|
|
MMM
|
|
|
Goed topic!
Barendrecht - Feyenoord: 0-1 1-1 1-2 1-3 1-4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanavond tegen FC Dordrecht, is te zien op Eredivisie Live. Ga misschien wel even kijken.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En als dat niet gebeurd bied je je excuses aan.
Dus begin nu maar alvast! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha............idd. dat gebeurd nooit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hehe ik zie t al voor me 6-1, Bruins 3x en 3 assists. En MMM ik zei toch geen 4x! Bruins///prutser!!
;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:[..] hehe ik zie t al voor me 6-1, Bruins 3x en 3 assists. En MMM ik zei toch geen 4x! Bruins///prutser!! ;) ja, als dat zou gebeuren... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 16:28 schreef Stylzz het volgende:[..] hehe ik zie t al voor me 6-1, Bruins 3x en 3 assists. En MMM ik zei toch geen 4x! Bruins///prutser!! ;) is dat je natte droom voor de komende nacht?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zodra die over voetbal zouden gaan, moet ik me serieus zorgen gaan maklen. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Ik zal nu alvast beginnen, sorry...
Maar mocht het toch gebeuren.. dan ga jij op je knietjes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 17:11 schreef kuipje het volgende:[..] Ik zal nu alvast beginnen, sorry... Maar mocht het toch gebeuren.. dan ga jij op je knietjes Als Bruins vanavond 4 keer scoort, kom ik hier een week niet.
Kan het makkelijk zeggen, gebeurd toch niet hahaha!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens mij kan je niet via Eredivisielive.nl kijken, jammer
Edit: toch wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 17:49 schreef MMM het volgende:[..] Als Bruins vanavond 4 keer scoort, kom ik hier een week niet. Kan het makkelijk zeggen, gebeurd toch niet hahaha! je gaat op vakantie.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 - 17:11 schreef kuipje het volgende:[..] Ik zal nu alvast beginnen, sorry... Maar mocht het toch gebeuren.. dan ga jij op je knietjes vies mannetje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha, EL: FAIL
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: el ahmadi, klassen beter dan jou grote held. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 1. Hij had t hier over Eredivisie Live. 2. Het is JOUW grote held. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nou ik ben geweest,al met al viel het niet tegen,maar om nou te zeggen dat die twee van vvv het redden,mokotjo is zeker wel een aanwinst en ja bruins he,geniaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken is gevaarlijk hoor. Moet nog wel een stapje omhoog, das misschien lastig op zn leeftijd. Maar de tegenstander moet er sowieso een man opzetten, want met zn snelheid kan je m niet laten lopen en dat is winst ten op zichte van vorige jaar. Waarin de backs van de tegenstander continu op konden komen en wij daar achteraan liepen. |
|
|
|
|
nosmoke
|
|
|
|
|
|
Milo