|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Keukenprins
Huub moet even uitblazen na de terror op Lieke en zoekt even de rust op van de paardenstal. Claire komt hem meteen even opzoeken. "Soms ga ik wel heel erg veel hoor...", evalueert Huub zijn terrortoer. "Maar je bent tegen mij wel opeens Mister Charming, hè?", vraagt Claire. "Hoezo?", reageert Huub verbaasd. "Nou, je maakt eten voor me en zo...", begint Claire. Tja, dat is al heel wat, Claire! Hoe vaak hebben we Huub ooit in de keuken betrapt?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hou die psychopaat in de gaten...hij heeft een nieuw slachtoffer om zijn ego (wat hij denkt te hebben) tegen af te zetten. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
psychopaat???verre van dat,maar goed.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Psychopaat is het niet nee. Wel een groot ego :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
daar ben ik het mee eens boudewijn;-) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ben je het eindelijk een keer eens met iemand, proficiat Ilse !! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ben het wel vaker met boudewijn eens,en weet je hoe dat komt??die is tenminste ook weleens positief namelijk!!!! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
hoe kun je nu over zo'n "fake"-programma met zo'n laag peil positief zijn, kijk liever naar een goede natuurdocumentaire, dat is echt. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
of moet je verplicht naar de goudenkooi kijken hahahahaha. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
alleen de topics op de pc is mij genoeg, maar je bent het toch wel met me eens dat het geen hoogstaand peil is wat ze laten zien, vandaar dat het in mei hoogstwaarschijnlijk stopt. Ik kijk nu een paar weken via de pc maar begin er steeds meer achter te komen dat alles van te voren al geregiseerd wordt, dus alles FAKE |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou tino luister, ja ik ben het met je eens dat het niveau beneden de pijl ligt,ze weten precies welke mensen ze in zo'n programma stoppen,en ja bijna alles is fake,behalve de 10.000euro borg die ze betaald hebben,om het huis en het geld te kunnen winnen is echt,dat is de reality...De rest is pure opdracht,spel,en alles doen voor het geld. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
goh tino ben ik het ook een keer eens met jou hahahahahaha... |
|
|
|