|
|
Leon FR1908
|
|
|
lijkt mij dat het geen reet uit moet maken welke club je neem?? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: iedereen begint met 1 hé, ik heb 2 spelers verkocht vandaar
jij zit bij de rijkste club ter wereld mafkees:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
in theorie wel ja hahaha maar hoe zet je die spelers op transferlijst |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ligt eraan wat de doelstelling is. Craven zou in principe kampioen kunnen worden met City, maar de doelstelling is vierde plek, dan heeft ie al zijn doel behaald. Ik moet zeggen... Dat jij niet al te best gekozen hebt met Stoke:) Sowieso is t oneerlijk, want FTID heeft veel meer mogelijkheden dan ons omdat ie ervoor betaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SCHANDE!!!!!!!
FTID BOYCOTTEN! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ga in de menubalk naar
Team dan naar Mijn Team Achter de namen staan allemaal dingen enzo, helemaal achteraan staat de waarde en daarachter staat een pijltje. Als je daarop klikt kan je een prijs verzinnen voor de speler. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Jumper heeft ook mooie club, traditie en een link met feyenoord... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: En een ruk team hahahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Craven,,, ik snap dat je het moeilijk hebt, dus zal ik is fftjes bieden op een speler van je:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahaha je mag de materiaalman kopen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: hehehehehe, log maar in, al me geld is wel op, maar voor de breedte is het natuurlijk nooit verkeerd hé, Richards wil ik! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: TUURLIJK....
KAMPIOENEN!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hahahahahahhahahaha
altijd mooi om mensen die nog niks van OSM snappen in de maling te nemen hahahahahha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:12 schreef Quiroz het volgende:[..] hehehehehe, log maar in, al me geld is wel op, maar voor de breedte is het natuurlijk nooit verkeerd hé, Richards wil ik! nah gefeliciteerd dan :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Richards kan je trainen omdat ie nog jong is, en dan kun je uiteindelijk een miljoentje of... mwoah... 40 voor m vragen hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
niet heel eerlijk van me:) kies maar een speler bij me uit die je wilt:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
flikker op met z,n paarse schoentjes.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: je kan m scouten:)
www.osmscoutlijst.nl hier staan alle spelers uit het buitenland, ik zie dat je SK heb, als je je scout op pad stuurt haalt hij die voor je |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
je mag Fletcher wel hebben van me, die is nog beter dan Richards en aangezien ik zo'n wereldteam heb...:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Er zitten nog maar 7 gasten in zie ik ?? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hij jou ook niet, dus hij geeft je een trap in je ballen als je m aanneemt |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ja als je een club kiest moet je een dag wachten
FTID HEB JE IEDEREEN EEN PRIVÉBERICHT GESTUURD? |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
zozo zelfs hotjumper is aanwezig zie ik |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:21 schreef Quiroz het volgende:[..] ja als je een club kiest moet je een dag wachten FTID HEB JE IEDEREEN EEN PRIVÉBERICHT GESTUURD? hoe bedoel je.. ik heb arsenal vannacht gekozen en kon gelijk aan de slag hoor |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: zelfs hij! hij zal Fletcher wel willen:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:22 schreef dennie het volgende:[..] hoe bedoel je.. ik heb arsenal vannacht gekozen en kon gelijk aan de slag hoor SK hé |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
okee okee dat is dus verandert |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
het enige verschil was vroeger altijd dat je een dag eerder de competitie in kon |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: weetniet, snap er ook geen fuck van:) |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
K baal alleen een beetje van me naam op osm.. heb dat ooit is in 2003 aangemaakt mja tis wel een mooi profiel zonde om een nieuwe aan te maken toch.. :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik snap er nog geen reet van maar dit word de kampioen!!!
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:25 schreef dennie het volgende:K baal alleen een beetje van me naam op osm.. heb dat ooit is in 2003 aangemaakt mja tis wel een mooi profiel zonde om een nieuwe aan te maken toch.. :P ik krijg ook geen stijve van FRACHIE... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: stik in die kut schot... |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Ahah okee jij bent dat dus heb net je mailtje beantwoord (@quiroz)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door dennie -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: mwoah
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: vleugelmoertje is dat zijn bijnaam??? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
sjezus wat is die gozer lelijk... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ga de talentjes van feyenoord wel kopen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik weet bij god nog niet wat ik moet doen en wat ik heb dus!!!! Het zal niet veel worden denk hahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: zal Gudde blij mee zijn! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik weet bij god nog niet wat ik moet doen en wat ik heb dus!!!! Het zal niet veel worden denk hahaha tis maar een simpel spelletje hoor je hoeft alleen je taktiek en je opstelling te doen.. verder elke dag ff kijken wat er vervangen moet worden en je training instellen. |
|
|
|