|
|
scarface1979
|
|
|
Excelsior lijkt zich te versterken met Wouter Gudde. RTV Rijnmond meldt dat de verdediger voor drie seizoenen zal tekenen bij de Rotterdamse promovendus.
Gudde komt transfervrij over van RKC Waalwijk. De degradant deed de verdediger een nieuwe aanbieding, maar deze legde Gudde naast zich neer. In de aanbieding van Excelsior lijkt Gudde zich wel te kunnen vinden.
Met de overstap naar Excelsior blijft Gudde behouden voor de Eredivisie. In Waalwijk was de verdediger basisspeler en aanvoerder. Eerder kwam hij uit voor Sparta Rotterdam
bron: Voetbalprimeur.nl
Had dat niks geweest voor Feyenoord of is 1 Gudde al genoeg??? haha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
hs
|
|
|
we kunnen beter zelf zorgen voor wat spellers want met deze mannen gaat het niet worden dit seizoen we hebben geen geld??????? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 17:51 schreef hs het volgende:we kunnen beter zelf zorgen voor wat spellers want met deze mannen gaat het niet worden dit seizoen we hebben geen geld??????? we worden 4de met deze selectie zeggen de kenners. zelf denk ik tussen 6 en 10 de |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopen op plee-offs voor de EL, meer zit er niet in denk ik.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Feyenoord naar de kelder? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juli 2010 - 17:59 schreef kale co het volgende:[..] we worden 4de met deze selectie zeggen de kenners. zelf denk ik tussen 6 en 10 de Huilebalk. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gaat dit over Feyenoord????? |
|
|
|