|
|
Feijenoord1908
|
|
|
de eerste en de laatste ploeg die een grote internationale prijs heeft gepakt voor ons kikkerlandje :P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 18:11 schreef Feijenoord1908 het volgende:de eerste en de laatste ploeg die een grote internationale prijs heeft gepakt voor ons kikkerlandje :P Leon!! ik ben overtuigd!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja jochie wij slaan wel eens door met onze rood witte bril. Maar gelukkig hebben we Feijenoord1908 nog voor de realiteit... Het komt soms negatief over alleen het is zovaak de waarheid ;) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ja oké, maar als ie na een wereldwedstrijd gaat zeggen dat we een kutteam hebben WIL IK M PERSOONLIJK IN DE GRACHTEN DUWEN |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 18:32 schreef Quiroz het volgende:ja oké, maar als ie na een wereldwedstrijd gaat zeggen dat we een kutteam hebben WIL IK M PERSOONLIJK IN DE GRACHTEN DUWEN Ja oke,dus niet alles klopt wat hij zegt??? Net zoals bij jou en mij zeg maar :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja oke,dus niet alles klopt wat hij zegt??? Net zoals bij jou en mij zeg maar :) gaat erom dat ie altijd aan t zeiken is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja niemand is waterdicht toch??? ik ga ff naar de WC,ben zo terug. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: gaan we woordgrapjes maken:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
bij mij staat de straat op het moment blank............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha..............reed er net 1 zo hard door de straat dat het water tegen de ramen aan ging:P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 21:45 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahahaha..............reed er net 1 zo hard door de straat dat het water tegen de ramen aan ging:P Dat was de verrekte monkol van de buurt zekers?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zal haast wel en ook tegen de richting in (éénrichtingsverkeer) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kut pvv gemeente dat beilen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
helaas jumper, pvv plek 4 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: waarom hebben jullie dan blanke straten? kunnen jullie geen allochtonen betalen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|