BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat ook Rommedahl vertrekken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 13 juli 2010 - 18:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax laat ook Rommedahl vertrekken (Ajax1.nl)

Thomas
 Thomas - dinsdag 13 juli 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Het begint er steeds meer op te lijken dat het Ajax bestuur weer heeft zitten slapen. Het foute zuinige gedrag van dit bestuur zorgt na het vertrek van Pantelic nu voor een exit van Dennis Rommedahl. De snelle Deen had het zo naar zijn zin bij Ajax dat hij salaris in wilde leveren maar wel een twee jarig contract wilde. Helaas was het inleveren van salaris niet genoeg voor het Ajax bestuur. Ook nu lijkt Ajax dus naast het net te gaan vissen met een belangrijke speler.

Volgens het Deense Bold.bk is Rommedahl op dit moment bij Olympiakos Piraeus om zijn gewilde 2 jarige contract te tekenen. Dat ons bestuur de snelle Deen nu laat lopen is zoveelste blunder van de afgelopen jaren.

Als de medische keuring geen fysieke problemen aan het licht brengt is Ajax wederom een aanvaller kwijt. Met Suarez, van der Wiel en Stekelenburg in de warme belangstelling van grote clubs en het vertrek van Pantelic en Rommedahl, ziet de Amsterdamse toekomst er ineens een stuk minder mooi uit voor de supporters. Met de CL voorrondes op 27/28 juli heeft trainer Martin Jol nog een grote uitdaging om het team klaar te krijgen voor deze zware klus.
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 19:29   quote  deeplink  
Echt te dom voor woorden! Meer kan ik niet zeggen..
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Ik vind het geen blunder, maar een weloverwogen besluit, AJAX heeft een standpunt ingenomen, dat spelers van die leeftijd geen 2 jarige contracten meer krijgen, tuurlijk is het dan vervelend dat een speler als Rommedhaal vertrekt, maar AJAX wil gewoon niet meer betalen om geen begrotingstekort meer te hebben.
Ajax moet een gezonde club blijven, anders kunnen we geen geld in onze jeugdopleiding blijven stoppen, en zien we geen nieuwe grote talenten zoals in het verleden meer komen.

Absoluut vervelend dat Rommedhaal weggaat, maar vergeet niet dat het vaak de 12e man was, weliswaar wel een goede maar vaker invaller als basisspeler...
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Onee.. je begint over geld..Maar je vergeet ffies iets..
Rommedahl wou vers inleveren! En comon..Rommedahl kan echt nog wel 2 jaar mee hoor:P Tenzij iemand hem in een rolstoel tackled!..
Daarintegen behouden ze wel een 100% bankzitter die wel gewoon een dik salaris houd!OLEKUT! Dus asjeblieft geen lame geld bullshit! Dit is gewoon zonde!.. Rommedahl is de enige ECHTE rechtsbuiten die ajax heeft.. Kenedy (GELUKKIG) is al weg.. Rommedahl vond ik zeker ajax waardig! Wie moet er nu rechts? Sulemani speelt daar namelijk niet geweldig..Want het is zijn plek niet..Dan gaat die weer een slecht seizoen spelen.. Sarpong kan.. Is geen echte rechtsbuiten..Maar kan het.. Verder heb je niet echt iemand..Dus moet er weer een versterking komen?

Ben weer zwaar teleurgesteld in ajax.. Jammer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 juli 2010 door joey --
freakie
 freakie - dinsdag 13 juli 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Ja joey maar hij wou inleveren en dan een contract van 2 jaar.. ajax wil ook in de toekomst goed blijven..
remco k
 remco k - dinsdag 13 juli 2010 - 23:09   quote  deeplink  
AJAX wil gewoon geen spelers van in de 30 die dadelijk met een miljoen salaris of meer, op de bank zitten, of erger nog op de tribune. En dat gaat dan inderdaad ten koste van een contract voor bepaalde spelers, die absoluut nog wel 2 jaar me hadden gekund..
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 23:09 schreef remco k het volgende:
AJAX wil gewoon geen spelers van in de 30 die dadelijk met een miljoen salaris of meer, op de bank zitten, of erger nog op de tribune. En dat gaat dan inderdaad ten koste van een contract voor bepaalde spelers, die absoluut nog wel 2 jaar me hadden gekund..
Zoveel salaris zou hij dan niet krijgen;)
joey
 joey - dinsdag 13 juli 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 20:55 schreef freakie het volgende:
Ja joey maar hij wou inleveren en dan een contract van 2 jaar.. ajax wil ook in de toekomst goed blijven..
Wie in de jeugs is nu een goede vervanger voor Rommedahl?
Robertos90
 Robertos90 - dinsdag 13 juli 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Jammer.
Rommedahl was een echte ajacied die nog weet wat clubliefde is maja ik begrijp hem goed en vind zijn beslissing juist zijn salaris is veelste weinig voor wat hij kan .
Ik wens hem het beste bij z'n nieuwe club
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 14 juli 2010 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 23:33 schreef Robertos90 het volgende:
Jammer.
Rommedahl was een echte ajacied die nog weet wat clubliefde is maja ik begrijp hem goed en vind zijn beslissing juist zijn salaris is veelste weinig voor wat hij kan .
Ik wens hem het beste bij z'n nieuwe club
Mwoaah... was uiteindelijk eerst een pisveeër dus echte ajacied valt wel mee.

We moeten terug naar de kracht van onze jeugd en Ajax/Jol weet dit wel op te vangen/lossen.

Heb vertrouwen in ons aller Ajax.

Daag Rommie... bedankt voor je diensten.
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 23:18 schreef joey het volgende:

[..]

Wie in de jeugs is nu een goede vervanger voor Rommedahl?
Ozbiliz, zou in potentie een hele goede buitenspeler kunnen worden
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 14 juli 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 - 23:09 schreef remco k het volgende:
inderdaad hij word er een beetje de dupe van zonde maar het is beleid/ manier van werken
op dit moment. Stel je geeft hem 2 jaar en hij haalt nooit het niveau van vorig seizoen meer. Blijft wel jammer was na afgelopen seizoen toch stiekem wel een beetje fan van hem geworden!
joey
 joey - woensdag 14 juli 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ozbiliz, zou in potentie een hele goede buitenspeler kunnen worden
Heeft (nog) niet het niveau voor Cl!;)
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 13:38 schreef joey het volgende:

[..]

Heeft (nog) niet het niveau voor Cl!;)
Jij vraagt zelf wie er in de jeugd de potentie heeft om hem te vervangen, dat is Ozbiliz, maar tuurlijk is hij nog niet klaar voor CL, maar goed dat was Bergkamp in zijn eerste jaar ook niet, en toch werd de uefacup gewonnen
Brandje
 Brandje - woensdag 14 juli 2010 - 14:45   quote  deeplink  
Beste Remco. Bergkamp debuteerde op 16(of 17) jarige leeftijd al in de ECII finale tegen L. Leipzig en dat was in 1987. De UEFA cup was vijf jaar later en was Bergkamp samen met Jonk de angel van het elftal en miste hij de finale wegens ziekte. Dus je zit er echt naast!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door Brandje --
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Dennis Bergkamp werd toegelaten tot de befaamde jeugdopleiding van Ajax toen hij twaalf was. Hij maakte zijn debuut in het eerste elftal onder trainer Johan Cruijff op 14 december 1986, tegen Roda JC. Een half jaar later won hij zijn eerste hoofdprijs: hij viel in tijdens de gewonnen Europa Cup II-finale tegen Lokomotive Leipzig.

De UEFA Beker voor Bekerwinnaars, in de volksmond als de Europacup II aangeduid, was tot 1999 de op één na belangrijkste Europese voetbalcompetitie voor clubs. Na 39 edities werd deze competitie in het seizoen 1999/2000 opgenomen in de UEFA Cup.

IK HEB HET DUS VOLLEDIG GOED!!!!!
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 00:12   quote  deeplink  
Ja remco je hebt het goed.. Maar dat er 1 speler debuteerd is niet gek natuurlijk.. Want om bergkamp heen zaten ook spelers die hem op sleeptouw namen.. Dit ajax heeft als ze die spelers die opgenoemd worden in dit forum.. Een gemiddelde leeftijd van 20/21 en met heel weinig ervaring.. Dat is niet erg cl en eufa league waardig..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vraagt zelf wie er in de jeugd de potentie heeft om hem te vervangen, dat is Ozbiliz, maar tuurlijk is hij nog niet klaar voor CL, maar goed dat was Bergkamp in zijn eerste jaar ook niet, en toch werd de uefacup gewonnen
ik vroeg helemaal niet wie de potentie heeft ik vraag wie een goede vervanger is;)
en niet wie de potentie heeft om over 1,2,3 jaar een gieode vervanger te zijn..

Had jij het niet steeds over dat mensen beter moeten lezen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door joey --
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 13:54   quote  deeplink  
En ik zeg daar dat Ozbiliz in POTENTIE die plaats kan invullen....

Dus ik lees prima, ik geef alleen een ander antwoord dan dat jij wilt hebben

Je kan ook gaan lopen muggenziften zeg!!!
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Ja remco maar je hebt het tegen mij heel vaak de laatste tijd over beter lezen maar ik lees jou tekst ook heel goed.. Maar ik heb ook telkens een andere mening dus jij houd daar dan ook mee op naar andere?.. Je geeft namelijk wel degelijk antwoord op joey want je zegt:" Jij vraagt zelf wie er in de jeugd protentie heeft om hem te vervangen" En dat vroeg joey niet...
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 22:25   quote  deeplink  
al lang weer uit de wereld, en jij begint er weer over.
Veel van wat jij schrijft is gewoon voor niemand te begrijpenm dat is wat anders...
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
@ Freakie

Het ging mij erom dat ik vraag:
Wie in de jeugd is nu een goede vervanger voor Rommedahl?

en hij zegt dat ik vroeg:
wie er in de jeugd de potentie heeft om hem te vervangen

Dat zijn natuurlijk 2e verschillende dingen..
Je heb iemand die meteen van hetzelfde niveau is en een vervanger is die er staat of je hebt een speler die de potentie heeft erop te kunnen staan..Maar dat duurt dan natuurlijk nog een tijdje..

Verder was het inderdaad al uit de wereld.. Dus we hoeven het er verder niet over dte hebben.. Einde discussie:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juli 2010 door joey --
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 22:43   quote  deeplink  
waarom begin jij er dan weer over??
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Sorryy was meer naar freakie bedoelt..

+ die begint er weer over..Dus is die weer actief:P..

freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Ja omdat ik weer net op het forum kijk beste remco.. En vele snappen mij wel alleen jij wil het soms niet begrijpen.. Is ook een kwaliteit.. Klopt joey het zijn 2 verschillende dingen.. Ik denk dat ajax rommedhal niet hoeft te vervangen hij is een prima speler geweest.. En heeft het goed gedaan.. Maar zulke spelers kan ajax nu ook zelf creeeren..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Wie moet er nu rechts dan? Van de huidige selectie!
jij wilt ook ozbiliz?

freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Nee liefst niet maar zou jol niet in gedachte hebben om bijvoorbeeld eriksen en lodeiro alle twee in te zetten? Maar ik zou suarez daar neerzette xD
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Dus jij wilt Lodeiro links en suarez rechts.. Okee..:)
Hope dat die blijdft dan :P..hahaha

freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 22:58   quote  deeplink  
haha ja:P Want anders zie ik het best somber in om de zelfde reden die jij geeft.. We hebben eigenlijk niemand daar achter staan..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Neee..Daarom zouden een dembele en el hamdoui wel een goede optie zijn..Maar je weet niet of dat bij een gerucht blijft natuurlijk..Voor nu zal Jol denk ik allen een spits halen en mocht suarez toch weggaan ..Dan moet hij daar ook een vervenger voor zoeken..We zullen het zien..

Verder heeft ajax eigenlijk niet veel opties ind e huidige selectie nee..
Suk, ema, lodeiro..eventueel Sarpong..

Voor de rest heeft ajax vooral aanvallende mids..Die ook best aan de zijkanten kunne spelen..Maar geen echte vleugenspelers zijn..Sarpong is daar een goed voorbeeld van..:)

freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Ja maar eigenlijk vind ik dembele en el hamdoui niet goed.. geen kracht wel sierlijk maar geen beul.. En cl kan je niet alleen speler met sierlijke spelers..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Okee najaa..Denk dat je verder niet veel opties hebt zegmaar:P..
Je kan idd in brazilie scouten.. Maar die staan er ook niet altijd meteen..
El hamdoui en dembele kennen de eredivisie daarintegen wel goed..
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Beide spelers zijn echt heel erg goede voetballers, niet voor niks dat Barcelona al 2 seizoenen geleden een boed heeft gedaan op el Hamdoui, wat Van Gaal uiteindelijk heeft tegengehouden, onder Koeman was het inderdaad echt slecht, mkaar onder Advocaat bloede beide spelers weer helemaal op.

Plus de klik met De Zeeuw zal er nog wel zijn. ze kennen de Eredivisie, en speelden onder van Gaal bijna hetzelfde als dat AJAX afgelopen seizoen heeft gespeeld.

En Dembele is echt verschrikkelijk sterk aan de bal, die is er ook Europees bijna niet af te krijgen.

Natuurlijk is ook bij deze spelers, de vorm van de dag heel erg belangrijk..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:16 schreef remco k het volgende:
Beide spelers zijn echt heel erg goede voetballers, niet voor niks dat Barcelona al 2 seizoenen geleden een boed heeft gedaan op el Hamdoui, wat Van Gaal uiteindelijk heeft tegengehouden, onder Koeman was het inderdaad echt slecht, mkaar onder Advocaat bloede beide spelers weer helemaal op.

Plus de klik met De Zeeuw zal er nog wel zijn. ze kennen de Eredivisie, en speelden onder van Gaal bijna hetzelfde als dat AJAX afgelopen seizoen heeft gespeeld.

En Dembele is echt verschrikkelijk sterk aan de bal, die is er ook Europees bijna niet af te krijgen.

Natuurlijk is ook bij deze spelers, de vorm van de dag heel erg belangrijk..
nou weer helemaaaal op vond ik ook weer niet..Maar ik zie ze graag komen idd..:)
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Ja ik weet het niet maar ik ga dan wel met jullie mee spelers kopen van 23 dembele kan nog maar van 26 zie ik liever dan een speler van 31 voor komen of een piep jonge..
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:29   quote  deeplink  
Ze zeggen dat je dan je beste jaren speelt op de leeftijd van 26/27 toch:P?Whahhaa
Komop nou zeg.. of El hamdoui nou 23,26 of 31 zou zijn.. het blijft een goede speler..

26 is niet jong meer.. nee..iderdaad..Maar ook niet oud.. Daarbij kan hij dus nog jaren mee..iemand van 30 kan nog 2 a 3..misschien 4 mee;)
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:30   quote  deeplink  
piep jonge?
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:32   quote  deeplink  
De Zeeuw is onze beste aankoop geweest van afgelopen seizoen, en ook die was al 26 toen hij kwam...

AJAX moet juist liever in dit soort leeftijdscategorie kopen die gaan iig niet snel nog naar het buitenland, en nemen ook veel ervaring met zich mee.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Cocu ging naar PSV toen hij al 34 was, we weten allemaal wat hij daar nog gepresteerd heeft

26 oud HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:35   quote  deeplink  
Dat zegt meer over cocu dan over de leeftijd..Want dat gebeurd niet zovaak..
Voor de rest snap ik freakie ook nu niet zo nee:P..Maargoed.. hahahaa
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Ik bedoel ermee te zeggen, dat 34 pas oud is, en zelfs dan zijn er nog uitzonderingen...

De Zeeuw, was onze beste aankoop van het afgelopen seizoen, en die was ook 26 toen hij kwam. ik kan me herinneren dat hij daar toen erg blij mee was...
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:41   quote  deeplink  
hahah ja inderdaad in de ogen van de rivalen wel ja:P:P

Dit was een reactie van jou Freaky op iemand die zei dat De Zeeuw beter naar het buitenland had kunnen vertrekken of bij az kunnen blijven ivm CL

Toen had je dus nog de mening dat zijn leeftijd prima was...

Verklaar je nader AUB??
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:42   quote  deeplink  
ja ik snap je:)..

zie ik liever dan een speler van 31 voor komen

Freakie ziet dan leiver een 30+er.. Maar die zijn vooral bij ajax meestal juist geflopt..Tenzij het een oud ajaxspeler was..!
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 23:42   quote  deeplink  
Dat cocu zo oud was en zo goed is inderdaad iets wat niet vaak gebeurt.. Een speler van 26 moet je bijna een contract van 3 a 4 jaar geven en een speler van 30/31 niet.. de zeeuw is de een van de betere aankopen geweest maar word niet beter meer..

Joey wat ik bedoel met een speler van 31 of een piep jonge? Als je hem de 2e ker leest snap je hem.. Maar ik zou het uitlegge een piep jonge bedoel ik mee een jonge speler..
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:45   quote  deeplink  
Nogmaals, waarom vond jij toen wel dat De Zeeuw een juiste aankoop was??
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:42 schreef freakie het volgende:
Dat cocu zo oud was en zo goed is inderdaad iets wat niet vaak gebeurt.. Een speler van 26 moet je bijna een contract van 3 a 4 jaar geven en een speler van 30/31 niet.. de zeeuw is de een van de betere aankopen geweest maar word niet beter meer..

Joey wat ik bedoel met een speler van 31 of een piep jonge? Als je hem de 2e ker leest snap je hem.. Maar ik zou het uitlegge een piep jonge bedoel ik mee een jonge speler..
Jaa ik was er al uit..XD
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:45 schreef remco k het volgende:
Nogmaals, waarom vond jij toen wel dat De Zeeuw een juiste aankoop was??
Omdat hij voor ajax miss wel het niveau heeft?
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 23:51   quote  deeplink  
Het gaat om de leeftijd, maar jij heet toch geen Freaky, of zijn er echt twee van hem????:):):)
freakie
 freakie - vrijdag 16 juli 2010 - 00:01   quote  deeplink  
Remco omdat de zeeuw op dat moment zo goed speelde voor az.. Dat de zeeuw een prima aankoop was met wat ajax zocht in het middeveld.. Maar de zeeuw gaat daarin tegen ook niet meer weg voor een veel hoger bedrag dan hij heeft gekost.. En zie ik niet vertrekken naar een topclub..

Maar een middevelder die langer op het veld staat dan 2 seizoenen is geweldig voor het spel.. Een controlerende middenvelder staat er om de ploeg te leiden in het spel.. als daar dan telkens elke 2 jaar een nieuwe speler staat kan je nooit bouwen.. Ik ben ook tegen veel veranderingen.. Als steek weggaat is het niet anders dan dat vermeer er staat.. Ik ben geen fan maar het is nou eenmaal zo.. En van der wiel moet ook vervangen worden door ajax.. Maar ergens moet er een nieuwe speler komen een echte goede speler..
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 23:51 schreef remco k het volgende:
Het gaat om de leeftijd, maar jij heet toch geen Freaky, of zijn er echt twee van hem????:):):)
ik mag toch antwoorde als ik dat wil..;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat ook Rommedahl vertrekken

0.0069129