|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax laat ook Rommedahl vertrekken (Ajax1.nl)
|
|
|
jef24
|
|
|
ik vind het ook erg jammer. een speler die zo nuttig is bebleken en zelfs geld wil inleveren moet je eigelijk behouden. maar wat remko k zegt is ook weer waar, ajax is een nieuw beleid ingegaan wat moet leiden tot betere sportieve en financiele toekomst. een speler van 31 een 2jarig contract geven is een risico. hoe zit het met urby... gaat die nog weg denken jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door jef24 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou er niet rouwig om zijn, als hij nu vertrekt, verdienen we tenminste nog iets aan hem. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12806
Zoals bekend heeft Dennis Rommedahl een lucratief contract ondertekend bij Olympiakos Piraeus. Zijn vertrek is een tegenvaller. Niet alleen voor Ajax maar ook voor Martin Jol, zo verteld hij tegen o.a. AjaxLife.
Jol rekende op een langer verblijf van de Deense buitenspeler. "Ze zeiden (de directie, red.) dat het goed zou komen, maar het kwam niet goed," aldus Jol na het oefenduel met FC Horst. "Dat is een teleurstelling."
Zie je.. Zelf Jol word gewoon genegeerd door de directie.. Echt vreselijk dom gewoon! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beleid noemt men dat, het is vervelend dat het om Rommedhaal gaat, maar ik vind het een goede zaal dat AJAX voet bij stuk blijft houden.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Mwoaah...
Jol bromt wat en het wordt uitvergroot. Zo praat hij altijd. En als je Rommedahl zelf hoorde wilde hij graag blijven, waarom dan niet 1 jaar?
Ik zeg dooooeeeg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Extreem goed beleid, we zullen wel moeten, wil ajax gezond blijven en straks meer mogelijkheden willen hebben.
Het is lullig voor een speler als Rommedhaal, maar hou wou perse een 2 jarig contract.
AJAX en Rommedhaal waren er in principe ook bijna uit, hij zou een conract tekenen voor 1 seizoen met een optie voor nog 1 seizoen, met een verwacht salaris van rond de 700.000 euro
Tjaa, als hij dan een aanbieding krijgt, vooor 2 jaar en een salaris van 1,5 miljoen euro, zou dat betekenen, dat AJAX het afgesproken bedrag had moeten verdubbelen.
Nee hoor, vervelend dat het Rommedhaal is, maar wel goed beleid... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Inderdaad jammmer dat Rommedahl vertrekt, maar Ajax houd wel voet bij stuk en kan niets anders dan hem te laten vertrekken. Ik denk dat Rommedahl al langer in onderhandeling was met Olympiakos, want anders kan ik niet begrijpen waarom Ajax geen contract laat maken met de "normale" eisen van Rommedahl. |
|
|
|