|
|
Emile
|
|
|
1 vraagje ik weet dat t hier niet hoort maar het gaat over 2 ex feyenoorders en op andere forums zit ik niet.
maare waarom werden gisteren kuyt en gio nou gewisseld? ik bedoel die braafheid en elia waren niet bepaald een verbetering
vind het wel jammer voor gio dat hij zijn allerlaatste wedstrijd als aanvoerder en wissel er uit moet. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gio was geblesseerd Dirkie was een tactische wissel die helaas niet goed uitpakte |
|
|
|
|
piet
|
|
|
gio kreeg pijntjes(kramp ofzoiets), en ik denk dat van marwijk ramos achterin wilde houden door meer diepte met elia, ipv kuijt die achter ramos aan loopt.(Elia viel idd slecht in) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Gio had beginnende kramp, kon niet meer, Elia moest denk ik voor meer gevaar voorin zorgen met zijn individuele acties. Bert had natuurlijk gewoon Robben naar de kant moeten halen na die 2 gemiste wereldkansen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gio had beetje kramp, Elia moest diepte in het spel brengen |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op maandag 12 juli 2010 - 20:26 schreef hotjumper het volgende:Gio had beginnende kramp, kon niet meer, Elia moest denk ik voor meer gevaar voorin zorgen met zijn individuele acties. Bert had natuurlijk gewoon Robben naar de kant moeten halen na die 2 gemiste wereldkansen. inderdaad die 1e had zeker moeten zitten, die 2e was wel al mooi van hem dat hij zn tegenstander er met achterstand uitboekte en nog een kans kon maken
als die 1e zat dan waren we gewoon wereldkampioen :P |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gio had een beetje last van kramp, elia was een tactische keuze |
|
|