|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio nog een jaartje door. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dan ben ik me toch eens benieuwt! Kan nooit een grote verassing zijn! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja een grote verassing net zoals die verdediger van afgelopen seizoen ik ben nu alweer zijn naam kwijt! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Tomasson komt terug van vakantie |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Komt die zoon van Gudde, die nu nog bij RKC speelt, zich net als zijn vader verrijken bij Feyenoord? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
Boateng komt wat ervaring delen voor wat reiskosten. Hij neemt lange Jan mee. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
been gaat zelf maar weer spelen... |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
quote: En dan als aanvulling Vd Gijp. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en ik win de staatsloterij ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en salma hayek is net bij me ingetrokken en mn vrouw vind het goed. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha jouw voorkeur voor deze vrouw is nauwelijks waar te nemen.... |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Been hoopt op meer aankopen van Feyenoord 04 juli 2010
Ondanks de financiële malaise hoopt Mario Been nog steeds op versterkingen. Tot dusver contracteerde zijn ploeg Feyenoord alleen VVVers Ruben Schaken en Adil Auassar. De tacticus hoopt volgende week nog een aankoop te mogen verwelkomen.
Het zou kunnen dat er volgende week eentje bijkomt, zei Been zaterdag na de zege op VVSB (10-0) tegen RTV Rijnmond. Maar dat zullen we even af moeten wachten. Been liet verder weten dat het inlijven van een aanvaller één van de prioriteiten is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet zeg.. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Hoop dat er nog een uit de heli komt volgende week. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daarom zit ie nu bij Kavala ja.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
alleen maar voor het geld toch. hij is echt niet het voetballen verleerd hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 14:45 schreef Quiroz het volgende:alleen maar voor het geld toch. hij is echt niet het voetballen verleerd hoor. Hele matige speler, zelfs in zijn Feyenoord periode vond ik het middelmaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:05 schreef MMM het volgende:[..] Hele matige speler, zelfs in zijn Feyenoord periode vond ik het middelmaat. Dortmund + speler van Polen op dat moment top..!!! Hoe het erna is verlopenmet hem heb ik geen idee van!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 15:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dortmund + speler van Polen op dat moment top..!!! Hoe het erna is verlopenmet hem heb ik geen idee van!!! 2000-2001 Feyenoord Eredivisie 25 3 2001-2002 Feyenoord Eredivisie 19 2 2002-2003 Feyenoord Eredivisie 0 0 2003-2004 Feyenoord Eredivisie 21 7 2004-2005 Feyenoord Eredivisie 3 0 2004-2005 Borussia Dortmund Bundesliga 15 3 2005-2006 Borussia Dortmund Bundesliga 34 13 2006-2007 Borussia Dortmund Bundesliga 30 9 2007-2008 Borussia Dortmund Bundesliga 2 0 2007-2008 Racing Santander Primera División34 6 2008-2009 Bolton Wanderers Premier League 12 0 2009-2010 AO Nea Kavala Alpha Ethniki 4 3 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
EBI SMOLAREK JALALALALALA
Smolarek////Held |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: 3 uit vier!! Hij is op de top van zijn kunnen, gelijk halen!!!!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kregen we nog niet geld van santander? en van Cardiff city?? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee is inmiddels allemaal in de trainingsvelden gestoken ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kan je geen eens vuurkorven voor kopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja nee die schijnen erbij te zitten volgens Been:P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 11:18 schreef Teringzooi het volgende:Boateng komt wat ervaring delen voor wat reiskosten. Hij neemt lange Jan mee. zou zomaar eens kunnen, boateng dan. als lange jan naar nederland komt zal ie twente gaan versterken als pinch hitter. Alleen ben ik bang dat Boateng dan een paar jaartjes te laat terugkeert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Baab zal terugkeren denk ik, goed gedaan van Been. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verzin een nieuwe 'grap'..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|