|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Chelsea wil ver gaan voor Van der Wiel |
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Gregory van der Wiel zal Ajax per direct verlaten voor Bayern Munchen meldt het Algemeen Dagblad vandaag. De Duitsers nemen de rechtsachter van Ajax over voor een basisbedrag. Dit bedrag kan oplopen tot 20 miljoen euro wanneer wordt voldaan aan enkele toekomstige prestaties.
Ajax heeft daarna een balletje opgegooid bij oud-Ajacied Grygera om de opvolger van Van der Wiel te worden in Amsterdam. Echter is het salaris dusdanig hoog dat alleen een verhuur een optie is.
Ook heeft Ajax interesse in Roberto Rosales van AA Gent en Ronnie Stam van FC Twente.
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/137293/Van_der_Wiel_voor_twintig_miljoen_naar_Mnchen.html
De interesses voor Rosales en Grygera staan beschreven in het Algemeen Dagblad. Echter in de papieren versie en daar kan ik dus geen bron van vermelden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 08:42 schreef amsterdammer113 het volgende:Gregory van der Wiel zal Ajax per direct verlaten voor Bayern Munchen meldt het Algemeen Dagblad vandaag. De Duitsers nemen de rechtsachter van Ajax over voor een basisbedrag. Dit bedrag kan oplopen tot 20 miljoen euro wanneer wordt voldaan aan enkele toekomstige prestaties. Ajax heeft daarna een balletje opgegooid bij oud-Ajacied Grygera om de opvolger van Van der Wiel te worden in Amsterdam. Echter is het salaris dusdanig hoog dat alleen een verhuur een optie is. Ook heeft Ajax interesse in Roberto Rosales van AA Gent en Ronnie Stam van FC Twente. Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/137293/Van_der_Wiel_voor_twintig_miljoen_naar_Mnchen.html Waar staat dat van dat balletje opgegooid bij grygera dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Wiel weg... mooi voor hem maar hij had beter nog een jaar bij Ajax kunnen groeien ipv een bankzitter te worden bij Bayern.
Geen Grygera of Stam of Rosales halen aub... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Stam .. nee Rosales.. ken ik niet Grygera.. Mag wel komen hoor.. Maar is niet zo aanvallend als vd wiel Maar zeker een versterking!
Maaruhh.. Is Taiwo niet iets voor ajax op links.. Dat je Anita rechts doet? Maarja.. Jol heeft al aangegeven Anita niet op rechts te zien..Dus zal wel neit.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Daarbij..
geen eens 20 miljoen in 1 keer heh!:O Wtf.. Echt een kut deal.. hoeveel krijgen ze nou precies standaard? en hoeveel kan er bijgeschreven worden?! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
V/d Wiel wordt geen bankzitter. Lahm kan gewoon naar links, wat zijn echte positie is, en Greg op rechts. Anita vind ik gewoonweg niet goed genoeg voor Ajax. Omdat hij als rechtspoot op links staat stapt hij vrijwel altijd op het verkeerde moment in en is hij gezien.Ook loopt hij teveel achteruit dus wat mij betreft een links- en rechtsback aantrekken of zorgen dat Urby bijtekend!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
Baam
|
|
|
Wat dachten jullie van Blind, in potentie een topper! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik zie Blind liever op links ipv op rechts |
|
|
|
|
theredgiant
|
|
|
Boularouz geen optie? Lijkt mij betaalbaar en hij wil zelf ook graag |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Van mij wel komen maar vind ik geen rechtsback maar meer een centrale verdediger en het centrum Alderweireld/Vertonghen staat prima dus zou je hem voor de bank halen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Grygera, Stam of Bouhlarouz is allemaal leuk en aardig, maar het kost ons onnodig veel geld. Voor de verdediging hebben we Oleguer, Blind, Anita, Alderweireld, Vertonghen en bovendien is er genoeg aanwas vanuit de jeugd ( Kappelhof, Boilesen, Ligeon ). Ajax moet goed op de financien letten en de jeugd heeft, zoals altijd bij AJAX, de toekomst. Ik ben enorm verheugd dat Ajax keer op keer laat doorschemeren dat de jeugd de prioriteit heeft. Kopen moet Ajax alleen doen wanneer het ECHT nodig is, maar in het verleden zijn we met aankopen niet succesvol geweest. Het moet eerst grondig onderzocht worden waar dat aan ligt, alvorens we weer een miskoop hebben. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 19:26 schreef alibabba het volgende:Grygera, Stam of Bouhlarouz is allemaal leuk en aardig, maar het kost ons onnodig veel geld. Voor de verdediging hebben we Oleguer, Blind, Anita, Alderweireld, Vertonghen en bovendien is er genoeg aanwas vanuit de jeugd ( Kappelhof, Boilesen, Ligeon ). Ajax moet goed op de financien letten en de jeugd heeft, zoals altijd bij AJAX, de toekomst. Ik ben enorm verheugd dat Ajax keer op keer laat doorschemeren dat de jeugd de prioriteit heeft. Kopen moet Ajax alleen doen wanneer het ECHT nodig is, maar in het verleden zijn we met aankopen niet succesvol geweest. Het moet eerst grondig onderzocht worden waar dat aan ligt, alvorens we weer een miskoop hebben. We willen ook cl spelen heh..Dat doe je niet alleen met jeugd.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik heb het ook alleen over de verdediging. Met vd.Wiel/Anita als rechtsback, Alderweireld/Vertonghen/Oleguer centrum en Blind/Emanuelson als linksback heb je een uitstekende verdediging voor de CL...:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 19:26 schreef alibabba het volgende:Grygera, Stam of Bouhlarouz is allemaal leuk en aardig, maar het kost ons onnodig veel geld. Voor de verdediging hebben we Oleguer, Blind, Anita, Alderweireld, Vertonghen en bovendien is er genoeg aanwas vanuit de jeugd ( Kappelhof, Boilesen, Ligeon ). Ajax moet goed op de financien letten en de jeugd heeft, zoals altijd bij AJAX, de toekomst. Ik ben enorm verheugd dat Ajax keer op keer laat doorschemeren dat de jeugd de prioriteit heeft. Kopen moet Ajax alleen doen wanneer het ECHT nodig is, maar in het verleden zijn we met aankopen niet succesvol geweest. Het moet eerst grondig onderzocht worden waar dat aan ligt, alvorens we weer een miskoop hebben. EENS.
Ik vind ook dat we de jeugd als eerste de kans moeten geven, toch moet er in de aanval wel het 1 en ander gebeuren... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja nu ook ineens sulejmani uitvalt hebben we eigenlijk weer sulejmani de eerste helft van het seizoen niet.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 19:59 schreef alibabba het volgende:[..] Ik heb het ook alleen over de verdediging. Met vd.Wiel/Anita als rechtsback, Alderweireld/Vertonghen/Oleguer centrum en Blind/Emanuelson als linksback heb je een uitstekende verdediging voor de CL...:) Wel prima.Maar niet geweldig..
jij bedoelt dan dus..
Anita-alde-vertonghen-blind
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Niet goed genoeg voor Cl vind ik.. Zit zeker potentie in.. Maar die jongens moeten allemaal nog zo veel groeien.. Denk dat je daarbij echt een boula of grygera nodig hebt.. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Voor 20 miljoen mag hij weg, kan je wel een leuke opvolger voor vinden (Ik zou toch Daley Blind daar proberen). Ik vind overigens dat Ajax het nu al weer redelijk op orde heeft. Spelers die vertrekken kunnen eigenlijk al redelijk door de eigen jeugd opgevangen worden. Dit was een paar jaar geleden ondenkbaar, dus ga zo door Jol:D!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja joey.. Boula of grygera zijn speler met ervaring.. Prima om te hebben.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 20:25 schreef joey het volgende:Niet goed genoeg voor Cl vind ik.. Zit zeker potentie in.. Maar die jongens moeten allemaal nog zo veel groeien.. Denk dat je daarbij echt een boula of grygera nodig hebt.. Boula en Grygera zijn het meest geschikt als centrale verdedigers, daar hebben we Alderweireld en Vertonghen staan en die gaat Jol echt niet vervangen. Op linksback zijn beide niet geschikt en Anita is de beste rechtsback. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar als je moest kiezen tussen oleguer en boula? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Olequer, die hoeft niet gekocht te worden, en is een voorbeeldige prof |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik vind het een vreselijk speler.. Alibaba geef nou is antwoord hahahaa:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: We hebben Oleguer nu onder contract, dus waarom dan Boula halen? Als Ajax ze op dit moment allebei niet onder contract had zou ik voor Bouhlarouz kiezen, omdat hij in duels meedogenlozer is dan Oleguer en bovendien de Nederlandse taal machtig is. Tevreden joey??????.....:) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|