BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een nieuw liefdeskoppeltje?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 21 januari 2008 - 20:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een nieuw liefdeskoppeltje?

Amanda wil wel eens weten hoe het nu zit tussen Claire en Huub. "Huub, wat vind je nou van Claire?", vraagt de 20-jarige nieuwsgierig. De Oldenzaler krijgt meteen glimoogjes en geniet duidelijk van deze vraag. Is het omdat Lieke naast hem zit, of omdat er meer speelt tussen Claire en de Oldenzaler? "Er is gewoon aantrekkingskracht, maar dat betekent niet dat je er meteen aan moet toegeven", aldus de vrouwenversierder Huub. Ook de nieuwe Miljonair geeft toe dat ze zich aangetrokken voelt tot Huub. Een nieuw liefdeskoppeltje in de Villa?

bron: tien.tv
mister
 mister - maandag 21 januari 2008 - 20:08   quote  deeplink  
lekker met al die ziektes die hij kan hebben :P
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 januari 2008 - 22:53   quote  deeplink  
Misschien kan Lieke als afscheidskadootje een pak condooms aan Claire geven
Egg
 Egg - woensdag 23 januari 2008 - 20:35   quote  deeplink  
Ik hoop écht dat Claire een beetje zelfrespect heeft en zich niet laat nemen door die engerd. Misschien eens goed dat zij hem gaat afwijzen, zou ook wel eens leuk zijn.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 januari 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 - 20:35 schreef Egg het volgende:
Ik hoop écht dat Claire een beetje zelfrespect heeft en zich niet laat nemen door die engerd. Misschien eens goed dat zij hem gaat afwijzen, zou ook wel eens leuk zijn.
Eerst moet ze Jaap bewerken want Jaap heeft (terecht) geen hoge pet van haar op.
Egg
 Egg - woensdag 23 januari 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 - 20:42 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Eerst moet ze Jaap bewerken want Jaap heeft (terecht) geen hoge pet van haar op.
De enige die ik nog een beetje intelligent vond was Sylvia, van de rest heb ik ook niet zo'n hoge dunk, zéker niet van Amanda => beauty (?) and no brains.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 januari 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 - 20:47 schreef Egg het volgende:

[..]

De enige die ik nog een beetje intelligent vond was Sylvia, van de rest heb ik ook niet zo'n hoge dunk, zéker niet van Amanda => beauty (?) and no brains.
Sylvia vond ik wel heel saai. Ik snap ook niet echt waarom mensen haar zo hoog hebben zitten!
Egg
 Egg - woensdag 23 januari 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Saai omdat ze zich waarschijnlijk als een van de weinige vrouwen niet heeft laten nemen door óf Brian óf Huub of allebei. Ze had echt inhoud en dat blijkt ook wel, ze kan zichzelf uitstekend redden buiten Nederland en dat vraagt nogal wat van een mens. Dat zie ik verkoopstertje Amanda nog échtniet doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een nieuw liefdeskoppeltje?

0.0061740