BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitverkoop ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 17 juli 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 - 11:36 schreef gabri het volgende:
jullie denken toch niet dat stekelenburg ,van der wiel en suarez blijven allibabba en remco k dat bedoeol ik en dan kunnen we weer op nieuw beginnen en op zo een manier word het nooit meer wat met ons aller ajax of ben je dat niet met mij eens
Je hebt helemaal gelijk, daarom zou het ook niet verkeerd zijn, om spelers te hebben in de categorie van De Zeeuw, 26 jaar en al best veel ervaring, als ajax dit soort spelers uit die categorie een contract aanbied, dan zal dat voor minimaal 3 jaar zijn. tegen de tijd dat hij aan contractverlengeing toe is, kan hij vaak niet meer naar de buitenlandse topclubs.

Als je een stuk of 5 van dat soort spelers, zou hebben, aangevuld met jonge talenten, dan kun je in mijn ogen echt bouwen aan een elftal en zijn lege gaten makkelijker in te vullen..

Want als je eerlijk bent, dan weet je nu al, dat zodra speler als Sulejmani, Eriksen Lodeiro Suk en De Jong, het een jaar of 2 uitzondelijk goed doen bij AJAX, dan zijn ze weg en kunnen we weer opnieuw beginnen..........

Dat zal ook altijd zo blijven, en daarom denk ik dat je een stabiel elfta; hier omheen moet bouwen, van spelers die iets ouder zijn, zoal de Zeeuw, El Hamdoui.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitverkoop ajax

0.0117890