|
|
kale co
|
|
|
Als ze nu het spul samenvoegen 1 feyenoord
stadion is trainigsveld grote selectie beetje saneren dan heb je weer iets verdiend bedoel excelsior= toch al merendeel feyenoord
alles op 1 hoop |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat men hierover in Kralingen heel anders denkt |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 12:14 schreef kale co het volgende:Als ze nu het spul samenvoegen 1 feyenoord stadion is trainigsveld grote selectie beetje saneren dan heb je weer iets verdiend bedoel excelsior= toch al merendeel feyenoord alles op 1 hoop ben het best veel keren eens met je maar dit is echt onzin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja ik begrijp je bram maar realiteit is dat we 3 clubs hebben in rotterdam zonder veel te betekenen nu begrijp ik dat sparta nooit kan (moet je ook niet willen) maar waarom niet excelsior heeft eigenlijk zonder feyenoord niks!en wij hebben nu minder dus ik geef me bek maar een douw he |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja maar das mischien 500 man hahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat je dan aan een fc Rotterdam gaat denken, Sparta gaat echt haar naam niet opgeven |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 13:05 schreef hotjumper het volgende:Ik denk dat je dan aan een fc Rotterdam gaat denken, Sparta gaat echt haar naam niet opgeven wij wel dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 12:14 schreef kale co het volgende:Als ze nu het spul samenvoegen 1 feyenoord stadion is trainigsveld grote selectie beetje saneren dan heb je weer iets verdiend bedoel excelsior= toch al merendeel feyenoord alles op 1 hoop sorry hoor maar wat een achterlijk idee. excelsior is er juist zodat jonge feyenoorders ervaring op kunnen doen. waar gaan ze dat doen als excelsior definitief bij feyenoord word gehaald? en dan nog feyenoord is feyenoord. Sparta er ook maar bij en dan heb je FC Rotterdam. schei nou toch uit ik ben toch voor feyenoord, niet voor excelsior of de club die volgens jou uit feyenoord en excelsior moet ontstaan. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 13:05 schreef hotjumper het volgende:Ik denk dat je dan aan een fc Rotterdam gaat denken, Sparta gaat echt haar naam niet opgeven alleen excelsior heb ik het over |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 13:47 schreef BRAYY het volgende:[..] sorry hoor maar wat een achterlijk idee. excelsior is er juist zodat jonge feyenoorders ervaring op kunnen doen. waar gaan ze dat doen als excelsior definitief bij feyenoord word gehaald? en dan nog feyenoord is feyenoord. Sparta er ook maar bij en dan heb je FC Rotterdam. schei nou toch uit ik ben toch voor feyenoord, niet voor excelsior of de club die volgens jou uit feyenoord en excelsior moet ontstaan. het zou feyenoord blijven natuurlijk alleen wat jij zegt klopt niet spelers laten rijpen bij een andere eredivisie club |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
feyenoord doet mee bij eerste 10 en excelsior lijfs behoud dus wat is er te verliezen dan en volgens mij houd feyenoord de broek op van excelsior. de naam blijft altijd feyenoord |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 13:52 schreef kale co het volgende:[..] het zou feyenoord blijven natuurlijk alleen wat jij zegt klopt niet spelers laten rijpen bij een andere eredivisie club wat klopt er niet dan? ze gaan nu allen naar excelsior. dat kan niet meer als excelsior niet bestaat. en andere eredivisieclubs zitten echt niet te wachten om de pedro's en de wattamaleo's te huren hoor. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nou excelsior speelt ook eredivisie dus dan is het al feyenoord 2 toch? en effe eerlijk wij komen bij de eerste 10 en hun lijfsbenhoud |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: worden we weer geen kampioen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat? . . . . weer, . . of . . geen? |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote: Eens, er word niks mee bereikt en je vermoord 2 mooie clubs.
Slotje? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee hoor dat was charisteas naar feyenoord halen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: 1 mooie club excelsior speelt voor 500 man ja tof hoor |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: toch niet want dat leverde winst op |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: je piept wel anders als je 1 van die 500 bent. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: achteraf viel dat ook mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft ons zelfs nog winst opgeleverd hahaha |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 12:58 schreef kale co het volgende:[..] ja ik begrijp je bram maar realiteit is dat we 3 clubs hebben in rotterdam zonder veel te betekenen nu begrijp ik dat sparta nooit kan (moet je ook niet willen) maar waarom niet excelsior heeft eigenlijk zonder feyenoord niks!en wij hebben nu minder dus ik geef me bek maar een douw he En wat is de winst van deze samenvoeging dan precies? 2x zoveel salariskosten omdat het personeel samengevoegd word?? wat heeft Feyenoord nou aan een clubje als excelsior.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 12:14 schreef kale co het volgende:Als ze nu het spul samenvoegen 1 feyenoord stadion is trainigsveld grote selectie beetje saneren dan heb je weer iets verdiend bedoel excelsior= toch al merendeel feyenoord alles op 1 hoop Maar Co!!!Brandt bier wordt toch helemaal niet meer in Limburg gebrouwen? ;) |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar Co!!!Brandt bier wordt toch helemaal niet meer in Limburg gebrouwen? ;) das waar hahahahahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 18:36 schreef dennie het volgende:[..] En wat is de winst van deze samenvoeging dan precies? 2x zoveel salariskosten omdat het personeel samengevoegd word?? wat heeft Feyenoord nou aan een clubje als excelsior.... wat hebben we dalijk aan middenmoter en degradatie kandidaat |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay dan, dat is helder |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 18:36 schreef dennie het volgende:[..] En wat is de winst van deze samenvoeging dan precies? 2x zoveel salariskosten omdat het personeel samengevoegd word?? wat heeft Feyenoord nou aan een clubje als excelsior.... gewoon maar laten zo als 't is, meerendeels tevreden Kralingers en goede opleiding voor Feyenoord talenten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: of "karwei", is in dit verhaal meer van toepassing naar mijn mening |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 12:14 schreef kale co het volgende:Als ze nu het spul samenvoegen 1 feyenoord stadion is trainigsveld grote selectie beetje saneren dan heb je weer iets verdiend bedoel excelsior= toch al merendeel feyenoord alles op 1 hoop WIL JIJ ONZE CLUB VERKOPEN?????????????????????????????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Joh we gaan met de joden samen, fc randstad winnen we de champions league! |
|
|
|