BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie als opvolger voor Gregory van der Wiel???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - dinsdag 13 juli 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Beetje depressief denk ik..
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:19 schreef freakie het volgende:
dit is dus ook niet nodig!
Maargoed..Zoek het lekker uit met z'n 2e..
Ik ga geen moedertje spelen!!:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2010 door joey --
freakie
 freakie - dinsdag 13 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
moet je ook niet doen.. is niet goed voor je hart haha:P
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:11 schreef freakie het volgende:
Hahaha nee ik blijf niet doorzeiken.. Jij wijst iemand op zijn spelling..

Voor jou remco!
Wat betekent: dan ben jij, eerst leren spelen als je iemand ergens over wilt aanspreken ok?? dat zeg jij beste remco..

Dan komt harm de graaf: @Remco: Kunnen we dan niet Dani Alves halen ipv Maicon?

En spellen is trouwens met dubbel L en bedoeld met een D (maar dat zullen we jou maar niet te zwaar aanrekenen)... ;-)

En daar bete remco gaat het mij om.. Als je iemand op de spelling aanspreekt moet je het zelf ook goed doen..

Debiel, dom, triest.. Zegt genoeg denk ik.. Je gaat schelden als iemand het niet met je eens is of tegen je ingaat.. Jammer.. Dacht dat jij de enige slimme jongen was want die discussie met ajax fan was je namelijk de gene die zei dat je niet moest schelden..
Zoals ik al 5 keer heb geschreven, gaat het om wat daarvoor gebeurd, maar goed dat zal niet tot je doordringen, om dat je daar echt veel te DOM voor bent.

Succes
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:19 schreef freakie het volgende:
pas op dat je niet van een flat springt kerel...........
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:28 schreef freakie het volgende:
moet je ook niet doen.. is niet goed voor je hart haha:P
Mijn hart is prima hoor:P.. hahahaa
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al 5 keer heb geschreven, gaat het om wat daarvoor gebeurd, maar goed dat zal niet tot je doordringen, om dat je daar echt veel te DOM voor bent.

Succes
Wat gebeurd ervoor dan dat jij zo dom moet gaan reageren?..
Het enige wat gebeurd is dat jij iemand grapje iets te serieus neemt..
Vervolgens daarop reageerd.. Er word verteld dat het om een grapje gaat. Je reageerd terug door op iemand spelling te letten, maar vervolgens doe je dat niet bij jezelf..

Dan krijg je hem vervolgens terug.. Freakie zegt dat dat verdient was ..ik ben het daarmee eens en je begint als een maffe vervolgens mensen uit te schelden etc etc...
Je noemt mensen dom, mensen moeten naar de psychioloog etc etc.. Dus als er 1 hier op dit topic zich van de verkeerde kant laat zien dan ben jij dat..Erg jammer....had meer van jou verwacht..

Vervolgens vind ik ook dat freakie het weer iets te vaak wilt uitlokken..Laten we het hiero stoppen oke!?

En weer lekker over dit topic hebben
Wie moet vd wiel vervangen?
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 18:22 schreef joey het volgende:

[..]

Wat gebeurd ervoor dan dat jij zo dom moet gaan reageren?..
Het enige wat gebeurd is dat jij iemand grapje iets te serieus neemt..
Vervolgens daarop reageerd.. Er word verteld dat het om een grapje gaat. Je reageerd terug door op iemand spelling te letten, maar vervolgens doe je dat niet bij jezelf..

Dan krijg je hem vervolgens terug.. Freakie zegt dat dat verdient was ..ik ben het daarmee eens en je begint als een maffe vervolgens mensen uit te schelden etc etc...
Je noemt mensen dom, mensen moeten naar de psychioloog etc etc.. Dus als er 1 hier op dit topic zich van de verkeerde kant laat zien dan ben jij dat..Erg jammer....had meer van jou verwacht..

Vervolgens vind ik ook dat freakie het weer iets te vaak wilt uitlokken..Laten we het hiero stoppen oke!?

En weer lekker over dit topic hebben
Wie moet vd wiel vervangen?
Blijkbaar is het echt heel erg moeilijk om te snappen.

1 keer zal ik het dan uitleggen

Ik snapte in eerste instantie prima dat het een grapje was, ik reageer daarop met een ander grapje, maar dat werd niet gewaardeerd, daarop begint men redelijk agressief te reageren, en ik reageer daar weer op, einde verhaal.

Dan begint meneer Freaky, die echt overal op door loopt te zeiken, zich er vanuit het niets mee te bemoeien (dat doet meneer trouwens ook altijd) en de rest is geschiedenis.
Ik vind het prima als iemand iets tegen mij terug zegt, maar iemand die er niks mee te maken heeft, moet zich niet altijd overal mee bemoeien en dan daar weer over door lopen te zaniken.

Ik rep er nu met geen woord meer over, maar ik kan nu al weer raden dat een zekere meneer dat niet zal doen...
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 18:39   quote  deeplink  
En we hebben geen vervanger nodig voor van der Wiel, en al zeker niet 1 uit Nederland, als AJAX iemand wil halen, doe dat dan in het buitenland, daar zijn spelers met minimaal dezelfde kwaliteiten te vinden voor veel minder geld..
Brandje
 Brandje - dinsdag 13 juli 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Niet liegen bestd Remco want je ging er wel degelijk serieus op in dus niet een banaan recht proberen te lullen
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar is het echt heel erg moeilijk om te snappen.

1 keer zal ik het dan uitleggen

Ik snapte in eerste instantie prima dat het een grapje was, ik reageer daarop met een ander grapje, maar dat werd niet gewaardeerd, daarop begint men redelijk agressief te reageren, en ik reageer daar weer op, einde verhaal.

Dan begint meneer Freaky, die echt overal op door loopt te zeiken, zich er vanuit het niets mee te bemoeien (dat doet meneer trouwens ook altijd) en de rest is geschiedenis.
Ik vind het prima als iemand iets tegen mij terug zegt, maar iemand die er niks mee te maken heeft, moet zich niet altijd overal mee bemoeien en dan daar weer over door lopen te zaniken.

Ik rep er nu met geen woord meer over, maar ik kan nu al weer raden dat een zekere meneer dat niet zal doen...
zeggen dat dat een grapje was..is achteraf lekker makkelijk lulle..
Komop zeg..inderdaad .. banaan krom en recht..wat ze je zegt...Brandje;)

Daarnaast bemoeien? Dit is een Forum.. Hier mag iedereen reageren binnen een topic op wat iemand anders zegt..;) DEAL WITH IT!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2010 door joey --
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Tuurlijk mag iedereen reageren, maar als iemand het zat is, dat een ander zich ALTIJD met een oftopic discussie bemoeit en het vuurtje ALTIJD verder op loopt te stoken, dan is het ook heel normaal, dat iemand daar dan weer iets van zegt. DEAL WITH IT!!
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 20:30   quote  deeplink  
IEts van zeggen is anders dan iemand uitschelden;)
gabri
 gabri - dinsdag 13 juli 2010 - 20:37   quote  deeplink  
mijn mening is dat van der wiel bij ajax moet blijven .Hij gaat te vroeg weg in mijn ogen ,speelt pas 1 seizoen constant en kan nog veelleren bij ajax en verdedigend is hij nog niet echt top. Hij is nog niet 2 keer 45 minuten geconcentreerd
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 20:39   quote  deeplink  
Neee ik vind het ook te vroeg.. Maargoed.. hij blijkt zich geen eens te gaan melden bij ajax..Dus zal straks wel heel slen gaan..Helaas..
Zoals ik al in je topic aangaf..weer gaan de niet het volgend seizoen in met hetzelfde sterke team..JAmmer
freakie
 freakie - dinsdag 13 juli 2010 - 20:53   quote  deeplink  
Van der wiel gaat wel is gemeld bij studio sport!
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Jaa dat zeg ik.. hij gaat zich niet melden bij ajax,,..daarvoor is hij al weg..;)
freakie
 freakie - dinsdag 13 juli 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Ja inderdaad.. Beetje jammer..
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 20:37 schreef gabri het volgende:
mijn mening is dat van der wiel bij ajax moet blijven .Hij gaat te vroeg weg in mijn ogen ,speelt pas 1 seizoen constant en kan nog veelleren bij ajax en verdedigend is hij nog niet echt top. Hij is nog niet 2 keer 45 minuten geconcentreerd
absoluut mee eens, maar het is tegenwoordig normaal denk ik.
Ook lang niet iedereen red het meer in het buitenland, zie bijvoorbeeld Huntelaar en Babel..
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - woensdag 14 juli 2010 - 11:56   quote  deeplink  
misschien moeten we rewoon rescpect voor mekaars mening hebben!
duscusseren mag, daar is het voor maar hou het gezellig en ga mekaar niet kleineren!
is mijn mening maar , maar we hadden het over van der wiel en niet op een spellingfout!
zolang we weten waar we heb over hebben met die spellingsfouten is het toch goed!!!
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - woensdag 14 juli 2010 - 11:59   quote  deeplink  
sorry ik had het over scheld party eerder is dit tpoic
sorry!
alibabba
 alibabba - vrijdag 16 juli 2010 - 17:55   quote  deeplink  
Vd.Wiel is nog niet weg, maar de kans dat ie vertrekt is groot natuurlijk. Jol zegt in Anita geen rechtsback te zien, maar ik neem dat niet serieus. Ajax heeft met jeugdspeler Ruben Ligeon, die 18 is, rechtsback en een 2 jarig contract heeft getekend, wellicht een opvolger voor de toekomst. Ajax kan wat betreft de verdedigers de hand op de knip houden, want met Blind en de aanwas vanuit de jeugd heb je genoeg voor handen. Bouhlarouz is alleen voor Ajax een gegadigde wanneer Oleguer zou vertrekken, maar Jol heeft aangegeven dat hij niet weg mag.
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Jol heeft inmiddels aangegeven ( na de wedstrijd gister) dat hij ook Anita als een kandidaat ziet voor de rechtsback positie..
Ride
 Ride - vrijdag 16 juli 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Blind...
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 19:02   quote  deeplink  
Jo, heeft al aangegeven dat hij Blind goed vind, maar daar nog geen basisspelr in ziet..
En dar ben ik het mee eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 juli 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 19:02 schreef joey het volgende:
Jo, heeft al aangegeven dat hij Blind goed vind, maar daar nog geen basisspelr in ziet..
En dar ben ik het mee eens
is dit geen goede voor de rechtsbackpositie? Philipp degen mag weg bij liverpool en
komt ook graag op over de flanken.

http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=72681&abbr=fcupdate&ref=hn_voetbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door Hummel10 --
joey
 joey - woensdag 21 juli 2010 - 23:34   quote  deeplink  
Hmmm..muahhh...
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 09:18   quote  deeplink  
Ond het in Duitsland wel een leuke speler, heeft echter heel weinig minuten gemaakt de laatste jaren
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 22 juli 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Wiel is nog niet weg jongens, zou zo maar kunnen dat hij blijft.
Volgende week CL voorronde en wie speelt gaat niet weg.

Dan zien we het wel.

I'm there.. eating a BROODJE GYROS.

Hopelijk nemen die uit-supporters wat wijven mee want ik heb wel zin in Grieks grijns.gif
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 09:35   quote  deeplink  
Wie speelt kan nog steeds weg hoor, de regels daarin zijn ook veranderd.

Als AJAX de CL haalt, mogen spelers van AJAX dit seizoen helemaal niet meer uitkomen in de CL.

Als AJAX het niet haal en dus EL moet gaan spelen, dan mogen spelers van AJAX gewoon in de CL voor andere teams uit komen..

En in de winter mogen geen nieuwe aankopen worden aangemeld voor de CL slecht 1/2 spelers die al onder contract staan bij de club maar gen plaats hadden in de CL selectie, mogen eventuele blessures opvangen
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 22 juli 2010 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 09:35 schreef remco k het volgende:
Wie speelt kan nog steeds weg hoor, de regels daarin zijn ook veranderd.

Als AJAX de CL haalt, mogen spelers van AJAX dit seizoen helemaal niet meer uitkomen in de CL.

Als AJAX het niet haal en dus EL moet gaan spelen, dan mogen spelers van AJAX gewoon in de CL voor andere teams uit komen..

En in de winter mogen geen nieuwe aankopen worden aangemeld voor de CL slecht 1/2 spelers die al onder contract staan bij de club maar gen plaats hadden in de CL selectie, mogen eventuele blessures opvangen
?

dus... jij gaat ervanuit dat wij de CL niet halen...

Ik wel
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 09:43   quote  deeplink  
Dat zeg ik niet he..... Maar andere clubs die eventueel een speler van ons willen kopen, kunnen die gok misschien wel nemen
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 10:24   quote  deeplink  
Dus recmo je zegt het al.. Teams moeten dan gokken op dat wij het niet halen.. Dus ze zijn gewoon minder aantrekkelijk..
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 13:22   quote  deeplink  
AJAX en andere clubs weten 3 weken, voor het einde van de transferperiode al of ajax CL heeft gehaald. En hebben dus ook dan nog alle tijd om onze spelers weg te kapen, als wij ons niet plaatsen
joey
 joey - donderdag 22 juli 2010 - 13:23   quote  deeplink  
jupp..,,
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Dat klopt.. Dus nu tot 3 weken voor het einde worden spelers van ajax nog niet gekocht..
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 13:43   quote  deeplink  
of ze worden nu gekocht tot aan de wedstrijd van POAK,
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Ja inderdaad.. Dat zie ik niet gebeuren maar ja dat is ook nog de kans..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie als opvolger voor Gregory van der Wiel???

0.0089941