BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil Braafheid betrekken in deal Van der Wiel!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - woensdag 14 juli 2010 - 15:40   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/137332/Ajax_wil_Braafheid_betrekken_bij_deal_Van_der_Wiel.html

hoeveel moeten geld zouden we nu beuren met braafheid erbij, zo goed vind ik braafheid overigens niet!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 juli 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 15:40 schreef sylvester_ajax het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/137332/Ajax_wil_Braafheid_betrekken_bij_deal_Van_der_Wiel.html

hoeveel moeten geld zouden we nu beuren met braafheid erbij, zo goed vind ik braafheid overigens niet!
wat is nou je vraag? :S
Brandje
 Brandje - woensdag 14 juli 2010 - 15:58   quote  deeplink  
Hij is altijd beter dan Anita dus zou een goede oplossing zijn want zoveel zal Braafheid niet veel gaan spelen bij Bayern. Lahm gaat naar links als vd Wiel komt. Dan hebben ze Badstuber en Pranjic nog die daar kunnen spelen. En Contento en die donkere jongen.
Ik denk dat het 17/18 miljoen plus Braafheid gaat worden en dat is een prima deal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door Brandje --
sylvester_ajax
 sylvester_ajax - woensdag 14 juli 2010 - 16:03   quote  deeplink  
als je goed leest zie je wat me vraag word, brandje geeft er namelijk anwoord op;)
jaja
 jaja - woensdag 14 juli 2010 - 16:11   quote  deeplink  
zelfs niet beter dan anita... mislukt bij bayern en zelfs bij celtic. al krijg je m er gratis bij is het goed. maar geef geen stuiver uit aan deze mislukking.
larsje
 larsje - woensdag 14 juli 2010 - 16:13   quote  deeplink  
17miljoen en braafheid daar laten.
Brandje
 Brandje - woensdag 14 juli 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Dus als je ergens mislukt dan kan je er niks van?
Witj3
 Witj3 - woensdag 14 juli 2010 - 16:20   quote  deeplink  
Greg gozer ga naar Chelsea is een betere club voor je jongen....
Mastercoen
 Mastercoen - woensdag 14 juli 2010 - 16:34   quote  deeplink  
pfffff Braafheid nee niet doen, heb je de finale gezien? liever Anita dan.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 14 juli 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Braafheid voegt niets toe, geen succes bij Bayern en Celtic en slechte indruk in WK finale gemaakt. Waarom niet Daley Blind of een andere blanke Nederlander? Daarvan spelen er niet echt veel in Ajax 1.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 14 juli 2010 - 17:37   quote  deeplink  
20 miljoen voor van der wiel. En als Bayern Braafheid erbij doet is het 25 miljoen.
Guyt
 Guyt - woensdag 14 juli 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Braafheid nou nee hoor met die huldiging sloof die zn eigen steeds zo uit gadver die moet ik gelijk niet meer....Ook qua voetballer zeg ik nee niet doen AJAX....
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 15:58 schreef Brandje het volgende:
Hij is altijd beter dan Anita dus zou een goede oplossing zijn want zoveel zal Braafheid niet veel gaan spelen bij Bayern. Lahm gaat naar links als vd Wiel komt. Dan hebben ze Badstuber en Pranjic nog die daar kunnen spelen. En Contento en die donkere jongen.
Ik denk dat het 17/18 miljoen plus Braafheid gaat worden en dat is een prima deal.
ik denk dat Bayenr geen 18 miljoen gaat betalen en een speler erbij doet waar geloof ik 9 miljoen voor is betaald...
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 17:35 schreef 1nummer14 het volgende:
Braafheid voegt niets toe, geen succes bij Bayern en Celtic en slechte indruk in WK finale gemaakt. Waarom niet Daley Blind of een andere blanke Nederlander? Daarvan spelen er niet echt veel in Ajax 1.
Beetje racistisch, vind je zelf niet??!!
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 14 juli 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Beetje racistisch, vind je zelf niet??!!
Nee, dat is niet racistisch. De ploeg is gewoon niet representatief en dat motiveert mij als Ajax supporter niet. In het stadion zitten 40000+ blanke mensen en zo weinig negers dat het er in feite nul zijn. Ik ben niet blind remko. Een tijdje terug was het nog erger met alleen maar buitenlanders op Stekelenburg en Emanuelson/van der Wiel na. Jol had Siem de Jong veel eerder moeten brengen, Aissatie bracht gewoon te weinig. Ik zie echt niet waarom je Braafheid zou moeten hebben, dit is een soort van omgekeerde discriminatie waarbij je een allochtoon opstelt als die nog slechter is dan wat er verder mogelijk is. Als je echt 20 mln vangt voor van der Wiel kan je bv Ronnie Stam betalen, al is de vraag of hij en Twente het willen. En volgens mij heeft Blind ook potentie als rechts- of links back.
Sieb30
 Sieb30 - woensdag 14 juli 2010 - 21:27   quote  deeplink  
Blijft racistich!!!
dege
 dege - woensdag 14 juli 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 21:27 schreef Sieb30 het volgende:
Blijft racistich!!!
mee eens!!!
Afcabz
 Afcabz - woensdag 14 juli 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 21:47 schreef dege het volgende:

[..]

mee eens!!!
zeg dat lekker als ze iets roepen over hamas ofzo ,waar kan je over vallen zeg
het is gewoon waarheid of het nu leuk is of niet ,feiten blijven feiten
nu kappen met dat zeiken
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 19:12 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet racistisch. De ploeg is gewoon niet representatief en dat motiveert mij als Ajax supporter niet. In het stadion zitten 40000+ blanke mensen en zo weinig negers dat het er in feite nul zijn. Ik ben niet blind remko. Een tijdje terug was het nog erger met alleen maar buitenlanders op Stekelenburg en Emanuelson/van der Wiel na. Jol had Siem de Jong veel eerder moeten brengen, Aissatie bracht gewoon te weinig. Ik zie echt niet waarom je Braafheid zou moeten hebben, dit is een soort van omgekeerde discriminatie waarbij je een allochtoon opstelt als die nog slechter is dan wat er verder mogelijk is. Als je echt 20 mln vangt voor van der Wiel kan je bv Ronnie Stam betalen, al is de vraag of hij en Twente het willen. En volgens mij heeft Blind ook potentie als rechts- of links back.
AJAX kijkt niet naar huidskleur bij het opstellen van spelers, wat jij roept is pure discriminatie,

Veel succes verder
Thomas vd
 Thomas vd - woensdag 14 juli 2010 - 22:28   quote  deeplink  
het komt indd misschien wel racistisch over , maar er zit wel een bron van waarheid in , ik wil alleen niet het onderscheid maken tussen blank en wit maar tussen nederlander of buitenlander. door het vele aantrekken van buitenlandse spelers heeft de eigen jeugd minder kans om door te groeien net zoals de zoon van wamberto bijvoorbeeld die nu voor niets weer wegloopt, tuurlijk is het zo dat je het niet red met een jeugd elftal en het is moeilijk om hier een goede verhouding tussen te vinden....
remco k
 remco k - woensdag 14 juli 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Als jij vind dat er een kern van waarheid inzit, waarom noemt hij dan Braafheid, die gast is gewoon Nederlands. Diep triest
freakie
 freakie - donderdag 15 juli 2010 - 00:24   quote  deeplink  
Beetje jammer over afkomsten en huidskleuren moet je het niet hebben bij voetbal.. Braafheid is een nederlander.. ~En ik vind het totaal onbelangrijk of er nou een blanke of een zwarte speler staat als hij presteerd is het prima.. Het is dus racistisch.. En totaal onbelangrijk bij het voetbal..
ajaxboy2
 ajaxboy2 - donderdag 15 juli 2010 - 00:49   quote  deeplink  
zou ajax er niet beter aan doen om pranjic te halen? hij kan als opvolger van emanuelson komen en dan emanuelson verkopen en dan kan pranjic linksbuiten spelen want als je emanuelson houdt ids hij volgend jaar transfervrij en als we er geld voor krijgen is het veel beter
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 juli 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 00:49 schreef ajaxboy2 het volgende:
zou ajax er niet beter aan doen om pranjic te halen? hij kan als opvolger van emanuelson komen en dan emanuelson verkopen en dan kan pranjic linksbuiten spelen want als je emanuelson houdt ids hij volgend jaar transfervrij en als we er geld voor krijgen is het veel beter
inderdaad gaf ik ook al aan pranjic kun je goed beter gebruiken en
misschien ook goed voor sulejmani zijn ontwikkeling.
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 21:27 schreef Sieb30 het volgende:
Blijft racistich!!!
Jij kan het woord niet eens spellen, weet je wel waar je over praat?
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

AJAX kijkt niet naar huidskleur bij het opstellen van spelers, wat jij roept is pure discriminatie,

Veel succes verder
Ik kijk naar of voetballers goed zijn of niet. Siem de Jong is duidelijk beter dan Aissatie dat kan iedereen zien die in het stadion is geweest dit seizoen. En Braafheid was niet goed in de WK finale, dit heb je ook kunnen zien. Bij het doelpunt van Iniesta was hij uit positie/stond vd Vaart op de positie van linksback en die "terugkopbal" op Stekelenburg was amateuristisch. Ajax moet de beste spelers opstellen en Braafheid is dat niet, dus waarom zou je hem kopen? Het aankoopbeleid is al jaren matig tot dramatisch: 16 mln voor Suleijmani, 4 mln voor Lodeiro, Suk die echt geen bal goed heeft geraakt tot nu toe en ga zo maar door. Ik blijf er bij dat het omgekeerde discriminatie is.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 09:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

inderdaad gaf ik ook al aan pranjic kun je goed beter gebruiken en
misschien ook goed voor sulejmani zijn ontwikkeling.
En Lodeiro en Eriksen dan????? die spelen daar nu als Urby niet speelt.

Dus laten we Pranic kopen, en dan zetten we onze talenten Lodeiro en Eiksen op de bank en Urby op de tribune....

Ik dacht dat we net waren bezuinigen in het salarishuis...
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 11:38 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Ik kijk naar of voetballers goed zijn of niet. Siem de Jong is duidelijk beter dan Aissatie dat kan iedereen zien die in het stadion is geweest dit seizoen. En Braafheid was niet goed in de WK finale, dit heb je ook kunnen zien. Bij het doelpunt van Iniesta was hij uit positie/stond vd Vaart op de positie van linksback en die "terugkopbal" op Stekelenburg was amateuristisch. Ajax moet de beste spelers opstellen en Braafheid is dat niet, dus waarom zou je hem kopen? Het aankoopbeleid is al jaren matig tot dramatisch: 16 mln voor Suleijmani, 4 mln voor Lodeiro, Suk die echt geen bal goed heeft geraakt tot nu toe en ga zo maar door. Ik blijf er bij dat het omgekeerde discriminatie is.
Sulejmani kan ik begrijpen, maar ook die gaat zich dit seizoen laten zien. Lodeiro heb je denk ik niet gzien op het wk. Die snelle rode kaart daargelaten, heb je wel kunnen zien dat het een heel groot talent is...

En wat hadden we in de jaren 90 dan.

Kluivert, Seedorf, Davids, Rijkaard, George, Kanu, Litmanen, Reiziger, Bogarde,

ook allemaal zwart getinten of buitenlanders, Jij had dus ook liever de Cl niet gewonnen, dan met deze gasten????

Doe toch normaal man, het gaat toch puur en alleen om hun voertbalkunsten, kan jou het nou schelen dat hij anders gekleurd is.

Echt diep triest dat mensen in NL nog zulke ideeen hebben..
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus laten we Pranic kopen, en dan zetten we onze talenten Lodeiro en Eiksen op de bank en Urby op de tribune....

Ik weet niet of je nou een grap maakt, maar Pranjic zou een idiote aankoop zijn. Voor die positie hebben we Emanuelson, Eriksen, Suleijmani en evt Suarez, nog een linker middenvelder hebben we echt niet nodig. Het beste is VD Wiel naar Bayern en gewoon 15mln vangen en niemand kopen. Dan Champions League halen wat ook iets van 15 mln oplevert en met lagere salarissen hier en daar is het dan financieel weer in orde. Evt in de winterstop nog iemand kopen. Met Anita die links en rechtsback kan spelen, Emanuelson als linksback en Daley Blind als rechts of linksback hebben we 3 spelers voor 2 posities wat geen ramp is.
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 12:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulejmani kan ik begrijpen, maar ook die gaat zich dit seizoen laten zien. Lodeiro heb je denk ik niet gzien op het wk. Die snelle rode kaart daargelaten, heb je wel kunnen zien dat het een heel groot talent is...

En wat hadden we in de jaren 90 dan.

Kluivert, Seedorf, Davids, Rijkaard, George, Kanu, Litmanen, Reiziger, Bogarde,

ook allemaal zwart getinten of buitenlanders, Jij had dus ook liever de Cl niet gewonnen, dan met deze gasten????

Doe toch normaal man, het gaat toch puur en alleen om hun voertbalkunsten, kan jou het nou schelen dat hij anders gekleurd is.

Echt diep triest dat mensen in NL nog zulke ideeen hebben..
Nee, dat zeg ik niet dat was een fantastische tijd en super dat ze toen de CL wonnen. Maar ook in die ploeg hadden we VD Sar, Frank de Boer, Ronald de Boer, Danny Blind en Overmars, dat zijn nog 5 blanke Nederlanders. En in 91/92 de EC 3 gewonnen met veel (blanke) Nederlandse spelers. En Kluivert etc hadden NLse nationaliteit. Een tijdje terug was Stekelenburg de enige blanke Nederlander in Ajax 1. Dat vind ik op een ELFtal van 11 spelers te weinig. Ik heb de indruk dat de leiding "geilt" op buitenlanders om het maar grof te zeggen en als ze niet goed zijn moet je ze gewoon niet kopen. De allerbeste Ajax spelers kwamen altijd uit de eigen jeugd en daar moet Ajax het van hebben.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 12:22 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je nou een grap maakt, maar Pranjic zou een idiote aankoop zijn. Voor die positie hebben we Emanuelson, Eriksen, Suleijmani en evt Suarez, nog een linker middenvelder hebben we echt niet nodig. Het beste is VD Wiel naar Bayern en gewoon 15mln vangen en niemand kopen. Dan Champions League halen wat ook iets van 15 mln oplevert en met lagere salarissen hier en daar is het dan financieel weer in orde. Evt in de winterstop nog iemand kopen. Met Anita die links en rechtsback kan spelen, Emanuelson als linksback en Daley Blind als rechts of linksback hebben we 3 spelers voor 2 posities wat geen ramp is.
Ik reageerde op iemand anders, er zijn hier een aantal die pranic wilden kopen, Het was dus sarcastisch bedoeld...
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 12:34 schreef 1nummer14 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet dat was een fantastische tijd en super dat ze toen de CL wonnen. Maar ook in die ploeg hadden we VD Sar, Frank de Boer, Ronald de Boer, Danny Blind en Overmars, dat zijn nog 5 blanke Nederlanders. En in 91/92 de EC 3 gewonnen met veel (blanke) Nederlandse spelers. En Kluivert etc hadden NLse nationaliteit. Een tijdje terug was Stekelenburg de enige blanke Nederlander in Ajax 1. Dat vind ik op een ELFtal van 11 spelers te weinig. Ik heb de indruk dat de leiding "geilt" op buitenlanders om het maar grof te zeggen en als ze niet goed zijn moet je ze gewoon niet kopen. De allerbeste Ajax spelers kwamen altijd uit de eigen jeugd en daar moet Ajax het van hebben.
Onzin er word niet op huidskleur of afkomst gescout, sorry maar zoiets doms heb ik zelden gehoord...

En Braafheid is ook gewoon Nederlands, ik hoef hem ook niet bij AJAX, maar om andere redenen dan zijn huidskleur..

Ik weet trouwens niet of je weleens in A'dam komt, maar 60 % van de bevolking hiero is niet Blank Nederlands, ik vind wat jij suggereerd gewoon pure discriminatie, ik kan er niks anders van maken...
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 13:12   quote  deeplink  
Slotje
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 15 juli 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

zoals ik al zei voor emanuelson nog proberen wat geld te krijgen.
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin er word niet op huidskleur of afkomst gescout, sorry maar zoiets doms heb ik zelden gehoord...

En Braafheid is ook gewoon Nederlands, ik hoef hem ook niet bij AJAX, maar om andere redenen dan zijn huidskleur..

Ik weet trouwens niet of je weleens in A'dam komt, maar 60 % van de bevolking hiero is niet Blank Nederlands, ik vind wat jij suggereerd gewoon pure discriminatie, ik kan er niks anders van maken...

Waar hoorde je dit? Ik zei dat niet. Ik heb het over het aankoopbeleid (omdat de discussie hier gaat over wel of niet Braafheid kopen) niet het scoutingbeleid en dat aankoopbeleid bestaat bij Ajax uit het kopen van serviers, uruguyanen, denen etc etc etc die onvoldoende presteren met als uitzondering Suarez. Al 5 jaar geen landskampioen is te lang voor Ajax en het falende aankoopbeleid is daar ook een oorzaak van.

En met 60% mensen van buitenlandse afkomst ben jij blij? Ik vind het bizar en van mij hoeft het niet, of het nou Amsterdam is of niet.

1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar hoorde je dit? Ik zei dat niet. Ik heb het over het aankoopbeleid (omdat de discussie hier gaat over wel of niet Braafheid kopen) niet het scoutingbeleid en dat aankoopbeleid bestaat bij Ajax uit het kopen van serviers, uruguyanen, denen etc etc etc die onvoldoende presteren met als uitzondering Suarez. Al 5 jaar geen landskampioen is te lang voor Ajax en het falende aankoopbeleid is daar ook een oorzaak van.

En met 60% mensen van buitenlandse afkomst ben jij blij? Ik vind het bizar en van mij hoeft het niet, of het nou Amsterdam is of niet.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Ik kan me er niet druk over maken, En welke andere speler uit Urugay heeft nog niet gebrachtr wat er van hem verwacht werd dan.

Suarez doet het namelijk buitengewoon goed, en Lodeiro is gehaald voor de toekomst en heeft toch al wel goede dingen laten zien...
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 13:56 schreef remco k het volgende:
Ik kan me er niet druk over maken, En welke andere speler uit Urugay heeft nog niet gebrachtr wat er van hem verwacht werd dan.

Suarez doet het namelijk buitengewoon goed, en Lodeiro is gehaald voor de toekomst en heeft toch al wel goede dingen laten zien...
Bruno Silva was ook geen succes. Ik heb Lodeiro een paar keer in zien vallen, maar hij maakte geen enkele indruk. Zeker geen 4 miljoen waard.
En Kennedy, Ogararu, Lindgren noem maar op hebben weinig indruk gemaakt. Het stokt bij de jeugdopleiding, maar het minste wat ze kunnen doen is Daley Blind een kans geven als VD Wiel echt weggaat.
joey
 joey - donderdag 15 juli 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Lodeiro is er pas een halfjaar ..heeft haast geen minuten genaakt..
Bij de jeugd wel een een zeer goedspelend Lodeiro gezien .. hij komt er wel!
Blade85
 Blade85 - donderdag 15 juli 2010 - 14:33   quote  deeplink  
ik begrijp het wel je kan braafheid rustig op links zetten en dan kan anita naar rechts en heb je blind als back-up zou geen hele slechte deal zijn al moet er natuurlijk nog wel fors worden bijbetaald naast braafheid
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 14:37   quote  deeplink  
Ik heb toch al wel het een en ander gezien van Lodiero en zoals Joey al zegt, hij is er pas een half jaar, en het was uberhaubt niet de bedoeling dat hij al veel zou gaan spelen, toch heeft hij al meer minuten gemaakt, dan dat de bedoeling was...

en silva heeft het prima gedaan, echter had hij de pech, dat V/D Wiel doorbrak en die uiteindelijk uitzonderlijk goed was.
Lindgren is ook gewoon een hele nuttige kracht.

Ik vind wel dat je gelijk hebt wat Blind, betreft, dat is ook een heel groot talent, en kan prima de positie op als Back overnemen
1nummer14
 1nummer14 - donderdag 15 juli 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 - 14:37 schreef remco k het volgende:
Ik heb toch al wel het een en ander gezien van Lodiero en zoals Joey al zegt, hij is er pas een half jaar, en het was uberhaubt niet de bedoeling dat hij al veel zou gaan spelen, toch heeft hij al meer minuten gemaakt, dan dat de bedoeling was...

en silva heeft het prima gedaan, echter had hij de pech, dat V/D Wiel doorbrak en die uiteindelijk uitzonderlijk goed was.
Lindgren is ook gewoon een hele nuttige kracht.

Ik vind wel dat je gelijk hebt wat Blind, betreft, dat is ook een heel groot talent, en kan prima de positie op als Back overnemen
er is overigens nogal een gebrek aan Nederlandse aanvallers in de NLse competitie, kijk maar naar de topscorers, allemaal buitenlanders behalve Dost van Heracles/Heerenveen. En als een jeugdspeler doorbreekt (Sneijder, VD Vaart VD Wiel) dan zijn ze na 1 of 2 sterke seizoenen weg. Maar Ajax zal wel moeten, als ze wachten tot het contract afloopt vangen ze niks. Het is vechten tegen de bierkaai op het moment. Maar buitenlandse aankopen zijn niet de oplossing. Wwel hoge salarissen, maar geen prestaties, denk ook aan Luque, Urzaiz
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 15:40   quote  deeplink  
Het is inderdaad lastig, daarom zou de 6+5 regel er ook moeten komen, maar goed dat zal wel weer een utopie zijn zolang het huidige bestuur van de fifa daar nog zit...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 15 juli 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Opzouten met die Braafheid.... geen geschikte speler voor ons.
remco k
 remco k - donderdag 15 juli 2010 - 17:36   quote  deeplink  
Inderdaad
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 16 juli 2010 - 08:05   quote  deeplink  
Wie zegt trouwens dat het rond is met Wiel...

quote:
Louis van Gaal: 'Lahm is mijn rechtsback bij Bayern'
Louis van Gaal heeft gereageerd op de interesse van zijn club in Gregory van der Wiel. De rechtsback van Ajax wordt al weken gelinkt aan Bayern München. De trainer van desbetreffende club was onduidelijk over een eventuele komst van de Nederlands international.

Phillip Lahm is mijn rechtsback bij Bayern, dat is zijn positie. Daar speelde hij op het WK ook, dat heeft iedereen kunnen zien, liet de Nederlandse oefenmeester optekenen tegenover TZ. Mijn voorkeur ligt bij een linkerverdediger die betaalbaar is. Mocht er geen haalbaar zijn, dan gaan we op zoek naar een rechtsback.

Lahm speelde tijdens het wereldkampioenschap in Zuid-Afrika als rechtsback, maar kan ook op de linksbackpositie uit de voeten. Voor die positie werd vorige zomer Edson Braafheid gehaald. Edson krijgt een kans, net als iedereen die hier krijgt, liet Van Gaal zich uit over zijn landgenoot die als ruilobject moest dienen bij de transfer van Van der Wiel.

Heb hier niemand gehoord over Lahm.. de aanvoerder van het Duits Elftal.
Die gaat ook niet 123 zijn plek afstaan aan Greg.
remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 08:05 schreef FsideVak129 het volgende:
Wie zegt trouwens dat het rond is met Wiel...

[..]

Heb hier niemand gehoord over Lahm.. de aanvoerder van het Duits Elftal.
Die gaat ook niet 123 zijn plek afstaan aan Greg.
Van Gaal, wil LAhm naar rechtsback hebben, En Lahm zal daar niet veel problemen mee hebben lijkt me. Maar goed zelfs als hij dat niet zou willen, heeft hij pech.

Van GAAL is de baas bij Bayern en als Lahm het niet wil heeft hij toch echt pech...
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 16 juli 2010 - 12:00   quote  deeplink  
En waar staat Wiel dan? Ook op rechts?

Je bedoelt links ;)

quote:
Van Gaal hult zich in nevelen over nut van komst Van der Wiel
Donderdag, 15 juli 2010 om 18:47 | Live wedden op alle 65 WK wedstrijden
Louis van Gaal hult zich in nevelen over de komst van Gregory van der Wiel. Bayern München is tot dusver weliswaar de meest geïnteresseerde club in de rechtsback van Ajax en het Nederlands elftal, maar de oefenmeester van de Zuid-Duitsers weigert dieper in te gaan op de materie. "Philipp Lahm is mijn rechterverdediger. Dat is zijn positie. Dat heeft iedereen ook op het WK kunnen zien."

Op de vraag van TZ of de komst van Van der Wiel niet meer aan de orde is, weigerde Van Gaal in te gaan. "Ik heb ook een goede linkerverdediger nodig. En hij moet betaalbaar zijn. En als dat niet het geval is, dan hebben we een goede rechtsback nodig." Lahm kan zowel op links als rechts uit de voeten, maar werd vorig seizoen door de Nederlander aan de rechterkant gepositioneerd.

Volgens diverse media bewandelt Oranje-international Edson Braafheid mogelijk de weg richting Amsterdam. Ook dat vindt Van Gaal te voorbarig. "Braafheid krijgt een kans, net als ieder ander. Dat heeft Miroslav Klose ook onlangs gezegd: bij Van Gaal krijgt iedereen een kans." De linkspoot werd de afgelopen zes maanden aan Celtic uitgeleend, maar ook dat was geen onverdeeld succes.

Van Gaal ziet in zijn selectie ook voldoende mogelijkheden voor de positie van linkerverdediger. "Holger Badstuber en Diego Contento." Het is geen geheim dat Van Gaal liever Lahm op rechts ziet spelen. De oud-bondscoach van Oranje heeft naast Braafheid nog twee Oranje-internationals in zijn spelersgroep zitten: aanvoerder Mark van Bommel en Arjen Robben.

remco k
 remco k - vrijdag 16 juli 2010 - 12:23   quote  deeplink  
ja, sorry, tuurlijk bedoel ik naar links
joey
 joey - vrijdag 16 juli 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Gaat al waarschijnlijk niet door.. Mooizo!

Bayern München zal met een ander voorstel moeten komen wil het Gregory van der Wiel aantrekken. Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax geen interesse heeft in een deal waarbij Edson Braafheid betrokken wordt.De Duitse club hoopte Braafheid bij de transfer te betrekken, zodat het transferbedrag voor Van der Wiel iets lager uit zou vallen. Ajax zou echter geen oren hebben naar een mogelijke package deal, waarbij Braafheid de stap naar Amsterdam zou maken. Het salaris van de verdediger zou daarbij het grootste struikelblok zijn.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/137469/Ajax_heeft_geen_interesse_in_Braafheid.html

Ajax wilt gewoon de volle 20 miljoen volgens het AD.. En ik zie ook niet in waarom je braafheid nog zou willen hebben..Dan moet je teveel gaan schuiven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil Braafheid betrekken in deal Van der Wiel!

0.0064082