|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
NEIN, Ik ga niet lager dan 11 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Verder echt niemand? Diouf:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hahahahahahaha
maarre, hoezo verkoop je in godsnaam Viera |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ja dat boeit echt geen fuck, je kan m alleen niet meer trainen, spelers met ervaring spelen beter dan met minder ervaring maar zijn ook sneller moe, daarom moet je steeds rouleren Hoogvliet, kijk nu wat je doet!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
IK HEB OP ACCEPTEREN GEDRUKT, 7 FACKING MILJOEN VOOR ME GROOTSTE TALENT, IK HAD ER OOK NOG 8.7 UIT KUNNEN SLEPEN
DIT IS ERGER DAN RICHARDS VUILE JOOD |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Braaf tis maar een spelletje |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: ja dat hoorde ik ook bij richards... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ja,maar meestal om een uur of 5 half 6 moet ik aanschuiven en eten. en heb je Bouma al gekocht?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 17:59 schreef hoogvliet010 het volgende:Ja,maar meestal om een uur of 5 half 6 moet ik aanschuiven en eten. en heb je Bouma al gekocht? bouma HAHA, maarre hoeveel € heb je nou/ |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Goed, ik koop een kut speler bij jou, dan heb jij geld, en koop je owen goed? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Volgens mij ben je niet helemaal fris haha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
net gedoucht dus wat lul je,
Ik wil een hele hele goede speler scouten, dus heb ff geld nodig, kies er maar één uit, bijv. ik koop misschien wel Bouma en jij hebt dan geld en koopt een hele goede van mij, |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dank je,Ik wacht nog ff dalijk kunnen we stylzz wel een poot uitdraaien haha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik zeg: ik koop Dunne voor 9 Miljoen, dan heb jij 23 Miljoen en daarvoor koop je Fletcher of iemand anders:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 18:12 schreef hoogvliet010 het volgende:Dank je,Ik wacht nog ff dalijk kunnen we stylzz wel een poot uitdraaien haha hahahahahahaha
nee joh, die heeft dat door, de ouwe FIFA gamert |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 18:12 schreef Quiroz het volgende:Ik zeg: ik koop Dunne voor 9 Miljoen, dan heb jij 23 Miljoen en daarvoor koop je Fletcher of iemand anders:) Te laat, Bouma naar PAOK Soloniki hahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
trouwens, je hebt nu toch geld zat, koop dan gelijk Owen maar:) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Met 20 mln kan je een mooie speler scouten,dus 21 mln voor Valencia en geen gelul!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 18:27 schreef hoogvliet010 het volgende:Met 20 mln kan je een mooie speler scouten,dus 21 mln voor Valencia en geen gelul!! Valencia ís een mooie speler, en ik wil niet ineenkeer al me geld op hebben!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Die facking craven haalt me hele marktwaarde omlaag met zijn prijzen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 18:28 schreef Quiroz het volgende:[..] Valencia ís een mooie speler, en ik wil niet ineenkeer al me geld op hebben!!! Dus wij wel en jij niet???? Raar mannetje:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
hahaha Ik heb al een bod gedaan,je hoeft alleen nog maar op OK te drukken SUCCES |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik heb allang een tegenbod gedaan... |
|
|
|