|
|
david budde
|
|
|
anders ik wel het gaat goed zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 20:25 schreef Quiroz het volgende:1. Quiroz 2. Dennie 3. Feyenoord vak S-hool 4. Emile 5. Willian 6. David Budde 7. FR_Ricardo 8. tz90 9. Feyenoord Till i Die 10.Xapter 11.Leon FR 1908 gaat het ook proberen:) 12. bjorn Nog 8 plaatsen over! Anders worden dat computerteams, ik ben hier in ieder geval meer dan tevreden mee! dat is dan wel weer jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord Rotterdam(L)
is dat m? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ga je ook mee doen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ach wel ja
ik heb deze week vrij...
daarna ga ik t ws vergeten :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ben straks 5 maanden vrij ben juist bang dat ik het dan ga vergeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
op je werk word die site vast geblockt. dus moet wel thuis ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nee hoor, via de access portal en dan via de klant, geen probleem. heb account aangemaakt en nu? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja had ik ook gedaan, competitie loopt in Engeland. Maar weet niet zeker of ik de juiste heb.
Moet dat kind ff wakker worden, kan ie t vertellen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
altijd het zelfde he met die gasten van zijn soort... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, dat inbreken gaat je ook niet in je koude abaja zitten uiteraard |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ow ik bedoelde eigenlijk meer irritante kutventjes van 15
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De competitie draait nu nog in Nederland en begint over enkele dagen in Engeland. jullie zullen dus nog even moeten afwachten. Dit komt omdat je vanaf een bepaalde week in de competitie niet meer in een competitie toegevoegd kan worden. De competitie heet erwtensoep! Het ziet er naar uit dat ik de moderator word dus ik hou jullie op de hoogte. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
STUUR ME JULLIE INLOGNAMEN OSM EVEN!! DAN WEET IK WIE IK WEL NIET MOET TOE LATEN. GRAAG VIA PB!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 30 juni 2010 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is goed Craven... En de Oranje pool tja ik deed ook niet mee eerlijk gezegt... hehehe sta eindelijk een keer in de top 80 hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 08:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:STUUR ME JULLIE INLOGNAMEN OSM EVEN!! DAN WEET IK WIE IK WEL NIET MOET TOE LATEN. GRAAG VIA PB!!!! jij toch de mod? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hmmm weet niet hoe alles werkt maar ik heb een inlognaam... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1. Quiroz 2. Dennie 3. Feyenoord vak S-hool 4. Emile 5. Willian 6. David Budde 7. FR_Ricardo 8. tz90 9. Feyenoord Till i Die 10.Xapter 11.Leon FR 1908 gaat het ook proberen:) 12. bjorn 13. Craven 14. Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Ik doe 25% mee de rest laat ik door mijn neefie doen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: komop, Craven en Leon leren ook:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
1. Quiroz 2. Dennie 3. Feyenoord vak S-hool 4. Emile 5. Willian 6. David Budde 7. FR_Ricardo 8. tz90 9. Feyenoord Till i Die 10.Xapter 11.Leon FR 1908 gaat het ook proberen:) 12. bjorn 13. Craven 14. Stylzz 15. Feyenoord-010 16. feyenoordq
Nog 2 plaatsen!!! Eerste keer dat een OSM league volkomt |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: Daarom heb ik hem er ook bij om het te snappen. Altijd als hij een weekje bij me was deed hij het spel. Dus als ik het snapt en leuk vind om te doen doe ik wel met jullie mee met een nieuw account dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ook geen idee.. t zal me waarschijnlijk snel te veel moeite zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Denk ik niet. Als je niks te doen hebt is dit echt een fantastisch tijdverdrijf en je raakt er snel verslaafd aan. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
hoelang nog voor t begint?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door dennie -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als ik het goed heb 2 dagen. Even wachten tot iedereen klaar is met zijn competitie. Ik meld het zodra ik binnen ben. Is niet mijn competie. Zal even overleggen of anders een eigen competitie zal beginnen. Zo ja dan gaat hij zondagmorgen in gebruik. Ik hou jullie op de hoogte! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ER IS NOG EEN PLAATS VRIJ!!!!!
1. feyenoordq 2. leonfr1908 3. quiroz 4. craven 5. bjorn 6. hotjumper 7. ftid 8. fr_ricardo 9. stylzz 10. dennie 11. emile 12. tz 90 13. xapter 14. willian 15. feyenoord vak s hool 16. david budde 17. feyenoord-010
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juli 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wie heeft er contact met feyenoord-010? vraag even naar zijn inlognaam. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 21:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:Wie heeft er contact met feyenoord-010? vraag even naar zijn inlognaam. hij heeft mij gemaild, ik mail wel ff terug |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
BELANGRIJK BERICHT!!!BELANGRIJK BERICHT!!!!!! BELANGRIJK BERICHT!!!
DE COMPETITIE VAN ONS HEET VANAF NU: Headliner league!!!!!!
Deze gaat vandaag of morgenochtend beginnen.
EINDE BELANGRIJK BERICHT!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik laat het weten zodra het erdoor is en de competitie begint.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juli 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laat ook ff weten hoe het werkt !!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Eerst zelf kijken Leon!! Meld je eerst maar eens aan bij de competitie. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
BELANGRIJK BERICHT!!! BELANGRIJK BERICHT!!! BELANGRIJK BERICHT!!!!!
DE COMPETITIE IS BEGONNEN! DE NAAM = HEADLINER LEAGUE MELD JE Z.S.M AAN BIJ DE COMPETITIE
EINDE BELANGRIJK BERICHT!!!!
P.S VAN VERSCHILLENDE NOG GEEN INLOGNAMEN!! ALS IK JE INLOGNAAM NIET HEB LAAT IK JE OOK NIET TOE. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
DE COMPETITIE ZIT NU VOL!! DE LAATSTE IS HOOGVLIET010!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Naar OSM gaan. Naar server Jaap. Land uit kiezen. Dan zie je links de rij met namen van de Engelse competities. Dan kiezen voor "headliner league". Kies een team of vraag toestemming (weet ik even niet zeker) en dan krijg ik een melding en laat ik je zo snel mogelijk toe!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 12:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:Naar OSM gaan. Naar server Jaap. Land uit kiezen. Dan zie je links de rij met namen van de Engelse competities. Dan kiezen voor "headliner league". Kies een team of vraag toestemming (weet ik even niet zeker) en dan krijg ik een melding en laat ik je zo snel mogelijk toe!! Hoe kan ik zien welk team er nog vrij is?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zie je vanzelf als je er komt!! Bjorn, Hoogvliet010,Craven en Quiroz zijn overigens al toegelaten!! |
|
|
|