|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Ja dat is beter voor jullie niks meer posten! Jullie krijgen mij toch niet zo ver dat ik B en B ga steunen!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: wat is dit?? ja een auto op de kop! wat heeft dat met mij te maken? Als het voor mij is?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:28 schreef de.fan het volgende:Ja dat is beter voor jullie niks meer posten! Jullie krijgen mij toch niet zo ver dat ik B en B ga steunen!! Geen B en B? En wat vind je dan van: C & A H & M Q & Q ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:30 schreef de.fan het volgende:[..] wat is dit?? ja een auto op de kop! wat heeft dat met mij te maken? Als het voor mij is?? Is toch knap? Deze auto valt niet naar beneden! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:30 schreef de.fan het volgende:[..] wat is dit?? ja een auto op de kop! wat heeft dat met mij te maken? Als het voor mij is?? Nee heeft niks met jou te maken, ik vond dit gesprek een beetje saai worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:35 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nee heeft niks met jou te maken, ik vond dit gesprek een beetje saai worden. Heeft die foto niet veel aan geholpen.... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nouja ik heb gelachen om de reactie van de.fan met betrekking tot dit plaatje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:39 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nouja ik heb gelachen om de reactie van de.fan met betrekking tot dit plaatje Yep, je hebt 'm weer op de kast gejaagd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hij krijgt teveel aandacht! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 23:35 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nee heeft niks met jou te maken, ik vond dit gesprek een beetje saai worden. zo ver is het dus al gekomen, een bepaald persoon betrekt intussen dus alle posts op zichzelf, . . . . . dat is best een beetje treurig te noemen |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Bruins uit de selectie gezet???
volgens feyenoord-watcher Edward van Cuilenborg
wardCuil EdwardVanCuilenborg Luigi Bruins wordt door Mario Been buiten de selectie gehouden omdat de balans zonder hem beter is, volgens Been. 2 hours ago Favorite Undo Retweet Reply |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JAAAAAAAAAAAA! MARIO HEEFT HET LICHT GEZIEN!!!! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
"Over 4 jaar kom ik terug en sta ik met de schaal op de Coolsingel" Het ga je goed Bruins |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 11:11 schreef MauricioAros het volgende:Bruins uit de selectie gezet??? volgens feyenoord-watcher Edward van Cuilenborg wardCuil EdwardVanCuilenborg Luigi Bruins wordt door Mario Been buiten de selectie gehouden omdat de balans zonder hem beter is, volgens Been. 2 hours ago Favorite Undo Retweet Reply ik vindt die van Cuilenborg maar een eikel, maar misschien wel goed, mokotjo op de bank dan?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 12:37 schreef craven het volgende:[..] ik vindt die van Cuilenborg maar een eikel, maar misschien wel goed, mokotjo op de bank dan?? zou zo maar kunnen, hoewel ik Bruins (in potentie) ook een goede voetballer blijf vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:05 schreef sevillana het volgende:[..] zou zo maar kunnen, hoewel ik Bruins (in potentie) ook een goede voetballer blijf vinden eens, maar helaas...Het komt er niet uit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Bruins////zwans///// wordt overigens wel een held ergens anders, zo gaat dat altijd met uitgescheten feyenoorders! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Red Bull gaat niet verder met 'miskoop' Bruins
Hahaha! Verrassend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als dat maar geen teloorgang van een eeuwig talent wordt. Zonde. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Guardiola heeft intresse in Bruins om David villa te vervangen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, verrassend..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Klopt, en ze willen h`m ook laten neutraliseren tot Spanjaard, Als vervanger van David Villa op het EK!!!:) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2011 - 11:56 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Klopt, en ze willen h`m ook laten neutraliseren tot Spanjaard, Als vervanger van David Villa op het EK!!!:) Ja klopt, heb jij ook met MMM (zaakwaarnemer van Bruins) gesproken zeker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Yep, zeg het liever niet, maar MMM is mijn bron! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien wat voor Excelsior. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: Heb je zo'n hekel aan Excelsior? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha
Dan mag Mario hem hebben! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 - 23:57 schreef MMM het volgende:[..] Ik wacht het seizoen al jaren af bij dat oude wijf, hij bakt er niets van.. Ik krijg weer gelijk over Bruins, 100 % zeker. Kenner!
HAHAHA |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, . . wat moet ik er verder nog over "zeggen", heb altijd wel vertrouwen in die jongen z'n kwaliteiten gehad maar blijkbaar komt ie toch iets tekort. 't ziet er nu naar uit dat ie altijd het "miskend/miskoop talent" zal blijven, jammer . . . . .
http://www.feyenoordleven.nl/?p=10906 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Je kunt natuurlijk ook jezelf gaan quoten en dan je gelijk halen ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruins is altijd wat flegmatiek gebleven en heeft zich niet door ontwikkeld. Jammer, ik gun hem het beste. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven