BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open Dag

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 10 juli 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Ik ga zo met mijn zoontje naar een snikhete Kuip voor de open dag. Mijn zoontje (4 jaar) gaat voor het eerst en ik ben er bang voor dat ik hem niet een volle Kuip kan laten zien. Een paar jaar geleden werd je rond dit tijdstip al gewaarschuwd dat de Kuip al bijna vol zat. Nu heb ik zelfs op feyenoord.nl nog geen bericht gevonden over de Open dag.
Tja het is ook wel warm, iedereen zit met zijn hoofd bij Oranje en wellicht nog wel belangrijker....er komt niemand aansprekend uit die helikopter!!! Niettemin, ik ga zo en hoop dat mijn zoontje ervan geniet!
Milo
 Milo - zaterdag 10 juli 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 11:52 schreef Madhopfc het volgende:
Ik ga zo met mijn zoontje naar een snikhete Kuip voor de open dag. Mijn zoontje (4 jaar) gaat voor het eerst en ik ben er bang voor dat ik hem niet een volle Kuip kan laten zien. Een paar jaar geleden werd je rond dit tijdstip al gewaarschuwd dat de Kuip al bijna vol zat. Nu heb ik zelfs op feyenoord.nl nog geen bericht gevonden over de Open dag.
Tja het is ook wel warm, iedereen zit met zijn hoofd bij Oranje en wellicht nog wel belangrijker....er komt niemand aansprekend uit die helikopter!!! Niettemin, ik ga zo en hoop dat mijn zoontje ervan geniet!
gewoon gaan het zal onvergetelijke indruk op hem maken!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juli 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Lekker laten genieten!
Indrukwekkend word t toch wel voor zo'n kleine.

geniet er van!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 juli 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 11:52 schreef Madhopfc het volgende:
Ik ga zo met mijn zoontje naar een snikhete Kuip voor de open dag. Mijn zoontje (4 jaar) gaat voor het eerst en ik ben er bang voor dat ik hem niet een volle Kuip kan laten zien. Een paar jaar geleden werd je rond dit tijdstip al gewaarschuwd dat de Kuip al bijna vol zat. Nu heb ik zelfs op feyenoord.nl nog geen bericht gevonden over de Open dag.
Tja het is ook wel warm, iedereen zit met zijn hoofd bij Oranje en wellicht nog wel belangrijker....er komt niemand aansprekend uit die helikopter!!! Niettemin, ik ga zo en hoop dat mijn zoontje ervan geniet!
succes!!!! maar ik verwacht een verrassing uit die helikopter?
het zou mij iig niet verbazen,het zou zo geniaal zijn.
MMM
 MMM - zaterdag 10 juli 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 13:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

succes!!!! maar ik verwacht een verrassing uit die helikopter?
het zou mij iig niet verbazen,het zou zo geniaal zijn.
Ze maken bekend dat Bruins vertrekt
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 10 juli 2010 - 13:47   quote  deeplink  
joh weetje... ik heb honderd keer moeten smeken om ook maar één keer in de buurt van Rotterdam te komen, en ik kreeg ze een paar jaar geleden eindelijk zo ver. Met mijn broer ging ik naar een oefenpotje voor het seizoen in de Kuip. Ik was helemaal bevangen door Het Legioen, de Kuip, er waren amper 25000 mensen, maar het was de mooiste dag van mijn leven! Voor zo'n klein jochie zal dit een onvergetelijke indruk worden, dat weet ik zeker!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 juli 2010 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 13:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Ze maken bekend dat Bruins vertrekt
hahahahaha
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 10 juli 2010 - 15:11   quote  deeplink  
nou ben net terug uit een zeer warme Kuip. Die kleine van mij trok het niet meer om ook nog naar de wedstrijd te kijken. Hij wilde zijn feyenoordtasje uitpakken. Ondanks het feit dat er maar een kleine 15.000 mensen zaten vond tie het wel onvergetelijk denk ik......die helikopter die op de middenstip in de Kuip landt blijft voor zijn kleine man (en ook voor zijn ouwe) heel indrukwekkend om te zien. Hopelijk volgend jaar weer een volle Kuip, 10 graden minder en weer eens een superaankoop!!!!
FR-girl
 FR-girl - zaterdag 10 juli 2010 - 18:20   quote  deeplink  
ben ook net terug van toch een onvergetelijke open dag!
T was wel super warm maar het gezicht van van me neefje was alles waard!
ff zn shirt naar vlaar gegooid en hij zette zn handtekening derop, en me neefje weer helemaal gelukkig!
Helaas kwam er niet veel bijzonders uit de helikoptert maar dat mag de pret niet druken!
Volgend jaar weer hopenlijk is het dan ietsjes koeler
MMM
 MMM - zaterdag 10 juli 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Blij dat ik niet geweest ben.
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 10 juli 2010 - 19:12   quote  deeplink  
15.000!! maar, dankzij die baantjesgeile lamzak van een Gudde en onze neuzenburgemeester "ABOUHOMO". Hoop dat die 2 kk-lijers een keer optieften en er echte ras FEYENOORDERS in het bestuur komen!!!
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 10 juli 2010 - 19:16   quote  deeplink  
Wie doet ermee vanaf dag 1 in de competitie een actie net zoals bij de GKL. Iedere wedstrijd Spandoeken Pro Feyenoord en BEEN, maar enorm anti Gudde en Co. tot die charismaloze,baantjesgeile anbtenaar en zijn cornuit Jacobs oprotten!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juli 2010 door gfvp1 --
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 10 juli 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 19:12 schreef gfvp1 het volgende:
15.000!! maar, dankzij die baantjesgeile lamzak van een Gudde en onze neuzenburgemeester "ABOUHOMO". Hoop dat die 2 kk-lijers een keer optieften en er echte ras FEYENOORDERS in het bestuur komen!!!
ik zie echt niet waarom Gudde en Aboetje schuld hebben aan maar 15.000 mensen. Denk dat het Legioen om wat voor reden dan ook niet echt WARM liep voor deze open dag. Vorig jaar waren er ook "maar" 30.000 ipv het gebruikelijke 50 tot 60.000. De Open dag is bovenal een kinderfeest en een weerzien van feyenoorders die je twee maanden hebt moeten missen vanwege de zomerstop. Nu heb ik het gevoel dat het ene seizoen naadloos overloopt in het nw seizoen. Niettemin die kleine van mij is weer een beetje meer Feyenoorder geworden en daar was het om te doen!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juli 2010 - 20:30   quote  deeplink  
Hup Gudde met de hand op de knip!
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 10 juli 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 20:09 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

ik zie echt niet waarom Gudde en Aboetje schuld hebben aan maar 15.000 mensen. Denk dat het Legioen om wat voor reden dan ook niet echt WARM liep voor deze open dag. Vorig jaar waren er ook "maar" 30.000 ipv het gebruikelijke 50 tot 60.000. De Open dag is bovenal een kinderfeest en een weerzien van feyenoorders die je twee maanden hebt moeten missen vanwege de zomerstop. Nu heb ik het gevoel dat het ene seizoen naadloos overloopt in het nw seizoen. Niettemin die kleine van mij is weer een beetje meer Feyenoorder geworden en daar was het om te doen!
Omdat kk neus bij de eerste training maar 5000 mensen wilde hebben uit "veiligheidsoverwegingen". De realiteit is dat hij gewoon als Aj***** iets heeft tegen Feyenoord.Immers hij was het toch ook die riep dat als Feyenoord de bekerfinale zou winnen dat er GEEN huldiging zou plaatshebben op de Coolsingel. verklaart mogelijk waarom er zo weinig mensen waren.
Gudde is gewoon een regelrechte schande voor de club! Hij straalt niets uit! Hij is geen uithangbord voor de club en het wordt nog erger als die man praat met zijn slissende uitspraak.
Hij heeft daarbij ook nog eens geen oog voor het feit dat Feyenoord een grote club is en dat hij er alles aan moet doen om de spelers te faciliteren (bv een traningscomplex met veldverwarming regelen) zodat ze optimaal kunnen presteren. Daarnaast verstaat hij het gevoel bij ONS de supporters niet. Als je de supporters tegen je hebt kun je als bestuurder van TOPclub, maar ook Volksclub Feyenoord maar beter wegwezen, want het wordt alleen maar erger. Je kunt wel komen met plannen voor 2018, maar de realiteit is dat een echte bestuurder, zowel voor successen op korte termijn de faciliteiten creeert, en daarnaast ook voor de lange termijn een visie heeft en beleid daarop weet te maken. Deze man heeft geen visie, kan NIET besturen en heeft vooral GEEn netwerk wat de club verder helpt. Leuk zo'n stadion in 2018 , maar je hebt er niets aan als de club afdaalt naar het niveau plaats 6-10 in de eredivisie.
Vandaar mijn oproep om dit bestuur weg te treiteren.
Hoop dat je me begrijpt. Immers ik weet ook wel dat je niet ieder jaar kampioen wordt, maar een club als Feyenoord hoort gewoon eens in de twee drie jaar kampioen te worden en dat kan alleen als het bestuur een visie, maar ook een netwerk heeft waardoor er gelden binnen kunnen komen.
Want 1999 is wel erg lang geleden!!! EN de burgemeester kan wat mij betreft, en ik ben zelf een donkere jongen, terug naar de KASBA of de markt van Beverwijk om thee en kruiden te gaan verkopen want ook hij heeft niets positiefs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juli 2010 door gfvp1 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 juli 2010 - 21:07   quote  deeplink  
We hebben geen middelen voor plannen op de korte termijn.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 juli 2010 - 05:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:
We hebben geen middelen
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 11 juli 2010 - 06:54   quote  deeplink  
feyenoord is naar de klote
en hoelang zal dat bljiven
Milo
 Milo - zondag 11 juli 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Dan maar een keer serieus reageren, Wij als supporters mogen pas gaan mopperen na een mislukt seizoen! eerder niet! afgelopen seizoen 4de geworden na een slecht seizoen.

Mocht Feyenoord het aankomende seizoen weer deze prestatie neerleggen dan heeft Gudde en co het voor elkaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 juli 2010 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 09:19 schreef Milo het volgende:
Dan maar een keer serieus reageren, Wij als supporters mogen pas gaan mopperen na een mislukt seizoen! eerder niet! afgelopen seizoen 4de geworden na een slecht seizoen.

Mocht Feyenoord het aankomende seizoen weer deze prestatie neerleggen dan heeft Gudde en co het voor elkaar.
klopt wel idd...
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 juli 2010 - 11:14   quote  deeplink  
Een aantal mensen hier heeft zo lang zuur geproefd, dat dat alles is wat ze nog kunnen.
Ze zien alleen maar de negatieve kanten. Dat is jammer.

We zitten in een meerjaren plan om weer gezond te worden, dan moet je dus over volgend seizoen heen kijken en denken op langetermijn.
gfvp1
 gfvp1 - zondag 11 juli 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 11:14 schreef Stylzz het volgende:
Een aantal mensen hier heeft zo lang zuur geproefd, dat dat alles is wat ze nog kunnen.
Ze zien alleen maar de negatieve kanten. Dat is jammer.

We zitten in een meerjaren plan om weer gezond te worden, dan moet je dus over volgend seizoen heen kijken en denken op langetermijn.
Vind ik een beetje goedkoop om dit te zeggen. We hebben als Feyenoordsupporters idd lang genoeg het zuur geproefd, maar je kunt NIET ontkennen dat Gudde en co debet zijn aan het wanbeleid dat de afgelopen jaren is gevoerd. Dat meerjarenplan is leuk en aardig, maar dat neemt niet weg dat echte bestuurders een visie voor de lange termijn moeten hebben (hetgeen in mij optiek ontbreekt bij deze clown(lees Gudde)), maar ook oplossingen voor succes op de korte termijn moeten kunnen aandragen en dat hebben ze niet!
Daardoor is het voor Beenhakker erg lastig werken, want de "voetbal know how" bij Beenhakker is er wel, maar er wordt niets, maar dan ook niets gefaciliteerd door het bestuur.Ik begrijp ook wel dat we door de KNVB in een lastige categorie zitten, maar dan moet je creatief zijn en zou het hebben van een netwerk met financieel krachtige mensen een pluspunt zijn. En dat mag ik ze toch wel kwalijk nemen, immers dit forum is er om je mening te geven en niet om in het gareel mee te lopen van dit uitermate slechte bestuur.
Verder wens ik ons allen een fantastisch nieuw seizoen en hoop ik dat de spelers boven zich uit kunnen groeien en hopelijk een resultaat kunnen neer zetten samen met de technische staf.
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - zondag 11 juli 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Wie sanneert wordt nooit gepruimt...........
de flh
 de flh - zondag 11 juli 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 12:10 schreef R'dam-ech wel het volgende:
Wie sanneert wordt nooit gepruimt...........
Zeker niet als je geen verstand van saneren hebt. Check gewoon z'n cv anders.
de flh
 de flh - zondag 11 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 09:19 schreef Milo het volgende:
Dan maar een keer serieus reageren, Wij als supporters mogen pas gaan mopperen na een mislukt seizoen! eerder niet! afgelopen seizoen 4de geworden na een slecht seizoen.

Mocht Feyenoord het aankomende seizoen weer deze prestatie neerleggen dan heeft Gudde en co het voor elkaar.
Klopt idd, maar volgens heeft ene Been er toch ook wel wat mee te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door de flh --
Milo
 Milo - zondag 11 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Jongens het is gewoon afwachten!
R'dam-ech wel
 R'dam-ech wel - zondag 11 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Waar zijn trouwens onze grote vrinden met het geld gebleven trouwens??? ruzie in de tent??? hun kennen toch zeker wel die veldverwarming ophoesten???
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 juli 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Goedkoop elke keer zeiken das pas goedkoop.

Hup Gudde met de hand op de knip!
hup Leo lekker netwerken.
hup Mario, maak ons trots.

Hup Feyenoord!
craven
 craven - zondag 11 juli 2010 - 16:22   quote  deeplink  
yep geen gezeik meer, als 1 achter feyenoord: good times, bad times
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 juli 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Ja joh.. we munnen blijven jankmuilen maar we hebben t er maar mee te doen.
Alles wel gehoord nu.

Word tijd dat we weer op t voetbal kunnen zeiken.
mappie
 mappie - zondag 11 juli 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Ik vind het helemaal niet erg dat feyenoord niks kan kopen.
We hebben de jeugd en ik geloof dat ze ons weer kunnen laten genieten.
Dan voor veel geld de deur uit en zo weer gezond worden.
Want al die mis kopen heb ik het ook wel mee gehad.
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Dit gaat een verrassend seizoen worden!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 12 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
de vraag is alleen nog of dat positief of negatief wordt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juli 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 11:58 schreef Jappie_FEY het volgende:
de vraag is alleen nog of dat positief of negatief wordt
100% positief uitaard,tenminste dat denk ik want ik heb het volste vertrouwen
in wat er komen gaat met deze jonge selectie...
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
ik heb er zin an!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 12 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 12:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

100% positief uitaard,tenminste dat denk ik want ik heb het volste vertrouwen
in wat er komen gaat met deze jonge selectie...
ik hoop het.....
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 19:26   quote  deeplink  
kaatje de mossel heeft voorspeld dat Feyenoord kampioen wordt.
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Johnny de Lama dat we achter 020 eindigen...
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 19:33 schreef Quiroz het volgende:
Johnny de Lama dat we achter 020 eindigen...
johnny is eigenlijk een homosexuele alpaca die moet je niet geloven
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

johnny is eigenlijk een homosexuele alpaca die moet je niet geloven
ja maar die meneer van de dierenwinkel zei dat johnny heel erg veel wist
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
sevillana
 sevillana - maandag 12 juli 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

johnny is eigenlijk een homosexuele alpaca die moet je niet geloven
heeft ie geen joodse trekjes ook?
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 22:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

heeft ie geen joodse trekjes ook?
lijkt me logisch

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open Dag









0.0110468