BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Steun voor PVV

Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eleonora Engelhard
 Eleonora Engelhard - maandag 12 juli 2010 - 09:32   quote  deeplink  
Heb helaas VVD gestemd en ook gemailed naar Mark Rutten dat dit de laatste keer zal zijn. Twijfelde tussen PVV en VVD. Helaas! Wel zal ik op PVV stemmen bij de volgende verkiezingen. Ik vind het een grote schande dat er niet beter gekeken wordt naar een formatie VVD, CDA en PVV. Dit vind ik zo slecht. Maar ik wil toch d.m.v. dit mailtje laten weten hoe wij en vrienden hier in Voorburg denken over deze schandalige uitsluiting van PVV. Kiezer heeft een rechts kabinet gekozen en niet voor Cohen en Halsema. Wij wensen jullie veel sterkte en hopen dat het toch gaat veranderen. Ook wordt hier in Voorburg gezegd, dat het vooral de koningin is die geen PVV wilt. Als zij zoveel macht heeft, dan kijken we toch nu wel even anders naar dit koningshuis. Wij zijn koningsgezind, maar dit is nu wel even anders als dit waarheid is.

Met vriendelijke groet,
kale co
 kale co - vrijdag 16 juli 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 09:32 schreef Eleonora Engelhard het volgende:
Heb helaas VVD gestemd en ook gemailed naar Mark Rutten dat dit de laatste keer zal zijn. Twijfelde tussen PVV en VVD. Helaas! Wel zal ik op PVV stemmen bij de volgende verkiezingen. Ik vind het een grote schande dat er niet beter gekeken wordt naar een formatie VVD, CDA en PVV. Dit vind ik zo slecht. Maar ik wil toch d.m.v. dit mailtje laten weten hoe wij en vrienden hier in Voorburg denken over deze schandalige uitsluiting van PVV. Kiezer heeft een rechts kabinet gekozen en niet voor Cohen en Halsema. Wij wensen jullie veel sterkte en hopen dat het toch gaat veranderen. Ook wordt hier in Voorburg gezegd, dat het vooral de koningin is die geen PVV wilt. Als zij zoveel macht heeft, dan kijken we toch nu wel even anders naar dit koningshuis. Wij zijn koningsgezind, maar dit is nu wel even anders als dit waarheid is.

Met vriendelijke groet,
helemaal mee eens
shady
 shady - donderdag 02 september 2010 - 11:53   quote  deeplink  
nu wordt ernaar gekeken, maar het CDA sputtert. ze zijn zogenaamd weer hoogstaand principieel, maar willen eigenlijk de feiten niet accepteren.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 04 september 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Vive la Republique
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 september 2010 - 21:19   quote  deeplink  
als hij zij hype tegen de Islam afzwakt een goede optie
marine41
 marine41 - maandag 21 februari 2011 - 18:32   quote  deeplink  
Ik steun de pvv met alles wat in mijn vermogen ligt, ik begrijp alleen niet waarom de reacties van de pvv kamerleden zo zachtzinnig zijn tegen de linkse kliek, waarom worden er niet meer voorbeelden gegeven wat alle asielzoekers die hier komen werkelijk kosten en daarom de nederlander nog meer in moet leveren, waarom wordt ook niet duidelijker de vraag neergelegd wat al die moskee bezoekers dagelijks doen en of deze niet werken en alleen ons land naar de knoppen helpen door aan de ruif te hangen, enz. enz..
Seb
 Seb - woensdag 23 maart 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Ik snap dat er problemen zijn in de omgang met Allochtonen, maar denken jullie echt dat Wilders reële oplossingen bied? De objecties die wilders bijvoorbeeld tegen de Koran heeft zijn ook objecties de atheïsten tegen de bijbel hebben, want daar staat ook heel veel naars in. Van wat ik van de Koran weet is die zelfs nog een klein beetje progressiever dan de Bijbel(ik zeg niet dat dit helemaal waar is ik ken de geschriften niet echt goed). Het probleem is niet de geschriften zelf, maar de houding van de mensen die ze lezen. Het verbeteren van de houding van mensen kan niet met het verbeiden van de Koran of het instellen van een Kopvodden taks, dat zou moeten door goede intergratie en goede scholing. Iets wat op het moment niet gebeurt. Maar het verbeteren van de integratie en de scholing is onderhand eerder een stokpaardje van de PvdA, GroenLinks en SP dan van Wilders zelf. Ik geef toe dat Wilders een waardevolle functie heeft gediend bij het aan het licht brengen van de problemen, maar de oplossingen die hij bedenkt daar krijgt elke respectabele intellectueel hoofdpijn van hoe slecht ze doorgedacht zijn. Ik ken de scepsis over het al maar gepraat in Den Haag, maar dat gepraat dient een functie, het zorgt ervoor dat plannen goed doorgedacht worden en er geen plannen doorgevoerd worden die meer kwaad dan goed uitrichten.
Willem10000
 Willem10000 - donderdag 31 maart 2011 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 - 15:22 schreef Seb het volgende:
quote:
Ik snap dat er problemen zijn in de omgang met Allochtonen, maar denken jullie echt dat Wilders reële oplossingen bied? De objecties die wilders bijvoorbeeld tegen de Koran heeft zijn ook objecties de atheïsten tegen de bijbel hebben, want daar staat ook heel veel naars in.
De Westerse Koran wat hier zit verbergt duistere kanten van de zogenaamde profeet Mohammed en zowel als de Islam zelf.

Ik zal je even uitleggen wat precies het probleem ligt, de islam hier in het Westen proberen ons wijs te maken dat wij hetzelfde God dienen als zij van de islam, dat zijn de feiten waar ik als (Christen) veel zorgen baat dat onze Christelijke geloof aan de islam wordt gekoppeld en niets wordt gedaan, behalve Wilders probeer het.

Alleen wilders heeft geen ervaring met het Christelijke geschiedenis om de islam bloot te leggen.

Nu even terug naar de Koran, Onze God van de Bijbel is GEEN God van de Koran. De Koran de Bijbel zijn te verschillend in elk opzicht wat je vind.

Als eerste voorbeeld is dat wij Christenen de goddelijke drie-eenheid accepteert, dat is volgens de Osmaanse Koran gezien als Godslastering.Elk zin wat in Bijbel staat staat ook in de Koran, maar dan verdraaid en gebruikt Bijbelse namen en teksten.

Dat is het kern van het probleem.

quote:
Van wat ik van de Koran weet is die zelfs nog een klein beetje progressiever dan de Bijbel(ik zeg niet dat dit helemaal waar is ik ken de geschriften niet echt goed). Het probleem is niet de geschriften zelf, maar de houding van de mensen die ze lezen. Het verbeteren van de houding van mensen kan niet met het verbeiden van de Koran of het instellen van een Kopvodden taks, dat zou moeten door goede intergratie en goede scholing.Iets wat op het moment niet gebeurt.
Leg mij dan eens uit wat er precies progressiever dan de Koran, leg mij dat eens uit?
Je moet even erbij nadenken dat de Bijbel twee stukken kent............1 Thora (oude testament.....2 Evangelie (nieuwe testament) dus geef mij eens wat voorbeelden?

Vervolgens, als je ook voorbeelden gaat geven, pak dan teksten uit de Osmaanse Koran en niet de gewijzigde Koran wat je hier kan kopen of krijgen.Als je dat kan aantonen ben ik blij en kan terug reageren met mijn tegen argument.

Even over die kop-vodden belasting vind ik zelf ook een raar idee en dat is ook niet Christelijk of Joods.

Ik kan je wel uitleggen waarom vrouwen een hoofddoek moeten dragen en zowel bedekte kleding. Volgens Mohammed moeten vrouwen een hoofddoek dragen vanwege de haren, dat was afschuw volens Mohammed en ook heeft Mohammed geen hoge dunk van vrouwen vandaar de hoofddoek om te laten zien dat de vrouw nederig is voor de man en de islam, want Mohammed heeft de Islam gesticht en de Koran gedicteerd na 600 jaar van Christus.

Het verbieden van een gewijzigde Koran is wel een goed idee, je maakt daar veel slachtoffers mee, mensen denken dat de Islam vredelievend is, maar dat is niet het geval namelijk, zoals je kunt zien in de Islamitische landen waar de Islam heerst.

De islam kent geen aanpassing of acceptatie van andere religies of andersdenkende.
De islam betekent letterlijk 9Onderwerping} en Onderwerping betekent letterlijk (Dwang of overgave) dat is iets waar geen vrijheid kent of gelijke rechten.

quote:
Maar het verbeteren van de integratie en de scholing is onderhand eerder een stokpaardje van de PvdA, GroenLinks en SP dan van Wilders zelf. Ik geef toe dat Wilders een waardevolle functie heeft gediend bij het aan het licht brengen van de problemen, maar de oplossingen die hij bedenkt daar krijgt elke respectabele intellectueel hoofdpijn van hoe slecht ze doorgedacht zijn.
Daar zijn we al tien tallen jaren mee bezig en zowel honderden miljarden over de brug gesmeten,het werkt gewoon niet.Zolang de islam onderwerping betekent zal de de islam nooit aan onze rechtstaat en zowel ons Christelijk/Joods cultuur willen accepteren.

Anders liepen de vrouwen en mannen gewoon gelijkwaardig en liep de vrouwen niet met woestijn kleding in ons land ;)

Wilders heeft inderdaad de islam in het beeld gebracht, maar wij Christen zeggen dat al tien tallen jaren al dat dit zal gebeuren. Dit hebben we ook te danken aan de Katholieke kerk die de islam ook steunt en niet durft te ontmaskeren wat Wilders probeert te doen, dit moet je echt zorgvuldig doen namelijk en dat kost ook veel tijd, Wilders gaat een beetje te snel namelijk ;)

Wilders kan beter even contact opnemen met de Protestante Kerk, zij hebben veel inlichtingen over de islam en onderzoek over Mohammed en Islam. Wat Wilders niet moet doen, is contact opnemen met de Katholieke Kerk, want zij heulen met de Islam.

quote:
Ik ken de scepsis over het al maar gepraat in Den Haag, maar dat gepraat dient een functie, het zorgt ervoor dat plannen goed doorgedacht worden en er geen plannen doorgevoerd worden die meer kwaad dan goed uitrichten.
De hele kabinet is vergiftigd, ze denken alleen aan zich zelf vooral de partijen zoals PVDA/SP/GroenLinks en D66 liever met de Islam wilt knuffelen dan zelf onderzoeken wat Wilders heeft gedaan.

Dan heb je Partijen zoals CDA en ChristenUnie waar veel Katholieken in zitten en zelfs Moslims waar ze niet thuis horen in een Christelijke Partij maar goed dat is mijn mening over.

Zelfs zij heulen met de Islam, niemand van hen heeft de vragen van Geert beantwoord, ze ontwijken de vragen en vervolgens draaien ze het debat naar zich toe, wat kan je daaraan iets doen? precies niks.
marine41
 marine41 - donderdag 31 maart 2011 - 18:22   quote  deeplink  
oeste Seb,
Blijkbaar wil je nog steeds niet inzien hoe verwerpelijk de Islam is, zolang ze zichzelf benadelen dan is dat hun zaak. In het geval van de moslims die hier in NL wonen en zich al 10 tallen jaren niet aan willen passen en alleen maar de moske plat lopen (geen fatsoenlijke inbreng hebben in het welzijn van NL) dan zijn ze alleen maar ten last en kost hun aanwezigheid miljarden. Begrijp je niet dat wij dat niet meer op kunnen brengen (ik bedoel de werkende mensen en dat vroeg of laat wij allemaal aan de geeuwhonger liggen).
Als deze mensen zich niet aan willen passen wat doen zij dan hier, wij hebben in het verleden alleen maar om hardwerkende mensen gevraagd, waar ze goed voor werden betaald (immers in hun eigen land hadden ze helemaal geen werk en werden daar al 100 derde jaren uitgebuit, door hun eigen heersers. Laten deze mensen dankbaar zijn dat ze hier mogen zijn en laten ze zich hier gewoon naar onze normen en waarden aanpassen en niet alleen de staat (dat zijn ook wij) oplichten en uitbuiten, is dit zo moeilijk voor volk (links) zoals jullie te begrijpen. Overigens hoop ik dat het plan van de moslims om de westerse wereld te islamiseren lukt, dan zullen we wel anders kermen.
Tot slot, ik heb in veel Moslim laden gewerkt, alles is tegen een niet gelovige of westerling geoorloofd en dat in naam van de koran.

Hou vol in je geloof dat deze mensen goede bedoelingen hebben met het westen, ik ben inmiddels 70 jaar en het zal mijn tijd wel duren en hoop nog mee te maken dat jij van een zeer koude does ach en wee kraait.

gr Martin41
Tjah NL
 Tjah NL - woensdag 12 oktober 2011 - 22:49   quote  deeplink  
1: http://youtu.be/na4qMwC1SnI
2: http://youtu.be/Dx0XPZkd-p8
3: http://youtu.be/F_GZOgYXMD4

zomaar 3 random video's

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PVV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Politiek / PVV - Partij van de Vrijheid / topic: Steun voor PVV









0.0081181