|
|
Leon FR1908
|
|
|
Johan Derksen vind onze Dirk een eenheids worst en vind hem een fatsoen raker....
Dirk staat op dit moment in die grachten nog net niet met z`n luiter te zwaaien hahahaha Hij moest zojuist door een agent beschermt worden voor een naderende brug hahahaha(volgens mij zo blauw als een tientje)
DIRK///HELD...
Mag een slotje op hoor :P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hup Dirk (hij had natuurlijk wel een Feyenoordshirt aan kunnen doen) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is idd een beetje jammer hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: over gebaar gesproken; . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Johan Derksen kijkt wel vaker een beetje scheel over z'n snor heen. Hij kan het gewoon niet hebben dat hij Dirk niet kan betrappen op onsportief gedrag of niet collegiaal gedrag.. Achja onze Johan, overigens ken ik nog een wijsneus die Johan van voornaam heet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ook opmerkelijk dat guus meeuwis over treinen zingt een kleine kilometer vanaf het anne frank huis. |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 16:39 schreef hotjumper het volgende:ook opmerkelijk dat guus meeuwis over treinen zingt een kleine kilometer vanaf het anne frank huis. Hahahha guusje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 16:39 schreef hotjumper het volgende:ook opmerkelijk dat guus meeuwis over treinen zingt een kleine kilometer vanaf het anne frank huis. ben je dat aan t volgen?
Ik ben zeker een van de weinigen die de tour aan t kijken is... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dirk was 1 van de beste, scoorde constant een voldoende en na zijn wissel en die van GIo ging het alleen maar slechter |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 16:54 schreef craven het volgende:Dirk was 1 van de beste, scoorde constant een voldoende en na zijn wissel en die van GIo ging het alleen maar slechter +1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:[..] ben je dat aan t volgen? Ik ben zeker een van de weinigen die de tour aan t kijken is... PIP system he!!!IT`s A SONY MATE ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn Philips heeft dat ook heur... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen ik voor het eerst afgelopen week door een philips keek verloor Oranje meteen de finale hahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
pff gaan we opscheppen, ik heb nog een zwart-wit TV, speciaal aangevraagd voor het WK, moet natuurlijk wel in de contest van Zuid-Afrika blijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toen ik voor het eerst afgelopen week door een philips keek verloor Oranje meteen de finale hahahaha tsja.. das een van de weinige voordelen van mn werkgever, korting via de philips personeelswinkel... |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 16:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Johan Derksen vind onze Dirk een eenheids worst en vind hem een fatsoen raker.... Dirk staat op dit moment in die grachten nog net niet met z`n luiter te zwaaien hahahaha Hij moest zojuist door een agent beschermt worden voor een naderende brug hahahaha(volgens mij zo blauw als een tientje) DIRK///HELD... Mag een slotje op hoor :P hoeft geen slot op hoor van mij als t over echte feyenoorders gaat dan hebben we juist weer gespreksstof |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:11 schreef Stylzz het volgende:[..] tsja.. das een van de weinige voordelen van mn werkgever, korting via de philips personeelswinkel... heb ik nog zo'n perfect draught gekocht, echt nutteloos ding, heb hem maar aan een collega gegeven. Verder nog zo'n home cinema ding, maar verder vond ik er niet veel aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 06:19 schreef hotjumper het volgende:[..] heb ik nog zo'n perfect draught gekocht, echt nutteloos ding, heb hem maar aan een collega gegeven. Verder nog zo'n home cinema ding, maar verder vond ik er niet veel aan. haha.. tsja.. alle electronische baby zooi, de telefoon, de tv en de home cinema etc. Allemaal daar gescoord. Die Avent zooi voor de babies is echt niet te betalen normaal...
Het loont overigens echt om naar Ehv te rijden, veel dingen met doos schade enzo, showmodellen. Scheelt een hoop. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
phillips is mijn merk niet zo, maar je kon inderdaad een hoop besparen daaro |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:[..] haha.. tsja.. alle electronische baby zooi, de telefoon, de tv en de home cinema etc. Allemaal daar gescoord. Die Avent zooi voor de babies is echt niet te betalen normaal... Het loont overigens echt om naar Ehv te rijden, veel dingen met doos schade enzo, showmodellen. Scheelt een hoop. Je heb gelijk,nee je moet het niet doen en gewoon naar de winkel gaan??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tsja als t geld me op de rug groeide had Feyenoord geen schulden... |
|
|
|