|
|
gladdeharry
|
|
|
Iemand enig idee wie de nieuwe spits is die vandaag meetrainde? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
trainde er een nieuwe spits mee dan? |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Zou dit dan de speler zijn die Leo Beenhakker uit de hoge hoed tovert. Deze onbekende speler die wel in de spits speelt liet bij ons een goede indruk na. Hij is snel bewegelijk en scoort makkelijk wat hij op de training liet zien. Wij wilden graag zijn naam weten maar Feyenoord doet daar behoorlijk geheimzinnig over.
Ook op de training werd de weddenschap van Bahia en Vlaar gestalte gegeven. Bahia kwam de Kuip binnen met het oranje shirt van Ron Vlaar maar wist zich zeer snel van dit shirt te ontdoen. De fitte selectie waar Leroy Fer en Stefan De Vrij weer met de partijvorm meededen laat een gedreven indruk achter bij de tientallen supporters. Leo Beenhakker genoot van de selectie of misschien stiekem van de spits die nu eindelijk (o.v.b) binnen is.Nu willen we graag zijn naam nog weten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2010 door craven -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juli 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
ziet er eerder spaans ofzo uit... ben benieuwd.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fedor Smolov van Dinamo Moskou. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wordt voor 6 maanden of een jaar gehuurd |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
kunnen we dus weer geen geld aan verdienen... helaas |
|
|
|
|
craven
|
|
|
te koop voor 1,5 mil, 20 jaar 1,85 |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik zeg bravo na 6 maanden zien we wel weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
huren, met optie tot koop zal t wel worden. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ja,of dit nou investeren is in de toekomst? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
qua leeftijd wel, maar dan moet t ook wel kloppen allemaal. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
niet echt een scorende spits, 4 doelpunten in 12 wedstrijden met jong rusland |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
ik vermoed dat deze jongen gewoon gehuurd wordt zonder vergoeding(wellicht loon of gedeelteloon). En zonder optie tot koop. Om ervaring op te laten doen voor Moskou. En voor Feyenoord als tussenoplossing. Maar dat horen we vanzelf. Hij heeft in elk geval een aardige opleiding gehad en al wat jeugdinterlands gespeeld. Dus hij zal vast wat kunnen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
33 wedstrijden 1x gescoord voor Dinamo, maar goed hij is nog jong, dus wie weet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
misschien werken bij gazprom???? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: De Russische competitie is ook erg fysiek en niet bepaald bij uitstek geschikt voor jonge spelers.
Ik neem aan dat als Feyenoord deze speler haalt dat er een optie tot koop zal worden bedongen, wellicht is het huren van een spit met optie tot koop wel een eis van Blokland en co? (Zou mooi zijn!) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopen dat je tegen die tijd wel weer financiƫn hebt. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: hij betaalt hem misschien of zijn moeder |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vooralsnog lijkt het er op dat hij op proef mee traint |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
ik denk dat iedereen tevreden is bij feyenoord want er is geen geld maar wel een speler |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
zit er iemand in vak TT? is dat een beetje een leuk vak? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
gaat niks worden! zonde van het geld! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: 1 Van de mooiste 60 vakken van Nederland. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wat ben je ook heerlijk positief altijd !
Weet je zeker dat je hem niet eerst ff in een proef wedstrijd wil zien ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Real Madrid sets sights on three Russian talents
Published 21 July, 2009, 12:14 CSKAs Igor Akinfeev and Alan Dzagoev, as well as Dinamos Fyodor Smolov, are on the list of 30 young players that may strengthen Real Madrid in the future, Sport-Express newspaper reports.
Zegt misschien wel iets.. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Misschien heeft Real Leo getipt over deze jongen
Als hij net zo veel talent heeft als Akinfeev en Dzagoev dan mogen we in onze handen wrijven als hij komt |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Kut feyenoord bestuur ze willen de speler niet houden hij mag alleen morgen nog trainene en dan mag hij oprotte van het kut bestuur ze willle alleeen kennismaken leo doet zijn best na wanderson moet hij misgien ook weg kut bestuur |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 16:53 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Kut feyenoord bestuur ze willen de speler niet houden hij mag alleen morgen nog trainene en dan mag hij oprotte van het kut bestuur ze willle alleeen kennismaken leo doet zijn best na wanderson moet hij misgien ook weg kut bestuur Wat een domme reactie. Kut bestuur dit, Kut bestuur dat.
Ik zou het maasgebouw bestormen met als ik jou was. Of de training verstoren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 16:53 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Kut feyenoord bestuur ze willen de speler niet houden hij mag alleen morgen nog trainene en dan mag hij oprotte van het kut bestuur ze willle alleeen kennismaken leo doet zijn best na wanderson moet hij misgien ook weg kut bestuur Teveel naar Mooie vrouwen-topic gekeken??? |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
ik heb goed op hem geled omdat ik hem dus niet kende vandaag, vooral een goed aanspeelpunt door goede/slimmme loopacties, kan scoren en steld anderen aan tot scoren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je had beter je Nederlandse toets voor vandaag kunnen leren.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hebben ze er geen dvd'tje van of een joetjoep filmpje van hem? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: top vak, althans toen ik er nog een sk had :) |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Ik hoop niet dat 'ie een jaar nodig heeft om in te burgeren. Maar gelukkig is die eerst op stage, kan die zich laten zien aan de trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper