|
|
Quiroz
|
|
|
Bart Schenkeveld zal voorlopig moeten toekijken. Onderzoek heeft uitgewezen dat de verdediger van Feyenoord tijdens de eerste training de voorste kruisband van zijn linkerknie heeft ingescheurd. Schenkeveld zal aan de kwetsuur geopereerd moeten worden en moet rekening houden van een herstelperiode van zeven tot negen maanden, zo meldt de Rotterdamse club maandagmiddag.
"Natuurlijk is dit een enorme teleurstelling", laat de jonge verdediger via de officiële kanalen van Feyenoord optekenen. "Ik had heel erg uitgekeken naar het nieuwe seizoen en na één training zit het er voorlopig op. Maar de knop moet zo snel mogelijk om. Ik ga me volledig richten op de operatie en de revalidatie en reken erop hier sterker uit te komen."
Schenkeveld debuteerde afgelopen seizoen in het hoogste keurkorps van de ploeg van Mario Been. De achttienjarige jeugdinternational debuteerde op 29 november 2009 tegen ADO Den Haag (0-3) en speelde in totaal vijf competitieduels. Ook in de KNVB-beker maakte Schenkeveld zijn opwachting.
Bron: www.voetbalzone.nl _______________________________________________________________
Ontzettend zuur voor die jongen zeg... tweede keer in zijn loopbaan al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bart beterschap.... HELD///BARTJE...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Laat hem wat sterker worden bij Excelsior. Feyenoord is nog veel te hoog voor hem. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 18:31 schreef feyenoord-fr12info het volgende:Laat hem wat sterker worden bij Excelsior. Feyenoord is nog veel te hoog voor hem. hij voetbalt de komende 6 maanden niet, wat moet ie dan bij Excelsior. Als hij fit is kan hij het niveau van Feyenoord makkelijk aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
godverdomme ik zie die gast echt als een soort vlaar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ook hij loopt op voetbalschoenen jongen ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
met recht, . . . . . triest voor die gozer positief tintje is dat een aantal spelers bij Feyenoord na zware blessures sterk terug gekomen zijn, hoop het ook voor hem |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 22:05 schreef sevillana het volgende:met recht, . . . . . triest voor die gozer positief tintje is dat een aantal spelers bij Feyenoord na zware blessures sterk terug gekomen zijn, hoop het ook voor hem na Vlaar wie nog meer dan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik denk dan toch aan Jean Paul van Gastel, Romeo Castelen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Cissé
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Castelen blijft toch wel een treurig geval hoor, moet je de cijfers eens bekijken:
2006/07 Feyenoord Eredivisie 9 1 2007/08 Hamburger SV Bundesliga 13 0 2008/09 Hamburger SV Bundesliga 0 0 2009/10 Hamburger SV Bundesliga 2 1
Echt zonde voor die jongen, eens? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ja, maar ik wist niet eens dat ie dit jaar nog mee had gedaan. Was toch een hele goede buitenspeler bij ons. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is van voor z'n tijd, zat waarschijnlijk nog aan z'n moeders tepel of was misschien nog helemaal geen sprake van hem? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Heel jammer dat hij zo lang geblesseerd is geraakt. Maar als het toch iemand moet zijn, dan maar Schenkeveld... |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 23:04 schreef scarface1979 het volgende:Heel jammer dat hij zo lang geblesseerd is geraakt. Maar als het toch iemand moet zijn, dan maar Schenkeveld... doe dan bruins mag je ook nog natrappen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bruins kunnen we als kiespijn missen idd. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 22:13 schreef MMM het volgende:[..] Castelen blijft toch wel een treurig geval hoor, moet je de cijfers eens bekijken: 2006/07 Feyenoord Eredivisie 9 1 2007/08 Hamburger SV Bundesliga 13 0 2008/09 Hamburger SV Bundesliga 0 0 2009/10 Hamburger SV Bundesliga 2 1 Echt zonde voor die jongen, eens? Is een typisch geval van goed voor de competitie in Nl en niet daar buiten! overigens ook van glas! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 23:04 schreef scarface1979 het volgende:Heel jammer dat hij zo lang geblesseerd is geraakt. Maar als het toch iemand moet zijn, dan maar Schenkeveld... die gosert heeft dit al een keer gehad en heeft keihard moeten knokken om op de plaats te komen waar hij nu staat. dan gebeurd dit... schaam jij je effe lekker dood |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 16:10 schreef Quiroz het volgende:[..] die gosert heeft dit al een keer gehad en heeft keihard moeten knokken om op de plaats te komen waar hij nu staat. dan gebeurd dit... schaam jij je effe lekker dood Nogmaals, is heel jammer. En zeker voor hem. Maar ik ben van mening dat het voor Feyenoord beter is dat hij het is dan een ander(op een enkeling na). We hebben genoeg RB en CV en daardoor ben ik blij dat hij het is en niet een basisspeler of een aanvaller ofzo.
Ik schaam me dus zeker niet voor mijn uitspraak. Logisch nadenken heet dat |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 23:00 schreef scarface1979 het volgende:[..] Nogmaals, is heel jammer. En zeker voor hem. Maar ik ben van mening dat het voor Feyenoord beter is dat hij het is dan een ander(op een enkeling na). We hebben genoeg RB en CV en daardoor ben ik blij dat hij het is en niet een basisspeler of een aanvaller ofzo. Ik schaam me dus zeker niet voor mijn uitspraak. Logisch nadenken heet dat je had ook moeten zeggen, als het dan iemand moet zijn dan suarez |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ja maar dat is geen nieuws. Dat is logisch Is geen topic/discussie waard..
En tsja ik had ook Bruins kunnen zeggen. Mja dan hadden we maar met 5-0 gewonnen van Voorschoten.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bruins maakt ons kampioen dit jaar! |
|
|
|