|
|
MMM
|
|
|
quote: Sluit dan je pc maar af.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee, ik typ het. Als ik het zou zeggen gaat me vrouw me raar aankijken.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
mario en leo moeten een keer is niks zeggen hierover, want hier mee geven ze ons toch een valze hoop, want ja we hebben geen ene rot cent dus hoe willen ze een spits aantrekken of komen ze met een bejaarde aanzetten. dus mario en leo zeg niks meer hierover |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 23:22 schreef willian het volgende:mario en leo moeten een keer is niks zeggen hierover, want hier mee geven ze ons toch een valze hoop, want ja we hebben geen ene rot cent dus hoe willen ze een spits aantrekken of komen ze met een bejaarde aanzetten. dus mario en leo zeg niks meer hierover Maar wel gesprekstof,joh we moeten toch ergens over lullen,maak het uit!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: fatima de?
lekker voor der! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 23:22 schreef willian het volgende:mario en leo moeten een keer is niks zeggen hierover, want hier mee geven ze ons toch een valze hoop, want ja we hebben geen ene rot cent dus hoe willen ze een spits aantrekken of komen ze met een bejaarde aanzetten. dus mario en leo zeg niks meer hierover Ja hier ben ik het helemaal mee eens. Brengt alleen maar onrust indien het niet doorgaat. Ze proberen alleen maar de Directie onder druk te zetten. Paniekaankopen lijken me nou niet de bedoeling. Haal Erasmus er lekker bij. Dan heb je met Castaignos Erasmus Tomasson en Cisse 4 spelers die in de spits kunnen spelen. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
WDO
|
|
|
quote: Er staat toch ook OF??? |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lastig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: te slecht (geen goede inverstering) te lang (hoge kledingkosten!!!!!) te duur (of hij heeft een leuke vader) |
|
|
|