|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Feyenoord-verdediger André Bahia mogen geloven dan ligt Nederland aanstaande vrijdag uit het toernooi. Volgens de geboren Braziliaan wordt het 2-0 voor zijn landgenoten. Wij winnen vrijdag met 2-0 van jullie. De centrum verdediger heeft de wedstrijd al helemaal uitgedacht. Het wordt een mooie wedstrijd voor Oranje, maar wij winnen. Robinho en Luis Fabiano maken de doelpunten, zegt Bahia tegenover NUsport.
Brazilië kan nog veel beter dan dat ze tot nu toe hebben laten zien. Vooral Kaká en de andere middenvelders. Ik geloof in Brazilië. Wij halen de finale, let maar op, ging hij verder.
De enige positie die volgens Bahia wel is voor problemen zou kunnen gaan zorgen, is achterin bij linksback Bastos. Bastos kan goed voetballen, maar hij is geen echte verdediger. Bij Olympique Lyon speelt hij altijd linksbuiten. Eigenlijk valt hij daar alleen maar aan.
Nu moet hij ook verdedigen en dat kan hij niet zo goed. Gelukkig heeft hij met Maicon, Lucio en Juan heel sterke verdedigers naast zich. En we hebben ook nog een geweldige keeper, hè. Reken er maar niet op dat jullie de halve finale halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat hij nog gelijk heeft ook hahahahaha
BAHIA///HELD..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
als ie met Brazilië mee had gespeeld had ik het hem zeker wel gegund
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juni 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een gelul van die Bahia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook,Holland zal verrassen alleen het zal net niet genoeg zijn denk??? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
ben bang dat we net aan het korste eind gaan trekken |
|
|
|
|
craven
|
|
|
schijnen een aardige back te hebben.... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
ja die heeft bij feyenoord gezeten |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: volgens Bahia is dat de zwakste schakel..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en die kan t weten. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
heb oranje nu een keer zien spelen,zwaar tegen gevallen,wat een egotrippers.dan dat gelul over de grote vier,we kunnen beter praten over de grote een nml.onze dirk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als je loopt, door de storm,hou je hoofd omhoog en wees niet bang voor het donker Aan het eind van de storm, is een gouden lucht en het zoet, zilv'ren lied van een leeuwerik
Loop door, door de wind Loop door, door de regen Hoewel je dromen vervliegen in de wind
Loop door, Loop door Met hoop in je hart en dan loop je nooit alleen! Dan loop je nooit alleen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
Ach intereseert mij het enge mannetjesallemaal behalve DIRK/Held en GIO/held
voor de rest liedje aanpassen; weg gaan weer naar huis en dat is prima viva hollandia het is en blijft een kut ploeg en we doen niet meer mee viva hollandia
kunnen ze de snolletjes weer opzoeken yolante/en silvi bah wat een enge mensen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 09:14 schreef kale co het volgende:Ach intereseert mij het enge mannetjesallemaal behalve DIRK/Held en GIO/held voor de rest liedje aanpassen; weg gaan weer naar huis en dat is prima viva hollandia het is en blijft een kut ploeg en we doen niet meer mee viva hollandia kunnen ze de snolletjes weer opzoeken yolante/en silvi bah wat een enge mensen hahahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 09:14 schreef kale co het volgende:Ach intereseert mij het enge mannetjesallemaal behalve DIRK/Held en GIO/held voor de rest liedje aanpassen; weg gaan weer naar huis en dat is prima viva hollandia het is en blijft een kut ploeg en we doen niet meer mee viva hollandia kunnen ze de snolletjes weer opzoeken yolante/en silvi bah wat een enge mensen je maakt je wel erg druk om iets wat je niet interesseert. |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
Bahia moet zich concentreren op feyenoord en niet op brazilie ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
noemen ze mij een azijnzeiker!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hup, holland, hup! kampioene, kampioene, kampioene, ole, ole!!!!! 11 juli ben ik naar de tyfus als ze die beker omhoog houden! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 13:18 schreef Milo het volgende:hup, holland, hup! kampioene, kampioene, kampioene, ole, ole!!!!! 11 juli ben ik naar de tyfus als ze die beker omhoog houden! hahahahahahaha droom nog ff verder joh!!! Ik begrijp best dat je in een euforie stemming bent ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als NL wereldkampioen wordt! open je persoonlijk een topic over mij om mij te feliciteren, kleine ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 13:24 schreef Milo het volgende:Als NL wereldkampioen wordt! open je persoonlijk een topic over mij om mij te feliciteren, kleine ;) Is goed ,het zal in het jaar 2026 zijn denk ik hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 01 juli 2010 - 13:18 schreef Milo het volgende:hup, holland, hup! kampioene, kampioene, kampioene, ole, ole!!!!! 11 juli ben ik naar de tyfus als ze die beker omhoog houden! Heb eigenlijk liever dat Feyenoord van VVOB wint.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Kuyt gaat Maicon vermoorden. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Wij spelen dus met 12, zij met 10. Wij winnen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
respect voor bahia hij blijft trouw aan z'n land al woont hij hier |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Geen Melo, Baptista en geen Elano. En Ramires is geschorts. Maicon is geen echte verdediger, evenals Bastos. Beide zijn beter in aanvallen dan verdedigen.
Wat snelle mannetjes op de flanken en gas erop! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft die Maicon ook nog in Rotterdam gespeeld? Dus die is Feyenoord toen ook niet opgevallen! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Finale Brazilie Argentinie uitslag 2-1 een sidderende wedstrijd De Beker gaat naar Zuid-amerika |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als Elia speelt heeft maicon z'n handen vol, dat betekend dat hij niet kan opkomen, waardoor de druk op Gio wat minder wordt. Bert doet er verstandig aan mr. meis buiten de basis te laten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 juli 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doet ie ook. Dirk op links |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie dat andre gelijk krijgt |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee hoor zit ook te kijken goed he hahahahahahah |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kijk ook. Die sambaballers zijn klassen beter |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja idd ach ja winnen ze winnen ze, verliezen ook goed maak me niet echt uit jou wel? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Stylzz