|
|
hotjumper
|
|
|
die optie mis ik wel, dat je selectief 1 bepaalde speler een dwarsleasie kan laten schoppen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 11:26 schreef hotjumper het volgende:die optie mis ik wel, dat je selectief 1 bepaalde speler een dwarsleasie kan laten schoppen. yep |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 11:23 schreef craven het volgende:volgende wedstrijd achie opvreten en die ronaldo met zijn flikkermaniertjes een rotschop geven... huh? je bedoeld, Torres, Cristiano Ronaldo, Scholes, Carrick, Babel, Ferdinand, Dani Alves, Richards en Rooney? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
achter gesloten deuren trainen hé,, schaam je! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 12:50 schreef Quiroz het volgende:[..] huh? je bedoeld, Torres, Cristiano Ronaldo, Scholes, Carrick, Babel, Ferdinand, Dani Alves, Richards en Rooney? nee ik bedoel: villa, teves, benzema,viera, vidic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zal vandaag mijn geld maar even gaan besteden... |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Quiroz - feyenoordq 7-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: oh, die wisselspeler van Jong United? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FAK
Rooney geschorst,, ik kan het niet maken om van craven te verliezen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Babel: oh je bedoeld die speler die geen club wil hebben |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
mijn 4de man is jou eerste man; vidic!
nog geld teveel:) jeweet dat iedereen te koop is bij mij hé, Torres/Rooney voor 45 Miljoen |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Vooral die naam hull city AFC staat me niet aan... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Heb ik eindelijk 40 miljoen,keeper weg??? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: Die laatste 3 denk ik ook weg. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 17:01 schreef Quiroz het volgende:mijn 4de man is jou eerste man; vidic! nog geld teveel:) jeweet dat iedereen te koop is bij mij hé, Torres/Rooney voor 45 Miljoen zeg niks, zolang ik maar geen Babel heb in me ploeg, bwerghhhh |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: isgoed, veel plezier met je 20ste plaats(F) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Achter gesloten deuren kijkert |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha ag jij weet vast wel een plekje om te gluren |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik kom niet eens boven t hek uit joh |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
daar zit een stenen muur uit angst voor mijn spionnen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
toch jammer dat punt verlies bij sjelsie uit... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: nee, je krijgt echt geen complimenten jumper!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: aldus: |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hoeft niet, al helemaal niet van een ervaren osm'ert met sc, die doordat ie al snel was toegevoegd met een "top"ploeg, speelt tegen beginners die uit kut clubjes moeten kiezen... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 18:31 schreef hotjumper het volgende:[..] hoeft niet, al helemaal niet van een ervaren osm'ert met sc, die doordat ie al snel was toegevoegd met een "top"ploeg, speelt tegen beginners die uit kut clubjes moeten kiezen... ik heb je net park gegeven, dus muil dicht:) laatste x dat ik OSM speelde was ook een jaar terug en bovendien wou ik gewoon 1ste worden in de headliner poule. Anders had ik sowieso wel voor Hull of City gekozen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 18:33 schreef Quiroz het volgende:[..] ik heb je net park gegeven, dus muil dicht:) laatste x dat ik OSM speelde was ook een jaar terug en bovendien wou ik gewoon 1ste worden in de headliner poule. Anders had ik sowieso wel voor Hull of City gekozen. Eerste word ik,vriend!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juli 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klik maar ff op OK!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Richards voor amper 24 Miljoen, hoe haal je t in je botte kop! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
onder de 35 praat ik niet, ik moet nu gaan, als ik terugkom kijk ik of je verstandig bent geworden |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 19:01 schreef Quiroz het volgende:onder de 35 praat ik niet, ik moet nu gaan, als ik terugkom kijk ik of je verstandig bent geworden LUL!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat je dat durft te plakken met die laatste 3 letters ;) hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 18:33 schreef Quiroz het volgende:[..] ik heb je net park gegeven, dus muil dicht:) laatste x dat ik OSM speelde was ook een jaar terug en bovendien wou ik gewoon 1ste worden in de headliner poule. Anders had ik sowieso wel voor Hull of City gekozen. als je een bikkel bent wordt je gewoon eerste met Sunderland! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
pas 2 wedstrijden geweest, tijd genoeg... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Morgen derby van Manchester. Dat kan nog lachen worden:) Hoeveel geld heb je nog, ben ontevreden over Rooney:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Rooney is een kamper joh, wat moet je ermee... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
lekkere scoutingslijst btw: hofland staat hoger dan Vlaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 juli 2010 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
mwahhh geen ballerina nodig, presteerd straks weer niet omdat ze schoentjes krap zitten |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: voor t seizoen gemaakt hé, komt over een maandje of twee weer nieuwe!! |
|
|
|