BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wouter Bos...De nieuwe algemeen directeur van Feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
serge-fr
 serge-fr - vrijdag 02 juli 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 19:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als het Bos om geld ging had ie toentertijd gewoon bij Shell gebleven... Bos houdt wel van exposure, verschijnt toch wel graag in diverse programma's (vi-oranje). En PvdA-man? Nou, dan heeft ie in B&W van Rotterdam al wat vrienden.
En inderdaad ja, ik vind hem geschikt en kundig en heeft z'n netwerken.
Vind ik ook, de perfecte man voor Feyenoord, opvolger van Gudde, maar Gudde toch in dienst laten blijven in het bestuur. Hij heeft het niet slecht gedaan, hij moest een grote puinhoop opruimen en heeft dat goed gedaan op wat enkele zaken na dan, maar hij moet nu plaats maken voor Bos. Gudde heeft weer andere talenten en contacten die ook goed en gunstig zijn voor Feyenoord, onze club. Bos heeft misschien dan wel geen ervaring in de voetballerij, maar heeft de perfecte papieren, contacten, een heeft een groot Feyenoord-hart. Er moet nu iemand de club leiden die verstand heeft van financieen, met een goede uitstraling en een goede kop met hersens, en dat is Bos. Is ook een goed uithangbord voor sponsors, en investeerders. Kortom hij is welkom.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 juli 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 14:34 schreef serge-fr het volgende:

[..]

Vind ik ook, de perfecte man voor Feyenoord, opvolger van Gudde, maar Gudde toch in dienst laten blijven in het bestuur. Hij heeft het niet slecht gedaan, hij moest een grote puinhoop opruimen en heeft dat goed gedaan op wat enkele zaken na dan, maar hij moet nu plaats maken voor Bos. Gudde heeft weer andere talenten en contacten die ook goed en gunstig zijn voor Feyenoord, onze club. Bos heeft misschien dan wel geen ervaring in de voetballerij, maar heeft de perfecte papieren, contacten, een heeft een groot Feyenoord-hart. Er moet nu iemand de club leiden die verstand heeft van financieen, met een goede uitstraling en een goede kop met hersens, en dat is Bos. Is ook een goed uithangbord voor sponsors, en investeerders. Kortom hij is welkom.
Helemaal mee eens. Gudde een stapje terug, maar meer geschikt als bezuiniger dan creatieve spil, Bos aan het roer.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 03 juli 2010 - 15:55   quote  deeplink  
Denk je dat mensen uit het bedrijfsleven op iemand met een PVDAverleden zitten te wcahten???
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 03 juli 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:
Goed uithangbord? De man met kennis van zaken? De man met de contacten en netwerken?
ik vind het idee prima. ik droeg hem zelf in een eerder topic al voor als financieel directeur. Als er iemand verstand van de financien heeft is het wouter bos en bovenal is het een echte feyenoordman. En als ik het me goed herinner was hij voorstander van de balkenende norm dus dat salaris is nog eens op te hoesten hahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 04 juli 2010 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2010 - 14:34 schreef serge-fr het volgende:

[..]

Vind ik ook, de perfecte man voor Feyenoord, opvolger van Gudde, maar Gudde toch in dienst laten blijven in het bestuur. Hij heeft het niet slecht gedaan, hij moest een grote puinhoop opruimen en heeft dat goed gedaan op wat enkele zaken na dan, maar hij moet nu plaats maken voor Bos. Gudde heeft weer andere talenten en contacten die ook goed en gunstig zijn voor Feyenoord, onze club. Bos heeft misschien dan wel geen ervaring in de voetballerij, maar heeft de perfecte papieren, contacten, een heeft een groot Feyenoord-hart. Er moet nu iemand de club leiden die verstand heeft van financieen, met een goede uitstraling en een goede kop met hersens, en dat is Bos. Is ook een goed uithangbord voor sponsors, en investeerders. Kortom hij is welkom.
Mooi verhaal. Klopt als een bus. Klleen dat verhaal Gudde ben ik absoluut niet met je eens. Vind het een lapzwans! Weg ermee!
Milo
 Milo - zondag 04 juli 2010 - 09:06   quote  deeplink  
Rot op met Wouter Bos de judas huichelaar! nooit, nooit, nooit!
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 10:12   quote  deeplink  
Bos is helemaal geen goud uithangbord voor sponsors en investeerders. Hij is een PVDA-man. De meeste mensen uit het bedrijfsleven hebben een hekel aan de PVDA!
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 10:12 schreef scarface1979 het volgende:
Bos is helemaal geen goud uithangbord voor sponsors en investeerders. Hij is een PVDA-man. De meeste mensen uit het bedrijfsleven hebben een hekel aan de PVDA!
dat moet je even aan die bank-managers vragen, die hij uit de shit heeft gehaald.
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 12:42   quote  deeplink  
DE Bankdirecteuren die grove fouten hebben gemaakt zitten niet meer op hun positie en hebben zich verrijkt met een mooie oprotpremie.

Is toch algemeen bekend dat het bedrijfsleven over het algemeen VVD stemt. Datzijn niet bepaald PVDAlovers..

Ik denk dat het niks is voor Feyenoord.
Bovendien staat Gudde niet ter discussie. Het is lekker rustig bij Feyenoord
Laten we het z houden
DGKL is ook al weggepest helaas.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 juli 2010 - 12:46   quote  deeplink  
Lekker rustig bij Feyenoord????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 12:46 schreef hotjumper het volgende:
Lekker rustig bij Feyenoord????
Doodbloeden verloopt over het algemeen rustig!!!
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 12:56   quote  deeplink  
niet dan?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 12:56 schreef scarface1979 het volgende:
niet dan?
Gemaakt onoverzichtelijk rustig idd..
serge-fr
 serge-fr - zondag 04 juli 2010 - 13:00   quote  deeplink  
Denk je nou echt dat ze Bos beoordelen omdat hij een pvda-er was? Is trouwens wel een partij die dicht bij Feyenoord staat, hij heeft wat betreft politieke beslissingen wel een goed en groot aanzien geschaard in Nederland, en door zijn beslissing over Aghanistan is wel het kabinet gevallen en daardoor is de vvd wel de grootste partij geworden, dus die vvd-ers moeten hem eigenlijk dankbaar zijn. Maar je moet Bos niet alleen beoordelen over zijn politiek verleden, hij heeft alles in zich om Feyenoord groter te maken en uit de financiele melaisse te halen.
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Nja Volgens mij heb je vorig seizoen een prima seizoen gehad met rechtstreekse plaatsing Eur voetbal en op een indrukwekkende manier bekerfinale behaald. We hebben een talentvolle ploeg. Onze jeugdopleiding is misschien wel de beste van NL. Veel eigen jeugd. Been zn positie is zo veilig als maar kan.
En dit jaar gaan we gewoon weer Europees halen en ons kwalificeren voor de poulefase van de Euro League. Heb daar al zin in.

Qua financieen is het kut, maar dat weten we en dat betekent dat we een veel lagere begroting als Ajax en PSV hebben , en Twente komt ook dichtbij. Dat is jammer, maar de realiteit.

Dus als de achterban geen onrealistische dingen verwacht dan zal het rustig blijven. En dat komt de club ten goede. Kunnnen onze talenten zich verder ontwikkelen en ons sportief succes brengen en/of een gezonde financiele situatie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 13:10 schreef scarface1979 het volgende:
Nja Volgens mij heb je vorig seizoen een prima seizoen gehad met rechtstreekse plaatsing Eur voetbal en op een indrukwekkende manier bekerfinale behaald. We hebben een talentvolle ploeg. Onze jeugdopleiding is misschien wel de beste van NL. Veel eigen jeugd. Been zn positie is zo veilig als maar kan.
En dit jaar gaan we gewoon weer Europees halen en ons kwalificeren voor de poulefase van de Euro League. Heb daar al zin in.

Qua financieen is het kut, maar dat weten we en dat betekent dat we een veel lagere begroting als Ajax en PSV hebben , en Twente komt ook dichtbij. Dat is jammer, maar de realiteit.

Dus als de achterban geen onrealistische dingen verwacht dan zal het rustig blijven. En dat komt de club ten goede. Kunnnen onze talenten zich verder ontwikkelen en ons sportief succes brengen en/of een gezonde financiele situatie.
Wat betreft de selectie en Been...prima..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 juli 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Rustig bij Feyenoord? Da's nou precies het probleem. Gudde doet er weliswaar verstandig aan géén rare uitspraken te doen, bezuinigt op zich goed, maar is niet de man die aanzien en reputatie geniet die je nodig hebt om bedrijfsleven en vermogenden naar je toe te zuigen.
En denken dat het bedrijfsleven zich afkeert van een PvdA-man is wel een hele ouderwetse denkwijze.
Wie belt Wouter?
Milo
 Milo - zondag 04 juli 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 13:00 schreef serge-fr het volgende:
Denk je nou echt dat ze Bos beoordelen omdat hij een pvda-er was?

JA

Is trouwens wel een partij die dicht bij Feyenoord staat, hij heeft wat betreft politieke beslissingen wel een goed en groot aanzien geschaard in Nederland, en door zijn beslissing over Aghanistan is wel het kabinet gevallen en daardoor is de vvd wel de grootste partij geworden,

NEE het kabinet laten vallen in zware tijden is een schande! 3 jaar lang neuken met job cohen de jood.

dus die vvd-ers moeten hem eigenlijk dankbaar zijn. Maar je moet Bos niet alleen beoordelen over zijn politiek verleden, hij heeft alles in zich om Feyenoord groter te maken
en uit de financiele melaisse te halen.

WAAROM?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 13:15 schreef FR-Henk het volgende:
Rustig bij Feyenoord? Da's nou precies het probleem. Gudde doet er weliswaar verstandig aan géén rare uitspraken te doen, bezuinigt op zich goed, maar is niet de man die aanzien en reputatie geniet die je nodig hebt om bedrijfsleven en vermogenden naar je toe te zuigen.
En denken dat het bedrijfsleven zich afkeert van een PvdA-man is wel een hele ouderwetse denkwijze.
Wie belt Wouter?
Gudde is vooral goed in plannen...
2 training velden te gelijk op de schop zodat de selectie
50 km verder op moeten trainen...
Dit soort actie`s is Gudde ten voeten uit...
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 13:00 schreef serge-fr het volgende:
Denk je nou echt dat ze Bos beoordelen omdat hij een pvda-er was? Is trouwens wel een partij die dicht bij Feyenoord staat, hij heeft wat betreft politieke beslissingen wel een goed en groot aanzien geschaard in Nederland, en door zijn beslissing over Aghanistan is wel het kabinet gevallen en daardoor is de vvd wel de grootste partij geworden, dus die vvd-ers moeten hem eigenlijk dankbaar zijn. Maar je moet Bos niet alleen beoordelen over zijn politiek verleden, hij heeft alles in zich om Feyenoord groter te maken en uit de financiele melaisse te halen.
Ik beoordeel hem niet op zn politieke verleden. Ik denk alleen dat mensen uit het bedrijfsleven, De grote jongens die over geld gaan bij de grote bedrijven, wel een hekel hebben aan hem vanwege zn politieke ideeen. PVDA is nou niet bepaald een partij voor ondernemers en welgestelde. Dat is algemeen bekend.
PVDA is geen partij meer wat dichtbij Feyenoord ligt. PVDA kan beter PVDU worden. Partij Voor De Uitkering.

Maar dat is een heel andere discussie waar we al helemaal nbiet uit gaan komen.

Maar Bos wordt nooit geen AD. Willen de sponsors niet..
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 juli 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 12:56 schreef scarface1979 het volgende:
niet dan?
Beenhakker, die loopt te janken
Tekort van 1 miljoen op begroting komend seizoen
1e training gedoe

en dan is het seizoen nog geeneens begonnen
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 13:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gudde is vooral goed in plannen...
2 training velden te gelijk op de schop zodat de selectie
50 km verder op moeten trainen...
Dit soort actie`s is Gudde ten voeten uit...
Ja dat van dat trainingsveld vind ik echt een lachertje!!!
Mja om hem daar nou voor te ontslaan gaat me echt te ver. Ik denk dat er gewoon heel weinig ruimte is voor eigen beslissingen door de slechte financiele situatie. Het is maar te hopen dat er snel een speler verkocht wordt. Want als je niet eens een fatsoenlijk trainingsveld tot je beschikking hebt is het wel erg slecht gesteld.

Dus Leo, gebruik je netwerk eens om een talent te slijten voor een mooie prijs..
Milo
 Milo - zondag 04 juli 2010 - 13:28   quote  deeplink  
leo///judas
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 juli 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Bos wordt het nooit gewoon omdat hij het zelf niet wil...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 13:24 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ja dat van dat trainingsveld vind ik echt een lachertje!!!
Mja om hem daar nou voor te ontslaan gaat me echt te ver. Ik denk dat er gewoon heel weinig ruimte is voor eigen beslissingen door de slechte financiele situatie. Het is maar te hopen dat er snel een speler verkocht wordt. Want als je niet eens een fatsoenlijk trainingsveld tot je beschikking hebt is het wel erg slecht gesteld.

Dus Leo, gebruik je netwerk eens om een talent te slijten voor een mooie prijs..
Ja als Leo slim is verslijt hij nou juist net niet nu onze talenten.
Vastleggen en een jaar verder laten groeien tot een acceptabel transfer niveau...
Beter haald Leo voor niks een jonge spits...
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Dat zou helemaal super zijn Leon.

Alleen vind ik dat weer een risico. Als Wijnaldum weer zon seizoen als vorig jaar heeft dan daalt zn waarde alleen maar. En je hebt geen garantie dat ze volgend jaar meer waard zijn. feyenoord heeft ook geen geld om verbeterde contracten aan te bieden. Dus verlengen zit er ook niet.
Ik denk dus dat ze zowieso minder waaard worden . En misschien meer. En de rente over de schuld kost ook een hoop geld. Dus als je er twee verkoopt voor 10 miljoen scheelt het in elk geval een hoop geld aan rente. Waardoor we wellicht de andere spelers wel contractvernieuwing aan kunnen bieden.
Als Fer of El Ahmadi weg gaat staat Mokotjo er om dat op te vangen.
Nu zit die Mokotjo waarschijnlijk op de bank. Komt zijn ontwikkeling ook niet ten goede. En volgens mij is dat ook gewoon een hele goede voetballer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door scarface1979 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 14:42 schreef scarface1979 het volgende:
Dat zou helemaal super zijn Leon.

Alleen vind ik dat weer een risico. Als Wijnaldum weer zon seizoen als vorig jaar heeft dan daalt zn waarde alleen maar. En je hebt geen garantie dat ze volgend jaar meer waard zijn. feyenoord heeft ook geen geld om verbeterde contracten aan te bieden. Dus verlengen zit er ook niet.
Ik denk dus dat ze zowieso minder waaard worden . En misschien meer. En de rente over de schuld kost ook een hoop geld. Dus als je er twee verkoopt voor 10 miljoen scheelt het in elk geval een hoop geld aan rente. Waardoor we wellicht de andere spelers wel contractvernieuwing aan kunnen bieden.
Als Fer of El Ahmadi weg gaat staat Mokotjo er om dat op te vangen.
Nu zit die Mokotjo waarschijnlijk op de bank. Komt zijn ontwikkeling ook niet ten goede. En volgens mij is dat ook gewoon een hele goede voetballer.
Mokotjo is voor de breedte en met breedte gaat het niveau van elke speler omhoog(Fer en El Ahmadi)..
10 miljoen dat is een bedrag dat je nu niet krijgt voor die gasten(denk ik?)
Ik denk in tegenstelling tot een paar weken terug dat ze dit seizoen juist
wel weer doorgroeien.Dat leverd dan volgend seizoen meer op(geld en zelfs prestatie)
Nee graag een spits erbij dat ook Luc grote sprongen kan maken...
Hou deze selectie + nog een spits en we kunnen nog wel eens gaan verrassen...
Het is een gok maar deze kost iig geen geld.Ik heb er alle vertrouwen in.
Laat het seizoen maar zo snel mogelijk beginnen...
scarface1979
 scarface1979 - zondag 04 juli 2010 - 15:02   quote  deeplink  
ik heb er ook vertrouwen in
kan ook niet wachten

ja ik bedoelde 5 mln per speler, dus 2 eruit en dan 10 mln minder arm..

Luc gaat ons 30 mln opleveren. Dus dat kunnen we vast begroten voor 2014
craven
 craven - zondag 04 juli 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:02 schreef scarface1979 het volgende:
ik heb er ook vertrouwen in
kan ook niet wachten

ja ik bedoelde 5 mln per speler, dus 2 eruit en dan 10 mln minder arm..

Luc gaat ons 30 mln opleveren. Dus dat kunnen we vast begroten voor 2014
zonnesteek?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:02 schreef scarface1979 het volgende:
ik heb er ook vertrouwen in
kan ook niet wachten

ja ik bedoelde 5 mln per speler, dus 2 eruit en dan 10 mln minder arm..

Luc gaat ons 30 mln opleveren. Dus dat kunnen we vast begroten voor 2014
Op die 30 miljoen na van Luc,doe dat andere maar niet joh ;)hahaha
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 juli 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:02 schreef scarface1979 het volgende:
ik heb er ook vertrouwen in
kan ook niet wachten

ja ik bedoelde 5 mln per speler, dus 2 eruit en dan 10 mln minder arm..

Luc gaat ons 30 mln opleveren. Dus dat kunnen we vast begroten voor 2014
Kris gaat ons 010 Miljard op leveren. Dat begroten we alvast voor 2035
craven
 craven - zondag 04 juli 2010 - 15:06   quote  deeplink  
pffff afwachten wat ik voor feyenoord kan betekenen, ben bezig...hahaha
craven
 craven - zondag 04 juli 2010 - 15:06   quote  deeplink  
jouw zoon geen talent Leon?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door craven --
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 juli 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:06 schreef craven het volgende:
jij zoon geen talent Leon?
die zit op honkbal, Leon volgt het fanatiek, weet niet hoeveel man er op het veld staan hahahahaha:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:06 schreef craven het volgende:
jouw zoon geen talent Leon?
E7 dit jaar,gaat m niet worden denk ik hahahaha
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 juli 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

E7 dit jaar,gaat m niet worden denk ik hahahaha
zo begon Babovic ook ooit, en kijk wat er van hem geworden is, held van MMM:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:07 schreef Quiroz het volgende:

[..]

die zit op honkbal, Leon volgt het fanatiek, weet niet hoeveel man er op het veld staan hahahahaha:)
Hij is terug gevraagd in zijn team dus hij gaat weer ballen...
Hij is het type RB net iets te laat hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door Leon FR1908 --
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 juli 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij is terug gevraagd in zijn team dus hij gaat weer ballen...
Daar spreekt vertrouwen uit! Vedette van de E7
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:20 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Daar spreekt vertrouwen uit! Vedette van de E7
Altijd makkelijk natuurlijk!!Er valt er altijd 1 uit bij de tegenstanders !!!
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 juli 2010 - 15:23   quote  deeplink  
hahahahaha
craven
 craven - zondag 04 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
hahahhaha
Milo
 Milo - maandag 05 juli 2010 - 09:46   quote  deeplink  
hehehehehehehe
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 juli 2010 - 16:16   quote  deeplink  
Tis ook overal t zelfde...

Barça in geldnood en verkoopt Tsjigrinski
Uitgegeven: 6 juli 2010 15:51
Laatst gewijzigd: 6 juli 2010 15:51

DONETSK - Barcelona wil een lening van 150 miljoen euro afsluiten én heeft de Oekraïense verdediger Dmitro Tsjigrinski voor 15 miljoen euro verkocht om acute liquiditeitsproblemen op te lossen.

© ANPDat maakte de nieuwe voorzitter, Sandro Rosell, dinsdag bekend.

''We hebben een club met schulden en liquiditeitsproblemen overgenomen'', vertelde Rosell, die vorige maand werd gekozen als opvolger van Joan Laporta.

''Maar we werken aan een oplossing. De leden hebben geen reden om zich zorgen te maken. De club is niet bankroet.''

Problemen

Toch zijn de problemen groot. Dat blijkt wel uit de verkoop van Tsjigrinski. De Oekraïner werd voor 15 miljoen euro gekocht door zijn oude club Sjaktar Donetsk, terwijl Barcelona hem vorig jaar voor 25 miljoen euro had overgenomen.

Tsjigrinski was de eerste Oekraïener in Catalaanse dienst, maar kon op weinig speelminuten rekenen bij trainer Josep Guardiola. Hij ondertekende bij Sjaktar een vijfjarig contract. Tsjigrinski won in 2009 de UEFA Cup met de kampioen van Oekraïne.
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 juli 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 juli 2010 - 16:16 schreef Stylzz het volgende:
Tis ook overal t zelfde...

Barça in geldnood en verkoopt Tsjigrinski
Uitgegeven: 6 juli 2010 15:51
Laatst gewijzigd: 6 juli 2010 15:51

DONETSK - Barcelona wil een lening van 150 miljoen euro afsluiten én heeft de Oekraïense verdediger Dmitro Tsjigrinski voor 15 miljoen euro verkocht om acute liquiditeitsproblemen op te lossen.

© ANPDat maakte de nieuwe voorzitter, Sandro Rosell, dinsdag bekend.

''We hebben een club met schulden en liquiditeitsproblemen overgenomen'', vertelde Rosell, die vorige maand werd gekozen als opvolger van Joan Laporta.

''Maar we werken aan een oplossing. De leden hebben geen reden om zich zorgen te maken. De club is niet bankroet.''

Problemen

Toch zijn de problemen groot. Dat blijkt wel uit de verkoop van Tsjigrinski. De Oekraïner werd voor 15 miljoen euro gekocht door zijn oude club Sjaktar Donetsk, terwijl Barcelona hem vorig jaar voor 25 miljoen euro had overgenomen.

Tsjigrinski was de eerste Oekraïener in Catalaanse dienst, maar kon op weinig speelminuten rekenen bij trainer Josep Guardiola. Hij ondertekende bij Sjaktar een vijfjarig contract. Tsjigrinski won in 2009 de UEFA Cup met de kampioen van Oekraïne.
ben benieuwd naar wat er over wat andere spaanse clubs in de media gaat verschijnen, denk dat we er op kunnen wachten
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 juli 2010 - 07:23   quote  deeplink  
UEFA moet nu gaan optreden, dit is een mooie kans om de eurpese competities haar waarde terug te geven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juli 2010 - 09:12   quote  deeplink  
150milj euro lening... das voor ons 3 jaar begroting..bijna 4 tegenwoordig.
de flh
 de flh - maandag 12 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
WB Schijnt een goeie analyse te hebben gegeven van oranje in de telegraaf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door de flh --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 juli 2010 - 23:32   quote  deeplink  
Is Wouter B. al in Barendrecht gesignaleerd?
sje
 sje - zaterdag 17 juli 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juli 2010 - 19:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als het Bos om geld ging had ie toentertijd gewoon bij Shell gebleven... Bos houdt wel van exposure, verschijnt toch wel graag in diverse programma's (vi-oranje). En PvdA-man? Nou, dan heeft ie in B&W van Rotterdam al wat vrienden.
En inderdaad ja, ik vind hem geschikt en kundig en heeft z'n netwerken.
Bos was een lulletje bij Shell weet ik uit betrouwbare bronnen
Quiroz
 Quiroz - zondag 18 juli 2010 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 23:55 schreef sje het volgende:

[..]

Bos was een lulletje bij Shell weet ik uit betrouwbare bronnen
Mijnheer de zakenman.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wouter Bos...De nieuwe algemeen directeur van Feyenoord?









0.0116810