|
|
hotjumper
|
|
|
vanaf de Red Apple
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Briljant Jumper,de allermooiste stad van het land.. Eigenlijk de enige little big city van het land...
Erg mooi!!! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ook mooi . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zover kon ik niet uit het raam hangen op de 37ste verdieping |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
hoe zet ik een foto erop boy's :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: heb je een adres gekopieerd Emile? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahaha je nieuwe baan Jumper??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel grappig, Boudewijn als baas! ? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
rijd er bijna wekelijks onderdoor, mooi ding!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: alles staat in Sneek,ik heb er niks mee hahaha ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
sneek is gewoon net als al die andere plaatsen in friesland...........
(de rest mag jezelf invullen) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Inderdaad, dacht laat eens wat van mijn uitzicht zien :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee is erg mooi Moa,mooie Sneek week in het vooruitzicht!!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:08 schreef Jappie_FEY het volgende:sneek is gewoon net als al die andere plaatsen in friesland........... (de rest mag jezelf invullen) Super vet en gezellig, veel bier, mooie vrouwen, weinig buitenlanders, weinig criminaliteit, geen hanggroepjongeren, geen westerse problemen, geen lawaaierige moskee, geen file...
Less is more zegt men wel eens. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Danku, het is even wennen dat je voor bijna alles de auto in moet, maar de kwaliteit van wonen maakt dat grotendeels goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:09 schreef moa het volgende:[..] Super vet en gezellig, veel bier, mooie vrouwen, weinig buitenlanders, weinig criminaliteit, geen hanggroepjongeren, geen westerse problemen, geen lawaaierige moskee, geen file... Less is more zegt men wel eens. Alleen erg incest gevoelig!! En dat is in de rest van den landen dan weer uitgestorven!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:10 schreef moa het volgende:[..] Danku, het is even wennen dat je voor bijna alles de auto in moet, maar de kwaliteit van wonen maakt dat grotendeels goed. Ja het ligt mij niet maar ik begrijp dat de mensen geboren en getogen niets anders willen .. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen erg incest gevoelig!! En dat is in de rest van den landen dan weer uitgestorven!!! Volstrekte onzin natuurlijk, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja het ligt mij niet maar ik begrijp dat de mensen geboren en getogen niets anders willen .. Geloof me, ik spreek niet eens Fries, en ik zit al helemaal niet vast in de klei, Daarnaast kost het me weinig moeite om te zeggen dat Rotterdam op vrijwel iedere mogelijke manier elke stad in Friesland overtreft.
Maar ik kan je aan de hand van wat voorbeelden wel duidelijk maken waarom ik hier blijf wonen,
Rotterdam:
Sneek:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juli 2010 door moa -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:19 schreef moa het volgende:[..] Geloof me, ik spreek niet eens Fries, en ik zit al helemaal niet vast in de klei, Daarnaast kost het me weinig moeite om te zeggen dat Rotterdam op vrijwel iedere mogelijke manier elke stad in Friesland overtreft. Maar ik kan je aan de hand van wat voorbeelden wel duidelijk maken waarom ik hier blijf wonen, Rotterdam: [ afbeelding ] Sneek: [ afbeelding ] Ik begrijp het jongen,zo woon ik ook ongeveer tegenwoordig alleen me hart gaat sneller kloppen als ik bij me roots in de buurt komt.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik begrijp het jongen,zo woon ik ook ongeveer tegenwoordig alleen me hart gaat sneller kloppen als ik bij me roots in de buurt komt.. Wat denk je dat ik voel als ik na uren rijden de Erasmus en en Kuip zie? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet het niet?Ben je Fries van geboorte? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Allereerst ben ik Nederlander en Europeaan, en daarnaast idd. geboren in Leeuwarden, mijn familie komt wel uit Rotterdam en omstreken, dus dat gevoel is er met de paplepel in gegoten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:28 schreef moa het volgende:[..] Allereerst ben ik Nederlander en Europeaan, en daarnaast idd. geboren in Leeuwarden, mijn familie komt wel uit Rotterdam en omstreken, dus dat gevoel is er met de paplepel in gegoten. Oke dat is mooi!!! Kijk ik ben er opgegroeid(Vlaardingen Rotterdam en 2 jaar Den Haag).. Dan gaat het er nooit meer uit,en elk bezoek(durf het bijna niet te zeggen) Voelt als thuis komen,daarom kies ik de regio boven alles,zoals jij logischerwijs jou plaats boven de rest kiest(en terecht) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Oke dat is mooi!!! Kijk ik ben er opgegroeid(Vlaardingen Rotterdam en 2 jaar Den Haag).. Dan gaat het er nooit meer uit,en elk bezoek(durf het bijna niet te zeggen) Voelt als thuis komen,daarom kies ik de regio boven alles,zoals jij logischerwijs jou plaats boven de rest kiest(en terecht) Ik verkies Friesland niet boven Rotterdam,(Heb een warm gevoel voor beide) echter de sociale aspecten, het prettig en rustig wonen, veiligheid op straat, maar ook bijv. een vriendin die niets met Rotterdam heeft, zijn redenen om hier te blijven wonen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:38 schreef moa het volgende:[..] Ik verkies Friesland niet boven Rotterdam,(Heb een warm gevoel voor beide) echter de sociale aspecten, het prettig en rustig wonen, veiligheid op straat, maar ook bijv. een vriendin die niets met Rotterdam heeft, zijn redenen om hier te blijven wonen. Ja dat laatste probleem kan ik ook idd.. En eerlijk gezegt woon ik prima in Nieuw Vennep... Alleen der komt een irritant aantal 020ers hier wonen en dat merk in de plaatselijk supermarkt he!!! Een goede reden om me biezen te pakken,alleen wil niemand me hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:08 schreef Jappie_FEY het volgende:sneek is gewoon net als al die andere plaatsen in friesland........... (de rest mag jezelf invullen) Sneek is toch 1 van die 11 steden waar ze om de 25 jaar of zo die tocht houden? Verder hoor ik nooit iets over die plaats, ik heb persoonlijk meer met wat actievere steden, maar goed, ieder het zijne natuurlijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja dat laatste probleem kan ik ook idd.. En eerlijk gezegt woon ik prima in Nieuw Vennep... Alleen der komt een irritant aantal 020ers hier wonen en dat merk in de plaatselijk supermarkt he!!! Een goede reden om me biezen te pakken,alleen wil niemand me hahaha kom lekker terug naar Vlaardingen dan, net buiten de big city met een beetje landelijke omgeving maar toch dicht bij de club! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 juli 2010 - 22:59 schreef sevillana het volgende:[..] kom lekker terug naar Vlaardingen dan, net buiten de big city met een beetje landelijke omgeving maar toch dicht bij de club! Beppie en de kids willen niet mee,zijn Vennepers he.. En ja die zijn toch erg belangerijk voor Bassie.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vreemd dat het moa niet verbaast dat het zo rustig is in friesland..... |
|
|
|