BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Scheids omgekocht? IK WEET WIE HET WAS!!!...

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat de Engelse scheids Webb een nog onbekend aantal maanden lang gratis stroom heeft gekregen om zo de wedstrijd van gister..DE FINALE.. in voordeel van Spanje te fluiten..

Ik weet wie het was,..

NederlandEnergie!

Wat zijn die gozurs binnen gekomen zeg..:P Iedereen maar overstappen voor een jaar gratis stroom,, maar ik zag het al aankomen! Nu .. hoeven ze alleen maar 1 iemand uit te betalen in stroom..En die woont in Engeland..

Ik zeg :

Bomme op NederlandEnergie!

lolololololololololololololololololololol!!!!!!

(ohw.. PS... ik verveel me nogal..XD)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 12 juli 2010 - 17:21   quote  deeplink  
Hahaha geweldige topic. Toch wil ik hier even op reageren.

Het Nederlands elftal heeft het aan zichzelf te danken dat het geen kampioen is geworden. Ze lieten zichzelf teveel meegaan in het spel van Spanje. Daarnaast had de grote kans van Robben natuurlijk moeten zitten.

Echter vraag ik me wel 1 ding af. Voorafgaand worden regels opgesteld waaraan scheidsrechters zich moeten houden. 1 van die regels is dat als je om een gele kaart vraagt je zelf een gele kaart krijgt. Als Webb die regel gisteren had toegepast op het Spaanse elftal dan had de wedstrijd gestaakt geweest aangezien Spanje dan te weinig mensen had om de wedstrijd uit te spelen. Ik vond het behoorlijk irritant hoe de Spanjaarden continu reageerden op kleine overtredingen. Echter heeft het hiermee wel het Nederlands elftal uit hun spel gehaald. Slim maar niet netjes, zullen we maar zeggen.

En nu over tot de orde van de dag: AJAX EN HET KOMEND SEIZOEN!!!
Per4manc
 Per4manc - maandag 12 juli 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Tuurlijk heeft Nederlandselftal het aan zichzelf te danken. En ja Spanje was beter.
Maar als Iniesta gewoon rood krijgt vor natrappen heb je toch een heel ander potje voetbal.
henk K
 henk K - maandag 12 juli 2010 - 17:34   quote  deeplink  
ja als van bommel en de jong rood hadden gekregen was het al vroeg beslist geweest
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 12 juli 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 17:30 schreef Per4manc het volgende:
Tuurlijk heeft Nederlandselftal het aan zichzelf te danken. En ja Spanje was beter.
Maar als Iniesta gewoon rood krijgt vor natrappen heb je toch een heel ander potje voetbal.
Tuurlijk, maar dan ben je de overtredingen van Van Bommel en De Jong vergeten. Deze hadden allebei geel gekregen waar ROOD had moeten worden gegeven. Zoals ik al zei. Nederland liet zich teveel meegaan in het spel van Spanje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door amsterdammer113 --
bully
 bully - maandag 12 juli 2010 - 18:15   quote  deeplink  
waarom zeuren over de scheids?
volgens mij heefd nederland gewoon terecht verloren.
en ons met dit voetbal gewoon te schande gemaakt.
lees de berichten van de buitenlandse pers maar eens.
heb zelf nooit verwacht dat nederland zou winnen.
wel gehoopt natuurlijk.
maar het voetbal wat ze hebben laten zien hing meer van geluk af dan van klasse.
maar zelfs tegen de zwakke tegenstanders hebben ze niet kunnen schitteren.
enige tegenstander van niveau was brazilie maar die raakte van slag door een gelukkig doelpunt van oranje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door bully --
bird
 bird - maandag 12 juli 2010 - 18:16   quote  deeplink  
nederland heeft het goed gedaan al die mensen die negatief zijn motte opzoute z`n klein dan toch 2e van de wereld worden top
bully
 bully - maandag 12 juli 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 18:16 schreef bird het volgende:
nederland heeft het goed gedaan al die mensen die negatief zijn motte opzoute z`n klein dan toch 2e van de wereld worden top
nou kijk jij de wedstrijden maar eens terug dan!
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Het spel was niet om aan te zien, toch is mooi geweest om dit na 32 jaar weer mee te maken, helaas hebben we niet kunnen winnen.

Het is erg triest om de schuld aan de scheids te geven, want ondanks dat hij belabberd heeft gefloten, heeft Nederland het volledig aan zichzelf te danken.
Het is ook erg vervelend nu om te horen dat het niet geven van de corner de beslissing in de wedstrijd was, dat is natuurlijk onzin aangezien er zelfs nog een anval van Oranje tussen zat voordat Spanje scoorde.

Toch mogen we trots zijn op deze generatie, want ze hebben toch meer EVEN de finale van het WK gehaald....
joey
 joey - maandag 12 juli 2010 - 18:23   quote  deeplink  
Het was als grapje bedoelt dit.. om iedereen een beetje op de beure..Maar laten we nou niet over die scheids gaan lulle.. Want als alles goed was gedaan dan had oranje al 2 rood in de eerste helft natuurlijk ..

Maargoed 2e op het Wk..Ik had dat niet verwacht hoor..:D Ik ben een trotse nederlander!:D
remco k
 remco k - maandag 12 juli 2010 - 18:23   quote  deeplink  
same here
alibabba
 alibabba - donderdag 15 juli 2010 - 22:16   quote  deeplink  
We moeten niet zeuren over de scheids, voor hetzelfde geld hadden we bij de rust met 9 man gestaan. Ik vind het ongelooflijk dat de Jong, na al enkele malen op de vingers te zijn getikt door v.Marwijk, zo'n overtreding maakt. Ook tegen Denemarken maakte hij een absurde overtreding en dat heeft hij helemaal niet nodig. Natuurlijk mag je hard spelen, maar hoe de Jong af en toe duels aangaat is onbezonnen en zonder verstand.

Daarbij had je Spanje in de 2e helft tactisch moeten verrassen, door met 1 verdedigende middenvelder te spelen ( v.Bommel ) en vd.Vaart en Sneijder daarvoor. Hierdoor had je aansluiting bij v.Persie gekregen en had je Spanje onder druk kunnen zetten. Je hoeft het niet eens te zijn met de speelwijze van v.Marwijk, maar hij kiest ergens voor en houd daar ook aan vast en dat is te prijzen. Hij heeft niet gezwalkt en dat kenmerkt een goeie coach. Ik zou het schitterend vinden als hij vanaf nu steevast met 1 verdedigende middenvelder gaat spelen en 2 VOETBALLERS daarvoor, want als je daarmee BLIJFT spelen voorzie ik in 2012 een europese titel. Helaas zal v.Marwijk dit niet gaan doen.....
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Ik zeur ook niet over de scheids!:P..

Daarnaast vind ik het syteem prima zo..Alleen moeten ze gewoon gaan tikke tikke..Net als tegen Hongarije..!! Dat was mooi voetbal! Dat moeten ze spelen..Hadden ze dat in de finale gedaan, had het heel anders gelopen..:)
alibabba
 alibabba - donderdag 15 juli 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 22:19 schreef joey het volgende:
Ik zeur ook niet over de scheids!:P..

Daarnaast vind ik het syteem prima zo..Alleen moeten ze gewoon gaan tikke tikke..Net als tegen Hongarije..!! Dat was mooi voetbal! Dat moeten ze spelen..Hadden ze dat in de finale gedaan, had het heel anders gelopen..:)
Je voetbalt steevast met 7 man achter de bal en dat is veel teveel vind ik. Het is ook de reden waarom v.Persie niet veel heeft kunnen laten zien en dat is doodzonde. Hongarije zag die wedstrijd als een uitje en tegen Spanje hebben we niet gevoetbalt. V.Marwijk heeft nu constant met 2 verdedigende middenvelders gespeelt en dat is zijn keuze en te billijken, maar Oranje krijgt weer glans als je nu 2 jaar met 1 verdedigende middenvelder gaat spelen en 2 VOETBALLERS daarvoor. Er word geleuterd dat resultaat en mooi voetbal niet samen gaan, maar dat is grote flauwekul. Dat we de finale hebben gehaald is te danken aan de vaste speelwijze die we de laatste 2 jaar hebben gehanteerd en het nodige geluk. Ik ben ervan overtuigd dat als je vanaf nu blijft vasthouden aan mijn aanvallendere variant, resultaat en mooi voetbal samengaan en de europese titel voor het grijpen hebt.
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Nou dat moet je natuurlijk ok maar nog zien heh;) Het is gewoon een FEIT dat het enderlands elftal altijd mooi wou spelen en nooit echt ver kwam.. Met deze speelstijl hebben we de finale wel behaald.. Geluk..Sjaa dat heb je altijd nodig in het voetbal..dat heeft Spanje ook genoeg gehad;)

En dat we dan in de finale de defensief speelde sjaa..Dat was niet goed genoeg om die finale te bereiken nee.. Helaas..MAar we speelde..vind ik..Ook gewoon slecht! 1 van de slechtste wedsrijden van het wk..
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 16 juli 2010 - 07:53   quote  deeplink  
Hahahaha.

Grappig dat de Spanjaarden die ik spreek vanwege mijn werk de wedstrijd zelf zien als een harde finale strijd met alle middelen mogelijk om te winnen.
Enige die je hoort zijn de media die het uitvergroten.

De Jong was onhandig en lomp maar niet om de speler dood te trappen.
Het kaartenaannaaien van de Spanjaarden is een standaard reactie, groeien ze mee op.
Puyol had de 2e gele kaart moeten hebben.

Ach...

heb er na afgelopen dinsdagavond wel weer vrede mee alhoewel het een gemiste kans is.
Spanje is wel de beste ploeg van de afgelopen 3 jaar en als ze niet tegen Nederland gespeeld hadden had ik het ze het eerder gegund dan Brasil of Germania.

EK wordt wel weer interessant als we het nivo vast kunnen houden.
Zou zomaar weer een finale kunnen worden.
Zal toch weer gaan tussen 3 landen, NL-GER-SPA.
Zolang we niet tegen Portugal kunnen spelen.

(alhoewel...wat is de waarde van het EK als Griekenland en Denemarken het al gewonnen hebben)
joduh
 joduh - vrijdag 16 juli 2010 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 17:12 schreef joey het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat de Engelse scheids Webb een nog onbekend aantal maanden lang gratis stroom heeft gekregen om zo de wedstrijd van gister..DE FINALE.. in voordeel van Spanje te fluiten..

Ik weet wie het was,..

NederlandEnergie!

Wat zijn die gozurs binnen gekomen zeg..:P Iedereen maar overstappen voor een jaar gratis stroom,, maar ik zag het al aankomen! Nu .. hoeven ze alleen maar 1 iemand uit te betalen in stroom..En die woont in Engeland..

Ik zeg :

Bomme op NederlandEnergie!

lolololololololololololololololololololol!!!!!!

(ohw.. PS... ik verveel me nogal..XD)
hhaah joey!van mij mag je je vaker vervelen man.
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 07:53 schreef FsideVak129 het volgende:
Hahahaha.

Grappig dat de Spanjaarden die ik spreek vanwege mijn werk de wedstrijd zelf zien als een harde finale strijd met alle middelen mogelijk om te winnen.
Enige die je hoort zijn de media die het uitvergroten.

De Jong was onhandig en lomp maar niet om de speler dood te trappen.
Het kaartenaannaaien van de Spanjaarden is een standaard reactie, groeien ze mee op.
Puyol had de 2e gele kaart moeten hebben.

Ach...

heb er na afgelopen dinsdagavond wel weer vrede mee alhoewel het een gemiste kans is.
Spanje is wel de beste ploeg van de afgelopen 3 jaar en als ze niet tegen Nederland gespeeld hadden had ik het ze het eerder gegund dan Brasil of Germania.

EK wordt wel weer interessant als we het nivo vast kunnen houden.
Zou zomaar weer een finale kunnen worden.
Zal toch weer gaan tussen 3 landen, NL-GER-SPA.
Zolang we niet tegen Portugal kunnen spelen.

(alhoewel...wat is de waarde van het EK als Griekenland en Denemarken het al gewonnen hebben)
Griekenland was inderdaad een complete aanfluiting, maar dat was NL ook geweest als wij het WK hadden gewonnen, het spel leek ook namelijk helemaal nergens na.

Denemarken, was trouwens gewoon erg goed toen ze het EK wonnen. Speelden leuk aanvallend voetbal in die tijd
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 08:12 schreef joduh het volgende:

[..]

hhaah joey!van mij mag je je vaker vervelen man.
Hahahahaaa.. komt goed..!:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Scheids omgekocht? IK WEET WIE HET WAS!!!...

0.0050599