|
|
remco k
|
|
|
Voor de derde keer maakt Sulejmani de voorbereiding mee bij het eerste van AJAX. Volgens alle berichten uit het kamp van AJAX, doet Sulejmani het bovenverwachting goed, ziet er geweldig afgetraind uit en scoort in de eerste 2 wedsrtijden gewoon al 4 keer. Iedereen weet dat hij het talent heeft, maar het komt er bij AJAX op de een of andere manier maar barweinig uit.
We kunnen met z'n allen hoog of laag springen, maar een vertrek van Suarez hangt na zijn goede en opvallende WK toch wel in de lucht.
Jol blijft maar roepen, dat Suarez en Sulejmani niet samen in 1 elfal kunnen spelen, persoonlijk denk ik van wel, maar dat terzijde.
Zou het zo kunnen zijn, dat Jol al langer rekening houd met een vertrek van Suarez, en vanaf de afgelopen winterstop al is begonnen met het klaarstomen van Sulejmani als vervanger van de vertrekkende Suarez???
Tuurlijk is Suarez 4 stappen verder dan Sulejmani, maar als Suarez vertrekt, is het ook vrijwel onmogelijk een gelijkwaardige vervanger te kopen, en Sulejmani is gewoon nog steeds een erg groot talent.
Zou Jol, Sulejmani aan de top kunnen krijgen bij AJAX, en krijgt Jol smane met Sulejmani het voor elkaar om het eventuele vertrek van Suarez op te vangen.
IK DENK VAN WEL!!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dat Jol hem aan het klaarstomen was..Dat was al bekend ,..Jah..Maar hij moet er dus wel staan zo.. Tot nu in de voobereiding goed.. Dus ben benieuwd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Miralem gaat het waarmaken jongens, dit zeg ik al heel lang!
Remco, ik sta er volledig achter!
Kampioen 2010! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2010 - 18:45 schreef joey het volgende:Dat Jol hem aan het klaarstomen was..Dat was al bekend ,..Jah..Maar hij moet er dus wel staan zo.. Tot nu in de voobereiding goed.. Dus ben benieuwd Een speler moet er altijd staan, maar "vorm hebben" is een ongrijpbaar iets, eigenlijk hetzelfde als "ER METEEN STAAN", het betekent namelijk ook niks, als een speler goed speelt maar niet scoort, "staat" hij er dan, of "staat' hij er dan niet. Ik snap dat iedereen wil en vind dat AJAx meteen de sterren van de hemel moet spelen om de VCL te overleven, maar ook met spelers als Huntelaar, Suarez, Snijder, Vaart, Stam, Grygera en wie dan ook, is het een paar keer niet gelukt. Blijkbaar stonden die speler er dus ook niet??!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juli 2010 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] Een speler moet er altijd staan, maar "vorm hebben" is een ongrijpbaar iets, eigenlijk hetzelfde als "ER METEEN STAAN", het betekent namelijk ook niks, als een speler goed speelt maar niet scoort, "staat" hij er dan, of "staat' hij er dan niet. Ik snap dat iedereen wil en vind dat AJAx meteen de sterren van de hemel moet spelen om de VCL te overleven, maar ook met spelers als Huntelaar, Suarez, Snijder, Vaart, Stam, Grygera en wie dan ook, is het een paar keer niet gelukt. Blijkbaar stonden die speler er dus ook niet??!! Als iemand "ER METEEN STAAT" betekent dat dat ie goed mee kan komen en wekelijks een voldoende haalt en als iemand in "VORM" is moet ie inderdaad de sterren van de hemel kunnen spelen anders heeft ie hier niks te zoeken! Hoop echt dat sulejmani slaagt en dat ie kan voetballen weet iedereen. Alleen hij moet het nu toch echt een keertje gaan laten zien laat hem maar beginnen met wekelijks een voldoende te halen dan komt de "VORM" vanzelf. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
luis is nog niet weg hoor het zijn allemaal geruchten |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Ik denk dat we niet te vroeg moeten juichen. Hij scoort inderdaad 4 keer, maar 3 hiervan tegen amateurs uit de 1e klasse en 1 tegen een ploeg uit Egypte. Wel eens dat hij er afgetrainder uitziet als de afgelopen jaren! Maar met een dergelijk salaris mag dat zo langzamerhand wel!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik denk dat het in Ajax-kringen bekend is dat Suarez vertrekt en dat Jol er alles aan zal doen om Sulejmani klaar te stomen voor het grote werk. Jol weet in zijn hoofd precies wat ie wil, maar dat kun je absoluut niet merken aan zijn uitspraken. Hij is een meester in het op het verkeerde been zetten van de buitenwacht en weet als geen ander een speler op scherp te zetten. Vorig seizoen heeft hij Sulejmani met bepaalde activiteiten en opmerkingen over hem geraakt en dat is precies wat Jol wil. Dat Mickey na zijn betere spel tegen Juventus ineens niet meer bij de selectie zat had een bedoeling en reken er maar op dat hierdoor Sulejmani als mens en als voetballer er sterker uitkomt als nooit tevoren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 - 08:19 schreef Hummel10 het volgende:[..] Als iemand "ER METEEN STAAT" betekent dat dat ie goed mee kan komen en wekelijks een voldoende haalt en als iemand in "VORM" is moet ie inderdaad de sterren van de hemel kunnen spelen anders heeft ie hier niks te zoeken! Hoop echt dat sulejmani slaagt en dat ie kan voetballen weet iedereen. Alleen hij moet het nu toch echt een keertje gaan laten zien laat hem maar beginnen met wekelijks een voldoende te halen dan komt de "VORM" vanzelf. Met andere woorden, het zijn nog steeds niks zeggende woorden, het is allemaal erg relatief, als Sulejmani in de voorrondes CL bijvoorbeeld waardeloos speelt, maar wel 3 goals maakt waardoor we de CL ingaan, dan is het ineens een held. en Als hij fantastisch speelt, maar 2 opgelegde kansen mist, dan is het ineens een schlemiel.
Hij moet gewoon z'n eigen ding doen, en zich geen reet van de buitenwereld aantrekken, samen met Jol gaat hij het gewoon maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 - 11:15 schreef John2 het volgende:Ik denk dat we niet te vroeg moeten juichen. Hij scoort inderdaad 4 keer, maar 3 hiervan tegen amateurs uit de 1e klasse en 1 tegen een ploeg uit Egypte. Wel eens dat hij er afgetrainder uitziet als de afgelopen jaren! Maar met een dergelijk salaris mag dat zo langzamerhand wel!! Hij heeft nog niet tegen een sterkere tegenstander gespeeld. maar als je in 1 wedstrijd 100% van de goals voor je rekening neemt, en bij de andere 50% van de goals, dan doet hij het gewoon goed, de ploeg uit Egypte is trouwens wel de winnaar van "hun" CL, hij zal dus wel wat kunnen... |
|
|
|
|
aldinho
|
|
|
Hey jongens we hebben cvitanich ook nog die heeft nu even gerijpt in het buitenland en die is ook goed geef hem vertrouwen dan heb je een wereldspits let op mijn woorden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cvitanich kan op zijn vroegst pas in de winter weer bij ajax zijn...... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaa..
We zullen zien..Na het wk;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar we willen toch de poule fase bereiken van de cl? tsja met cvitanisch en sulejmani zie ik dat niet gebeuren.. Als suarez weggaat en er word geen goede speler terug gehaald een speler die ajax kan dragen dan kan het inderdaad.. Maar sulejmani moet dan en goede spits hebben die wel goed de bal vast kan houden en hem goed laat spelen.. anders zie ik het niet positief in hoor.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Er moet sowieso versterking komen mogen suarez en pantelic of 1 van de 2 weggaan.. Cvita komt ook pas in de winterstop terug.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 - 13:36 schreef remco k het volgende:[..] Met andere woorden, het zijn nog steeds niks zeggende woorden, het is allemaal erg relatief, als Sulejmani in de voorrondes CL bijvoorbeeld waardeloos speelt, maar wel 3 goals maakt waardoor we de CL ingaan, dan is het ineens een held. en Als hij fantastisch speelt, maar 2 opgelegde kansen mist, dan is het ineens een schlemiel. Hij moet gewoon z'n eigen ding doen, en zich geen reet van de buitenwereld aantrekken, samen met Jol gaat hij het gewoon maken.. Onzin natuurlijk want als je er 3 scoor haal je heus wel een voldoende ook al speelde je wat minder. En als je echt een goede wedstrijd speel maar 2 kansen mis krijg je ook een voldoende. Dan sta je er toch? Ben je in vorm maak je er 1 geval 1 5 doelpunten en die twee maak je dan ook wel! en krijg je een hoger cijfer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja joey.. Pantelic is een spits met veel beperkingen.. Natuurlijk soms heeft hij goede en leuke momenten maar dat komt omdat suarez meer voor hem speelt. En moet dus zometeen een spits komen voor sulejmani die hem beter laat spelen.. Maar als dat niet kan dan heb je aan een pantelic ook veel maar dan moet ajax een zelfde soort als suarez hebben.. Die een actie maakt hem best zelf kan scoren maar hem aflegt op de spits die dan vaak goed staat.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Trouwens remco k Het zijn niet echt beste teams als je met zulke spelers start en gelijk speelt Jeffrey Sarpong, Miralem Sulejmani en Aras Özbiliz sorry maakt mij niet wijs dat dat de beste voorhoede is van de eredivisie ........ Natuurljk weet ik dat er dan nog suarez bij moet komen en lodeiro.. Maar als we zo beginnen met het seizoen als suarez weggaat dan is het inderdaad waar dat sulejmani de sterspeler is in de voorhoede xDxD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 - 21:38 schreef freakie het volgende:Maar we willen toch de poule fase bereiken van de cl? tsja met cvitanisch en sulejmani zie ik dat niet gebeuren.. Als suarez weggaat en er word geen goede speler terug gehaald een speler die ajax kan dragen dan kan het inderdaad.. Maar sulejmani moet dan en goede spits hebben die wel goed de bal vast kan houden en hem goed laat spelen.. anders zie ik het niet positief in hoor.. CVITANICH IS VERHUURD TOT DE KOMENDE WINTERPERIODE!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 08:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Onzin natuurlijk want als je er 3 scoor haal je heus wel een voldoende ook al speelde je wat minder. En als je echt een goede wedstrijd speel maar 2 kansen mis krijg je ook een voldoende. Dan sta je er toch? Ben je in vorm maak je er 1 geval 1 5 doelpunten en die twee maak je dan ook wel! en krijg je een hoger cijfer Wat je zegt, gaat inderdaad op voor de competitie wedstrijden, maar niet in "FINALE" wedstrijden zoals de VCL, als daar fouten worden gemaakt, dan wordt een speler door de fans an media weer volledig afgemaakt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 10:46 schreef freakie het volgende:Trouwens remco k Het zijn niet echt beste teams als je met zulke spelers start en gelijk speelt Jeffrey Sarpong, Miralem Sulejmani en Aras Özbiliz sorry maakt mij niet wijs dat dat de beste voorhoede is van de eredivisie ........ Natuurljk weet ik dat er dan nog suarez bij moet komen en lodeiro.. Maar als we zo beginnen met het seizoen als suarez weggaat dan is het inderdaad waar dat sulejmani de sterspeler is in de voorhoede xDxD ik denk dat jij Ozbiliz nooit hebt zien spelen??!!
Dat is een talent even groot als Eriksen.
Maar waar schrijf ik Uberhaubt dat we een goed voorhoede hebben, helemaal nergens!!
Sulejmani was ind e wedstrijd tegen Juventus ook een stuk beter dan Suarez, en uiteidenlijk met zijn goal zelfs belangrijker dan Suarez, ik snap dus ook niet waarom alles weer meteen zo negatief bekeken wordt nu, beetje irritant eigenlijk!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
recmo k negatief? nee.. Ik noem het een beetje te positief kijken naar sulejmani.. en denkt dat ajax met een voorhoede met die spelers potten gaat breken..
Ik zeg ook niet dat jij dat zei.. Maar zoon voorhoede en dat maak je mij niet wijs is niet goed.. Eg niet.. Natuurlijk hij komt er vast wel maar nee die moet rustig komen..
Prima dat hij scoorde tegen juve ik was echt blij.. MAAR hij speelde niet goed... Hij scoorde dat is alles..
Denk dat je het kwa suarez helemaal fout zit.. Suarez is vele malen belangrijker geweest dat sulejmani.. Ik dacht dat suarez toen ook speelde in de wedstrijd en de bal aan sulejmani gaf.. Ik weet de 2e wedstrijd nog.. Daar was het 0-0 he? Daar had ik geen enkel moment de gedacht dat ajax ook maar een kans had..
Even dan als voorbeeld messi heeft het hele wk 3 speler bezig gehouden.. Heeft niet gescoord dacht ik maar dat is dan ook niet erg want als er 3 spelers op je staan zijn er altijd wat vrij.. Suarez is veel minder dan messi maar suarez houd wel 2 spelers elke wedstrijd bezig,, Suarez en dat weet jij ook heel goed is VEEL belangrijker in het team..
Ik lees je eerste bericht spelers zoals huntelaar, sneijder moesten er niet ineens staan sneijder heeft ook niet gelijk de sterren van de hemel gespeeld.. Huntelaar had ook een hele andere weg nodig... Ik vind het lief van je dat je sulejmani verdedigt maar Je kan niet gelijk heel goed spelen met zoon team.. die ozbiliz.. Is vast heel goed.. Maar je kan nog zo goed zijn.. Champions league spelen is heel anders spelen.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
FF bij de les blijven.....Sulejmani zal Suarez niet kunnen opvolgen. Never Nooit Niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 11:35 schreef freakie het volgende:recmo k negatief? nee.. Ik noem het een beetje te positief kijken naar sulejmani.. en denkt dat ajax met een voorhoede met die spelers potten gaat breken.. Ik zeg ook niet dat jij dat zei.. Maar zoon voorhoede en dat maak je mij niet wijs is niet goed.. Eg niet.. Natuurlijk hij komt er vast wel maar nee die moet rustig komen.. Prima dat hij scoorde tegen juve ik was echt blij.. MAAR hij speelde niet goed... Hij scoorde dat is alles.. Denk dat je het kwa suarez helemaal fout zit.. Suarez is vele malen belangrijker geweest dat sulejmani.. Ik dacht dat suarez toen ook speelde in de wedstrijd en de bal aan sulejmani gaf.. Ik weet de 2e wedstrijd nog.. Daar was het 0-0 he? Daar had ik geen enkel moment de gedacht dat ajax ook maar een kans had.. Even dan als voorbeeld messi heeft het hele wk 3 speler bezig gehouden.. Heeft niet gescoord dacht ik maar dat is dan ook niet erg want als er 3 spelers op je staan zijn er altijd wat vrij.. Suarez is veel minder dan messi maar suarez houd wel 2 spelers elke wedstrijd bezig,, Suarez en dat weet jij ook heel goed is VEEL belangrijker in het team.. Ik lees je eerste bericht spelers zoals huntelaar, sneijder moesten er niet ineens staan sneijder heeft ook niet gelijk de sterren van de hemel gespeeld.. Huntelaar had ook een hele andere weg nodig... Ik vind het lief van je dat je sulejmani verdedigt maar Je kan niet gelijk heel goed spelen met zoon team.. die ozbiliz.. Is vast heel goed.. Maar je kan nog zo goed zijn.. Champions league spelen is heel anders spelen.. En Suarez was wel goed tegen Juventus??, niet bepaald he, sterker nog, het was bij AJAX de slechtste man op het veld..... En wie roept er dat dit de aanval is waarmee ajax de competitie ingaat, HELEMAAL NIEMAND TOCH??!! En ik verdedig Sulejmani helemaal niet, het is alleen diep triest van het grote deel van de AJAX supporters dat, zelfs nu Sulejmani het goed doet in de voorbereiding, iedereen zich weer negatief uitlaat over hem, en gaat roepen "wat is dit nu weer voor aanval" Ozbiliz zal ook echt niet in de basiself zitten. en bij verkoop van Suarez zal er ook echt wel versterking worden gekocht.
Maar goed, als die "aangekochte" jongens er dan niet meteen "STAAN" zullen ze net zoals altijd bij AJAX weer met de grond gelijk worden gemaakt.
Ik begin zo langzaam aan echt een beetje moe te worden van dat negatieve diebelengedrag.......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 11:55 schreef Per4manc het volgende:FF bij de les blijven.....Sulejmani zal Suarez niet kunnen opvolgen. Never Nooit Niet. WANT????? als je zoiets post, onderbouw het dan, ik vind het namelijk erg knap dat je dit bij een jongen kan zien die nog steeds als erg groot talent wordt gezien. En hij hoeft ook niet even goed te worden, het is namelijk ook een andere speler he??!! Een goede Sulejmani is in vorm, veel meer teamspeler dan Suarez, en heeft ook minder kansen nodig om tot scoren te komen. Want ondanks dat Suarez een fantastische speler is en erg veel heeft gescoord, is het geen "teamspeler" en heeft hij toch echt erg veel kansen nodig om te scoren... |
|
|
|
|
nelis vd
|
|
|
Suarez is op dit moment waarschijnlijk wel 1 van de beste spitsen ter wereld. scoort ontzettend veel! en remco, hij heeft ook echt wel veel assisten gegeven dus geen team speler? je hoeft niet aan de bal te zijn om een goede team speler te zijn. Ik ben van mening dat suarez zeker wel een team speler is. Het liefst wil ik dat hij bij ajax blijft wat een vervanger is er wel maar een goede opvolger nog niet. Natuurlijk is sulejmani een speler met veel talent maar dat hij nou dit ajax op sleeptouw kan nemen net zoals luis dat deed??? nee!
Zeker geen schande! maar als suarez weg gaat moet er zeker weten een andere spits bij de dappere strijders uit mokkum komen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 13:36 schreef nelis vd het volgende:Suarez is op dit moment waarschijnlijk wel 1 van de beste spitsen ter wereld. scoort ontzettend veel! en remco, hij heeft ook echt wel veel assisten gegeven dus geen team speler? je hoeft niet aan de bal te zijn om een goede team speler te zijn. Ik ben van mening dat suarez zeker wel een team speler is. Het liefst wil ik dat hij bij ajax blijft wat een vervanger is er wel maar een goede opvolger nog niet. Natuurlijk is sulejmani een speler met veel talent maar dat hij nou dit ajax op sleeptouw kan nemen net zoals luis dat deed??? nee! Zeker geen schande! maar als suarez weg gaat moet er zeker weten een andere spits bij de dappere strijders uit mokkum komen Helemaal mee eens! Het zou mooi zijn als ie eerst eens zijn oude niveau zou kunnen halen en dan kan ie zeker belangrijk zijn. Maar het niveau van suarez is op dit moment onbereikbaar voor hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij hoeft het niveau van Suarez ook helemaal niet te halen om een goede opvolger te halen. Dat is natuurlijk niet haalbaar, want een speler zo goed als Suarez kost gewoon 30/40 miljoen.. Beetje dom dus ook om te denken dat we een speler zo goed als Suarez kunnen kopen om hem te vervangen...
En nee sorry, maar Suarez gaat nog steeds te vaak zelf terwijl hij prima een balletje kan afgeven rechts of links aan iemand die er beter voor staat. Tuurlijk is het onze kroonjuweel, en hoop ik dat hij blijft, maar een mooie stelregel is dat NIEMAND ONVERVANGBAAR is, ook Suarez zal weer zijn opvolger krijgen bij AJAX, net zoals, Bergkamp dat een beetje was voor van Basten, Kluivert dat op ten duur werd voor Bergkamp, en Suarez dat was voor het vertrek van Huntelaar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco k jij had laatst commentaar op mensen die zo lelijk reageerde op elkaar.. let daar zelf even op.. Suarez kon niet veel nee maar hield dacht ik wel telkens 2 spelers bezig.. Ik zeg ook niet dat we daarmee het seizoen in staan.. Je hebt het net tegen mij over het lezen.. Maar ik zeg dat we met zulke spelers het niet gaan halen..
Ik zag net een stukje van jou je zei dat de wedstrijden tegen porto, chelsea en twente niet belangrijk zijn.. Wat zijn die oefen wedstrijden nu dan wel niet?? Sulejmani heeft 2 jaar op de bank gezeten en is met veel lawaai gehaald.. Natuurlijk denk ik dat er wel wat voor die jongen is weg gelegd maar ik kan me alleen voorstellen dat De jong wat gaat laten zien voor de rest is er voor geen enkele speler die samen met suarez een hoop wedstrijd heeft gespeeld in de voorhoede... Huntelaar had een jaar sneijder dacht ik.. En suarez een tijdje huntelaar.. Ja zo kan je groeien maar dat heeft nu eigtenlijk niemand echt gehad.. Ja De jong...
Dat überhaupt jij remco zegt dat suarez geen teamspeler is.. En doet zo verdomd veel voor ajax.. vrije trappen en penalty's versieren.. Doet hij niet alleen voor zich zelf.. Ja bij ajax neemt hij de penalty's en vrije trappen.. maar in het Uruguayaanse team niet en daar doet hij zoiets ook.. Als hij de bal kwijt is rent hij voor zijn leven om te bal weer af te pakken.. Het is trouwens niet gek dat hij hem zelf schiet.. Want eiegnlijk hoort hij is de spits.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 20:46 schreef freakie het volgende:Remco k jij had laatst commentaar op mensen die zo lelijk reageerde op elkaar.. let daar zelf even op.. Suarez kon niet veel nee maar hield dacht ik wel telkens 2 spelers bezig.. Ik zeg ook niet dat we daarmee het seizoen in staan.. Je hebt het net tegen mij over het lezen.. Maar ik zeg dat we met zulke spelers het niet gaan halen.. Ik zag net een stukje van jou je zei dat de wedstrijden tegen porto, chelsea en twente niet belangrijk zijn.. Wat zijn die oefen wedstrijden nu dan wel niet?? Sulejmani heeft 2 jaar op de bank gezeten en is met veel lawaai gehaald.. Natuurlijk denk ik dat er wel wat voor die jongen is weg gelegd maar ik kan me alleen voorstellen dat De jong wat gaat laten zien voor de rest is er voor geen enkele speler die samen met suarez een hoop wedstrijd heeft gespeeld in de voorhoede... Huntelaar had een jaar sneijder dacht ik.. En suarez een tijdje huntelaar.. Ja zo kan je groeien maar dat heeft nu eigtenlijk niemand echt gehad.. Ja De jong... Dat überhaupt jij remco zegt dat suarez geen teamspeler is.. En doet zo verdomd veel voor ajax.. vrije trappen en penalty's versieren.. Doet hij niet alleen voor zich zelf.. Ja bij ajax neemt hij de penalty's en vrije trappen.. maar in het Uruguayaanse team niet en daar doet hij zoiets ook.. Als hij de bal kwijt is rent hij voor zijn leven om te bal weer af te pakken.. Het is trouwens niet gek dat hij hem zelf schiet.. Want eiegnlijk hoort hij is de spits.. Ik reageer hier gewoon normaal, jij moet echt serieus iets aan je lezen doen, dat meen ik ook echt.
Ik VIND SUarez geen teamspeler, wel een hele goede speler, maar geen teamspeler. Hij is vrij egoistisch en altijd eerst zelf op zoek naar de goal, voordat hij een ander erbij betrekt. Desalniettemin is het een fantastische speler die behouden moet worden voor de club, al zal dat erg lastig worden..
En dan een opmerking als: Het is trouwens niet gek dat hij hem zelf schiet.. Want eigenlijk hoort hij is de spits.. Dat slaat natuurlijk nergens op, en dat weet je zelf ook.
en de reden dat ik klaagde over jou belachelijke discussie met AJAX fan, is iets anders als 1 keer een woordenwisseling hebben met iemand, jij blijt namelijk altijd maar doorgaan en doorgaan.
En daarom ik ben hier iig klaar mee.
SUCCES |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Suarez is toch duidelijk wel een teamspeler..Ookal is hij iets aan de egoistische kant..Hij vecht voor het team.. Dus ben het totaal niet met je eens Remco;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha ja remco.. Je zegt tegen mij dat ik moet lezen.. Maar suarez is een en al teamspeler.. Dat de bal naar hem gaat dat komt omdat hij de man is die het niet alleen kwa passen goed doet maar ook kwa acties gevaarlijk is.. 1 keer een woordwisseling zeg je.. Jij hebt namelijk telkens ook naar mij toe een beetje domme dingetjes gezegt..
Dit schreef jij: Maar goed, als die "aangekochte" jongens er dan niet meteen "STAAN" zullen ze net zoals altijd bij AJAX weer met de grond gelijk worden gemaakt.
Ik begin zo langzaam aan echt een beetje moe te worden van dat negatieve diebelengedrag..........
Dat is totaal domme reactie en een beetje tegenstrijding met wat je tegen mij zegt over ajax fan.. Want het is geen diebielengedrag maar?? OOo ja een mening.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 14:59 schreef joey het volgende:Suarez is toch duidelijk wel een teamspeler..Ookal is hij iets aan de egoistische kant..Hij vecht voor het team.. Dus ben het totaal niet met je eens Remco;) dat kan, dan zijn we het dus niet met elkaar eens..:):) |
|
|
|