BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OSM - Feyenoord competitie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 14:36 schreef Stylzz het volgende:
Is toch een beetje treurig.
Geloof me,de trainer is erg gelukkig met deze situatie.. :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juli 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Ik heb vanavond de kraker tegen liverpool.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 14:41 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb vanavond de kraker tegen liverpool.
Ik heb vanavond vrij ;)
MelvinFR
 MelvinFR - donderdag 15 juli 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Ik heb Fulham aangevraagd, dus accepteer even:$,
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juli 2010 - 15:50   quote  deeplink  
Net van gewonnen met 4-0.
MelvinFR
 MelvinFR - donderdag 15 juli 2010 - 16:02   quote  deeplink  
nou en:P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 10:52 schreef Leon FR1908 het volgende:
Trainer verlaat het zinkendschip Stokecity..
De verwachtingen bleven uit,een muitende selectie en de slechte resultaten
hebben ervoor gezorgt dat de trainer per direct is opgestapt.

De club en bestuur zijn verheugd met dit nieuws aldus de
technisch directeur:Wij hadden meer verwacht van Leon maar hij voerde
op het laatst de trainingen uit met een biertje in zijn hand..
Toen de media er lucht van kreeg en zich massaal vestigde langs het
trainingsveld vluchte Leon via een gat in het hek het terein af..

Het commentaar van de trainer in de pers luide als volgt.
Begrijp mij niet verkeerd maar ik ga s`morgen niet in de file staan
om een rondootje af te nemen,dat kan ook om 12.00 uur..
En waarom zou ik niet gewoon me pilsie kunnen drinken langs de lijn..
En een opstelling maken is ook onzin natuurlijk,iedereen moet weten
wat zijn positie is.De 1 is verdediger de ander aanvaller,dus iedereen
weet zijn plekje mag ik aannemen.Op de vraag waarom hij tegen
Sunderland met 2 keepers speelde en 8 verdedigers?Daar had Leon geen behoefte aan die vraag te
beantwoorden.Wel verwachte hij nog zijn 5 miljoen salaris voor dit seizoen mee te krijgen..

De Pers.
Stokecity is bij deze weer vrij voor een ander btw!!!
MelvinFR
 MelvinFR - donderdag 15 juli 2010 - 17:55   quote  deeplink  
Ik heb me aangemeld op een vriend zijn account;)
Xapter
 Xapter - donderdag 15 juli 2010 - 18:33   quote  deeplink  
ik had jullie stuk voor stuk geslacht als FTID me had toegelaten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 18:33 schreef Xapter het volgende:
ik had jullie stuk voor stuk geslacht als FTID me had toegelaten..
Neem Stokecity van me over jongen,dan kan je jou gang gaan.
willian
 willian - donderdag 15 juli 2010 - 19:20   quote  deeplink  
hoe kan je spelers kopen die niet op de transfer lijst staan? of kan da nie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 19:20 schreef willian het volgende:
hoe kan je spelers kopen die niet op de transfer lijst staan? of kan da nie
Ik hoor het al,ook jij krijgt deze week de zak ;)
willian
 willian - donderdag 15 juli 2010 - 19:51   quote  deeplink  
de zak?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 19:56   quote  deeplink  
zak met geld.
willian
 willian - donderdag 15 juli 2010 - 19:58   quote  deeplink  
aha, maar antwoord op vraag?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 19:58 schreef willian het volgende:
aha, maar antwoord op vraag?
je moet bieden op een speler. druk op een andere club, daar staat dan hun team in beeld. achter de speler staat zijn aanvallende, verdedigende en gemiddelde kwaliteiten. helemaal achteraan staat dan zijn geschatte prijs en een blauw pijltje. daar kan je mee bieden.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 20:03   quote  deeplink  
huh wtf, 9-0 gewonnen en ik doe er niks meer aan.

wie wil mijne overnemen? Manchester United, sta 3de en heb Craven en Jumper afgeslacht haha
willian
 willian - donderdag 15 juli 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:01 schreef Quiroz het volgende:

[..]

je moet bieden op een speler. druk op een andere club, daar staat dan hun team in beeld. achter de speler staat zijn aanvallende, verdedigende en gemiddelde kwaliteiten. helemaal achteraan staat dan zijn geschatte prijs en een blauw pijltje. daar kan je mee bieden.
ja, ik kwam uit bij feyenoord, maar daar kon ik nergens op klikken, dus vandaar
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:40 schreef willian het volgende:

[..]

ja, ik kwam uit bij feyenoord, maar daar kon ik nergens op klikken, dus vandaar
kan alleen in eigen competitie. als je bij Feyenoord iemand wilt kopen moet je scouten, en daarvoor heb je een seizoenskaart nodig.
willian
 willian - donderdag 15 juli 2010 - 20:43   quote  deeplink  
kijk, dus vandaar dat het niet lukte dankje voor antwoord
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 20:43 schreef willian het volgende:
kijk, dus vandaar dat het niet lukte dankje voor antwoord
Corrupt zooitje man daarzo!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 21:44   quote  deeplink  
heb zo'n kut vragenlijst ingevuld, zou je gratis scc krijgen... nog niks gehoord, kut joden daaro
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juli 2010 - 21:45   quote  deeplink  
ik heb er gewoon 1 aangeschaft
voor de lol.
2x bellen zo geregeld.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 15 juli 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
heb zo'n kut vragenlijst ingevuld, zou je gratis scc krijgen... nog niks gehoord, kut joden daaro
binnen week
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:44 schreef hotjumper het volgende:
heb zo'n kut vragenlijst ingevuld, zou je gratis scc krijgen... nog niks gehoord, kut joden daaro
Een SV is sneller geregeld,en kan best leuk zijn..;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 juli 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een SV is sneller geregeld,en kan best leuk zijn..;)
ik zal milo ff vragen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 juli 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 22:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik zal milo ff vragen
Ja dan komt het wel goed,daar ben ik van overtuigd...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 juli 2010 - 08:08   quote  deeplink  
Manager Sunderland op staande voet ontslagen.

Sunderland heeft per direct manager Hotjumper aan de kant gezet. Volgens de club boterde het al een tijdje niet tussen de spelersgroep en de manager. Volgens aanvoerder Gordon is daar echter geen sprake van, hij roemde juist de inzet van Hotjumper die regelmatig, voor belangrijke wedstrijden, 1 of meer spelersvrouwen bij zich liet slapen zodat de spelers zich optimaal konden focussen op de komende wedstrijd. Hij verwees ook meteen het gerucht dat de, regelmatig op internet verschijnende, filmpjes een rol speelde bij de breuk naar het rijk der fabelen. "Die filmpjes duiken altijd op, maar worden altijd uit de context gerukt" aldus Gordon. "Onze vrouwen nemen hun rol als spelersvrouw professioneel op, het is dus niet meer dan logisch dat ze daarvoor ook trainen. Hotjumper heeft er vervolgens voor gekozen steeds met groepjes van 4 aan de slag te gaan om ze daarbij te helpen. Dat vervolgens video's van deze sessies op straat komen te liggen zegt meer iets over het morele verval van onze samenleving dan over het gedrag van onze trainer".
Voormalig commercieel directeur Woerts liet doorschemeren dat het feit dat Hotjumper regelmatig pubs bezocht in gezelschap van de voormalig manager van Stoke City de relatie tussen manager en bestuur ook druk op onderlinge verstandhouding legde.
"Wat ik doe in mijn vrije tijd zijn mijn zaken" aldus Hotjumper "Leon en ik zijn maten van vroeger, dat ga je niet laten vallen omdat je toevallig bij concurrerende clubs speelt. Binnenkort gaan we samen een plaatje opnemen, we hebben nu toch tijd zat".
"Het bestuur heeft gewoon geen visie, mijn plan om het trainingsveld om te ploegen en er een weed-plantage te starten en het stadion om te dopen tot "Stadium of High" werd aan de kant geschoven, maar zelf maken ze er een parkeerplaats van" aldus Hotjumper. "En jullie moeten ook eens ophouden mij in verband te brengen met bel-aziaten. Ik ken Ko Jo Luk van de camping, tijdens het wekelijkse klaverjas toernooi leerde ik hem kennen en het is gewoon een goeie pik. Hij runt een soort van reisbureau voor aziatische vrouwen met vliegangst. Hij geeft ze de kans per schip te komen, gezellig met elkaar in een container. Om bij te komen van de Jetlag neem ik dan regelmatig een paar van die vrouwtjes in mn huis op, help ze een beetje op gang, breng ze met de wagen naar kennissen, waarbij ik buiten in de auto op ze blijf wachten. Als ze terug komen geven ze me dan wat geld voor de benzine enzo. Dat ik Ko Jo Luk elke vrijdag voor de wedstrijd is gewoon om bij te praten, soms gaat het over voetbal, soms over wat anders, moet je verder niks achterzoeken." volgens Hotjumper.
Wie Hotjumper op gaat volgen is nog niet bekend.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 juli 2010 - 08:16   quote  deeplink  
mooi verhaal om te maskeren dat je gewoon opgeeft :)
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 16 juli 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 08:08 schreef hotjumper het volgende:
Manager Sunderland op staande voet ontslagen.

Sunderland heeft per direct manager Hotjumper aan de kant gezet. Volgens de club boterde het al een tijdje niet tussen de spelersgroep en de manager. Volgens aanvoerder Gordon is daar echter geen sprake van, hij roemde juist de inzet van Hotjumper die regelmatig, voor belangrijke wedstrijden, 1 of meer spelersvrouwen bij zich liet slapen zodat de spelers zich optimaal konden focussen op de komende wedstrijd. Hij verwees ook meteen het gerucht dat de, regelmatig op internet verschijnende, filmpjes een rol speelde bij de breuk naar het rijk der fabelen. "Die filmpjes duiken altijd op, maar worden altijd uit de context gerukt" aldus Gordon. "Onze vrouwen nemen hun rol als spelersvrouw professioneel op, het is dus niet meer dan logisch dat ze daarvoor ook trainen. Hotjumper heeft er vervolgens voor gekozen steeds met groepjes van 4 aan de slag te gaan om ze daarbij te helpen. Dat vervolgens video's van deze sessies op straat komen te liggen zegt meer iets over het morele verval van onze samenleving dan over het gedrag van onze trainer".
Voormalig commercieel directeur Woerts liet doorschemeren dat het feit dat Hotjumper regelmatig pubs bezocht in gezelschap van de voormalig manager van Stoke City de relatie tussen manager en bestuur ook druk op onderlinge verstandhouding legde.
"Wat ik doe in mijn vrije tijd zijn mijn zaken" aldus Hotjumper "Leon en ik zijn maten van vroeger, dat ga je niet laten vallen omdat je toevallig bij concurrerende clubs speelt. Binnenkort gaan we samen een plaatje opnemen, we hebben nu toch tijd zat".
"Het bestuur heeft gewoon geen visie, mijn plan om het trainingsveld om te ploegen en er een weed-plantage te starten en het stadion om te dopen tot "Stadium of High" werd aan de kant geschoven, maar zelf maken ze er een parkeerplaats van" aldus Hotjumper. "En jullie moeten ook eens ophouden mij in verband te brengen met bel-aziaten. Ik ken Ko Jo Luk van de camping, tijdens het wekelijkse klaverjas toernooi leerde ik hem kennen en het is gewoon een goeie pik. Hij runt een soort van reisbureau voor aziatische vrouwen met vliegangst. Hij geeft ze de kans per schip te komen, gezellig met elkaar in een container. Om bij te komen van de Jetlag neem ik dan regelmatig een paar van die vrouwtjes in mn huis op, help ze een beetje op gang, breng ze met de wagen naar kennissen, waarbij ik buiten in de auto op ze blijf wachten. Als ze terug komen geven ze me dan wat geld voor de benzine enzo. Dat ik Ko Jo Luk elke vrijdag voor de wedstrijd is gewoon om bij te praten, soms gaat het over voetbal, soms over wat anders, moet je verder niks achterzoeken." volgens Hotjumper.
Wie Hotjumper op gaat volgen is nog niet bekend.
wahahahahahahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 juli 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:
mooi verhaal om te maskeren dat je gewoon opgeeft :)
dat natuurlijk ook, belachelijk dat je niet lage biedingen mag doen op spelers, 5 euro's is best betaald voor een messi. toch..

nee maar ik vind er niet veel aan.
Emile
 Emile - vrijdag 16 juli 2010 - 11:56   quote  deeplink  
snap die krant niet eerst staat daar dat je ontslagen bent en in die melding balk staat;

hotjumper heeft ontslag genomen bij Sunderland. Na hevige druk van de fans en het bestuur in het bijzonder, zei hotjumper dat hij de club beter kon verlaten.

was de druk zo hoog
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 16 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 11:56 schreef Emile het volgende:
snap die krant niet eerst staat daar dat je ontslagen bent en in die melding balk staat;

hotjumper heeft ontslag genomen bij Sunderland. Na hevige druk van de fans en het bestuur in het bijzonder, zei hotjumper dat hij de club beter kon verlaten.

was de druk zo hoog
ja, lees het verhaal van jumper nog maar eens.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 juli 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 11:56 schreef Emile het volgende:
snap die krant niet eerst staat daar dat je ontslagen bent en in die melding balk staat;

hotjumper heeft ontslag genomen bij Sunderland. Na hevige druk van de fans en het bestuur in het bijzonder, zei hotjumper dat hij de club beter kon verlaten.

was de druk zo hoog
ik wilde de eer aan me zelf houden, vooral toen ze begonnen te zeuren over die russische voedsel supplementen die ik de spelers liet gebruiken. En dat alleen omdat de vrouw van de voorzitter daar nu een baard aan heeft overgehouden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 juli 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 08:08 schreef hotjumper het volgende:
Manager Sunderland op staande voet ontslagen.

Sunderland heeft per direct manager Hotjumper aan de kant gezet. Volgens de club boterde het al een tijdje niet tussen de spelersgroep en de manager. Volgens aanvoerder Gordon is daar echter geen sprake van, hij roemde juist de inzet van Hotjumper die regelmatig, voor belangrijke wedstrijden, 1 of meer spelersvrouwen bij zich liet slapen zodat de spelers zich optimaal konden focussen op de komende wedstrijd. Hij verwees ook meteen het gerucht dat de, regelmatig op internet verschijnende, filmpjes een rol speelde bij de breuk naar het rijk der fabelen. "Die filmpjes duiken altijd op, maar worden altijd uit de context gerukt" aldus Gordon. "Onze vrouwen nemen hun rol als spelersvrouw professioneel op, het is dus niet meer dan logisch dat ze daarvoor ook trainen. Hotjumper heeft er vervolgens voor gekozen steeds met groepjes van 4 aan de slag te gaan om ze daarbij te helpen. Dat vervolgens video's van deze sessies op straat komen te liggen zegt meer iets over het morele verval van onze samenleving dan over het gedrag van onze trainer".
Voormalig commercieel directeur Woerts liet doorschemeren dat het feit dat Hotjumper regelmatig pubs bezocht in gezelschap van de voormalig manager van Stoke City de relatie tussen manager en bestuur ook druk op onderlinge verstandhouding legde.
"Wat ik doe in mijn vrije tijd zijn mijn zaken" aldus Hotjumper "Leon en ik zijn maten van vroeger, dat ga je niet laten vallen omdat je toevallig bij concurrerende clubs speelt. Binnenkort gaan we samen een plaatje opnemen, we hebben nu toch tijd zat".
"Het bestuur heeft gewoon geen visie, mijn plan om het trainingsveld om te ploegen en er een weed-plantage te starten en het stadion om te dopen tot "Stadium of High" werd aan de kant geschoven, maar zelf maken ze er een parkeerplaats van" aldus Hotjumper. "En jullie moeten ook eens ophouden mij in verband te brengen met bel-aziaten. Ik ken Ko Jo Luk van de camping, tijdens het wekelijkse klaverjas toernooi leerde ik hem kennen en het is gewoon een goeie pik. Hij runt een soort van reisbureau voor aziatische vrouwen met vliegangst. Hij geeft ze de kans per schip te komen, gezellig met elkaar in een container. Om bij te komen van de Jetlag neem ik dan regelmatig een paar van die vrouwtjes in mn huis op, help ze een beetje op gang, breng ze met de wagen naar kennissen, waarbij ik buiten in de auto op ze blijf wachten. Als ze terug komen geven ze me dan wat geld voor de benzine enzo. Dat ik Ko Jo Luk elke vrijdag voor de wedstrijd is gewoon om bij te praten, soms gaat het over voetbal, soms over wat anders, moet je verder niks achterzoeken." volgens Hotjumper.
Wie Hotjumper op gaat volgen is nog niet bekend.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA BRILJANT!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 juli 2010 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 12:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik wilde de eer aan me zelf houden, vooral toen ze begonnen te zeuren over die russische voedsel supplementen die ik de spelers liet gebruiken. En dat alleen omdat de vrouw van de voorzitter daar nu een baard aan heeft overgehouden.
OOK DEZE HAHAHAHAHAHAHAHAHA
MMM
 MMM - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:44   quote  deeplink  
Hoe staat het hiermee eigenlijk? Al een maand niet in gepost!

Wat is de stand?
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:47   quote  deeplink  
1. Quiroz
2. Computer
3. Computer
4. Computer
5. Computer
6. Computer
7. Computer
8. Computer
9. Computer
10.Computer
11.Computer
12.Computer
13.Computer
14.Computer
15.Computer
16.Computer
17.Computer
18.FTID
MMM
 MMM - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Haha allemaal ontslag genomen?
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Ja en ik als eerste:)
MMM
 MMM - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Nou, slotje dan maar!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 13 augustus 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Ja,was niet echt een hit,moeten jullie hattrick.org maar proberen.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
De huidige tussenstand:
1057620915_6_l4PN.jpeg
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
5e is niet slecht,trouwens ik nog een slordige 54 miljoen,heeft iemand nog een koopje.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 13 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Zal ik dan nog ff een eindsprint met Chelsea maken?
Mambo
 Mambo - zaterdag 14 augustus 2010 - 11:04   quote  deeplink  
je zei 2 plaatsen vrij, 020 zal wel niemand bij gaan dus dan zal alleen willem 2 of vvv overblijven ofso
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 14 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 - 11:04 schreef Mambo het volgende:
je zei 2 plaatsen vrij, 020 zal wel niemand bij gaan dus dan zal alleen willem 2 of vvv overblijven ofso
Engeland...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 augustus 2010 - 15:20   quote  deeplink  
KOEKOEK!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 14 augustus 2010 - 16:55   quote  deeplink  
BOER!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OSM - Feyenoord competitie









0.0163769