|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 20:17 schreef de flh het volgende:[..] hehe, Wouter Bos heeft wel meer verstand van Geld dan ambtenaartje Gudde. volgens mij was Jacobs verantwoordelijk voor de centen... maar goed het is nu ook maar tientjes tellen in de KUIP dus Wouter Bos lijkt mij op dit moment overbodig en dan daarbij is hij nu z`n zakken aan het vullen dus komt hij toch niet! |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
WOUTERTJE ??
Inderdaad hij weet wat bezuinigen is. Is een Rotterdammer met een Feyenoord gevoel, maar wil hij wel ? En vooralsnog zit Gudde er nog. Laat Blokland zich met de sponsers hier maar eens over uitlaten. Vooralsnog lees ik alleen maar dat hij zegd dat Gudde niet weg moet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 12:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] volgens mij was Jacobs verantwoordelijk voor de centen... maar goed het is nu ook maar tientjes tellen in de KUIP dus Wouter Bos lijkt mij op dit moment overbodig en dan daarbij is hij nu z`n zakken aan het vullen dus komt hij toch niet! liever daar dan bij ons dan toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja op dit moment zeker en daarbij vind ik een voetbalclub iets anders dan de Shell of ander bedrijf.. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
als ik wouter was stapte ij er niet in. rotterdam allemaal p v vers. dus bos niet doen. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 12:30 schreef j bruijnes het volgende:als ik wouter was stapte ij er niet in. rotterdam allemaal p v vers. dus bos niet doen. Beetje een ongefundeerde en generaliserende opmerking dit. Voor zover ik weet zitten de meeste PVV'ers nog altijd in Limburg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waarom zou je sowieso in t IJ stappen? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Waarom zou je een PvdA'er als algemeen directeur willen hebben? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: En ik maar denken dat het om kwaliteiten gaat. Nu gaat 't ineens om z'n politieke voorkeur? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat heeft politieke voorkeur daar mee te maken? |
|
|
|