|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ÊÜóíÜúãÜÉ¡ ÊÜóÚÜúæíÜС ÍÜöÌÜÇÈ ÃÍÜúÌÜöÈÜÉ¡ ÍÜõÌ¡ ÍÜöÑúÒ ÍÜõÑæÒ¡ ÃóÍÜúÑÇÒ ¡ØÜöáÜøóÓÜ ØÜöáÜóÓÜ(ØÜóáÇÓÜöãõ ¡ÊÜóÚÜúæíÜÐÉ ÊÜóÚÜÇæíÜÐõ ¡ÊÜóãÜíÜãÜÉ (ÊÜóãÜÇÆÜöã verders moeten we ff kijken joh |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
jammer voor assenal maar sjelsie was gewoon veel beter. aldus de niet weg te krijgen Piet de Visser |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
AANVALLERS
Babel Messi Obertan Rooney Torres
MIDDENVELDERS
Carrick Cristiano Ronaldo Gibson Giggs Hargreaves Nani Scholes Wolff Eikrem
VERDEDIGERS
Dani Alves Evra Ferdinand J. Evans O'Shea Puyol Rafael
KEEPERS
Van der Sar Boruc Zieler _____________________________________________________________________________________________________ Volgende wedstrijd: Sunderland (hotjumper) uit
HAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FTID, je stelt me wel teleur hoor!! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 21:13 schreef Quiroz het volgende:[..] Morgen derby van Manchester. Dat kan nog lachen worden:) Hoeveel geld heb je nog, ben ontevreden over Rooney:) K heb op em geboden.. zag daarna dat ie net 4x voor je heeft gescoord dus denk niet dat je nog ontevreden over em bent ;) |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 - 11:24 schreef Stylzz het volgende:jammer voor assenal maar sjelsie was gewoon veel beter. aldus de niet weg te krijgen Piet de Visser Tjaa je had een tk'tje ingezet zag ik.. dan weet je wel hoe laat het is met osm |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Wel opvallend 7-4 schotenverhouding en nog met 4-0 winnen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 - 11:26 schreef Quiroz het volgende:AANVALLERS Babel Messi Obertan Rooney Torres MIDDENVELDERS Carrick Cristiano Ronaldo Gibson Giggs Hargreaves Nani Scholes Wolff Eikrem VERDEDIGERS Dani Alves Evra Ferdinand J. Evans O'Shea Puyol Rafael KEEPERS Van der Sar Boruc Zieler _____________________________________________________________________________________________________ Volgende wedstrijd: Sunderland (hotjumper) uit HAHAHAHAHAHAHAHA En nog geen 1e, PRUTSER!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
FTID doet z´n werk, Hotjumper ook dus de kampioen staat nu al op nr 1
MANCHESTER UNITED FC |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 00:39 schreef Quiroz het volgende:FTID doet z´n werk, Hotjumper ook dus de kampioen staat nu al op nr 1 MANCHESTER CITY FC Ik weet het... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
IK BEN ER LEKKER KLAAR MEE, IK GA LEKKER IN EEN FEYENOORD ELFTAL VOETBALLEN!
Cruz waar ben je?? Dudek?? Henk Vos???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Iedereen te koop voor niks!
Torres Rooney Gerrard Ferdinand Puyol Messi van der Sar JOOD BABEL CRISTIANO RONALDO
ALLEMAAL OPROTTEN
Ik ga een Feyenoord laten zien waarvoor het bedoeld is!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Me ideale opstelling:
Dudek Paauwe Song Chong-Gug Loovens Emerton Ono Hofs Buffel Kalou Kuyt Castelen
DIT ZAL HET STERRENTEAM VAN UNITED WORDEN
FTID is zeer gehecht aan Kuyt anders van Persie!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je zuster op een houtvlot......,in de sahara....!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: zoenend met een rijke sjeik die hét unieke cadeau geeft....
AXE DEODERANT! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
iemand nog een team kopen??? zuchtttttttttttt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Tis ook echt zo'n spel waar ik slecht in ben.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is niet echt boeiend he.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vul het braaf s'ochtends in, als ik geld heb gooi ik het over de balk maar het schiet niet echt op... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nope, wordt ook een beetje een sleur |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heb maar weer een verdediger gekocht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha.. ik ben mn stadion aan alle kanten aan t uitbreiden aldoor...
maar je moet wel je jurist inzetten en je fysio etc als je ze nodig hebt...
Kalou word bij mij getraind tot superman en Bruma ook.. Tegen t einde van t seizoen zijn ze ge-wel-dig... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tegen eind van t seizoen heb ik ontslag genomen |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
wie bood er op rodwell, die mag nog is bieden voor zelfde prijs de blessure van een andere speler is over dus ik kan hem kwijt |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
CRAVEN AL GESCOUT OFWAT
gister opstelling vergeten te maken... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja maar nog niks, tenzij je van Dijk wil hebben van utrecht |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
IK KAP ERMEE!
heb het wel weer gezien:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Elke dag 10 minuutjes hoor??? Ja ja en dan sta je dus onderaan hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Leon is er mee gekapt volgens mij hahahha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Trainer verlaat het zinkendschip Stokecity.. De verwachtingen bleven uit,een muitende selectie en de slechte resultaten hebben ervoor gezorgt dat de trainer per direct is opgestapt.
De club en bestuur zijn verheugd met dit nieuws aldus de technisch directeur:Wij hadden meer verwacht van Leon maar hij voerde op het laatst de trainingen uit met een biertje in zijn hand.. Toen de media er lucht van kreeg en zich massaal vestigde langs het trainingsveld vluchte Leon via een gat in het hek het terein af..
Het commentaar van de trainer in de pers luide als volgt. Begrijp mij niet verkeerd maar ik ga s`morgen niet in de file staan om een rondootje af te nemen,dat kan ook om 12.00 uur.. En waarom zou ik niet gewoon me pilsie kunnen drinken langs de lijn.. En een opstelling maken is ook onzin natuurlijk,iedereen moet weten wat zijn positie is.De 1 is verdediger de ander aanvaller,dus iedereen weet zijn plekje mag ik aannemen.Op de vraag waarom hij tegen Sunderland met 2 keepers speelde en 8 verdedigers?Daar had Leon geen behoefte aan die vraag te beantwoorden.Wel verwachte hij nog zijn 5 miljoen salaris voor dit seizoen mee te krijgen..
De Pers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz