BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BAHIA!!!Denk maar niet dat jullie de finale halen....!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 juli 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 09:35 schreef fredje het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat jullie een kampioenschap verkiezen boven een wereldkampioen.
Is het zelfde als, het is goed als de duitsers NL binnen vallen als ze rotterdam maar met rust laten.
We worden misschien wereldkampioen heren!! WERELD!!
De beste van de WERELD.
Daar cijfer ik rotterdam ff voor weg...!!
ach ja, Fred heeft het dan ook nooit gemaakt bij Feyenoord
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 04 juli 2010 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 08:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Je moet ook niet naar 020 gaan!! Gio en Kuyt gun ik het zeker wel. Dit jaar met Gio in het bijzonder! Overigens meer spelers waar ik graag naar kijk. (ex-) Jood of niet? Zolang ze niet in het foute shirt lopen en ze kunnen goed voetballen kijk ik graag naar sommigen.
Niet naar 020 gaan?!alsof 020 fans alleen in 020 wonen?!
en blijf het vreemd vinden dat je vandaag kan zeggen dat je graag naar hem kijkt omdat hij een ander shirt aan heeft(beetje als "nu sta je voor me,maar als ik m'n ogen dicht doe sta je er niet meer")en de rest van het jaar het over "joden" in combinatie met ziektes
en weet ik het wat voor uitingen hebt,want ik gok erop dat je dat doet.....

Als ik personen als Sneijder,Heitinga,Babel,Huntelaar en van der Vaart zie voetballen word ik daar niet warm van,laat staan dat ik voor ze juich!!
En dat komt mede door de club waar ze het hele jaar voor spelen,en hoe ze zich daar uitten....als ze dan 6x per jaar een ander shirt aantrekken voor een kwalificatie tegen ijsland of bulgarije verandert dat niks voor mij,ik persoonlijk zou dan het gevoel hebben dat ik mezelf voor de gek hou!Ik liep dus niet net zo gek me te feesten met de rest,of was dronken van geluk zoals bij Feyenoord-Twente halve finale.

Wat allemaal niet wil zeggen dat ik wel vind dat bvb:zo'n Sneijder zich goed ontwikkeld heeft
en iets extra's kan brengen met z'n 2 benigheid en inzicht,en ik echt wel mensen in m'n omgeving oprecht kan feliciteren en blij voor hun kan zijn!!want bovenstaande vind en meen ik.

Wat ik wel jammer vind is dat ik volgens sommige Feyenoorders,dronken moet worden,de straat op moet,een Oranje shirt aan moet,juichen voor Sneijder moet WANT ik ben toch een Hollander en als je dan probeert uit te leggen dat je ook van andere landen,voetballers of gebeurtenissen kan genieten behalve NL is dat vreemd....

En ik zie dat er hier ook Feyenoorders zijn die het niks vinden vanwege dat Carnaval(wortelen,indianen,bavaria jurkjes,mensen die je nooit over voetbal hoorde gaan jouw vertellen hoe het zit,eenzijdige stadionsfeer(alles of niets en de wave)),kan ik me iets bij voorstellen,net als andere die dat blijkbaar wel aantrekt...kan ook
Maar dan komen hier 020-ers ff vertellen dat je toch hollander bent en het triest is dat hun er zo over denken,ik snap als je al jarenlang hofleverancier en een vertrouwensband hebt met de dat het makkelijker juichen is,maar er zijn ook mensen die er anders over denken?!?komen daar toch ook geen mensen vertellen dat het achtelijk is dat ze voor Oranje juichen?!

!doet me weer denken aan die column van Dijkshoorn na aanleiding van de laatste ronde van de eredivisie,met gejuich door de stadions dat Twente het werd.

de aj*xieden(lees oranje in dit geval)doen zo hun best voor ons
ze proberen zulk mooi voetbal te spelen voor ons...
En wat doen wij?!!?We lachen ze uit..onbegrijpelijk!
Wat hun betreft zonder toetje naar bed vanavond

PS:Je hoeft Rotterdam niet op te geven :)
Wereldkampioen kan je ook met clubs worden zoals we allemaal weten!!!

Feyenoord-Estudiantes
sevillana
 sevillana - zondag 04 juli 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 09:35 schreef fredje het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat jullie een kampioenschap verkiezen boven een wereldkampioen.
Is het zelfde als, het is goed als de duitsers NL binnen vallen als ze rotterdam maar met rust laten.
We worden misschien wereldkampioen heren!! WERELD!!
De beste van de WERELD.
Daar cijfer ik rotterdam ff voor weg...!!
't zou natuurlijk leuk zijn als oranje een keer de beste van de wereld mag worden, maar Rotterdam weg cijferen?
ik dus duidelijk niet, never nooit niet!
Milo
 Milo - zondag 04 juli 2010 - 13:28   quote  deeplink  
ik heb een hekel aan brazilie en aan die moffen, heerlijk dat die gasten gewonnen hebben!

Ik juich voor holland en ik ben een Feyenoorder met een sv raar he?
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 juli 2010 - 13:34   quote  deeplink  
ik heb ook een hekel aan uruguay
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 juli 2010 - 14:00   quote  deeplink  
Ik aan Denemarken, sinds Jon geblesseerd is..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 04 juli 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 12:47 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Niet naar 020 gaan?!alsof 020 fans alleen in 020 wonen?!
en blijf het vreemd vinden dat je vandaag kan zeggen dat je graag naar hem kijkt omdat hij een ander shirt aan heeft(beetje als "nu sta je voor me,maar als ik m'n ogen dicht doe sta je er niet meer")en de rest van het jaar het over "joden" in combinatie met ziektes
en weet ik het wat voor uitingen hebt,want ik gok erop dat je dat doet.....

Als ik personen als Sneijder,Heitinga,Babel,Huntelaar en van der Vaart zie voetballen word ik daar niet warm van,laat staan dat ik voor ze juich!!
En dat komt mede door de club waar ze het hele jaar voor spelen,en hoe ze zich daar uitten....als ze dan 6x per jaar een ander shirt aantrekken voor een kwalificatie tegen ijsland of bulgarije verandert dat niks voor mij,ik persoonlijk zou dan het gevoel hebben dat ik mezelf voor de gek hou!Ik liep dus niet net zo gek me te feesten met de rest,of was dronken van geluk zoals bij Feyenoord-Twente halve finale.

Wat allemaal niet wil zeggen dat ik wel vind dat bvb:zo'n Sneijder zich goed ontwikkeld heeft
en iets extra's kan brengen met z'n 2 benigheid en inzicht,en ik echt wel mensen in m'n omgeving oprecht kan feliciteren en blij voor hun kan zijn!!want bovenstaande vind en meen ik.

Wat ik wel jammer vind is dat ik volgens sommige Feyenoorders,dronken moet worden,de straat op moet,een Oranje shirt aan moet,juichen voor Sneijder moet WANT ik ben toch een Hollander en als je dan probeert uit te leggen dat je ook van andere landen,voetballers of gebeurtenissen kan genieten behalve NL is dat vreemd....

En ik zie dat er hier ook Feyenoorders zijn die het niks vinden vanwege dat Carnaval(wortelen,indianen,bavaria jurkjes,mensen die je nooit over voetbal hoorde gaan jouw vertellen hoe het zit,eenzijdige stadionsfeer(alles of niets en de wave)),kan ik me iets bij voorstellen,net als andere die dat blijkbaar wel aantrekt...kan ook
Maar dan komen hier 020-ers ff vertellen dat je toch hollander bent en het triest is dat hun er zo over denken,ik snap als je al jarenlang hofleverancier en een vertrouwensband hebt met de dat het makkelijker juichen is,maar er zijn ook mensen die er anders over denken?!?komen daar toch ook geen mensen vertellen dat het achtelijk is dat ze voor Oranje juichen?!

!doet me weer denken aan die column van Dijkshoorn na aanleiding van de laatste ronde van de eredivisie,met gejuich door de stadions dat Twente het werd.

de aj*xieden(lees oranje in dit geval)doen zo hun best voor ons
ze proberen zulk mooi voetbal te spelen voor ons...
En wat doen wij?!!?We lachen ze uit..onbegrijpelijk!
Wat hun betreft zonder toetje naar bed vanavond

PS:Je hoeft Rotterdam niet op te geven :)
Wereldkampioen kan je ook met clubs worden zoals we allemaal weten!!!

Feyenoord-Estudiantes
Nogmaals!! Ik kan genieten van een speler als Sneijder of Robben bijv.

Zodra je het team 020 vertegenwoordigd met de bijhorende kleuren aan kan je van mij de volle laag krijgen. Uiteindelijk blijf ik wel een voetballiefhebber. Iedereen Feyenoorder die zegt dat 020 in 95 en 96 geen mooi voetbal speelde moeten ze direct opnemen in een gekkenhuis. Het was alleen jammer dat het 020 was!!

Ik ben fanatiek Feyenoordfan en voetballiefhebber dus ook voor het Nederlands elftal. Ik zeg overigens ook niet dat je lazarus moet worden en de straat op moet gaan als we wereldkampioen worden. Het is wel een feit dat elke Nederlander diep van binnen dan trots is. Zeker aangezien er nu ook een aanzienlijk Feyenoordgehalte hangt aan dit Oranje. Het is een feit dat ik ook liever alleen (ex-)Feyenoorders in Oranje ziet. Dat gaat alleen zo moeilijk.

Het zou voor mij pas belachelijk zijn als ik niet voor Oranje was. Ben een nationalist in hart en nieren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door Feyenoord till i die --
craven
 craven - zondag 04 juli 2010 - 14:58   quote  deeplink  
+ 1
(vanaf het laatste gedeelte dan)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door craven --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 15:07   quote  deeplink  
+0,5
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 juli 2010 - 15:07   quote  deeplink  
+0.¾
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 14:58 schreef craven het volgende:
+ 1
(vanaf het laatste gedeelte dan)
Dus ook +0,5 ??
craven
 craven - zondag 04 juli 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 15:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dus ook +0,5 ??
ja doe dan maar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 juli 2010 - 15:27   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 juli 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 juli 2010 - 09:35 schreef fredje het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat jullie een kampioenschap verkiezen boven een wereldkampioen.
Is het zelfde als, het is goed als de duitsers NL binnen vallen als ze rotterdam maar met rust laten.
We worden misschien wereldkampioen heren!! WERELD!!
De beste van de WERELD.
Daar cijfer ik rotterdam ff voor weg...!!
gloryhunter.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 04 juli 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juli 2010 - 14:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Feyenoord op 1 maar een Nederlands elftal met (ex-) Feyenoorders komt op en goede plaatds 2!! Iedereen fesst net zo hard mee als we wereldkampioen worden!!
"niet iedereen hoeft de straat op en dronken te worden?!?!?!"

FEIT is wel dat iedere nederlander dan trots is?!

Feit volgens Wikipedia:Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten.

en dan zo ff 2 stukjes her en der geplukt van fora of van internet dan hier....

Jij kunt je, met je oranje username, niet voorstellen dat er mensen zijn die anders denken dan jij?

Ik heb een hekel aan die hele massa-hype, waarin iedereen die nooit iets om voetbal geeft opeens in oranje klederdracht over straat moet, domme wijven hun best doen een wedstrijd te analyseren, het gebral en geblaat van halfdronken 'oranje-supporters' 's avonds op straat en dat mijn stamkroeg een aantal avonden niet te bezoeken is omdat het afgeladen vol staat met volk wat doet alsof het heel erg into voetbal is.

Ja, het mag van mij echt zsm voorbij zijn. Geen getroll.

Is er sprake van Oranje-overkill?

Ondanks dat het nog niet zo opschiet met de Oranjekoorts onder consumenten, zijn er meer commerciële WK-acties dan ooit. Ik hoor dan ook zo her en der geluiden over Oranje-overkill.

GeenStijl kopte dinsdag: Nederland nu al SCHIJTZIEK van Oranje. Met een vrolijk plaatje erbij van Hans van Breukelen met zijn plopmuts. Je zou kunnen zeggen, een volk dat zich Optimel en Yakult laat aansmeren verdient niet beter. Maar de boodschappertjes 20-49 keren zich tegen jullie. Pritt Stift plakt er nog een Twitter oranje + reclame search bij om zijn verhaal te bekrachtigen.

Op Adformatie was vorige week de rondvraag: Is er nog onderscheid mogelijk in het premiumgeweld? Zelf lukt me ook nauwelijks om de acties bij te houden. En Radio 1 schijnt al opgeroepen te hebben tot een Oranje-acties boycot.

Het is moeilijk te analyseren of de Nederlandse consument echt oranje-moe is. En het is natuurlijk altijd cool om je af te zetten tegen commercie. Wat ik me vooral afvraag, en dat is denk ik veel interessanter: waarom haken dit jaar zoveel merken in op het WK?

En zo kan je ff verder gaan....
Jammer dat je mij en andere mede-voetballiefhebbers en Feyenoorders als belachelijk ziet!!
Omdat ik niet onder druk van de rest meejuich met de wolven in het bos,en let goed op
ik misgun Oranje en jouw je feestje echt niet laat dat duidelijk zijn!!

Maar ik word dus niet trotser,dronkener of emotioneler van Oranje in tegenstelling tot mijn geliefde Feyenoord..en grappig dat alleen maar een shirtje 4 weken het verschil ten opzichte van de rest van het jaar voor jouw maakt.

En jah 020 speelde goed voetbal in 95/96 of 'mooi"zoals jij dat noemt...Feiten liggen er!(alle prijzen behalve de beker tegen ons :) dank Mike)
En zo heb je elke seizoen wel een goed team
Maar het raakte me niet door van Gaal ,de accentjes,gedrag en houding van spelers,de club etc etc
maar maakt me niet trots als nederlander in het buitenland..
sterker nog werd gek van de vraag: a holland?!020?!zou je jouw Oranje redenatie op door kunnen trekken toch?!?!
of moet ik nu in een gekkenhuis?!
Want ik heb ook niet gejuichd voor Sieneke bij het eurovisie songfestival,en geniet niet van de nederlandse sterren op Curacao of in Oostenrijk bij de Tros :),laat staan dat ik trots op Jan Smit en Volendam ben :)

PS:Feiten!! ;) selectiespelers rondom kwalificatie en toernooi

Italia 90: Fraser opgestapt,Beenhakker Trainer

USA 1994:Ed de Goeij/Rob Witschge/John de Wolf/Ulrich van Gobbel/Regi Blinker/Gaston Taument

Frankrijk 98:Giovanni van Bronkhorst

Duitsland 2006:Giovanni van Bronkhorst,Dirk Kuijt,Robin van Persie

kortom er valt voor elke toernooi wel iets bij te halen...
Maar nogmaals Ik hoop echt dat je een goede week hebt en een leuk feestje hebt serieus..:)
MMM
 MMM - zondag 04 juli 2010 - 19:14   quote  deeplink  
Hup Holland
MMM
 MMM - maandag 05 juli 2010 - 21:58   quote  deeplink  
20100705_vlaar_bahia_vk_scaled_7.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 juli 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Vlaar///held..
Bahia///held..
sevillana
 sevillana - maandag 05 juli 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2010 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vlaar///held..
Bahia///held..
dat dan weer wel natuurlijk
Milo
 Milo - woensdag 07 juli 2010 - 09:09   quote  deeplink  
Holland!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 juli 2010 - 09:16   quote  deeplink  
Hup zij
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 juli 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Oranje wereld kampioen
Ik 5 maanden vakantie
Feyenoord kampioen

2010/2011 is veelbelovend
Milo
 Milo - woensdag 07 juli 2010 - 11:09   quote  deeplink  
5 maanden, nog niks anders?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 juli 2010 - 11:10   quote  deeplink  
vanaf maandag vrijgesteld met behoud van salaris, dus eerst mn huis maar eens goed in de verf zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juli 2010 door hotjumper --
Milo
 Milo - woensdag 07 juli 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2010 - 11:10 schreef hotjumper het volgende:
vanaf maandag vrijgesteld met behoud van salaris, dus eerst mn huis maar eens goed in de verf zetten.
lekker hoor maar die zaanse huizen zijn duur in de verf met al dat hout!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 juli 2010 - 18:16   quote  deeplink  
ik heb een klassieke jaren 30 woning, dat valt dus best mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 juli 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2010 - 18:16 schreef hotjumper het volgende:
ik heb een klassieke jaren 30 woning, dat valt dus best mee.
zaans_huisje.jpg

zo snel als mogelijk een nieuw baantje pakken is 5 maanden winst jumper ;)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 juli 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2010 - 20:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo snel als mogelijk een nieuw baantje pakken is 5 maanden winst jumper ;)
nee want dan krijg ik maar de helft per maand.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 juli 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2010 - 20:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee want dan krijg ik maar de helft per maand.....
dan maar schilderen ;)
4682092026_f8ddb5e772.jpg
vrienden zat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 juli 2010 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
hé ZFC! ik heb daar om de hoek gewoond, rechts in de hoek zie je een stukje flatgebouw daar woonde ik. In de volksmond "klein istanbul"
Milo
 Milo - donderdag 08 juli 2010 - 15:14   quote  deeplink  
lachen zeg!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 08 juli 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2010 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
In de volksmond "klein istanbul"
dat zie ik als een compliment!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 juli 2010 - 18:08   quote  deeplink  
was ook een leuke buurt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 08 juli 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2010 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
hé ZFC! ik heb daar om de hoek gewoond, rechts in de hoek zie je een stukje flatgebouw daar woonde ik. In de volksmond "klein istanbul"
hahahaha grappig...
sevillana
 sevillana - donderdag 08 juli 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 juli 2010 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
hé ZFC! ik heb daar om de hoek gewoond, rechts in de hoek zie je een stukje flatgebouw daar woonde ik. In de volksmond "klein istanbul"
en vandaag de dag? nog steeds "klein"?
craven
 craven - donderdag 08 juli 2010 - 21:25   quote  deeplink  
relatief...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 juli 2010 - 23:00   quote  deeplink  
straks is het weg. wordt plat gegooit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BAHIA!!!Denk maar niet dat jullie de finale halen....!!!!









0.0074532