feyenoord-rotterdam
feyenoord-rotterdam
MMM
Stylzz
de volgende is altijd de mooiste, op dat moment.
craven
kwestie van smaak...VIDEO
craven
hotjumper
de 1-0 tegen de joden van Bruins, komende september.
Jappie_FEY
Stylzz
sylvester_ajax
ik vond de goals van biseswar tegen fc volendam 2x en tegen fc utrecht ook schitterend
MelvinFR
craven
sevillana
zo maar, een kleine selectie;VIDEO
MMM
quote: Eerste keer dat ik niet heb gejuicht bij een goal van Feyenoord.
Jappie_FEY
Jappie_FEY
kan me niet eens meer herinneren dat ik ooit eens heb kunnen juichen voor een doelpunt van babbelvich
sevillana
quote: Op maandag 12 juli 2010 - 14:51 schreef Jappie_FEY het volgende: kan me niet eens meer herinneren dat ik ooit eens heb kunnen juichen voor een doelpunt van babbelvich
weet ik ook niet (meer?)
MMM
quote: Door dat gezeik met Verbeek toen, uiteraard.
Jappie_FEY
Quiroz
Quiroz
Quiroz
Ga hier effe voor zitten, want het filmpje duurt erg lang:VIDEO
Quiroz
Leon FR1908
Zijn er zoveel eigenlijk.. Nu maar eens een ander zijn goaltje gunnen.VIDEO
Quiroz
MMM
Leuke goal hoor, in de voorbereiding..
MMM
quote: Op maandag 12 juli 2010 - 18:43 schreef Leon FR1908 het volgende: Zijn er zoveel eigenlijk..
Nu maar eens een ander zijn goaltje gunnen.
[ filmpje ]
Ono, fantastische speler. Wat een prachtig team hadden we toen vergeleken met nu.
Quiroz
quote: hij heeft in 07-08 thuis een keer een wereldgoal gemaakt ook tegen VVV, maar kan die niet vinden
Quiroz
jammer van de wedstrijd, maar toch een wereldgoal van onze jood:VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door Quiroz --
MMM
quote: Hotjumper kom er maar in!
Quiroz
quote: Die trekpijp stond te juichen met z'n matties, schijnheiligerdVIDEO PS: Nooit gedacht dat Hotjumper zo kon schreeuwen als Landzaat scoorde
hotjumper
quote: ik wel hoor gewoon, domme gezeik allemaal.
Quiroz
Wat heeft die gosert toch mooie goals gemaakt eigenlijk...VIDEO
hotjumper
quote: pfffff, kreeg ie kado van zn billenmaatjes
Quiroz
craven
feyenoord-rotterdam
VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2010 door feyenoord-rotterdam --
feyenoord-rotterdam
VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2010 door feyenoord-rotterdam --