|
|
craven
|
|
|
Ja ik weet het, afgelopen jaar heb ik ook volop zitten schelden op luigi Bruins en ik denk merendeels terecht. Maar het seizoen gaat weer bijna beginnen, iedereen heeft weer recht op onze steun, dus ook Luigi Bruins...
Daarom:
BRUINS//HELD!!!!
EDIT:
toch niet echt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2011 door craven -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is ie nog niet opgerot... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
behalve als ie dit seizoen weer als een ...... over het veld danst |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daar kan je wel vanuit gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
alexfr
|
|
|
bruins///held!
wacht t seizoen nou eerst maar af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik wacht het seizoen al jaren af bij dat oude wijf, hij bakt er niets van.. Ik krijg weer gelijk over Bruins, 100 % zeker. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
feyenoorders zijn feyenoorders!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik moet partij kiezen voor MMM! bruins is nog erger dan die servier! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bruins///Feyenoorder..
BABOVIC///HELD.. |
|
|
|
|
mappie
|
|
|
Vind ik ook we mogen niemand laten vallen met ze allen achter feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Inderdaad! die Ignjatovic was helemaal niks! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij schijnt naar beneden gevallen te zijn.. (Linksboven)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Stelletje oude wijven.Bruins is gewoon een hele goede voetballer en gaat dat iedereen dit seizoen laten zien.Eind vorig seizoen was ie ook al goed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
land Bruins Hol-land Bruins Hol-land Bruins Hol |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: grootste fout op dit forum: me leeftijd zeggen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 14:51 schreef gladdeharry het volgende:Stelletje oude wijven.Bruins is gewoon een hele goede voetballer en gaat dat iedereen dit seizoen laten zien.Eind vorig seizoen was ie ook al goed. Haha ja... Ik merk dus dat je wat problemen hebt aan je ogen, geef je adres + telefoonnummer even, dan mag je op mijn kosten naar de opticien! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 17:17 schreef MMM het volgende:[..] Haha ja... Ik merk dus dat je wat problemen hebt aan je ogen, geef je adres + telefoonnummer even, dan mag je op mijn kosten naar de opticien! Liever 1x Bruins, dan 10x babbelvic! Bruins houd tenminste z'n bek in de media GEEN WOORDEN MAAR DADEN daden zijn ff minder, maar hij heeft iig de eerste twee worden goed begrepen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 17:56 schreef Quiroz het volgende:[..] Liever 1x Bruins, dan 10x babbelvic! Bruins houd tenminste z'n bek in de media GEEN WOORDEN MAAR DADEN daden zijn ff minder, maar hij heeft iig de eerste twee worden goed begrepen Bruins heeft ook helemaal geen daden.. Geen woorden, geen daden = Bruins.
Schandalig dat zo'n homo hier nog speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 19:42 schreef MMM het volgende:[..] Bruins heeft ook helemaal geen daden.. Geen woorden, geen daden = Bruins. Schandalig dat zo'n homo hier nog speelt. Geen daden maar ook geen woorden!!! babbelvic wel! |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 19:42 schreef MMM het volgende:[..] Bruins heeft ook helemaal geen daden.. Geen woorden, geen daden = Bruins. Schandalig dat zo'n homo hier nog speelt. hahaha! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 19:42 schreef MMM het volgende:[..] Bruins heeft ook helemaal geen daden.. Geen woorden, geen daden = Bruins. Schandalig dat zo'n homo hier nog speelt. ach, het is tenminste geen jood |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog niet nee... Het zou mij niks verbazen of hij zou daar top spelen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2010 - 14:51 schreef gladdeharry het volgende:Stelletje oude wijven.Bruins is gewoon een hele goede voetballer en gaat dat iedereen dit seizoen laten zien. Hehe, tsja... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Leuk, af en toe zo'n oud forum oprakelen, kijken wat er wel niet gebeurt is...:) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
gladdeharry blijft bij zijn standpunt |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Het val wel op dat het zonder Bruins steeds beter met Feyenoord ga!! Maar nu zeg ik weer te veel....dan ben je weer een jood |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 01:23 schreef de.fan het volgende:Het val wel op dat het zonder Bruins steeds beter met Feyenoord ga!! Maar nu zeg ik weer te veel....dan ben je weer een jood ik vind je meer een stakker |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Jammer , het valt gewoon op! Gisteren zat ie op de tribune. En wat gebeurt er .......5-1 overwinning ZONDER Bruins en Bahia. Dan ben ik maar een stakker. Liever een stakker met 3 punten dan een jood zonder punten...................LOL |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 01:23 schreef de.fan het volgende:Het val wel op dat het zonder Bruins steeds beter met Feyenoord ga!! Maar nu zeg ik weer te veel....dan ben je weer een jood Behoorlijke zelfkennis! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 05:44 schreef de.fan het volgende:[..] Jammer , het valt gewoon op! Gisteren zat ie op de tribune. En wat gebeurt er .......5-1 overwinning ZONDER Bruins en Bahia. Dan ben ik maar een stakker. Liever een stakker met 3 punten dan een jood zonder punten...................LOL hehehehe |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 05:44 schreef de.fan het volgende:[..] Jammer , het valt gewoon op! Gisteren zat ie op de tribune. En wat gebeurt er .......5-1 overwinning ZONDER Bruins en Bahia. Dan ben ik maar een stakker. Liever een stakker met 3 punten dan een jood zonder punten...................LOL Het is juist jammer dat Bruins niet speelde: had hij de 4 goals gemaakt had ik jou en andere Bruins-critici nog wel eens willen horen. En zeg nou niet dat Bruins de goals niet gemaakt zou hebben, want dat is wel erg voorspelbaar! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 01:34 schreef JanM het volgende:[..] Het is juist jammer dat Bruins niet speelde: had hij de 4 goals gemaakt had ik jou en andere Bruins-critici nog wel eens willen horen. En zeg nou niet dat Bruins de goals niet gemaakt zou hebben, want dat is wel erg voorspelbaar! Al scoort ie aan de lopende band, maar dan is er iets fout! Want dat zou betekenen dat ie in de basis sta................ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk