|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Man City legt bod van 18 miljoen neer voor Van der Wiel' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: wat dan? verkopen of toch behouden? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: hoop dat ze hem behouden, elftal bij elkaar proberen te behouden, alhoewel ik verwacht dat als ajax dit afslaat Man City met een nieuw bod zal komen, daar zit momenteel geld zat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
18 miljoen voor back is veel geld. Ze moeten bij Ajax wel gaan uitkijken dat ze hun hand niet gaan overspelen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
las ergens dat ze 22 miljoen voor V/D Wiel willen hebben, laat die rijke clubs maar diep graaien in hun beurs, het grote geld heeft het voetbal toch al ver kapot gemaakt |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 11:15 schreef dege het volgende:las ergens dat ze 22 miljoen voor V/D Wiel willen hebben, laat die rijke clubs maar diep graaien in hun beurs, het grote geld heeft het voetbal toch al ver kapot gemaakt Heb de afgelopen weken weer aardige bedragen over de toonbank horen gaan voor spelers die van club zijn gewisseld. Soms denk je dat de crisis in het voetbal alweer over is. Juventus, Barcelona, Real Madrid, Chelsea en ook Manchester City zijn al weer druk bezig om de geldbuidel rond te laten gaan. Sta dan ook helemaal niet te kijken van een bod van 18 miljoen euro voor Van der Wiel.
Daarom zit ik ook in dubio. Van der Wiel is een groot talent bij Ajax en heeft het geld meer dan waargemaakt. Maar aan de andere kant zou ik als Ajacied graag zien dat het elftal bij elkaar blijft en we komend jaar eens echt voor de prijzen gaan strijden. Heb geen zin om komend jaar weer te moeten verkondigen dat we een opbouwjaar hebben.
Voor Ajax wordt dit een vrij moeilijke keus. Aan de ene kant heb je de sportieve en financiele belangen van zowel de club als de speler. Aan de andere kant heb je de prestatie belangen. Supporters verlangen naar succes. Kijken of Ajax dit keer de goede keus kan maken. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 12:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Heb de afgelopen weken weer aardige bedragen over de toonbank horen gaan voor spelers die van club zijn gewisseld. Soms denk je dat de crisis in het voetbal alweer over is. Juventus, Barcelona, Real Madrid, Chelsea en ook Manchester City zijn al weer druk bezig om de geldbuidel rond te laten gaan. Sta dan ook helemaal niet te kijken van een bod van 18 miljoen euro voor Van der Wiel. Daarom zit ik ook in dubio. Van der Wiel is een groot talent bij Ajax en heeft het geld meer dan waargemaakt. Maar aan de andere kant zou ik als Ajacied graag zien dat het elftal bij elkaar blijft en we komend jaar eens echt voor de prijzen gaan strijden. Heb geen zin om komend jaar weer te moeten verkondigen dat we een opbouwjaar hebben. Voor Ajax wordt dit een vrij moeilijke keus. Aan de ene kant heb je de sportieve en financiele belangen van zowel de club als de speler. Aan de andere kant heb je de prestatie belangen. Supporters verlangen naar succes. Kijken of Ajax dit keer de goede keus kan maken. helemaal mee eens |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik verwacht sowieso wel dat vd Wiel straks weggaat, je houdt het gewoon niet altijd tegen. Daarom kunnen ze beter maar zoveel mogelijk geld voor zo'n speler ontvangen! Ik denk overigens dat Daley het op die positie ook goed kan doen. Ik verwacht ook dat ze hem voor zulk geld gaan verkopen ivm 21 miljoen verlies. Al zou ik als speler amme-never-nooit-niet naar dat Man City gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: proberen te behouden, hij gaat alleen maar beter worden en dus ook duurder, Toch zal het met biedingen zoals deze van 18 miljoen euro. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik geloof het niet..Mocht het zo zijn..Dan is het wel een mooi bedrag hoor voor een verdediger..Maar het is manchester city..Die hebben toch wel geld:P..Dan maar ff wat meer vragen inderdaad! |
|
|
|
|
EvH
|
|
|
Wiel werd net afgekraakt bij het eerste doelpunt, terwijl iedereen kon zien dat v Bommel zijn v Basten momentje had. HIj belette niet de pass maar dacht al aanvallend. Wiel was gewoon goed. On topic 18 miljoen voor een back altijd doen. Blind is geen vermindering voor de Ned competitie |
|
|
|
|
joey
|
|
|
De fout lag..Dat niemand op (volgens mij) Melo ging die die pass gaf.. Daarbij stinden de bacvks te ver uit elkaarr..Dat kon ik zelf met me drinke kop nog zien!Lolz! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij moet van der Wiel gewoon de loopactie van Robinho volgen, van Bommel deed helemaal niks verkeerd, ik snap ook niet hoe je daar bij komt, want en Robinho en Melo waren niet de directe tegenstander van M. van Bommel. Snijder is de man die de verdedigende middenvelders moet opjagen, ik vind dat hij daar te kort schoot, Heitinga dekte precies op het verkeerde moment door op Luis Fabiano, waardoor het gat onstaat waar Robinho inloopt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jah.. dat zeg ik..Ze zaten te slapen en niemand ging op Melo! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 20:21 schreef EvH het volgende:Wiel werd net afgekraakt bij het eerste doelpunt, terwijl iedereen kon zien dat v Bommel zijn v Basten momentje had. HIj belette niet de pass maar dacht al aanvallend. Wiel was gewoon goed. On topic 18 miljoen voor een back altijd doen. Blind is geen vermindering voor de Ned competitie V.Bommel is verreweg de belangrijkste en beste speler van Oranje, dus hem kritisch benaderen is belachelijk. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 12:46 schreef alibabba het volgende:[..] V.Bommel is verreweg de belangrijkste en beste speler van Oranje, dus hem kritisch benaderen is belachelijk. V. Bommel doet het inderdaad erg goed dit WK, eigenlijk wel de beste van Oranje. |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
fout van van dr wiel je mag je centrale duo nooit 1 op 1 laten spelen en je backs niemand dekken tenzij je backs rugdekking geven en het gebeurde wel vaker tegen brasil |
|
|
|
|
joey
|
|
|
?Nougoed.. We kunnen eigenlijk wel zeuren en blijven zeggen wat er fout ging..Laten we het anders hebben over wat gewoon fuckin goed ging.,.vooral 2e helft!..We hebben die fuckin brzilianen 2e helft weggespeeld..Ze waren compleet deweg kwijt!.. Het had zelfs nog 3-1..4-1.. kunnen wroden..Dat gebeurde niet en we gaven het nog bijna weg ook..Dat was beetje jammer ..MAAR WE STAAN IN DE HALVE FINALE!!:D |
|
|
|