|
|
kale co
|
|
|
Begrijp me goed maar toppunt dit derksen heeft wel gelijk stelletje clowns vieren een feestje in de hoofstad!
wat een onzin begrijp me goed hoor leuk 2e plaats maar dit is een beetje overdreven en ooooo wat hebben we het toch leuk in 020.
2e is 2e dan moet je gewoon naar huis gaan en jammer dhr j van gelder staat vooraan ooooo wat leuk allemaal
ik gun iedereen z,n lol maar ik vindt het allemaal zwaar overdreven wat vinden jullie hier nou van???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind dit een Feyenoord forum. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:30 schreef kale co het volgende:Begrijp me goed maar toppunt dit derksen heeft wel gelijk stelletje clowns vieren een feestje in de hoofstad! wat een onzin begrijp me goed hoor leuk 2e plaats maar dit is een beetje overdreven en ooooo wat hebben we het toch leuk in 020. 2e is 2e dan moet je gewoon naar huis gaan en jammer dhr j van gelder staat vooraan ooooo wat leuk allemaal ik gun iedereen z,n lol maar ik vindt het allemaal zwaar overdreven wat vinden jullie hier nou van???? KNVB krijgt hier geld voor door uitzendrechten. En mensen hebben een feestje, dat jij vind dat je geen feest moet vieren omdat je 2de bent is jou mening, als je hier miljoenen voor krijgt en onbeperkt bier kunt zuipen wat zou jij dan doen? Een dag niet gefeest is een dag niet geleefd. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
laat maar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:35 schreef Quiroz het volgende:[..] KNVB krijgt hier geld voor door uitzendrechten. En mensen hebben een feestje, dat jij vind dat je geen feest moet vieren omdat je 2de bent is jou mening, als je hier miljoenen voor krijgt en onbeperkt bier kunt zuipen wat zou jij dan doen? Een dag niet gefeest is een dag niet geleefd. ach ja als je kampioen bent dan wel ja maar 2e blijft 2e
leve feyenoord 1 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
of had ie t tegen stylzz.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:35 schreef Quiroz het volgende:[..] KNVB krijgt hier geld voor door uitzendrechten. En mensen hebben een feestje, dat jij vind dat je geen feest moet vieren omdat je 2de bent is jou mening, als je hier miljoenen voor krijgt en onbeperkt bier kunt zuipen wat zou jij dan doen? Een dag niet gefeest is een dag niet geleefd. in iedergeval niet juichen voor mensen die je hebt verrot gescholden toen ze nog voor 020 speelden das hypocriet nee juich lekker mee |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:41 schreef kale co het volgende:[..] in iedergeval niet juichen voor mensen die je hebt verrot gescholden toen ze nog voor 020 speelden das hypocriet nee juich lekker mee dan doe je toch lekker niet mee |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee idd mij niet gezien |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
hoeper der piep we springen in de maas hup hup holland leven wesley wippen wippen hoi hoi
hahahahahahahahahahahahahhahahahahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
leon /held waar ben je kom op man we gaan in de maas springen! we zijn toch 2e geworden bij de bekerfinale |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 18:32 schreef kale co het volgende:leon /held waar ben je kom op man we gaan in de maas springen! we zijn toch 2e geworden bij de bekerfinale hehehehehehehehehe |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
hahahahahahahahahaha kom quiroz we gaan allemaal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 18:32 schreef kale co het volgende:leon /held waar ben je kom op man we gaan in de maas springen! we zijn toch 2e geworden bij de bekerfinale Een landje dat met 16 miljoen inwoners een land Braziliƫ met 190 miljoen inwoners naar huis stuurt.En ook van Ghana en Uruguay en Denemarken wint mag best trots zijn Co..... Eenheid is wat we missen in dit land!!En dat er mensen bijstaan 450 duizend die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien maakt mij niet uit.. Mij zal je er nooit zien idd maar ik heb er geen problemen mee dat ze daar feesten.. Ik gun iedereen zijn blijdschap en een voordeel daaraan is het nationale trots..
Verders begrijp ik best wel wat je bedoelt Co!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kale co ik geef je helemaal gelijk...als ik 2e werdt in de sporten die ik beoefende , dan had ik geen behoefte aan blijdschap hahaha al is het niveau niet te vergelijken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 19:04 schreef craven het volgende:kale co ik geef je helemaal gelijk...als ik 2e werdt in de sporten die ik beoefende , dan had ik geen behoefte aan blijdschap hahaha al is het niveau niet te vergelijken... In vele sporten is brons nog een gevierde prijs.. Zeker als het over individuelen sporten,en brons is toch de derde plaats..
Alleen in een landelijke competitie telt alleen de eerste plek in team verband. Dus ik ben het niet helemaal met mijn grote vriend kaleCo eens. Ook niet helemaal met kale Stefan hahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat hoeft ook niet, vindt het alleen een beetje veel heisa. Als ik al die mensen daar zie staan denk ik: doe ff lekker normaal, ga zitten man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 19:45 schreef craven het volgende:dat hoeft ook niet, vindt het alleen een beetje veel heisa. Als ik al die mensen daar zie staan denk ik: doe ff lekker normaal, ga zitten man Dat denk ik ook idd.. Blijft carnavals publiek waar wij allergies voor zijn en blijven ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja en dat bedoel ik er ook mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 19:45 schreef craven het volgende:dat hoeft ook niet, vindt het alleen een beetje veel heisa. Als ik al die mensen daar zie staan denk ik: doe ff lekker normaal, ga zitten man tis de gijpvogel.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dat zeg ik heel eerlijk, nix mis mee, ouwe reus |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hou van Gijp vogels!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote: Eens, dat oranje gedoe komt me strot uit. Wanneer gaan we het weer over Feyenoord hebben? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hij is gewoon een fijne gozer.. Ik geloof alleen niet dat je je vrouw in een hotelkamer moet plaatsen naast Reneetje hehehehe |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 20:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA hij is gewoon een fijne gozer.. Ik geloof alleen niet dat je je vrouw in een hotelkamer moet plaatsen naast Reneetje hehehehe denk t ook niet... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahahaha..................geweldig!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als we 4de worden naar de coolsingel |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kunnen we desnoods doen met terugwerkende kracht... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja goed idee gaaf 100.000 man we worden 4de hahahahaah |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een landje dat met 16 miljoen inwoners een land Braziliƫ met 190 miljoen inwoners naar huis stuurt.En ook van Ghana en Uruguay en Denemarken wint mag best trots zijn Co..... Eenheid is wat we missen in dit land!!En dat er mensen bijstaan 450 duizend die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien maakt mij niet uit.. Mij zal je er nooit zien idd maar ik heb er geen problemen mee dat ze daar feesten.. Ik gun iedereen zijn blijdschap en een voordeel daaraan is het nationale trots.. Verders begrijp ik best wel wat je bedoelt Co!!! 16 miljoen mensen waarvan 3/4 ilegalen die moeten niet het keurlijf in hahahahahhahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
eenheid 1 feyenoord das pas eenheid daar ga ik voor |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 - 17:30 schreef kale co het volgende:Begrijp me goed maar toppunt dit derksen heeft wel gelijk stelletje clowns vieren een feestje in de hoofstad! wat een onzin begrijp me goed hoor leuk 2e plaats maar dit is een beetje overdreven en ooooo wat hebben we het toch leuk in 020. 2e is 2e dan moet je gewoon naar huis gaan en jammer dhr j van gelder staat vooraan ooooo wat leuk allemaal ik gun iedereen z,n lol maar ik vindt het allemaal zwaar overdreven wat vinden jullie hier nou van???? waarom zoek je problemen? heb je er last van ofzo?
voor voorronde champions league sta ik zo op de coolsingel. voor troostprijzen zoals de knvb-beker ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 02:06 schreef de flh het volgende:[..] waarom zoek je problemen? heb je er last van ofzo? voor voorronde champions league sta ik zo op de coolsingel. voor troostprijzen zoals de knvb-beker ook. je werkt er? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 02:06 schreef de flh het volgende:[..] waarom zoek je problemen? heb je er last van ofzo? voor voorronde champions league sta ik zo op de coolsingel. voor troostprijzen zoals de knvb-beker ook. knvb beker is een beker! je zegt het al tweede is niets geen beker niks nada |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
don44
|
|
|
Blij dat het over is en zeker weer vier jaar duurt voordat die oranje wk-hype weer is nou tot de orde van de dag Feyenoord nr.1 |
|
|
|
|
Red
|
|
|
.... shit! we hebben nog een feestje tegoed omdat we 2e van Nederland zijn geworden met de KNVB beker :S |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Oh ja we zijn 2de geworden met de knvb beker uhm rondvaart door amsterdam dan maar? |
|
|
|