|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
janu gaat het el he stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
hahaha ja iets beter wel spannend |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
losersssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! holland, holland! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te bizar voor woorden.
Leuk voor t carnavalspubliek |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
hava na kila hava zo noemen ze dat toch |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik hoor jullie nu niet meer na een uitstekende 2e helft en verdiende overwinning voor Oranje. Normaal staat het land achter het nationale team, maar geloof dat dat hier HELAAS anders is. Op naar de finale!!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ik ben voor FEYENOORD hoor nu ben je ineens oranje ? volgens mij chatte ik met mijn maatje stylzz op het FEYENOORD Forum dus .......... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
en ben gewoon thuis hou niet van carnaval ja sorry juf janny |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Matige eerste helft en een vreemde goeie 2e helft.... Ik had dit niet verwacht...Leuk.... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
leuk ja.................... hahhahahahahaahaha ajax2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 18:55 schreef dege het volgende:ik hoor jullie nu niet meer na een uitstekende 2e helft en verdiende overwinning voor Oranje. Normaal staat het land achter het nationale team, maar geloof dat dat hier HELAAS anders is. Op naar de finale!!! Je juicht niet voor mensen die je normaal wel kan schieten.
Oranje carnaval.
Ik kijk wel. Leuk dat ze door zijn..voor de rest boeiuh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Bahia . . . . . . oho, . . . Bahia . . . . . . ohohoho, . . . Bahia . . . . . . oho, . . . Bahia . . . . . . ohohohoho !!!
De klompendans heeft de samba verslagen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
SSSSSSSSSSSSSSSST!!! BAHIA!!!! Geweldig dit. Had een deja vu!! Leek de halve finale van de beker tegen twente wel! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Je juicht niet voor mensen die je normaal wel kan schieten. Oranje carnaval. Ik kijk wel. Leuk dat ze door zijn..voor de rest boeiuh Mee eens. Vind het leuk dat het Nederlands elftal zoiets te weeg brengt in Nederland. Zo is de sport bedoelt. Maar als ik mag kiezen tussen een kampioenschap voor Feyenoord of het WK voor Oranje valt me keuze toch op Feyenoord hoor!!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Je juicht niet voor mensen die je normaal wel kan schieten. Oranje carnaval. Ik kijk wel. Leuk dat ze door zijn..voor de rest boeiuh idd niks aan toetevoegen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 22:15 schreef vak VV het volgende:[..] Mee eens. Vind het leuk dat het Nederlands elftal zoiets te weeg brengt in Nederland. Zo is de sport bedoelt. Maar als ik mag kiezen tussen een kampioenschap voor Feyenoord of het WK voor Oranje valt me keuze toch op Feyenoord hoor!!! da's een echt inkoppertje |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Je juicht niet voor mensen die je normaal wel kan schieten. Oranje carnaval. Ik kijk wel. Leuk dat ze door zijn..voor de rest boeiuh +100 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 22:15 schreef vak VV het volgende:[..] Mee eens. Vind het leuk dat het Nederlands elftal zoiets te weeg brengt in Nederland. Zo is de sport bedoelt. Maar als ik mag kiezen tussen een kampioenschap voor Feyenoord of het WK voor Oranje valt me keuze toch op Feyenoord hoor!!! eens |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Omdat het vak VV is hoef je m niet weg te pesten. Hij heeft gewoon gelijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wie beweert dan van niet? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat iedereen hier op t feyenoord forum natuurlijk liever heeft dat feyenoord kampieon wordt dat oranje het WK wint, anders was dit wel het oranje forum, dus vandaar: inkoppertje |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 01:12 schreef craven het volgende:dat iedereen hier op t feyenoord forum natuurlijk liever heeft dat feyenoord kampieon wordt dat oranje het WK wint, anders was dit wel het oranje forum, dus vandaar: inkoppertje Oké dan. Sevi, je had helemaal gelijk!!! Vergeef me:( |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 01:12 schreef craven het volgende:dat iedereen hier op t feyenoord forum natuurlijk liever heeft dat feyenoord kampieon wordt dat oranje het WK wint, anders was dit wel het oranje forum, dus vandaar: inkoppertje Lijkt mij ook erg logisch idd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: finally . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , okay dan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Zeg wat heeft Nederland gedaan gister? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
hij kan zelf niet spelen hij speelt in de schaduw van vlaar brazilie in de schaduw van nederland NEDERLAND WINT DE WK |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 20:25 schreef Stylzz het volgende:[..] Je juicht niet voor mensen die je normaal wel kan schieten. Oranje carnaval. Ik kijk wel. Leuk dat ze door zijn..voor de rest boeiuh kan schieten??? jij bent niet goed wijs zeg. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Feyenoord op 1 maar een Nederlands elftal met (ex-) Feyenoorders komt op en goede plaatds 2!! Iedereen fesst net zo hard mee als we wereldkampioen worden!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 14:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:Feyenoord op 1 maar een Nederlands elftal met (ex-) Feyenoorders komt op en goede plaatds 2!! Iedereen fesst net zo hard mee als we wereldkampioen worden!! Ja,en na het WK slaan we elkaar de hersens weer in. Raar volk!!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: je slaat de spijker op zijn kop |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Ik ga niet met lui feesten die van mij de graf...... mogen krijgen.Ookal worden ze WK-winnaar. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je moet ook niet naar 020 gaan!! Gio en Kuyt gun ik het zeker wel. Dit jaar met Gio in het bijzonder! Overigens meer spelers waar ik graag naar kijk. (ex-) Jood of niet? Zolang ze niet in het foute shirt lopen en ze kunnen goed voetballen kijk ik graag naar sommigen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik kan me echt niet voorstellen dat jullie een kampioenschap verkiezen boven een wereldkampioen. Is het zelfde als, het is goed als de duitsers NL binnen vallen als ze rotterdam maar met rust laten. We worden misschien wereldkampioen heren!! WERELD!! De beste van de WERELD. Daar cijfer ik rotterdam ff voor weg...!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 09:35 schreef fredje het volgende:Ik kan me echt niet voorstellen dat jullie een kampioenschap verkiezen boven een wereldkampioen. Is het zelfde als, het is goed als de duitsers NL binnen vallen als ze rotterdam maar met rust laten. We worden misschien wereldkampioen heren!! WERELD!! De beste van de WERELD. Daar cijfer ik rotterdam ff voor weg...!! Simpel een kampioenschap is van de club die je dag en nacht volgt...
Oranje is een enkel keertje...
Neemt niet weg dat ik graag zie dat Oranje wereld kampioen wordt.. |
|
|
|