BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoopt op Drenthe als vervanger Van Bronckhorst

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - maandag 12 juli 2010 - 19:27   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt op Drenthe als vervanger Van Bronckhorst

Feyenoord zal naar verluidt serieuze pogingen gaan ondernemen om Royston Drenthe terug te halen naar de Kuip. De verdediger, die momenteel onder contract staat bij het Spaanse Real Madrid, wordt in Rotterdam gezien als eventuele opvolger van de onlangs gestopte Giovanni van Bronckhorst, zo meldt de Portugese sportkrant A Bola.

Drenthe komt niet voor in de toekomstplannen bij de Spaanse topclub. José Mourinho, trainer van Real, heeft al laten weten geen behoefte te hebben aan de linkerverdediger. In Rotterdam zal Drenthe de concurrentie aangaan met Tim de Cler en de jeugdige Bruno Martins Indi.

Het zal voor Feyenoord een lastig verhaal worden om de Nederlander binnen te halen. Naast het feit dat de Rotterdammese club financieel gezien weinig kan doen, zijn er meerdere clubs die interesse zouden hebben in Drenthe. Volgens de geruchten hopen ook Sporting Club de Portugal, Juventus en Ajax op de komst van Drenthe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door Boudewijn --
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 19:33   quote  deeplink  
optiefen met die verrader, laat m maar naar de joden gaan daar hoort ie thuis
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Zal wel naar Juve gaan, als hij naar Nederland komt weet ie vast wel waar hij niet heen moet
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 19:33 schreef hotjumper het volgende:
Zal wel naar Juve gaan, als hij naar Nederland komt weet ie vast wel waar hij niet heen moet
niet naar ons in ieder geval!
De Spot
 De Spot - maandag 12 juli 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 19:33 schreef Quiroz het volgende:
optiefen met die verrader, laat m maar naar de joden gaan daar hoort ie thuis
Hoezo verrader,heeft ons heel veel geld opgeleverd!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 19:37 schreef De Spot het volgende:

[..]

Hoezo verrader,heeft ons heel veel geld opgeleverd!!
Daar gaat het niet om! Een arbritagezaak tegen je eigen club, als het aan hem had gelegen had Feyenoord GEEN geld gekregen!!

Feyenoord bevestigt dat Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens Feyenoord te kennen hebben gegeven voornemens te zijn spoedarbitrage aan te vragen bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. �Wij betreuren het dat het hierop uitdraait�, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. �We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door Quiroz --
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 20:12   quote  deeplink  
denk dat je beter sigi de graaiert hierop kan aanspreken. En verder is Real natuurlijk een kans uit duizende, denk niet dat ie van zijn salaris bij Feyenoord zoveel audi's in elkaar had kunnen rijden.
Emile
 Emile - maandag 12 juli 2010 - 20:13   quote  deeplink  
ik heb niks tegen drenthe dus van mij mag ie

alleen lijkt me t onwaarschijnlijk
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:
denk dat je beter sigi de graaiert hierop kan aanspreken. En verder is Real natuurlijk een kans uit duizende, denk niet dat ie van zijn salaris bij Feyenoord zoveel audi's in elkaar had kunnen rijden.
Fuck op. Meneer denkt dat ie alles is, met z'n grote bek tegen de masseur omdat die z'n 2 mobiels in de weg zit. Jodengedrag noem ik dat! Moet ik een voorbeeld noemen? Dirkie Kuyt! Die bleef nog een jaartje uit liefde voor de club!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 20:33   quote  deeplink  
tot de EK voor onder de 19 was het een goeie gozer, toen kreeg ie een andere zaakwaarnemer die hem helemaal gek maakte. wat betref zijn 2 mobieltjes? zoals je bij oranje hebt gezien tel je niet mee als je niet de halve mediamarkt bij je draagt.
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:33 schreef hotjumper het volgende:
tot de EK voor onder de 19 was het een goeie gozer, toen kreeg ie een andere zaakwaarnemer die hem helemaal gek maakte. wat betref zijn 2 mobieltjes? zoals je bij oranje hebt gezien tel je niet mee als je niet de halve mediamarkt bij je draagt.
Hij heeft zelf voor die 'andere' zaakwaarnemer gekozen, want twee dagen voor de transfer heeft ie z'n eerste 'nuchtere' zaakwaarnemer verruild voor deze kwakzalver; meneer had het toen al in de kop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juli 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Royston Drenthe///Held.....

Hij dacht laat ik Gudde ff helpen want die verkoopt ze auto nog
niet voor 100 euro aan een junkie.
De Guzman had ook zo slim moeten zijn ;P
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 12 juli 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:33 schreef hotjumper het volgende:
tot de EK voor onder de 19 was het een goeie gozer, toen kreeg ie een andere zaakwaarnemer die hem helemaal gek maakte. wat betref zijn 2 mobieltjes? zoals je bij oranje hebt gezien tel je niet mee als je niet de halve mediamarkt bij je draagt.
Daar schuilt hem dan juist in...
Mijn voorkeur gaat uit naar voetballers die denken 'dan tel ik dus maar niet mee'...
of zo'n omgeving die zegt die zaakwaarnemer denkt aan andere belangen als de jouwe,hij zegt dingen die jj wil horen....

als je je gaat verdiepen in een Messi zie ik veel meer dingen waar ik me als Feyenoorder/voetballiefhebber in kan vinden dan een C.Ronaldo,mijn manco is dat ik naar het totaalplaatje kijk,niet alleen naar aantal prijzen en sucsessen.
Ze bestaan wel degelijk,goede voetballers die niet voor dat soort dingen kiezen.
mischien omdat ik oranje niet specifiek heb gevolgd,maar iemand Gio met zo'n gi-ga koptelefoon op zien lopen?!

B)heb met Drenthe hetzelfde als van Persie,rotterdammer hier in de jeugd gezeten die credits en respect krijgt hij,maar verder hoe hij weggegaan is en als je dan zo'n film over hem in Madrid ziet en lekker rappend met Ryan Babel :s in z'n vrije tijd

http://www.youtube.com/watch?v=bNRgZKaL0qo

Ik geloof dat als hij lekker zo'n centen kan blijven vangen bij madrid toy eind carierre
hij dat ook zou doen,en dan alleen in de krant komen met een grote zonnebril en het zoveelste vrouwtje,zei hem allemaal gegund maar geloof niet dat Feyenoord daar beter van word en daar gaat het volgens mij om.......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juli 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:03 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Daar schuilt hem dan juist in...
Mijn voorkeur gaat uit naar voetballers die denken 'dan tel ik dus maar niet mee'...
of zo'n omgeving die zegt die zaakwaarnemer denkt aan andere belangen als de jouwe,hij zegt dingen die jj wil horen....

als je je gaat verdiepen in een Messi zie ik veel meer dingen waar ik me als Feyenoorder/voetballiefhebber in kan vinden dan een C.Ronaldo,mijn manco is dat ik naar het totaalplaatje kijk,niet alleen naar aantal prijzen en sucsessen.
Ze bestaan wel degelijk,goede voetballers die niet voor dat soort dingen kiezen.
mischien omdat ik oranje niet specifiek heb gevolgd,maar iemand Gio met zo'n gi-ga koptelefoon op zien lopen?!

B)heb met Drenthe hetzelfde als van Persie,rotterdammer hier in de jeugd gezeten die credits en respect krijgt hij,maar verder hoe hij weggegaan is en als je dan zo'n film over hem in Madrid ziet en lekker rappend met Ryan Babel :s in z'n vrije tijd

http://www.youtube.com/watch?v=bNRgZKaL0qo

Ik geloof dat als hij lekker zo'n centen kan blijven vangen bij madrid toy eind carierre
hij dat ook zou doen,en dan alleen in de krant komen met een grote zonnebril en het zoveelste vrouwtje,zei hem allemaal gegund maar geloof niet dat Feyenoord daar beter van word en daar gaat het volgens mij om.......
Jij moet er gewoon ff tussenuit joh..
even geen voetbal ,even niks zeg maar!!!

http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=vakantiereiswijzer&meta=&rlz=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juli 2010 door Leon FR1908 --
Quiroz
 Quiroz - maandag 12 juli 2010 - 21:19   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahaha

sinds Rovert heb je wel geleerd in je manier van wegwerken hahahaha
vak VV
 vak VV - maandag 12 juli 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 19:33 schreef Quiroz het volgende:
optiefen met die verrader, laat m maar naar de joden gaan daar hoort ie thuis
Waar kies je voor? Miljoenen verdienen bij de grootste club ter wereld en dagelijks met de beste spelers ter wereld op het veld staan? Of (destijds) bij Feyenoord voetballen (niet eens in Europa). Voor mezelf en ook voor jou is het makkelijk, want we kiezen voor Feyenoord, maar dat sporters vaker voor hun eigen carriere kiezen dan voor hun club is helaas een feit. Dirk Kuijt... serieus hij is echt mijn held, maar een échte Feyenoorder wilt nooit voor een andere club spelen dan Feyenoord.
Gerrard, Carragher, Giggs, Maldini, del Piero, Puyol en Casillias, díe gasten houden van hun club. Drenthe niet... Maar dat maakt hem geen verrader!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 12 juli 2010 - 21:21   quote  deeplink  
heel toevallig las ik ergens op voetbalzone een reactie van iemand en die had het er al over voordat het ergens verscheen, apart??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juli 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:21 schreef Jappie_FEY het volgende:
heel toevallig las ik ergens op voetbalzone een reactie van iemand en die had het er al over voordat het ergens verscheen, apart??
Gek !!!het lijkt mij een broodje baviaan verhaal maar goed,je weet het nooit..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 12 juli 2010 - 21:30   quote  deeplink  
lijkt mij ook eigenlijk.....die gozer verdient 3 miljoen ofzo???

dan ga je hem toch niet verhuren voor 3 á 4 ton??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:19 schreef vak VV het volgende:

[..]

Waar kies je voor? Miljoenen verdienen bij de grootste club ter wereld en dagelijks met de beste spelers ter wereld op het veld staan? Of (destijds) bij Feyenoord voetballen (niet eens in Europa). Voor mezelf en ook voor jou is het makkelijk, want we kiezen voor Feyenoord, maar dat sporters vaker voor hun eigen carriere kiezen dan voor hun club is helaas een feit. Dirk Kuijt... serieus hij is echt mijn held, maar een échte Feyenoorder wilt nooit voor een andere club spelen dan Feyenoord.
Gerrard, Carragher, Giggs, Maldini, del Piero, Puyol en Casillias, díe gasten houden van hun club. Drenthe niet... Maar dat maakt hem geen verrader!
Lees nu eens terug wat je schrijft.....
Al die namen die je nu neer heb gezet verdienen bij hun club plusminus 5 miljoen
per jaar..Dirk verdiende 9 ton en verdient nu 9 miljoen per jaar voor nog 2 seizoenen.
Iedereen verruild zijn geliefde club Feyenoord uiteindelijk voor de centen..
En dat staat buiten je liefde voor je club...
MMM
 MMM - maandag 12 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Ruilen met Bruins
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:30 schreef Jappie_FEY het volgende:
lijkt mij ook eigenlijk.....die gozer verdient 3 miljoen ofzo???

dan ga je hem toch niet verhuren voor 3 á 4 ton??
Ja die gedachte heb ik ook Jappie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:40 schreef MMM het volgende:
Ruilen met Bruins
hahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 12 juli 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:40 schreef MMM het volgende:
Ruilen met Bruins
dat vind ik nu wel een goeie deal eigenlijk
TnT the DJ
 TnT the DJ - maandag 12 juli 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Lijkt me een goede zaak.

Wij hebben er een goede speler aan en als Drenthe zichzelf bij Feyenoord in de kijker speelt vangen we nogmaals geld voor hem bij een transfer. Of Feyenoord betaalt zijn huur in opgave van percentages op de toekomende transfersom. Hoe dan ook: Voor Feyenoord altijd een win-win situatie lijkt mij...

Overigens: Het zal mij niets verbazen als die hele arbitragezaak een opzetje was tussen Drenthe/Lens en Feyenoord om Real het maximale te laten betalen. Een arbitragezaak kost tijd en geld. Bovendien bepaald een rechter in zo'n geval de transfersom. Aangezien Drenthe zijn contract net verlengt had, zou een dergelijk scenario voor Real wel eens duurder kunnen uitvallen dan bij een paar miljoen extra... (Die er uiteindelijk dus ook bij gekomen zijn!)
scarface1979
 scarface1979 - maandag 12 juli 2010 - 23:09   quote  deeplink  
Zou top zijn. Feyenoorder en veel beter dan de Cler
kale co
 kale co - maandag 12 juli 2010 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lees nu eens terug wat je schrijft.....
Al die namen die je nu neer heb gezet verdienen bij hun club plusminus 5 miljoen
per jaar..Dirk verdiende 9 ton en verdient nu 9 miljoen per jaar voor nog 2 seizoenen.
Iedereen verruild zijn geliefde club Feyenoord uiteindelijk voor de centen..
En dat staat buiten je liefde voor je club...
helemaal gelijk
kale co
 kale co - maandag 12 juli 2010 - 23:46   quote  deeplink  
jullie zijn allemaal waus geloof ik royston drenthe was /is gewoon hele leuke voetballer! heeft feyenoord geld aan verdient! was goed heb ik van genoten! zou fijn zijn als ie terug kwam.

Nee mijn mede fans kruipen in de hol van de cler bah en die andere zakenvullers
zelfs gio speelt voor het geld ja hij laat zijn premies vallen gek he weet je watie verdiende afgelopen jaar??? heel veel in iedergeval

iedereen gaat voor het grote geld hoor wake up

laatste club spelers waren heus,troost,wijnstekers dat soort mannen wake up
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 juli 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 23:46 schreef kale co het volgende:
.....

laatste club spelers waren Heus,Troost,Wijnstekers dat soort mannen wake up
Helden, maar je vergeet de nieuwe mr. Feyenoord Bahia!
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 13 juli 2010 - 00:14   quote  deeplink  
Hoe je het ook bekijkt, tis wel een versterking voor ons. Zie hem sws niet graag naar de neuzen verkassen. Zie hem ook niet naar ons komen want we hebben simpelweg het geld niet.
MelvinFR
 MelvinFR - dinsdag 13 juli 2010 - 00:51   quote  deeplink  
Woow ja dat lijkt me echt een goed idee,
en dan over een paar jaar de Guzman terug halen voor 5 miljoen, omdat hij bij espanyol op een zijspoor is geraakt?
Goed plan man !!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juli 2010 - 07:39   quote  deeplink  
das toch onzin.
Balharius
 Balharius - dinsdag 13 juli 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Feyenoord zou Drenthe wel kunnen huren,
Het zou bijv zo kunnen zijn dat Feyenoord ons deel van een transfer aan Madrid betaald na een transfer. Ook zou Drenthe in Nederland aan spelen toekomen waardoor zijn waarde minder daalt dan bij Madrid op de bank.
In dit geval verhoogd Feyenoord de waarde van Drenthe waardoor Madrid geld kan vangen en wij een speler hebben met weinig kosten op voorhand.
Los van dit lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat Drenthe nog naar Nederland komt.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 13 juli 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 11:15 schreef Balharius het volgende:
Feyenoord zou Drenthe wel kunnen huren,
Het zou bijv zo kunnen zijn dat Feyenoord ons deel van een transfer aan Madrid betaald na een transfer. Ook zou Drenthe in Nederland aan spelen toekomen waardoor zijn waarde minder daalt dan bij Madrid op de bank.
In dit geval verhoogd Feyenoord de waarde van Drenthe waardoor Madrid geld kan vangen en wij een speler hebben met weinig kosten op voorhand.
Los van dit lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat Drenthe nog naar Nederland komt.
Sorry maar ik denk dat als je op de bank zit bij Real je meer in de melk te brokkelen hebt dan als basisspeler in de Eredivisie.. Daarnaast mag Drenthe daar lekker blijven en zie ik liever Martins Indi en de Cler het uitvechten!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juli 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 13:18 schreef Vieze furrrrr het volgende:

[..]

Sorry maar ik denk dat als je op de bank zit bij Real je meer in de melk te brokkelen hebt dan als basisspeler in de Eredivisie.. Daarnaast mag Drenthe daar lekker blijven en zie ik liever Martins Indi en de Cler het uitvechten!
Voor in de eredivisie zou ik dan trouwens Drenthe 1 positie naar voren schuiven..

Maar hij komt toch niet :P
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 13 juli 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Heb hem al gebeld dat Leon FR 1908 liever heeft dattie daar blijft. Hij respecteerde dat en zal dus niet naar Rotterdam komen =)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juli 2010 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 13:50 schreef Vieze furrrrr het volgende:
Heb hem al gebeld dat Leon FR 1908 liever heeft dattie daar blijft. Hij respecteerde dat en zal dus niet naar Rotterdam komen =)
hahahahahahaha
Ik heb deze jongen 2 x ontmoet,en alles wat er over hem wordt geschreven
staat haaks op de jongen waarmee ik heb gesproken...
Eerlijk gezegt mag hij in tegenstelling tot wel 30.000 andere van mij
wel komen...
Maar net wat jij zegt niet op de LB positie maar links op het middenveld.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 13 juli 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Ach ik ken hem niet, je bent jong, beïnvloedbaar en hebt een slechte zaakwaarnemer, daarnaast wordt er een dikke tas met geld geboden. Wat zou jij doen als het je werk was?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juli 2010 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 14:04 schreef Vieze furrrrr het volgende:
Ach ik ken hem niet, je bent jong, beïnvloedbaar en hebt een slechte zaakwaarnemer, daarnaast wordt er een dikke tas met geld geboden. Wat zou jij doen als het je werk was?
Naar Madrid want daar schijnt altijd de zon..
De Spaans vrouwtjes schijnen ook lekker weg te neuken heb ik begrepen..
Daarbij kan je elke dag tapas eten en afkoelen in je zwembad..
+ op een dubbeltje hoef je niet meer te kijken..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juli 2010 - 14:10   quote  deeplink  
T blijft een kudt provincie.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 13 juli 2010 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 14:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Naar Madrid want daar schijnt altijd de zon..
De Spaans vrouwtjes schijnen ook lekker weg te neuken heb ik begrepen..
Daarbij kan je elke dag tapas eten en afkoelen in je zwembad..
+ op een dubbeltje hoef je niet meer te kijken..
Elk mens zou daar mee akkoord gaan haha! Als iemand bij de Super de Boer werkt en bij de AH 3x zoveel kan verdienen blijf je ook niet hangen lijkt me!
craven
 craven - dinsdag 13 juli 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 13:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahahaha
Ik heb deze jongen 2 x ontmoet,en alles wat er over hem wordt geschreven
staat haaks op de jongen waarmee ik heb gesproken...
Eerlijk gezegt mag hij in tegenstelling tot wel 30.000 andere van mij
wel komen...
Maar net wat jij zegt niet op de LB positie maar links op het middenveld.
waarom niet lb? kan ie net als fernandes opkomen...
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 13 juli 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 14:15 schreef craven het volgende:

[..]

waarom niet lb? kan ie net als fernandes opkomen...
Ik vind Drenthe ook geen LB, denk dat hij verdedigend tekort schiet. Zie je hem daarnaast al een kopduel winnen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juli 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 14:15 schreef craven het volgende:

[..]

waarom niet lb? kan ie net als fernandes opkomen...
Omdat deze jongen diezelfde energie heeft als Kuijt...
Vergis je niet in deze jongen ,met hem in een goed team
speel je op eredivisie niveau met 12 man...
Maar dan moet hij op het middenveld ballen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2010 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juli 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Omdat deze jongen diezelfde energie heeft als Kuijt...
Vergis je niet in deze jongen ,met hem in een goed team
speel je op eredivisie niveau met 12 man...
Maar dan moet hij op het middenveld ballen...
en zin hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juli 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en zin hebben.
hahaha dat is idd een belangerijk puntje ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juli 2010 - 15:22   quote  deeplink  
en zn haar moet goed zitten en t juiste chickie op de tribune en hij moet niet net een fittie met zn matties gehad hebben.

Hou toch op deze over t paard getilde prutser moeten ze lekker als hulp zwarte Piet in Madrid houden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juli 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:22 schreef Stylzz het volgende:
en zn haar moet goed zitten en t juiste chickie op de tribune en hij moet niet net een fittie met zn matties gehad hebben.

Hou toch op deze over t paard getilde prutser moeten ze lekker als hulp zwarte Piet in Madrid houden.
??? koekoek!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

??? koekoek!!!
Ja Drenthe ja. Vreselijk figuur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 juli 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 15:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja Drenthe ja. Vreselijk figuur.
DRENTHE///HELD...

ZWARTE KOFFIE ZONDER DE SUIKER!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hoopt op Drenthe als vervanger Van Bronckhorst









0.0068809