|
|
Drukwerk1968
|
|
|
|
|
|
Pieter A
|
|
|
Ik ben nu al weer flauw van al dat transfergezeur. Of Suarez zegt elke keer iets anders of de fijne persjongens doen dat voor hem. Conclusie is helaas wel: Ajax is niet in staat een behoorlijk team langer dan één seizoen vast te houden. Dus geen CL, dus geen geld en dus nooit meer een team dat echte prijzen gaat pakken. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 21:35 schreef Pieter A het volgende:Ik ben nu al weer flauw van al dat transfergezeur. Of Suarez zegt elke keer iets anders of de fijne persjongens doen dat voor hem. Conclusie is helaas wel: Ajax is niet in staat een behoorlijk team langer dan één seizoen vast te houden. Dus geen CL, dus geen geld en dus nooit meer een team dat echte prijzen gaat pakken. helemaal met je eens |
|
|
|
|
Geertceelen12
|
|
|
Dat jullie daar nog van staan te kijken zeg, is toch al jaren zo. Zlatan wilde met het team verder, chivu, sneijder, hunter en ga zo maar door |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Heren, laten we niet te hard van stapel lopen, geef Suarez zijn broodnodige vakantie van 2 a 3 weken en hij staat er gewoon weer een heel seizoen. Na het WK 7 dagen vakantie om dan al weer te beginnen lijkt me iets te gek, dit geldt overigens ook voor van der Wiel, de Zeeuw en Stekelenburg. Misschien ook een reden om te vertrekken Bayern geeft zijn voetballers 3 weken vakantie ongeacht of ze nog op het WK aanwezig zijn. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Heren, laten we niet te hard van stapel lopen, geef Suarez zijn broodnodige vakantie van 2 a 3 weken en hij staat er gewoon weer een heel seizoen. Na het WK 7 dagen vakantie om dan al weer te beginnen lijkt me iets te gek, dit geldt overigens ook voor van der Wiel, de Zeeuw en Stekelenburg. Misschien ook een reden om te vertrekken Bayern geeft zijn voetballers 3 weken vakantie ongeacht of ze nog op het WK aanwezig zijn. Ja maar wij spelen vooronde Cl!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 juli 2010 - 21:35 schreef Pieter A het volgende:Ik ben nu al weer flauw van al dat transfergezeur. Of Suarez zegt elke keer iets anders of de fijne persjongens doen dat voor hem. Conclusie is helaas wel: Ajax is niet in staat een behoorlijk team langer dan één seizoen vast te houden. Dus geen CL, dus geen geld en dus nooit meer een team dat echte prijzen gaat pakken. Stel je niet aan man, als alleen suarez weggaat met v/d Wiel, dan staat er nog steeds een goed elftal. En volgens mij moet de VCL nog gespeeld worden en zijn we niet uitgeschakeld.
NEGATIEVELINGEN ZAT IN DE WERELD, CONCENTREER JE LIEVER OP HET POSITIEVE. Zoals bijvoorbeel de goede voorbereiding die Sulejmani meemaakt. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik ben bang dat Suarez Ajax gaat verlaten, maar nu is ook het juiste moment. Hij heeft zich duidelijk in de kijker gespeeld op het WK en nu vang je de hoofdprijs. Sulejmani word de stand-in en hij gaat Suarez waardig vervangen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|