BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie als opvolger voor Gregory van der Wiel???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:08   quote  deeplink  
gregory van der wiel staat in de belangstelling van veel europese topclubs!!
nu lees ik dat chelsea 24.5 miljoen over heeft dus de kans dat die jongen blijft is hel erg klein!
we hebben daley blind maar die jongen heeft het nog niet maar hij heeft wel de potentie om door te groeien!
maar gregory had gewoon een uitzonderlijke kwaliteit in de eredivisie dat de aanvaller achtr hem aan moest in plaats van andersom!
het is wel zo dat als ajax 24.5 miljen krijg dat het verlies van 21 miljoen meteen weg is
dus wie zien jullie als haalbare opvolger??
Brandje
 Brandje - zondag 11 juli 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Ik zie Blind liever op links ipv Anita. Maar een vervanger zou ik zo snel niet weten. Misschien dat je Maicon kan overhalen.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 18:13   quote  deeplink  
whahahahahaha kon dar maar maar dat is niet rieel he!
maar moet ajax niet meer in zuid amerika gaan scouten want dar voetballen toch wel mooie voetballers en defensief zijn die vaak ijzersterk!! daar zit vast wel een nieuwe vd wiel bij!!!
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 18:20   quote  deeplink  
We zullen zien..;)
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Anita zal denk ik gewoon rechtsback gaan spelen, Blind zal dan wel linksback worden, dan staat het volgens mij gewoon prima.

En aub, wie denkt dat Maicon gehaald kan worden, moet een keer naar een psychioloog.
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:02   quote  deeplink  
helemaal mee eens
maar nogmaal ajax moet gaan scouter in zuid amerikaanse landen daar zijn de fysiek zo sterk en dat is ajax wel gegund!
vorig jaar wou ajax lugano toch?? is die niet haalbaar of is dat een gekke gedachte , eerlijk gezegt denk ik dat daley volgend seizoen pas op zijn best zal zijn!
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 18:56 schreef remco k het volgende:
Anita zal denk ik gewoon rechtsback gaan spelen, Blind zal dan wel linksback worden, dan staat het volgens mij gewoon prima.

En aub, wie denkt dat Maicon gehaald kan worden, moet een keer naar een psychioloog.
Jol heeft al gezegd dat hij Anita niet rechts ziet..DEnk dat er gewoon echt een versterking komt..Blind moet het eerst ook maar laten zien hoor..HEeft het vorig seizon goed gedaan..Maar niet te snel zeggen dat hij basis moet staan..Dat geld ook vor die eventuele versterking maargoed..WE zullen zien!

En om mou te zeggen dat die meteen naar die psychioloog moet.. vind ik een beetje raar..
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 19:05   quote  deeplink  
Hij hoeft ook nog niet op zijn best te zijn, als hij het niveau dat hij bij Groningen al haalt, dan speelt hij iedere week in de basis.

Hij speelde 2x Dsudzak uit de wedstrijd, en speelde iedere week als 1 van de betere backs in Nederland, ik denk dat dat meer dan voldoende zal zijn..
ik vond Lugano absoluut niet bijzonder dit WK, eigenlijk 1 van de mindere spelers aan de kant van Urugay...
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:10   quote  deeplink  
klopt maar dan kun je over veel spelers zeggen dat ze net top waren he! kijk maar naar rooney ronaldo en noem er nog maar een paar op!
maar ik heb die jongen zien voetballen bij fenerbache maar die is niet slecht hoor, sterke verdediger!
maar anita moet je gewoon links laten spelen! maar daley voetbalt nu bij ajax en niet meer bij fc groningen, als je bij groningen uit de wedstrijd word gespeeld door dzsudzsak is het de trainer die op je moppert! als je bij ajax door dszudszak voorbij gespeelt wordt staan er 100 mensen van de media op je te wachten dat is wel even anders he...! maar ik snap jou ook wel!!!
maar als we dan toch wel een opvolger moeten halen , wie vind je dan iemand die geschikt is??
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Hmm.. denk dat je echt met blind nog rustig aan moet doen hoor..verschil is er tussen groningen en ajax.. + dat we CL willen spelen..
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - zondag 11 juli 2010 - 19:15   quote  deeplink  
dat probeer ik dus iedereen al wijs te maken joey hahaha!!!
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 19:25   quote  deeplink  
Ja..
Dat zie ik Silver..
Maar wat vind jij dan een giede vervanger? Lugano is meer CV geloof ik toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door joey --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 11 juli 2010 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:25 schreef joey het volgende:
Ja..
Dat zie ik Silver..
Maar wat vind jij dan een giede vervanger? Lugano is meer CV geloof ik toch?
Lugano wilde ze vorig jaar al halen alleen tekende ie toen bij bij fenerbache!
Otamendi van argentinie is wel een goede rechtsback. Die fucile van Uruguay vond ik ook
erg goed speelt bij porto en kan rechts en links
http://www.youtube.com/watch?v=Rlar3CDuSHY
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Otamendi is niet te halen denk ik..
Die fucile speelde idd erg goed..MAar nu je zegt dat hij bij porto speelt..Basis of bankzitter?..Als het dat 2E is..dan is hij miss wel te halen.. Nu suarez er ook nog speel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juli 2010 door joey --
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:10 schreef sylvester_ajax het volgende:
klopt maar dan kun je over veel spelers zeggen dat ze net top waren he! kijk maar naar rooney ronaldo en noem er nog maar een paar op!
maar ik heb die jongen zien voetballen bij fenerbache maar die is niet slecht hoor, sterke verdediger!
maar anita moet je gewoon links laten spelen! maar daley voetbalt nu bij ajax en niet meer bij fc groningen, als je bij groningen uit de wedstrijd word gespeeld door dzsudzsak is het de trainer die op je moppert! als je bij ajax door dszudszak voorbij gespeelt wordt staan er 100 mensen van de media op je te wachten dat is wel even anders he...! maar ik snap jou ook wel!!!
maar als we dan toch wel een opvolger moeten halen , wie vind je dan iemand die geschikt is??
Als je al zo negatief over onze talenten moet gaan denken, dan komen we er nooit natuurlijk. Blind gaat het gewoon laten zien dit seizoen.
Ik vind nog steeds, dat AJAX Boulahrouz moet halen.

Ook Kappelhof is trouwens een geschikte rechtsback, beetje hetzelfde type speler als van der Wiel 3 jaar geleden....
remco k
 remco k - zondag 11 juli 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Blind deed het al goed 2 seizoenen geleden toen hij onder van BAsten debuteerde, hij heeft een half jaar gegroeid bij Groningen en zal bij AJAX tot wasdom komen.

ik snap de kritische toon ook totaal niet, AJAX is altijd al afhankelijk geweest van jonge onervaren spelers, en het merendeel van die gasten stonden vrijwel meteen in de basis en zijn ook allemaal prima terechtgekomen..
Blind zal net als die andere gasten het gewoon prima gaan doen...
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Nou zo negatief is hij niet..Ik ben het met hem eens..We zullen zien..Maar hij moet teveel druk krijgen..Tis een jonge jongen..boula halen..Miss nog een vertsterking!
Oleguer oprotte! verder de jeugd er veel bij betrekken..Bij trainingen enzo..Die kappelhof is zeker goed,, maar moet nog ff rijpen in de jeugd,, miss dathij verhuurd kan worden?..
joey
 joey - zondag 11 juli 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 20:09 schreef remco k het volgende:
Blind deed het al goed 2 seizoenen geleden toen hij onder van BAsten debuteerde, hij heeft een half jaar gegroeid bij Groningen en zal bij AJAX tot wasdom komen.

ik snap de kritische toon ook totaal niet, AJAX is altijd al afhankelijk geweest van jonge onervaren spelers, en het merendeel van die gasten stonden vrijwel meteen in de basis en zijn ook allemaal prima terechtgekomen..
Blind zal net als die andere gasten het gewoon prima gaan doen...
JAa.. dat snap ik..Maar denk dat ajax daarbij naar een boula moeten zoeken..IEmand die ervaring meeneemt..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 juli 2010 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 19:45 schreef joey het volgende:
Otamendi is niet te halen denk ik..
Die fucile speelde idd erg goed..MAar nu je zegt dat hij bij porto speelt..Basis of bankzitter?..Als het dat 2E is..dan is hij miss wel te halen.. Nu suarez er ook nog speel..
Otamendi speelt nog in argentinie dus eerder haalbaar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicol%C3%A1s_Otamendi

fucile denk dat ie geen basis is bij porto heeft 56 wedstrijden vanaf 2006
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jorge_Fucile
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - maandag 12 juli 2010 - 08:43   quote  deeplink  
ottamendi vind ik eerlijk gezegt ook een prima verdediger, maar ik lees nu dat ajax ronnie stam wil halen van fc twente, vind ik wel goed maar twente vraag 3 miljoen tenzij het voor een binnenlandse club is en ajax is een concurrent dusjah, afwachten!
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - maandag 12 juli 2010 - 08:47   quote  deeplink  
'Stam reageert positief op polsend Ajax'
Mocht Gregory van der Wiel vertrekken bij Ajax, dan lijkt Ronnie Stam zijn opvolger te worden. De rechtsback van FC Twente is door de Amsterdammers gepolst, meldt De Telegraaf.

Van der Wiel staat in de belangstelling van verschillende Europese topclubs. Trainer Martin Jol liet eerder al weten niet te verwachten dat de international in Amsterdam blijft en zal zich daardoor moeten richten op een opvolger.

Dit lijkt Stam te worden. Wel zal Ajax fors in de buidel moeten tasten voor de kersverse landskampioen. Stam heeft in Enschede nog een tweejarig contract, zonder gelimiteerde transfersom. Daardoor staat FC Twente sterk.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 juli 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 08:43 schreef sylvester_ajax het volgende:
ottamendi vind ik eerlijk gezegt ook een prima verdediger, maar ik lees nu dat ajax ronnie stam wil halen van fc twente, vind ik wel goed maar twente vraag 3 miljoen tenzij het voor een binnenlandse club is en ajax is een concurrent dusjah, afwachten!
Opzich wel een goede back en bekend met het nederlandse voetbal en taal
is ook geen obstakel. Kan me er wel in vinden maar als hij het niet word ook niet getreurd.
daninho
 daninho - maandag 12 juli 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Stam of boularouz
freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Remco k als ik de tekst lees van sylverster snap ik het wel.. Als we jou moeten geloven hebben we geen suarez, geen van der wiel en steek nodig.. Want ze doen het allemaal geweldig.. Nee deze spelers zijn goed ja.. Voor de eredivisie.. Niet gelijk de eerste voorronde wedstrijd van de chamipons league...
freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Enuu wat de telegraaf meld geloof ik niet zo..
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juli 2010 - 20:12 schreef joey het volgende:
Nou zo negatief is hij niet..Ik ben het met hem eens..We zullen zien..Maar hij moet teveel druk krijgen..Tis een jonge jongen..boula halen..Miss nog een vertsterking!
Oleguer oprotte! verder de jeugd er veel bij betrekken..Bij trainingen enzo..Die kappelhof is zeker goed,, maar moet nog ff rijpen in de jeugd,, miss dathij verhuurd kan worden?..
AJAX leeft al 100 jaar van de jongen jongens, kijk de jaren 70 eind jaren 80 en de jaren 90 eens terug, niks anders dan jonge broekies met veel lef, Blind is ook zo'n talent en speler. Ik snap dan niet dat mensen willen dat AJAX nu ineens zichzelf gaat verloochenen.
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 15:38   quote  deeplink  
Jaaa tijden zijn veranderd!;) Tegenwoordig haal je geen CL meer met allen maar jonge talentjes!!! En wil je een beetje geld binne krijgen moet je in iedergeval de groepfase van de CL halen!
Brandje
 Brandje - maandag 12 juli 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Beste Remco K er is hier maar een die naar psycholoog(psychiater) moet en dan ben jij aangezien je zo dom bent dat ik serieus zou menen dat maicon haalbaar is
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Wat betekent: dan ben jij, eerst leren spelen als je iemand ergens over wilt aanspreken ok??

Je post was anders vrij serieus bedoelt, het kon zijn dat je hem niet zo goed kende, omdat je vrij weinig voetbal kijkt, en niet op de hoogte bent van zijn club en kunnen.
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Laten we het een beetje leuk houden jongens;)

Remco..Aangezien jij als eerst met zo'n belachelijke post komt ..Vind ik dat je hem ook een beetje terug kan verwachten..En Sorry hoor..Alleen jij zag die post als serieus aan :P..

Kom op jongens..Tuurlijk je kan iemand anders post verkeerd begijpen..Okee.. Maar om niu tegen elkaar te zeggen dat je naar de psychioloog moet.. Dats een beetje jammer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door joey --
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 12 juli 2010 - 17:17   quote  deeplink  
@Remco: Kunnen we dan niet Dani Alves halen ipv Maicon?

En spellen is trouwens met dubbel L en bedoeld met een D (maar dat zullen we jou maar niet te zwaar aanrekenen)... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door Harm de Graaf --
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 17:17 schreef Harm de Graaf het volgende:
@Remco: Kunnen we dan niet Dani Alves halen ipv Maicon?

En spellen is trouwens met dubbel L en bedoeld met een D (maar dat zullen we jou maar niet te zwaar aanrekenen)... ;-)
Het gaat om de manier aanvallen van iemand, ik viel hem namelijk helemaal niet persoonlijk aan in eerste instantie, maar goed dat zal je wel niet begrijpen kerel...
John2
 John2 - maandag 12 juli 2010 - 20:11   quote  deeplink  
Stam zal wel een zwaar verhaal worden(Twente, Munsterman)Boula lijkt me prima als hij nu nog wil. Volgens Jol is Anita niet geschikt voor rechts en Blind zie ik kiever op links of in het centrum. Maar daar hebben we al 2 goede staan!!
freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 20:12   quote  deeplink  
haha harm de graaf goed zo.. Remco k die verbeterd iemand dan mag jij dat ook terug doen jongen..
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:12 schreef freakie het volgende:
haha harm de graaf goed zo.. Remco k die verbeterd iemand dan mag jij dat ook terug doen jongen..
Zoals gewoonlijk lees jij weer eens niet.. Maar goed, dat irriteerd wel meer mensen hier.

Ik verbeter helemaal niemand, je moet de hele discussie eerst eens terugkijken voordat je oordeelt..
freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Wat betekent: dan ben jij, eerst leren spelen als je iemand ergens over wilt aanspreken ok??

Je post was anders vrij serieus bedoelt, het kon zijn dat je hem niet zo goed kende, omdat je vrij weinig voetbal kijkt, en niet op de hoogte bent van zijn club en kunnen.

Dit zei jij beste remco k.. Lkkr aangebrand remco k? Of gaat je relatie niet zo lkkr?
Robertos90
 Robertos90 - maandag 12 juli 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Als die Stam ma niet naar ajax komt we moeten Twente gewoon negeren wij weten wel beter!
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:17 schreef freakie het volgende:

Dit zei jij beste remco k.. Lkkr aangebrand remco k? Of gaat je relatie niet zo lkkr?
Onze leraar die een ander aanspreekt op zijn spelling......... grappig.

Het gaat om wat er daarvoor gezegd wordt. en nee hoor ik ben helemaal niet aangebrand kerel.

Waarom maak jij je ineens zo druk, voel jij je een beetje aangevallen ofzo:):)
freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 20:27   quote  deeplink  
Nee remco k ik spreek jou niet aan op je spelling.. Ik niet.. Kijk dat bedoelen we nou met lezen.. Onze harm die zegt wat tegen jou.. En het ging mij daar dus niet om.. Want harm is anders dan brandje.. Lezen is inderdaad een vak..
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 20:35   quote  deeplink  
lekker duidelijk ben je weer, "Harm is anders dan Brandje"

Harm bemoeide zich ergens mee, en jij doet hetzelfde.... erg vaag.
freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Harm bemoeid zich helemaal nergens mee.. Hij doet mee in de discussie.. En ik zeg dat harm best iemand mag verdedigen want jij remco k bent zo flauw om mensen aftekatten op spelling en die krijg je dan ook terug.. Gelukkig is dit een vrij topic en mag iedereen zich bemoeien met een onderwerp
Robertos90
 Robertos90 - maandag 12 juli 2010 - 20:57   quote  deeplink  
maak anders ff een topic over de spelling fouten van remco k :P
freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Hahahaha ja:P
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 21:32   quote  deeplink  
XD hahahhahaaaa...

Pies in me broek hierzo..Als ik het helemaal teruglees XD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door joey --
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Btw:

Als we dan toch zo Offtopic zijn..

Ik zat net Fifa world cup te spelen op me ps3..
Speeltype AVJL(aanvoerder van je land)..Dan maak je een eigen poppetje en moet je in het nederlands elftal proberen te komen en inde selectie komen voor het wk en die dan uiteindelijk winnen..(Voor de mensen die het niet kennen)..

Duss.. ik in de halve finale..Tegen wie denk je..:P SPAIN!..Like wtf.. Omg..
Die wou ik graag in de finale..Dus ik ga spelen.. zie ik de scheids op me beeldscherm..Die leek gewoon Fcukin erg op die Webb XD Whahahahaaa
Ik kreeg ook 2x geel..*zucht*..

freakie
 freakie - maandag 12 juli 2010 - 21:49   quote  deeplink  
xD
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 22:36   quote  deeplink  
jupp..XD
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:52 schreef freakie het volgende:
Harm bemoeid zich helemaal nergens mee.. Hij doet mee in de discussie.. En ik zeg dat harm best iemand mag verdedigen want jij remco k bent zo flauw om mensen aftekatten op spelling en die krijg je dan ook terug.. Gelukkig is dit een vrij topic en mag iedereen zich bemoeien met een onderwerp
ALS JIJ NOU VOOR 1 KEER IN JE LEVEN EEN KEERTJE LEEST, DAN ZOU JE HET MISSCHIEN KUNNEN SNAPPEN, ONGELOOFLIJK WAT BEN JE AF TOE EEN DEBIEL ZEG.

Je bent echt gewoon te dom, om het te snappen.

Veel succes verder, ik reageer voorlopig niet meer op je. echt .... triest ben je zeg, en maar doorzeiken over 1 ding, dat doe je de laatste tijd echt constant..
freakie
 freakie - dinsdag 13 juli 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Hahaha nee ik blijf niet doorzeiken.. Jij wijst iemand op zijn spelling..

Voor jou remco!
Wat betekent: dan ben jij, eerst leren spelen als je iemand ergens over wilt aanspreken ok?? dat zeg jij beste remco..

Dan komt harm de graaf: @Remco: Kunnen we dan niet Dani Alves halen ipv Maicon?

En daar bete remco gaat het mij om.. Als je iemand op de spelling aanspreekt moet je het zelf ook goed doen..

Debiel, dom, triest.. Zegt genoeg denk ik.. Je gaat schelden als iemand het niet met je eens is of tegen je ingaat.. Jammer.. Dacht dat jij de enige slimme jongen was want die discussie met ajax fan was je namelijk de gene die zei dat je niet moest schelden..
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 00:01 schreef remco k het volgende:

[..]

ALS JIJ NOU VOOR 1 KEER IN JE LEVEN EEN KEERTJE LEEST, DAN ZOU JE HET MISSCHIEN KUNNEN SNAPPEN, ONGELOOFLIJK WAT BEN JE AF TOE EEN DEBIEL ZEG.

Je bent echt gewoon te dom, om het te snappen.

Veel succes verder, ik reageer voorlopig niet meer op je. echt .... triest ben je zeg, en maar doorzeiken over 1 ding, dat doe je de laatste tijd echt constant..
Dudee..., doe gewoon ff rustig jonge..;) Tis maar een forum..
Als jij iemand op z'n spelling wijst..Maar vervolgens zelf fouten maakt..Dan denk ik dat het terecht is als diegene dat dan terugdoet!?..

En dat onnodige gescheld! Man kom op hey.. je kan beter;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie als opvolger voor Gregory van der Wiel???

0.0116920