|
|
kuipje
|
|
|
Is deze jongen nou eindelijk weg? Hoorde dat hij nog bij Feyenoord zijn conditie op peil houd? Snap verder niet dat hij zelfs clubloos geen club kan vinden.. Is hij dan werkelijk zo slecht? |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Begrijp deze opmerking niet.................! Guz was niet slecht! hij was gewoon niet goed! En bovenal: hij was geen Feyenoorder!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
weer een nieuw topic over deze jongen geopend? SLOTJE aub !!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 10:44 schreef Djee het volgende:Begrijp deze opmerking niet.................! Guz was niet slecht! hij was gewoon niet goed! En bovenal: hij was geen Feyenoorder!!! zo Djee, leef jij nog jongen?
Maar idd slot erop! geen woord meer over die judas! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ja slotje,laten we het eens over babovic hebben |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
STEFAN BABOVIC, GEWELDENAAR! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
De Guzman kon niet eens blijven pedo's, Feyenoord had geen geld om hem een contract te laten geven, dus zeik niet zo, en die babovic moet helemaal oppleuren |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
BABOVIC//HELD!!!
DE GUZMAN//JUDAS!!! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 12:54 schreef Quiroz het volgende:De Guzman kon niet eens blijven pedo's, Feyenoord had geen geld om hem een contract te laten geven, dus zeik niet zo, en die babovic moet helemaal oppleuren Pedo's? ben je bang dat mensen van hier zich met jouw doelgroep gaan bemoeien? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hahahahahaha, die jumper, altijd in voor een geintje! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als hij het "help ons" topic bekijkt zou ie toch moeten weten dat hij ons type niet is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan dit neuzentopic dicht? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog steeds geen slot er op? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik gooi de deur wel ff dicht....
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Topic kan hierin
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ja, Milo, ik leef nog, dank zij(???????) Boudewijn........... Hoop dat ik nu niet weer iets verkeerds heb gezegd! |
|
|
|