|
|
remco k
|
|
|
Gaat heus wel door, en anders wel naar een andere club.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaaa dat hij weg gaan oke.. Maar dan wel voor de volle zak met poen! Het is goed dat Ajax niet ingaat op zo'n kut deal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het was nog steeds een hele mooie deal hoor.
15 miljoen is al heel erg veel voor een NL verdediger, buiten het feit dat je er ook nog een speler bij zou krijgen.
Nou zie ik bRaafheid liever niet komen, maar 15 miljoen is al wel gewoon veel geld. Het is inderdaad wel een goed gegeven dat AJAX vasthoud aan vraagprijzen.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
15 miljoen vind ik toch een stuk minder dan 20.. vooral als je dan niet de gewenste vervanger erbij krijgt maar een LINKERverdediger die niks heeft laten zien.. Want voor 5 miljoen heb je toch wel een type Rosales van Gent of een andere speler met goenoeg kwaliteit..lijkt mij..Dan houd je die 15 miljoen over;) |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
ik heb er geen vertrouwen meer in dat Greg weggaat, niet dat ik wil dat hij weggaat maar het is natuurlijk wel zo dat als er niemand verkocht wordt er ook niks bij komt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Noujaa.. tis natuurlijk misschien beter als er niemand weggaat..Want dan kan je met dat zelfde goede elftal verder als vorig seizoen! |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
ja maar ik denk dat er toch nog iemand voor de spits positie moet komen, want suarez kan ook niet alles alleen aan. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Jaa inderdaad..de spits wel jah.. En voor rechtvoor? |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
dar wordt dus nog een hele klus dan. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
najaa..
we hebben wel wat.
-sulemani -Sarpong -Ozbiliz (maar die vind ik nog te jong en te onervaren, maar zekler een geode voor de toekomst)
En anders gewoon:
Suarez - Spits - Ema |
|
|
|
|
clarens1
|
|
|
we wachten maar af, er zal wel een verrassing uit de hoed komen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik hoop het!:) Jozy Altidore miss wel goede.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 15:49 schreef clarens1 het volgende:ik heb er geen vertrouwen meer in dat Greg weggaat, niet dat ik wil dat hij weggaat maar het is natuurlijk wel zo dat als er niemand verkocht wordt er ook niks bij komt. De Transfermarkt is nog 6 weken open, mensen er gaat echt wel weer het een en ander rondom ajax gebeuren, dat is altijd al zo geweest... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik verwacht niet dat Jol hem buiten de selectie gaat houde mocht hij er nog zijn bij de voorronde cl hoor..
Dus die 6 weken..Sjaa.. houd daar maar over op.. hij moet binnen 2 weken dan wel weg zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ibra en Snijder werden ook gekocht in de laatste week, Snijder had ook al gespeeld in de VCL. Huntelaar werd ook in de winterstop overgnomen terwijl hij al europees had gespeeld.
Er gebeuren nog zoveel dingen in de komende 6 weken.
Maar goed als jij je ogen wilt sluiten en denkt dat alles rondom ajax in de komende 2 weken geregeld is, dan wens ik je veel succes met de teleurstellingen.
Het zou voor de eerste keer in de geschiedenis zijn dat er in 4 weken tijd dat de transfermarkt open is, er niks of niemand bij ajax vertrekt of wordt aangetrokken...
Beetje naief nadenken, dit van je.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 - 18:19 schreef remco k het volgende:Ibra en Snijder werden ook gekocht in de laatste week, Snijder had ook al gespeeld in de VCL. Huntelaar werd ook in de winterstop overgnomen terwijl hij al europees had gespeeld. Er gebeuren nog zoveel dingen in de komende 6 weken. Maar goed als jij je ogen wilt sluiten en denkt dat alles rondom ajax in de komende 2 weken geregeld is, dan wens ik je veel succes met de teleurstellingen. Het zou voor de eerste keer in de geschiedenis zijn dat er in 4 weken tijd dat de transfermarkt open is, er niks of niemand bij ajax vertrekt of wordt aangetrokken... Beetje naief nadenken, dit van je.... Naja goed jij vind het naif.. dat boeit me vrij weinig.. Ik zie van gaal dan gewoon afhaken hoor.. Daarnaast is de marktwaarde van een speler dan veel minder..;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
geen cent aan die gast uitgeven, is toch te duur. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik denk dat Ajax en Bayern er wel uitkomen met vd.Wiel, maar Ajax moet vasthouden aan 20 miljoen. Het zou voor vd.Wiel absoluut geen straf zijn om bij Ajax te blijven en Braafheid heeft bij Bayern en ook Celtic amper gespeeld, dus hem betrekken bij de deal is uit den boze. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/137716/Van_Gaal_ziet_weinig_in_komst_Van_der_Wiel.html
Ik kan Gregory van der Wiel inderdaad kopen", zo stelt Louis van Gaal, maar de oefenmeester van Bayern München heeft niet het idee dat hij daarmee zijn selectie versterkt. Van Gaal wil vooral gaan werken met zijn huidige groep spelers.
Ik ben tevreden, ik wil werken. Ik heb de spelers die ik nodig heb", zo zegt Van Gaal in gesprek met Süddeutschen Zeitung. "En ik heb met deze spelers een relatie. Ik kan Gregory van der Wiel inderdaad kopen. Maar dan: gaat Lahm naar links? En wat gebeurt er dan met Diego Contento en Edson Braafheid? Ik wil de spelers die ik tot mijn beschikking heb verbeteren."
Ondanks het feit dat Van Gaal niets ziet in het aantrekken van Van der Wiel, wil de trainer wel graag een rechtsback toevoegen aan de selectie. "Ik wil elke positie dubbel bezet hebben. Op rechts hebben we alleen Philipp Lahm, die godzijdank altijd kon spelen. Ik heb dus eigenlijk een nieuwe rechtsback nodig. Maar Van der Wiel is geen vervanger van Lahm. Hij is een basisspeler op het WK en bij Ajax. Op links hebben we Contento en Braafheid."
Het aantrekken van een nieuwe linksback is nog niet helemaal uitgesloten. "Maar die moet beter zijn dan de twee die wel al hebben. En er ligt ook een afspraak met de clubleiding over de prijs. Voor een linksback geef ik geen dertig miljoen euro, en ook geen vijftien miljoen."
DIE IS DUS VAN DE BAAN!!!;) WORD MOEILIJK VOOR WOENSDAG EEN SPITS KOPEN ZO! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Joey wel even lezen wat remco zegt.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 17:31 schreef joey het volgende:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/137716/Van_Gaal_ziet_weinig_in_komst_Van_der_Wiel.htmlIk kan Gregory van der Wiel inderdaad kopen", zo stelt Louis van Gaal, maar de oefenmeester van Bayern München heeft niet het idee dat hij daarmee zijn selectie versterkt. Van Gaal wil vooral gaan werken met zijn huidige groep spelers. Ik ben tevreden, ik wil werken. Ik heb de spelers die ik nodig heb", zo zegt Van Gaal in gesprek met Süddeutschen Zeitung. "En ik heb met deze spelers een relatie. Ik kan Gregory van der Wiel inderdaad kopen. Maar dan: gaat Lahm naar links? En wat gebeurt er dan met Diego Contento en Edson Braafheid? Ik wil de spelers die ik tot mijn beschikking heb verbeteren." Ondanks het feit dat Van Gaal niets ziet in het aantrekken van Van der Wiel, wil de trainer wel graag een rechtsback toevoegen aan de selectie. "Ik wil elke positie dubbel bezet hebben. Op rechts hebben we alleen Philipp Lahm, die godzijdank altijd kon spelen. Ik heb dus eigenlijk een nieuwe rechtsback nodig. Maar Van der Wiel is geen vervanger van Lahm. Hij is een basisspeler op het WK en bij Ajax. Op links hebben we Contento en Braafheid." Het aantrekken van een nieuwe linksback is nog niet helemaal uitgesloten. "Maar die moet beter zijn dan de twee die wel al hebben. En er ligt ook een afspraak met de clubleiding over de prijs. Voor een linksback geef ik geen dertig miljoen euro, en ook geen vijftien miljoen." DIE IS DUS VAN DE BAAN!!!;) WORD MOEILIJK VOOR WOENSDAG EEN SPITS KOPEN ZO! die spits die gekocht moet worden, is buiten de eventuele inkomsten van een verkoop van vd Wiel en Suarez...... Jol wil na het aantrekken van een spits nog 15 miljoen uit kunnen geven.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe ironisch:):):):):):):):) LOL |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 19 juli 2010 - 17:40 schreef remco k het volgende:[..] die spits die gekocht moet worden, is buiten de eventuele inkomsten van een verkoop van vd Wiel en Suarez...... Jol wil na het aantrekken van een spits nog 15 miljoen uit kunnen geven.... Jaa oke..Maargoed vd wiel behouden is gewoon goed toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
sylvester_ajax
|
|
|
prima, al wil ik zelf grygera wel
----- stekel----- greg-toby-jan-vurnon eyong-siem-demy-- luis-mounir/'markus-eriksen/urby
niks aan de hand danny blind en frank de boer naar voren schuiven, en dat komt het goed |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Snap je het nu joey? Dus naast die 15 mil dan wil hij voor woensdag een spits.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey