|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:31 schreef dennie het volgende:[..] tis maar een simpel spelletje hoor je hoeft alleen je taktiek en je opstelling te doen.. verder elke dag ff kijken wat er vervangen moet worden en je training instellen. hij leert snel die Leon:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:31 schreef dennie het volgende:[..] tis maar een simpel spelletje hoor je hoeft alleen je taktiek en je opstelling te doen.. verder elke dag ff kijken wat er vervangen moet worden en je training instellen. Oke dat valt dan gelukkig mee Dennie..
Ik heb wel een trainer op `t oog trouwens ;)
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ach Leon die achie heeft me al een loer gedraaid( had die Wilders toch gelijk), weet nog geens hoe je spelers op transferlijst moet zetten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet nog 1 dag wachten voordat je weer een baan als manager kunt aannemen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:36 schreef craven het volgende:ach Leon die achie heeft me al een loer gedraaid( had die Wilders toch gelijk), weet nog geens hoe je spelers op transferlijst moet zetten.. Ga in de menubalk naar
Team dan naar Mijn Team Achter de namen staan allemaal dingen enzo, helemaal achteraan staat de waarde en daarachter staat een pijltje. Als je daarop klikt kan je een prijs verzinnen voor de speler. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:40 schreef Stylzz het volgende:Je moet nog 1 dag wachten voordat je weer een baan als manager kunt aannemen. dan heb je eerst ontslag genomen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:40 schreef Stylzz het volgende:Je moet nog 1 dag wachten voordat je weer een baan als manager kunt aannemen. geen vertrouwen meer hahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: WEET JE NOU HOE JE IEMAND OP TRANSFERLIJST MOET ZETTEN???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat klopt.
allemaal jullie schuld. en nu is t weekend bijna om... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik bied 3 Miljoen voor Tévez:)) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
maak daar maar 30 van , dan kunnen we praten |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
eindelijk verstandig geworden hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hufter, beetje blanke boeren pesten he |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: 30 miljoen voor Owen?????? GEKKENHUIS!!! Voor alle nieuwe OSMers bij mij zijn ze goedkoper! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: hahahahahahahaha
BLACK POWER |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:17 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] 30 miljoen voor Owen?????? GEKKENHUIS!!! Voor alle nieuwe OSMers bij mij zijn ze goedkoper! gaan we ineenkeer de boel belazeren? Ik verlaag wel ouwe! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
idd belachelijke prijs voor zo,n oude lul... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ga niet over belazeren beginnen..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Voor iedereen met als doelstelling 4+ TRAININGSKAMPEN als je nou tegen iemand moet spelen met doelstelling 1ste,dan kan je een trainingskamp beleggen,zijn je spelers extra gemotiveerd en vaak (niet altijd) win je dan en worden zij geen kampioen! Leuk spel he!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:26 schreef hoogvliet010 het volgende:Voor iedereen met als doelstelling 4+ TRAININGSKAMPEN als je nou tegen iemand moet spelen met doelstelling 1ste,dan kan je een trainingskamp beleggen,zijn je spelers extra gemotiveerd en vaak (niet altijd) win je dan en worden zij geen kampioen! Leuk spel he!!! doe dat maar tegen FTID!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Nee tegen jouw zeker hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
btw wat moet je heebn voor macheda.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
die heeft 3 kids, maar 5 mil lijkt me wel redelijk aangezien je bedrog... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Laat je niet in de maling nemen he. Kijk ook ff bij Aston Villa. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
WAT DENK JE ZELF
ik ben niet zo dom als jou:)
Koop Diouf anders, net zo goed en staat op transferlijst, alleen iets ouder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hoogvliet, beste jongen, wil je niets bij mij kopen:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:45 schreef Quiroz het volgende:WAT DENK JE ZELF ik ben niet zo dom als jou:) Koop Diouf anders, net zo goed en staat op transferlijst, alleen iets ouder he niet lullen, respect voor ouderen, ik mocht nog een speler nemen van jou....6 miljoen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik deed m tenminste op z'n waarde...
Neem Diouf maar!! Diouf is alleen maar iets ouder man, maar ik kan m niet gebruiken!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kom op 6,5 , final offer. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:49 schreef craven het volgende:[..] he niet lullen, respect voor ouderen, ik mocht nog een speler nemen van jou....6 miljoen He Craven ouderen spelers kan je niet trainen he Dus aan oude lullen heb je niet veel! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
lose, DIOUF!! ongelooflijk dat je hem niet koopt, als ik geen Manchester was... En dit is serieus! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:55 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] He Craven ouderen spelers kan je niet trainen he Dus aan oude lullen heb je niet veel! Diouf is 22, alleen boven de 26 kun je niet trainen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Vriendelijk bedankt,maar ik shop ergens anders haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
he deal is deal , geen jodentruukjes, macheda voor z,n eigen prijs.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 16:55 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] He Craven ouderen spelers kan je niet trainen he Dus aan oude lullen heb je niet veel! ik leer al bij :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz