alleen een doelpunt gemaakt maar nam het hele team op sleeptouw. Hoerenveen uit: Redelijk Nak thuis: Heel het team was daar rampzalig.
Nee, de Baab had meer kansen verdiend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 19:17 schreef MMM het volgende:Die jongen heeft vast wel een paar aanbiedingen gehad, daar zal hij de sterren van de hemel spelen en vertrekt daarna naar een Europese topclub waarmee hij alle De Baab haters en Mario Been zelf de mond zal snoeren. Gevalletje Bastos? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daar zou ik niet gek van opkijken moet ik zeggen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Qiuroz,druk maar op OK!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik kom nog terug voor Nani!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hahahaha, zegt hij met z'n €1,50,- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Had totaal 30 mln,dus nog 9 over,dus ik breng bijna een bod uit! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk hij is gewoon een goeie voetballer met de juiste mentaliteit..
((((((((DE BAAB,HELD))))))))) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: WAT??? EN IK MAAR DENKEN DAT JE NIKS HAD |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
DAAR IS IE DAN....
RADAR10! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het schijnt dat ik bij jou leuke spelertjes kan kopen voor een prikkie??? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Leugentje om bestwil haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het schijnt dat ik bij jou leuke spelertjes kan kopen voor een prikkie??? Kijk uit Leon,hoe meer spelers wij van h`m kopen,hoe sterker hij wordt! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: *middelvinger* nani krijg je niet, Fletcher of Brown voor 8 Miljoen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Craven, de king of transfers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat is de link met Feyenoord waar ie het over heeft. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk hij is gewoon een goeie voetballer met de juiste mentaliteit.. ((((((((DE BAAB,HELD))))))))) Eens! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
HOOGVLIET, KOOP IS IETS, MOET VOOR MORGEN 6 ML HEBBEN!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Probleempje voor Quiroz haha,Ik scout altijd als ik genoeg geld heb! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hoeft niet joh, Ricardo heeft geluk dat ik geld nodig had, hij heb nu me grootste talent Anderson voor een prikkie. Daar gaat je kans:!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kom je weer goed weg,pikkie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ken je geen spelers uit het buitenland halen? wilde net ff shoppen bij feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sorry, maar het team dat je hebt gekozen heeft je aanvraag afgewezen, omdat ze net een nieuwe manager in dienst hebben genomen. ` DUS. klaar dr mee! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik wilde Arsenal. Dan maar Chelsea naar de haaien helpen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je bent geaccepteerd Stylzz. Jongens bedankt voor het overzichtelijk houden van deze topic. Doe op het OSM forum onderhandelen over spelers en neit hier. dan kan ik hier iedereen een beetje overzichtelijk op de hoogte houden.
Ik mis nog de volgende mensen met bekende mangagernaam voor mij:
feyenoordq emile tz 90 xapter
en de volgende waar ik de managernaam nog niet van heb:
feyenoord-010 willian feyenoord vak s hool david budde dennis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
kansloos topic! weetje waarom? omdat dit NEP is en er wordt alweer gesproken over die clubloze gozert babovic bah,bah,bah! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hé Randwijk! doet mij is Owen verkopen voor 1 miljoen |
|
|
|