|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 - 21:24 schreef david budde het volgende:als het goed is over 4 a 5 dagen soms blijft de competitie nog een dagje open staan ik weet ook niet waarom Oké dan, Leon zal der wel trek in hebben, de ouwe trekpijp. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Degene die tot nu toe meedoen zijn:
1. Quiroz 2. Dennie 3. Feyenoord vak S-hool 4. Emile 5. Willian 6. David Budde 7. FR_Ricardo 8. tz90 |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Meer dan de competitie waar ik eerst in zat:) |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
ffe voor de goede orde
als iedereen die vanuit dit forum met onze competitie op OSM mee wilt doen laat dan even weten dat je hier vandaan komt , ik heb hem nu op slot zitten
de competitie zit op de server Jaap het land dat je moet uitzoeken is Engeland en de naam van de competitie is erwtensoep |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
quote: dat komt dit keer wel goed denk ik |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
die lui waar ik nu mee zit houden volgens mij niet zo van forums ik heb er 2 gestart 30 dagen terug en moet vandaag nog de 1e reactie krijgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2010 door david budde -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 - 21:46 schreef david budde het volgende:ffe voor de goede orde als iedereen die vanuit dit forum met onze competitie op OSM mee wilt doen laat dan even weten dat je hier vandaan komt , ik heb hem nu op slot zitten de competitie zit op de server Jaap het land dat je moet uitzoeken is Engeland en de naam van de competitie is erwtensoep Als alles zo ver is stuur ik iedereen wel een privé bericht |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
|
|
|
david budde
|
|
|
je kan je ook nu aan melden dan kan er helemaal niks verkeerd gaan |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
alleen zit de competitie nu nog natuurlijk nl |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
dan ga je automatisch mee naar het volgende seizoen als alles goed gaat natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 juni 2010 door david budde -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ja maar ik stuur je dan alle osm namen van de forumleden. Anders kunnen er mensen niet meedoen omdat wij dachten dat ze op dit forum zaten. |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
das goed er is nu plek voor 11 managers |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Oké dan, wie trek heeft gaat er nu al in, zoniet, dan krijg je nog een mailtje van mij. |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
12 plaatsen ik heb er eentje uitgeflikkerd |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
Slotje jongens????????????? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dit is zo'n beetje t zelfde als sportpooler dus... |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
mensen een fijne avond gewenst ik pak nog een koude Hertog jan en ga daarna naar mijn nest |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik doe mee!!! Laat je via PB wel even mijn naam weten!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar je zus woont toch niet in Nederland?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whhaahhahahahahahahahahahaaaaa!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: wahahahahahhahahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1. Quiroz 2. Dennie 3. Feyenoord vak S-hool 4. Emile 5. Willian 6. David Budde 7. FR_Ricardo 8. tz90 9. Feyenoord Till i Die |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
eey david laat je competitie tot smorgensvroeg open staan tot die tijd komen er toch niet zo veel in. Ze je ff je wekker ofzo kan je zelf ook gelijk als 1 vd eersten team kiezen en dan zet je em dicht
Engeland lijkt me goed idd |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 16:19 schreef dennie het volgende:eey david laat je competitie tot smorgensvroeg open staan tot die tijd komen er toch niet zo veel in. Ze je ff je wekker ofzo kan je zelf ook gelijk als 1 vd eersten team kiezen en dan zet je em dicht Engeland lijkt me goed idd Ja, ik denk dat we beter een nieuwe league op kunnen starten FEYENOORD HEADLINER en m dan op slot gooien zodat er alleen forumleden opkunnen, miss wil in het seizoen zelf er toch nog een paar 'nieuwelingen' meedoen van dit forum, dan is het lullig als ie al volzit. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij kan nu al instellen wie hij erbij wil hebben en wie niet! Kan hem ook al op slot gooien!! alles is van te voren in te stellen!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 16:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hij kan nu al instellen wie hij erbij wil hebben en wie niet! Kan hem ook al op slot gooien!! alles is van te voren in te stellen!!! Ja, maar er kunnen er altijd nog bijkomen eh, ouwe Leon heeft ook interesse ook al snapt ie er geen fuck van:) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja hoor. als je eerst je naam aan hem doorgeeft kan je er gewoon bijkomen. Krijgt hij een aanvraag tot toetreding binnen en kan hij dan accepteren of weigeren! gewoon een club aantikken in een gekloten competitie. Dan kan de moderator de eindbeslissing nemen! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ik doe ook wel mee! wanneer beginnen we en welke league doen we? topleagues zijn saai! |
|
|
|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
heb vandaag met Feyenoord 0-3 gewonnen in de graftombe van 020! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 17:44 schreef Xapter het volgende:ik doe ook wel mee! wanneer beginnen we en welke league doen we? topleagues zijn saai! 4 dagen, Engeland, je hoort nog meer van me |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Zo hoort het!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1. Quiroz 2. Dennie 3. Feyenoord vak S-hool 4. Emile 5. Willian 6. David Budde 7. FR_Ricardo 8. tz90 9. Feyenoord Till i Die 10.Xapter 11.Leon FR 1908 gaat het ook proberen:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Ik wil ook wel meedoen, maar ik zit pas in de voorbereiding met Brazilie... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 18:54 schreef feyenoord-fr12info het volgende:Ik wil ook wel meedoen, maar ik zit pas in de voorbereiding met Brazilie... ontslag nemen, of nieuw account aanmaken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb een account ,moet ik me nog bij een groep aansluiten? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja erge vage shit voor opa leon.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ieke nie begreip ien ieder gevahl |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja de kleine baas (achie) is bezig voor me... Met een beetje hulp gaat het misschien nog lukken ook hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wel ja, ik hoor wel als het wat is hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ze hebben de oranjepoule al opgedoekt volgens mij... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is goed Craven... En de Oranje pool tja ik deed ook niet mee eerlijk gezegt... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
Ik wil ook meedoen mij OSM is bjornfr1908 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1. Quiroz 2. Dennie 3. Feyenoord vak S-hool 4. Emile 5. Willian 6. David Budde 7. FR_Ricardo 8. tz90 9. Feyenoord Till i Die 10.Xapter 11.Leon FR 1908 gaat het ook proberen:) 12. bjorn
Nog 8 plaatsen over! Anders worden dat computerteams, ik ben hier in ieder geval meer dan tevreden mee! |
|
|
|